SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
ik ook niet, weet niet eens precies wat t isquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat gepraat over squaten echt helemaal niks!
Sorry
frikadel wel...?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan nauwelijks een frikandel squatten.
Zelfs een iphone - android discussie is interessanterquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry
Soms gaat het nou eenmaal over dingen die je niks vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry
oh daaroverquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs een iphone - android discussie is interessanter
Vanaf de grond optillen is een deadliftquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook niet, weet niet eens precies wat t isja dat met die stang, maar vanaf de grond tille, of op je schouders en dan steeds door je knieen zakken>
Hoe kun je dan helicopteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan nauwelijks een frikandel squatten.
Androidquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
htc one x en SGS 3 zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh daaroverik twijfel tussen de htc en de samsung ... welk is beter?
ok tnx, dan mag de squat discussie nu weer verder, ik weet nu waar t over gaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanaf de grond optillen is een deadlift
nee, even interessant.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HTCquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
allebei android dus geen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
op een zacht wit bolletje met een klodder zaanse mayoquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, why bother with frikadellen when you can have frikandellen.
En alweer: deze manquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
op een zacht wit bolletje met een klodder zaanse mayo
dat weet ik niets eensquote:
Ik las op nu.nl laatst een review. Misschien de moeite waard om op te zoeken maar er werden 4 telefoons vergeleken. De laatste iphone, SGS 3 en de HTC one x en nog 1 volgens mij. SGS 3 was bijna overal superieur, enkel de HTC one x kwam af en toe in de buurt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk whatsappen danquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat weet ik niets eenswas blij dak 2 merken kon onthouden
mijn voorkeur gaat uit naar htc, omdat mijn prehistorische samsung altijd vast liep, techniek zal vast verbeterd zijn.. maar toch ghehe
Sorry, maar dat moet je maar aan iemand anders vragenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jij whatsappt mij nooit meerquote:
ja en kan ik non stop fotos uplaoden en twitteren en iedereen vertellen hoe prachtig t is om een boterham te smeren... 2e tweet: ik neem nu een hap 3e tweet: foto ervanquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk whatsappen dan
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en kan ik non stop fotos uplaoden en twitteren en iedereen vertellen hoe prachtig t is om een boterham te smeren... 2e tweet: ik neem nu een hap 3e tweet: foto ervanmijn leven gaat een extra dimensie krijgen
[..]
ja en kan ik non stop fotos uplaoden en twitteren en iedereen vertellen hoe prachtig t is om een boterham te smeren... 2e tweet: ik neem nu een hap 3e tweet: foto ervanmijn leven gaat een extra dimensie krijgen
Het is verdacht stil op mijn whatsapp nuquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt whatsappen
Wat een uitkomst
Ik app de hele dag
[..]
Waarschijnlijk is die aan het squattenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is verdacht stil op mijn whatsapp nu![]()
Hij zal het wel druk hebben
Ik app alleen maar met fokkersquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet elke 3 minuten op dat ding kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samsung is de afgelopen jaren wel enorm verbeterd. Niet voor niets werden de Samsung Galaxy S1 en S2 telefoons van het jaar. Welke je ook kiest (Samsung Galaxy S3 of HTC One X), het is sowieso geen beroerde keuze. Het is alleen wat je prettiger vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat weet ik niets eenswas blij dak 2 merken kon onthouden
mijn voorkeur gaat uit naar htc, omdat mijn prehistorische samsung altijd vast liep, techniek zal vast verbeterd zijn.. maar toch ghehe
nu tevreden?quote:
ik app bij vlagen, maar het is zeker een fijne uitvindingquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt whatsappen
Wat een uitkomst
Ik app de hele dag
Ik ben ook een FOK!ker hoorquote:
quote:you either hate them or you love them! But either way, they are an excellent exercise to tone and build muscle. The major benefits of performing squats include:
• Squats work all major muscle groups.
• Squats burn a lot of calories.
• Squats tone up your butt and thighs.
• Full squats can increase flexibility in the lower body.
• Lower back and mid-section become stronger.
• Heart and lung power increased.
• Strengthen Your Knees. Unlike what ignorant people will tell you, Squatting CORRECTLY will strengthen your knees by strengthening their surrounding muscles.
• Build More Muscle, Researchers at Duke University found that the closer you come to a half squat, lowering your body until your thighs are parallel to the floor, the harder you work your quadriceps, hamstrings, and calf muscles. But the benefits don’t end with your legs. Squats create an overall anabolic environment in the body that maximizes gains from other exercises (in your workout), Because squats involve a large muscle group and require a tremendous amount of energy, they trigger the release of extra testosterone and growth hormone in the bloodstream. And that’ll help you build your upper body, too.
Squats can be performed with or without weights. Form is very important when performing a squat as to avoid injury. There are many myths surrounding squats such as “squats are bad for your knees” or “squats can injure your spine.” Well, any exercise can cause damage if it performed improperly. If you are capable of doing squats you should definitely incorporate them into your workout.
