Niet waar, Arya vroeg of Jaqen kon zorgen dat ze konden ontsnappen. Hij heeft veel meer dan 3 mensen moeten omleggen om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die derde heeft Arya hem kwijtgescholden.
Direct niet, indirect misschien wel. Jaqen kan Arya een Syrio-achtige snelcursus geven in hoe ze haar targets zo efficient mogelijk een kopje kleiner kan maken. Dit zie ik zo maar gebeuren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zal denk ik afhangen van de richting van de verhaallijn van Arya.Hoewel een grappig karakter heeft Jaqen Hghar -zelf- niks toe te voegen aan het spel om de troon.
Je weet in ieder geval niet dat "jouw" met een W moet. Verder heb je nog geen 1 nuttige post geschreven hier in tegenstelling tot bijv planethugo of kleffe dop die ook klaagden maar toch ontopic zijn gegaan. Duvel dus op of kom ontopic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wat ik met jou posts zou doen
Ja, dat is wel zonde inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef Khaleesi het volgende:
Okee, kwijtschelden was inderdaad niet het juiste woord.
Nu de twee niet meer aan elkaar vastzitten verwacht ik dat Jaqen niet lang meer in het verhaal zal voorkomen. Pity natuurlijk, want is een schitterend personage...
Joffrey is niet dood, is een grapje van TS.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:30 schreef Symer het volgende:
Heb alleen seizoen 1 gezien, maar Joffrey is dood dus?
![]()
Was het pijnlijk?
Het was of dat, of zelfdoding. Ze had hem dan ook goed in de tang.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die derde heeft Arya hem kwijtgescholden. verruilt voor ontsnapping
Alhoewel, Jaqen moest waarschijnlijk tig meer guards vermoorden waardoor het er meer dan 3 werden, denk ik zo.
A girl must have patience....quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef Khaleesi het volgende:
Okee, kwijtschelden was inderdaad niet het juiste woord.
Nu de twee niet meer aan elkaar vastzitten verwacht ik dat Jaqen niet lang meer in het verhaal zal voorkomen. Pity natuurlijk, want is een schitterend personage...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat toch "Denken jullie dat..."? Dus die ja en neen zijn ook niets meer dan vermoedens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Fijn dat je je antwoord even in spoilertags zet, idioot
Of The Hound en Jaqen team up, moorden iedereen uit en geven de Starks de troon terug. Snow wordt uit The Night's Watch gekickt omdat ie alleen maar voor problemen zorgt en hij trouwt uiteindelijk met Khaalesi zodat ze die draken ook aan hun zijde hebben. Maar dat zal wel niet (of later blijkt van wel en dan is dit wel een hele grote spoilerquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef Khaleesi het volgende:
Dat riekt naar een gool old "Good guy verdwijnt om later op een cruciaal moment nog een laatste maal te hulp te schieten" moment.
Jaqen en de 40 badboys komen die koelie's smoken in de club. Gunz blazin, pipa's poppend, knivi's djakkend. Al die blackies naar de grond ik zeg het je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:52 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Of The Hound en Jaqen team up, moorden iedereen uit en geven de Starks de troon terug. Snow wordt uit The Night's Watch gekickt omdat ie alleen maar voor problemen zorgt en hij trouwt uiteindelijk met Khaalesi zodat ze die draken ook aan hun zijde hebben. Maar dat zal wel niet (of later blijkt van wel en dan is dit wel een hele grote spoiler)
Las in 1 van vorige topicjes dat de producer of schrijver of belangrijk iemand van GoT Joffrey feliciteerde met dat hij door de hele wereld gehaat werd en zijn rol dus uitstekend speelde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:58 schreef epicbeardman het volgende:
Hoop dat Joffrey niet dood gaat, dat hij zo veel irritatie bij iedereen opwekt betekend toch wel dat hij goed zijn rol speelt.
what did i just read?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jaqen en de 40 badboys komen die koelie's smoken in de club. Gunz blazin, pipa's poppend, knivi's djakkend. Al die blackies naar de grond ik zeg het je.
Nee die rooie is zo veel beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Jaqen heeft een beetje een speciaal taaltje, niet teveel op letten.quote:
Theon was anders ook even goed onderweg. Wat als hij de echte Stark boys opgehangen had???quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Las in 1 van vorige topicjes dat de producer of schrijver of belangrijk iemand van GoT Joffrey feliciteerde met dat hij door de hele wereld gehaat werd en zijn rol dus uitstekend speelde.
Er is een verschil van een sadistische kleuter met een kroon op en een doorgeslagen sukkel die zich wilt bewijzen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Theon was anders ook even goed onderweg. Wat als hij de echte Stark boys opgehangen had???
Zoals kloon zegt; dat is nogal anders. Bij Theon kan je je ook beter inleven omdat hij nou eenmaal inderdaad voor een lastig blok is gezet door zijn vander.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Khaleesi het volgende:
Theon was anders ook even goed onderweg. Wat als hij de echte Stark boys opgehangen had???
Die nare grijns soms ook. Bah.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Zoals kloon zegt; dat is nogal anders. Bij Theon kan je je ook beter inleven omdat hij nou eenmaal inderdaad voor een lastig blok is gezet door zijn vander.
Joffrey is gewoon een klootzak omdat hij het kán
Sadisten hebben er tenminste nog lol in. Dan wordt er tenminste nog 1 persoon gelukkig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er is een verschil van een sadistische kleuter met een kroon op en een doorgeslagen sukkel die zich wilt bewijzen.
Sadisten mogen van mij ter plekke sterven, doorgeslagen idioten mogen flink afgerost worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |