quote:
Op zaterdag 16 juni 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:[..]
Ik gok dat YskaFredriksson vannacht nog online komt... Aangezien ze daar nog was toen ik naar huis ging...
Misschien weet zij het hoe en wat...
Ik weet alleen wat de prio's zijn voor morgen en dat is:
*laminaat in woonkamer en gang
*woonkamer verder afmaken
*kinderkamers controle of er nog geverfd moet worden...
*Ingrid haar kamer nog nakijken op evt. nog geverfd moet worden.
*meubelen op een goede plek zien te krijgen
*SCHOONMAKEN
Ooo ik heb gewoon een volledige lijst met alles wat ooit geroepen is. JK je hoeft morgen echt niet perse deze kant op te vliegen. Er lopen morgen sowieso 5 mensen rond in het huis (Nikky, Ehhe, Dolfina-Chica, Sandraxx volgens mij, Ingrid en ik kom ook nog voor een deel aanwaaien. CV-boer komt ook nog langs. Ik weet dat ie wat komt brengen, hij stond er voor de rest ook op voor hulp maar weet niet of dat nog relevant is. Het belangrijkste is om morgen te beginnen met het aanstippen van de laatste stukjes verf n de woonkamer.
Daarna het laminaat leggen in de woonkamer.
Alle kamers staan vol zooi dus je kan er toch niet met veel meer mensen zijn. Zodra die woonkamervloer erin ligt dan kunnen daar de banken e.d. In. Daarmee wordt de kamer van Kim weer een stuk leger waardoor daar makkelijker dingen gedaan kunnen worden.
Misschien in de tussentijd maar het trappengat en de gang schilderen want daar is wel ruimte en dan kan de tijd tenminste opgevuld worden. Net zoals op je knietjes in de badkamer om daar te schrobben. Zelfde verhaal voor de keuken. Misschien als het droog is een gedeelte van de zut op het balkon en anders maar naar zolder.
Ik zal ingrid morgen even vragen per sms of ze uberhaubt wel kapstokken heeft om alle kleding op te hangen aangezien de inbouwkasten zijn voorzien van een kledingroede. Misschien dat ik anders nog wel wat kledinghagers op t werk kan bietsen

Kim haar bed moet nog in elkaar. Maar dan moet er eerst ruimte zijn in haar slaapkamer.
De slaapkamers kunnen in totaal zo'n 33m3 aan vloerbedekking gebruiken. 1 kamer van 13m2. 1 van 10m2 en 1 van 9m2. Ik zal zien of ik morgen al laminaat in de omgeving kan ophalen. Zoja kan daar ook een begin mee gemaakt worden. Daarnaast zou ik mrgen ook even gordijnroedes ophalen. Die kunnen dan opgehangen worden zodat de gordijnen in de wasmachine kunnen om daarna nat op te hangen. Tadaaaaa kreukvrij! En er moet nog wat rolgordijnen e.d. Opgehangen worden

En een ritje naar de winkel met Ingrid

ik zet haar mrgen gewoon in de auto en dan moet ze mee.
Ik ga nu slapen. Ik hoop dat het lukt en ben benieuwd hoe laat ik morgen weer wakker word.
Daaaag vriendjes en vriendinnetjes!