Squats
Squats
Mistakes That Make Your Knees Hurt
Below are the most common mistakes that have been identified in individuals who’s knees hurt when squatting. Just one of these mistakes is enough to feel knee pain during squats:
1. Weight on the toes: This happens a lot when using too much weight which tends to pull your body too far forward. Other times it’s simply a lack of awareness of how to distribute one’s body weight.
2. Knees moving forward while squatting: This is another common example of using too much weight. It can also be the result of the quadriceps (thigh muscles) overcompensating for weak glutes.
3. Thigh and lower back muscles doing most of the work: This happens when the glutes and hamstrings are weak. When you lack proper hip strength muscle imbalances often result in the quadriceps and lower back over working. This is one of the main reasons for knee pain during squatting.
4. Glutes and hamstrings are weak: These muscles need to be properly strengthened in order to eliminate knee and lower back pain.
5. Trunk collapsing too far forward: This is a sure-fire sign of weak core muscles and/or quadricep and lower back overcompensation. Typically, weakness in the abdominal and hip muscles are the problem.
Ja ik snapte je, misschien staat hij onder de douche?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook een FOK!ker hoor![]()
Maar ik doelde er meer op dat dateding stil is schat
mja maar hoe kom ik daarachter, zien er bijna t zelfcde uit qua grootte enzo... camera is t zelfde... en mag de telefoon uit de winkel vast geen hele week lenenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Samsung is de afgelopen jaren wel enorm verbeterd. Niet voor niets werden de Samsung Galaxy S1 en S2 telefoons van het jaar. Welke je ook kiest (Samsung Galaxy S3 of HTC One X), het is sowieso geen beroerde keuze. Het is alleen wat je prettiger vindt.
Ik haat het dat het zichtbaar is wanneer je voor het laatst online bent geweestquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef rival het volgende:
ik app bij vlagen, maar het is zeker een fijne uitvinding
Dat kun je verbergen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik haat het dat het zichtbaar is wanneer je voor het laatst online bent geweest
Hell yeah, want mijn app was even soort van dood.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
nu tevreden?
[..]
ik app bij vlagen, maar het is zeker een fijne uitvinding
Ok, dan kan ik het ook wel van m'n telefoon af gooien.quote:
Kan je ze niet uittesten bij een mediamarkt of een telefoonwinkel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja maar hoe kom ik daarachter, zien er bijna t zelfcde uit qua grootte enzo... camera is t zelfde... en mag de telefoon uit de winkel vast geen hele week lenenivm menutjes
imessage.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is druk aan het werk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik snapte je, misschien staat hij onder de douche?
Ow wachtIk app ook onder de douche
die staan niet aan toch...?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan je ze niet uittesten bij een mediamarkt of een telefoonwinkel?
Jij bent de reden dat whatsapp op mijn telefoon staatquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik het ook wel van m'n telefoon af gooien.
Wat een romantiek in de 21e eeuw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat whatsapp op mijn telefoon staat
quote:
Ja, even kijken bij instellingen. Of vraag snarf, want die heeft het op 'verborgen' staan.quote:
Dat vind ik ook zo irritant. Reageer ik niet op een Whatsapp word ik daar lastig gevallenquote:
quote:
ik kijk nu, maar ik zie het nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Ja, even kijken bij instellingen. Of vraag snarf, want die heeft het op 'verborgen' staan.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo irritant. Reageer ik niet op een Whatsapp word ik daar lastig gevallen
Jij dappere man!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga wel eens naar mensen toe en heb dan een gesprek met ze. Face to face
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk nu, maar ik zie het niet
Ik ben ook aan het zoeken, ik kan het ook even niet vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk nu, maar ik zie het niet
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
tnx, ff lezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier Snarf http://www.nu.nl/gadgets/(...)-vlak-superieur.html
Je bedoelt livestream.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik maak me daar niet druk om, als ik niet reageer dan reageer ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak me daar niet druk om, als ik niet reageer dan reageer ik niet
Ja en dan krijg ik er 10 berichten bovenopquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak me daar niet druk om, als ik niet reageer dan reageer ik niet
overdag is zij een hardwerkende feyenoordsupporter. 's avonds echter verandert zij in een live op internet douchende nymfomane. niemand in de omgeving heeft een idee van haar dubbelleven.quote:
Ik heb een iphone.... ik zie geen overigquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
Ah, bij 'overig', tweede kopje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
overdag is zij een hardwerkende feyenoordsupporter. 's avonds echter verandert zij in een live op internet douchende nymfomane. niemand in de omgeving heeft een idee van haar dubbelleven.
ook negeren. na 5x leren ze dat wel af.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik er 10 berichten bovenop
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een iphone.... ik zie geen overig
die 2 snap ik nog wel, maar onder de douche, gevaarlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En op de wc, en als ik in bad zit
Ik ben gewoon nieuwsgierig als mijn whatsapp piepje afgaat
Dat dus. Van een aantal mensen weet ik dat ze gerust pas na 5 dagen reageren als ze al reageren tenzij het heel heftig is wat ik stuur.quote:
dan heb je lastige mensen in je lijstquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik er 10 berichten bovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |