Donderdag avond is vannelle naar mij toe gekomen zodat we de volgende ochtend vroeg op pad konden gaan. We wouden een goede nachtrust hebben maar al met al lagen we veel te laat in bed.
Vrijdagochtend zijn we om 6 uur met koffie opgestaan om op tijd bij het auto verhuurbedrijf de vrachtwagen op te kunnen halen. Want voor 8 uur moesten we bij Toekito

zijn om een bankje op te halen.
Met het bankje in de wagen zijn we naar mij (Rotterdam) toe gereden om de spullen die ik her en der al thuis verzameld had op te laden. Die spullen waren bij mij thuis of op mijn werk (Delft) afgegeven.
De_Taartjesfee

(Den Haag) was de volgende halte om een dressoir en eetstoelen op te halen.
En die stonden in een schuur waar ook spinnen wonen dus ik mocht de spullen pakken. En helaas was het ook al weer begonnen met regenen.
![JF99h.jpg]()
Met een alsjeblieft en graag gedaan van De_Taartjesfee gingen we naar Flugeltje in Tilburg. Onderweg kwamen vannelle en ik erachter dat we maar eens bij een benzinepomp moesten stoppen om een ontbijd te regelen. Na een korte stop gingen we verder met jus de orange, bifi worstjes en een slaatje.
![QEEBg.jpg]()
De vrachtwagen had zich al aardig gevuld ondertussen.
![L07LJ.jpg]()
En dan door naar Logician78 in Enschede want die had ook nog veel om op te halen. Dus die konden we niet overslaan.
Ik heb hier helaas geen foto van maar toen zat de wagen echt vol.
Helaas verdraaide ik hier mijn knie wat niet echt handig was.
En ik had nooit verwacht dat ik dmv het FHF ook nog in Duitsland zou belanden.
![OsZmQ.jpg]()
Volgende stop, Ingrid in Assen. Ik had haar al gewaarschuwd dat er mensen moesten zijn om te helpen met uitladen. En die waren er gelukkig niet alleen om uit te laden maar het was ook een heel klusteam..
![KUTVe.jpg]()
En toen moesten de spullen bij Ingrids vorige huis nog op gehaald worden. Nog een keer de vrachtwagen en wat helpers inzetten dus.
Enige tijd later kwam die ook weer terug. En toen stonden kamers vol met spullen.
![H7ShU.jpg]()
Doodmoe zijn vannelle en ik in slaap gevallen en de volgende dag na een bak koffie naar huis gereden.
@ Iedereen die heeft geholpen en/of nog komt helpen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rucky op 16-06-2012 15:14:19 ]
Op
zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op
donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op
vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)