SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
ik ook niet, weet niet eens precies wat t isquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat gepraat over squaten echt helemaal niks!
Sorry
frikadel wel...?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan nauwelijks een frikandel squatten.
Zelfs een iphone - android discussie is interessanterquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry
Soms gaat het nou eenmaal over dingen die je niks vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry
oh daaroverquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs een iphone - android discussie is interessanter
Vanaf de grond optillen is een deadliftquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook niet, weet niet eens precies wat t isja dat met die stang, maar vanaf de grond tille, of op je schouders en dan steeds door je knieen zakken>
Hoe kun je dan helicopteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan nauwelijks een frikandel squatten.
Androidquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
htc one x en SGS 3 zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh daaroverik twijfel tussen de htc en de samsung ... welk is beter?
ok tnx, dan mag de squat discussie nu weer verder, ik weet nu waar t over gaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanaf de grond optillen is een deadlift
nee, even interessant.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HTCquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
allebei android dus geen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
op een zacht wit bolletje met een klodder zaanse mayoquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, why bother with frikadellen when you can have frikandellen.
En alweer: deze manquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
op een zacht wit bolletje met een klodder zaanse mayo
dat weet ik niets eensquote:
Ik las op nu.nl laatst een review. Misschien de moeite waard om op te zoeken maar er werden 4 telefoons vergeleken. De laatste iphone, SGS 3 en de HTC one x en nog 1 volgens mij. SGS 3 was bijna overal superieur, enkel de HTC one x kwam af en toe in de buurt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk whatsappen danquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat weet ik niets eenswas blij dak 2 merken kon onthouden
mijn voorkeur gaat uit naar htc, omdat mijn prehistorische samsung altijd vast liep, techniek zal vast verbeterd zijn.. maar toch ghehe
Sorry, maar dat moet je maar aan iemand anders vragenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jij whatsappt mij nooit meerquote:
ja en kan ik non stop fotos uplaoden en twitteren en iedereen vertellen hoe prachtig t is om een boterham te smeren... 2e tweet: ik neem nu een hap 3e tweet: foto ervanquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk whatsappen dan
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en kan ik non stop fotos uplaoden en twitteren en iedereen vertellen hoe prachtig t is om een boterham te smeren... 2e tweet: ik neem nu een hap 3e tweet: foto ervanmijn leven gaat een extra dimensie krijgen
[..]
ja en kan ik non stop fotos uplaoden en twitteren en iedereen vertellen hoe prachtig t is om een boterham te smeren... 2e tweet: ik neem nu een hap 3e tweet: foto ervanmijn leven gaat een extra dimensie krijgen
Het is verdacht stil op mijn whatsapp nuquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt whatsappen
Wat een uitkomst
Ik app de hele dag
[..]
Waarschijnlijk is die aan het squattenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is verdacht stil op mijn whatsapp nu![]()
Hij zal het wel druk hebben
Ik app alleen maar met fokkersquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet elke 3 minuten op dat ding kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |