Wanneer komen deze users? Vrijdag of zaterdag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dit zijn de mensen die zichzelf hebben aangeboden..
Hulp: Dolfina-chica, nikky, cvboer, fiets, yvonne, Isabeau, simmu, noli.
VanKampen - laat maar weten zodra er iets van A naar B moet, ritje is geen probleem.
Nikky
Dolfina-chica
cvboer (15min van assen af)
yvonne
Isabeau
Simmu – verven, tapijt en zeil leggen
Sangdrax – laminaat leggen en spullenrondje rijden kringloop
JaleesaJoia – kan verven en behangen
ElisaB – eetkamerstoelen + billy opknappen
Noli. – vloerbedekking legen, M kan wat met laminaat aanklooien.
JK1982 – misschien
Puala – rijdt route Arnhem – Assen en kan spullen meenemen
Wel te rusten!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wil grag nog reageren maar mn ogen valle dicht, sorry!
Reageer maar even naar mij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik wil sowieso Nikky zien!! dat is al zolang geleden!!!
Niks de sorry jij gaat met mij kontakt opnemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
ja komt eraan!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:09 schreef vannelle het volgende:
Wat handig zou zijn:
Vrijdag eind van de middag/ begin van de avond zijn Rucky en ik er met een hoop met spullen.
Enige sjouwkracht zou echt gewenst zijn.
Tijd van aankomst onbekend maar misschien is dat kort te sluiten door nummers uit te wisselen via pm/dm?
Als ik aan het slapen ben? Naast dat had ik al op jou gereageerd en moest ik Ingrid nog terug pm'en.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niks de sorry jij gaat met mij kontakt opnemen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als ik aan het slapen ben? Naast dat had ik al op jou gereageerd en moest ik Ingrid nog terug pm'en.
Ingrid heeft idd vanmorgen de sleutels gekregen.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:48 schreef livelink het volgende:
Vandaag dus de sleutel?
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik stuur mijn spullen deze week nog op. Dan heb je het als de klussers aan de gang gaan.
sangdrax kan wellicht helpen, maar die wil echt eerst hier eten en kinders mee naar bed brengen (zeker als hij dat weekend veel bij ingrid isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:09 schreef vannelle het volgende:
Wat handig zou zijn:
Vrijdag eind van de middag/ begin van de avond zijn Rucky en ik er met een hoop met spullen.
Enige sjouwkracht zou echt gewenst zijn.
Tijd van aankomst onbekend maar misschien is dat kort te sluiten door nummers uit te wisselen via pm/dm?
loezzie heeft net haar spulletjes op mijn werk afgegeven.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:29 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax kan wellicht helpen, maar die wil echt eerst hier eten en kinders mee naar bed brengen (zeker als hij dat weekend veel bij ingrid is) en is er dan dus pas vanaf half 8. wanneer wordt hij verwacht voor het laminaat? is alles er om te leggen (zo'n laminaatlegsetje, het laminaat zelf)
Ja ik heb de sleutel! En uiteraard is er iets mis gegaan bij de woningbouw! De rolgordijnen zijn foetsie en daar heb ik wel voor betaald!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:29 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax kan wellicht helpen, maar die wil echt eerst hier eten en kinders mee naar bed brengen (zeker als hij dat weekend veel bij ingrid is) en is er dan dus pas vanaf half 8. wanneer wordt hij verwacht voor het laminaat? is alles er om te leggen (zo'n laminaatlegsetje, het laminaat zelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |