quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:51 schreef Rucky het volgende:
[..]En morgen gaan vannelle en ik via wat mensen die spullen hebben naar Ingrid toe. We hebben maar een vrachtwagen geregeld want het paste niet meer in een auto of busje.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Enne je kan ook een oude joggingbroek ofzo aan doen? Ik heb al een oud shirt voor je ingepakt :p
Het gaat ook nog een aardige tocht worden.quote:
Ik heb er wel 1, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef vannelle het volgende:
Foto's.............Kak! Camera vergeten.
Euh.....laat je dat nog ff weten dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja, ik heb trouwens in mn reactie op gratis laminaat gezegd dat het eventueel morgen opgehaald kan worden (het ligt die man in de weg dus des te sneller des te beter) maar dat is in diepenheim overijssel.. (a)
Oooo ik denk dat er ook al veel dingen verzegd zijn hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Euh.....laat je dat nog ff weten dan?
weet ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:05 schreef vannelle het volgende:
Sgoe, sms maar.
Kan alleen niet beloven dat we ook gelegenheid hebben om er langs te gaan.
Ofstukjes aan je voetjes! Maargoed nog relaxter zou zijn dat ik voor zaterdag nog ergens laminaat kan wegtrekken. Dan kan dat er zaterdag ook wel in. Dan maar niet overal gelijk. En dan ook gewoon raambekleding voor de ramen. Slaapt ook beter. Maar dat moet sowieso lukken zaterdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |