quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:37 schreef cvboer het volgende:
Ik ben er nog, ik als cvboer kan dat vast wel regelen.
Vind het wel een geniale foto!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
He dat ben ik op die schouw, charmante broek Yska!
+1quote:
+2quote:
Niet! Dat was van t-i-mquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:03 schreef cvboer het volgende:
Jahoor, de muren in de woonkamer zijn er mee gedaan.
Vond ik ook!!! Super!!! En die mini-you natuurlijk ook!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:13 schreef nikky het volgende:
Leuk om je na tien jaar weer eens gezien te hebben Dolfi
En dat ben ik op de grond... ook zo'n mooie broekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
He dat ben ik op die schouw, charmante broek Yska!
ik ook niet... Snapernietsvansnapernietsvan!!!quote:
Er staat (voorlopig) genoeg Isa, Yska zit je te fokkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat had ik dus al veel eerder mee moeten nemenMaar ik ging er vanuit dat ik nog zou komen.
Cv is met foto's, met een omweg naar huis gegaan... zodat ie gevatte antwoorden kan geven op mijn vervelende buiquote:
* dolfina-chica geeft Ehhe een bekertje drinken... Slikken!!! Toe maar... je kan het!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
Haha ik zit gewoon weer te lachen. Het gaat ook nergens over heh xD
KENTEKENPLAAT??? IS DAT ZO????quote:
Je was er toch zelf bijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
KENTEKENPLAAT??? IS DAT ZO????
Ik kan het komende week wel meebrengen als ik moet werken. Ik heb ook nog leuke gordijnen voor Ingrid namelijk!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
Er staat (voorlopig) genoeg Isa, Yska zit je te fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |