Goed idee!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:06 schreef Leandra het volgende:
Als de deur met glas nietvervangen kan worden dan zou je er plakfolie op kunnen doen, desnoods aan twee kanten, dat maakt het al een stuk minder kwetsbaar en gevaarlijk.
Dat heb ik bij mij thuis ook gedaan een paar druppels gele pigment zodat het "witte" eraf is. Als het echt wit is kijg ik zo'n ziekenhuis idee. Bovendien zie je vuil of verkleuringen minder gauw.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef Inlognaam het volgende:
Snap ik, maar is wel makkelijk als het gedaan kan worden en je bijv. een licht cremekleurtje ofzo zou willen in plaats van spierwit. Noem maar wat.. moet de wbv of de klusser wel meewerken uiteraard.
Wordt Tilburg dan toevallig ook aangedaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
Update:
Ik heb met Yska en vannelle gesproken over het vervoer van Ingrids spullen. vannelle en ik rijden met een bus op vrijdag 15 juni van Rotterdam-Brabant-Enschede-Assen, voornamelijk om de grote spullen op te halen. Yska rijdt terhare tijd in het noorden en gaat nog eens heen en weer naar Rotterdam.
Ik zit er aan te denken om vrijdag via Tilburg te rijden, ik zal vanavond wel even kontakt met je opnemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wordt Tilburg dan toevallig ook aangedaan?
Ik heb wat kleinigheidjes voor de kinderen liggen, mocht het op de route liggen, handig om mee te pikken....
Ik meende dat er ook nog iemand wat later wat spullen vanuit Tilburg ging brengen? Anders zou het daar misschien mee kunnen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om vrijdag via Tilburg te rijden, ik zal vanavond wel even kontakt met je opnemen.
Verlengsnoer kost ¤ 1,99 bij de Gamma.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Update! Stucadoor (?) is druk bezig geweest, trap + leuningen inpakken, in de hal, gang en overloop de primer erop gedaan. Morgen gaan ze het afwerken.
En wat wel lastig is, is dat er geen stopcontact zit bij het aanrecht. Dat wordt dus een verlengsnoer meenemen!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zooo ik ga nu douchen en dan trek ik mijn kluskostuum aan. Oftewel oude zooi. Deze keer hoeven mensen mij dus geen kleren aan te bieden e.d. Mochten er toevallig foto's online komen
Ik ben echt verliefd op 1 van de inbouwkasten van het huis. We gaan nog even deurmagneetjes halen zodat ie ook mooi dicht blijf zitten. En dan nu dus douchen, aankleden en de benodigde zooi bij elkaar rapen (schuurpapier, boormachine etc :p)
quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:51 schreef Rucky het volgende:
[..]En morgen gaan vannelle en ik via wat mensen die spullen hebben naar Ingrid toe. We hebben maar een vrachtwagen geregeld want het paste niet meer in een auto of busje.
Oooo let maarop, ik kan genoeg verzinnen :pquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
De wekker ging niet. Ben dus maar heel erg net wakker. Kim gelukkig op tijd voor de taxi. Ff wakker worden! Ik vraag me af of ik wel kluskleding heb. Denk dat we snel klaar zijn trouwens, er is alleen 1 10 liter pot verf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |