SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatWith the stars as her umbrella
Niet bijten, dat doet pijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blazen, krabben, bijten.
Maar ik heb vandaag al genoeg over mezelf verteld geloof ik
Gewoon die berg zand uit dr vagina halen en het komt allemaal goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:41 schreef twi het volgende:
Tsja, als arachide klaagt dat het saai is, dan moet daar wat aan gedaan worden godverdomme!
Ik bijt nooitquote:
Wat, spuit die kerel van 'r zand?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon die berg zand uit dr vagina halen en het komt allemaal goed.
quote:
Ik heb wel trek in pindasaus nu.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:41 schreef twi het volgende:
Tsja, als arachide klaagt dat het saai is, dan moet daar wat aan gedaan worden godverdomme!
Nee, jij bent te jong!quote:
Sorry ik zal nooit meer een hele dag afwezig zijnquote:
Ik werd laatst nog 25 geschatquote:
En hoe oud ben je nu?quote:
Ik zal het overwegenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op die ene plek is mag je mij overal zachtjes bijten hoor
Als ik het zeg word ik gebandquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
maare miauwmeisje, hoe oud zei je ook weer dat je bent?
Niet zo fijn als iemand die je al lang niet had gezien tegenkomen op metrostation zuidplein en dat diegene dan zegt: wow wat ben jij veel afgevallenquote:
Ik ben op mijn 21ste eens 15 geschat.quote:
In bruikleen jaquote:
Ik ben 32 en ben nog nooit mn echte leeftijd of ouder geschatquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 21ste eens 15 geschat.![]()
En op mijn 23ste 32.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo fijn als iemand die je al lang niet had gezien tegenkomen op metrostation zuidplein en dat diegene dan zegt: wow wat ben jij veel afgevallen![]()
![]()
Klinkt op zich ook alsof ik voorheen maatje walrus hadquote:
Ik ben op mijn 28e een keer aangezien voor een scholier. Ik mocht de AH niet naar binnen tot mijn 'klasgenootjes' weer buiten warenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 21ste eens 15 geschat.![]()
En op mijn 23ste 32.
Op mijn 21ste verjaardag kreeg ik van de slijter niet eens bier mee zonder eerst mn ID te laten zienquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 28e een keer aangezien voor een scholier. Ik mocht de AH niet naar binnen tot mijn 'klasgenootjes' weer buiten waren
Hahaha lullig is dat hè, en tegelijkertijd ook wel weer leukquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn 21ste verjaardag kreeg ik van de slijter niet eens bier mee zonder eerst mn ID te laten zien
Oiquote:
Ach het was op vrijdag de 13de dus ja dan kan je zoiets verwachtenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha lullig is dat hè, en tegelijkertijd ook wel weer leukNou ja, niet op 21.
33quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie dat je al 28 bent geweest, dus dat moet wel een mooie leeftijd zijn.
Oktober, toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach het was op vrijdag de 13de dus ja dan kan je zoiets verwachten
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zal naar je luisteren en doen wat je hartje begeert
Dat komt door mijn strenge dieet en training schema.quote:
Jaquote:
Drommels schematoetserquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat komt door mijn strenge dieet en training schema.
Boh, dat is wel heel erg erg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 28e een keer aangezien voor een scholier. Ik mocht de AH niet naar binnen tot mijn 'klasgenootjes' weer buiten waren
wat voor poppetjes heeft Hoogvlietquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef kree het volgende:
Zo effe naar de hoogvliet geweest wordt ik belaagd door een groep kinderen voor die poppetjes of whatever, heb ze maar snel afgegeven en ben weggerend
Wat voor dieet heb je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat komt door mijn strenge dieet en training schema.
Ik ben ook liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monskeysquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor poppetjes heeft Hoogvliet
Lekkere ouwe vunsbalquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet alleen een viezerik, maar nog een ouwe viezerik ook!
10 jaar ouder toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi![]()
Ik word regelmatig 28 geschat, maar das ok in mijn geval
Haha moest je je identificeren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, dat is wel heel erg erg.
Ze vroeg aan mij: "Ben jij wel 16?" Toen ik een kratje HJ kocht.
Ik weet gewoon wanneer jij jarig bent geloof ikquote:
Bier dieet.quote:
ja?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha moest je je identificeren?
[..]
Ik weet gewoon wanneer jij jarig bent geloof ik
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm waarom begin ik vandaag met lijnen![]()
Bij een wedstrijd hoort bier en chips en een lekkere avondmaaltijd
Wees sterk miran wees sterk
Ik heb schaats/fietsbenen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Drommels schematoetser
Komen er squats voor in je schema?
Ja: Je hebt een goed schema
Nee: Je bent een dikke ecto met voetbalbeentjes
Het is dat of je moet hetzelfde als mij doen, al raad ik je dat niet aan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm waarom begin ik vandaag met lijnen![]()
Bij een wedstrijd hoort bier en chips en een lekkere avondmaaltijd
Wees sterk miran wees sterk
Ja hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Charmed!!!!!
Binnenkort beginnen de zomerzondagen weer in het park bij parkzicht. Zin om daar een keer te chillen?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben ook liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 8e. Maar hey, goede maandquote:
With the stars as her umbrella
Gaggen tot je je eten weer uitkotst? He bahquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat of je moet hetzelfde als mij doen, al raad ik je dat niet aan.
Nog net nietquote:
Gezellig, Dekentje mee, picknickmand en dan kom ik met het OV. Dan is de kans dat ik verdwaal toch wel het kleinstquote:
En nu ben je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had op mijn 14e al een ouwe kop. Ik was altijd de lul met bier en wiet kopen die we dan natuurlijk als echte randgroepjongeren in het park opmaakten
Hoi jij!!quote:
12/8 ben jij jarigquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja?
Was jij niet in oktober jarig
Nee ik ga streng zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]begin dan morgen. nog een wedstrijd om het af te leren.
ik wees wel sterkquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat of je moet hetzelfde als mij doen, al raad ik je dat niet aan.
de achtste ja dat komt me bekend voorquote:
Ja ik lag in bad en moest lachenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig, Dekentje mee, picknickmand en dan kom ik met het OV. Dan is de kans dat ik verdwaal toch wel het kleinst![]()
had je mn verdwaalavontuur nog gelezen op fb![]()
Ik heb alle vertrouwen in je dat je dit beter kan dan op tijd naar bed gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ga streng zijn
[..]
ik wees wel sterk
[..]
de achtste ja dat komt me bekend voor
Ja dat is zeker waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in je dat je dit beter kan dan op tijd naar bed gaan
Mike lag ook helemaal dubbel toen hij mij kwam reddenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik lag in bad en moest lachen
Om eerlijk te zijn, ik had maar spaarse haargroei en ben klein.quote:
Een fox is toch een hondensoort? Je stort me in een identiteitscrisisquote:
Heb ik nietquote:
Meer dan genoeg cabronquote:
Fixedquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik had maar spaarse haargroei en ben klein qua lichaamslengte.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mike lag ook helemaal dubbel toen hij mij kwam redden
Nou en, je was wel ouderquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik had maar spaarse haargroei en ben klein.
En lente en herfst niets doen toch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik niet
Gewoon winter schaatsen, zomer fietsen.
Ohhquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik niet
Gewoon winter schaatsen, zomer fietsen.
Ik werd gewoon bang!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]En het is best simpel naar Pathe de Kuip
Maar goed ik verdwaal ook altijd hoor
Ik word al grijsquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dan zul je er nu wel uit zien als een opa onderhand
Precies, dus moet binnenkort weer aan de bakquote:
Dank je.quote:
Ja, maar ik wil niet zo oud zijn.quote:
Nee, ik noemde je geen hondquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een fox is toch een hondensoort? Je stort me in een identiteitscrisis
Ik haakte af bij wisequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn date associeert dit nummer altijd met mij![]()
Ach zo erg zijn wij niet hoor, ik ken er genoeg die voor Ajax zijn en in Rotterdam wonenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd gewoon bang!!
Rij ik daar door de wijk Feijenoord met een auto die echt vol Ajax spul hangt
Ze schatten mij meestal iets jonger, maar niet veel meer de laatste tijd.quote:
Ik ga wel in Den Bosch wonen en dan mag je naar me toe fietsenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies, dus moet binnenkort weer aan de bak
Bij jumbo kan je fruit wegen, gewoon aangeven dat het een banaan is en er een stikker op plakkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Maar ik leg ook niet standaard mijn snikkel op de toonbank.
Alleen als het een leuke dame is .
[..]
Ja, maar ik wil niet zo oud zijn.
Ik zag er zondag 1 op het metrostation in Ajax shirtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach zo erg zijn wij niet hoor, ik ken er genoeg die voor Ajax zijn en in Rotterdam wonen
Dus jij vindt mij ook al oud en wijs?quote:
Groningen is verder! Is goed voor zn conditiequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga wel in Den Bosch wonen en dan mag je naar me toe fietsen
Nee ik haakte af bij wisequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij vindt mij ook al oud en wijs?
Is goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga wel in Den Bosch wonen en dan mag je naar me toe fietsen
Mijn haren vallen uitquote:
Mijn haar heeft gewoon geen pigment en dus had ik toen ik 19 was al "grijze" plukkenquote:
Dat red je niet in een avondjequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen is verder! Is goed voor zn conditie
Ja schat, je wordt oud!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
grijze haren zag ik ook liggen bij de kapper
ik vroeg nog, komen die nou echt uit mijn hoofd?
Ja fmlquote:
Nee, die legt hij er snel neer zodat je de volgende keer ook je haar laat kleuren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
grijze haren zag ik ook liggen bij de kapper
ik vroeg nog, komen die nou echt uit mijn hoofd?
Zeur niet. Je bent en blijft toch wel lekker!quote:
Ik ook niet.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet. Je bent en blijft toch wel lekker!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds cute![]()
Hoe is het met Devil?
Oh ja ik moet volgende week ff naar Breda om extensions te gaan halenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef kree het volgende:
Ik heb last van teveel haar, moet echt naar de kapper.
Wil wel een zakje mooie bruine haren meenemen als er iemand nog extensions van wil maken
dat ga ik zeker wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja schat, je wordt oud!
Hoe is het verder met je?
Misschien op een racefiets, ik ben wel eens op mn normale fiets naar mn ouders gefietstquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat red je niet in een avondjeNiet eens in een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |