Wat betreft kruidvat/NS kaartjes. Je zou bij blokker kunnen kijken. Die hebben op dit moment ook zo'n actie lopen (16 euro pp), kaarjes geldig vanaf morgen t/m 12 augustus. Kaarten zijn te koop t/m 16 juni.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef innepin het volgende:
Is er iemand die toevallig in de laatste week van juni naar 't hoge noorden rijdt en mij een keer op wil pikken? Ik heb Ingrid dus een muurschildering beloofd, en ik heb de laatste week van juni vakantie. Ik wil best voor niks een hele dag staan schilderen, maar ik kan 't me gewoon even niet veroorloven om de reis zelf te gaan betalen.
Ik had gezien dat er een kruidvatkaartje in de aanbieding was maar dit weekend was dus niet mogelijk, van beide kanten nietdus wordt 't ergens in de laatste week van juni (wmb datum in overleg, ben flexibel). Help?
Nope niks van dat alles!quote:Op zondag 3 juni 2012 15:49 schreef Toekito het volgende:
_Ingrid_ heb je een Playstation 2 of Wii voor de kinderen? Zo ja dan heb ik nog wel paar spelletjes liggen.
jammer. Dan ga ik ze vandeweek opschrijven en op de foto zetten voor apart topic in FHF. Tenzij je natuurlijk ergens in FHF een wii/PS2 opduikelt voor je kinderen.quote:
Wel lief dat je aan mij denkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
jammer. Dan ga ik ze vandeweek opschrijven en op de foto zetten voor apart topic in FHF. Tenzij je natuurlijk ergens in FHF een wii/PS2 opduikelt voor je kinderen.
Of geef de maten maar op van de ruimtes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja dat is er, heb plattegrond! Eens kijken of ik dat op de foto krijg!
Zit er tussen slaapkamer 3 en de woonkamer niet een kast voor de woonkamer, een kast voor slaapkamer 3, en een stukje wand?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef Rucky het volgende:
Ze grenzen alle drie aan de woonkamer. Ik zal een foto even in de op zetten. Een beetje slecht dus ik hoop maar dat die leesbaar is.
Zo te zien klopt dat idd, slaapkamer 2 en 3 via de hal en slaapkamer 1 via de woonkamer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef frederik het volgende:
[..]
Zit er tussen slaapkamer 3 en de woonkamer niet een kast voor de woonkamer, een kast voor slaapkamer 3, en een stukje wand?
Volgens mij moet je via de hal als je van de woonkamer naar slaapkamer 3 wilt gaan
Edit : Puur wat plaats betreft (zonder naar de looproute, en aansluiting van laminaat te kijken) klopt het natuurlijk wel wat jij zegt
Maandag krijgt ze de sleutels.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef cvboer het volgende:
@ Ingrid, heb ik het goed begrepen dat je al toegang hebt tot de woning?
Wij zijn voorbereid idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef Rucky het volgende:
Net nog vannelle gesproken over het vervoer van de spullen en dat gaat helemaal goedkomen.
sangdrax wil graag een hulpjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb voor de kinderslaapkamers laminaat gekocht en voor de overloop. (En toen was het geld op, dus hopelijk krijg ik het van Actium snel weer! Zodat ik een vloer voor de woonkamer kan kopen) Keuken en mijn slaapkamer blijven voorlopig kaal denk ik.
Maar nu vroeg ik me af of er misschien mensen zijn uit Assen of omgeving die kunnen helpen met leggen volgende week. Ik heb dat nog nooit gedaan.
Ik weet niet wat je gekocht hebt, maar Ikea laminaat kan prima in en woonkamer ook en in de slaapkamers prima. En is maar 5 of 6 euro per vierkantemeter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb voor de kinderslaapkamers laminaat gekocht en voor de overloop. (En toen was het geld op, dus hopelijk krijg ik het van Actium snel weer! Zodat ik een vloer voor de woonkamer kan kopen) Keuken en mijn slaapkamer blijven voorlopig kaal denk ik.
Maar nu vroeg ik me af of er misschien mensen zijn uit Assen of omgeving die kunnen helpen met leggen volgende week. Ik heb dat nog nooit gedaan.
Rucky!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax wil graag een hulpje![]()
of sangdrax is het hulpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |