nee hequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166274
Is toch wel heel weinig ervaring dan dus ik kan FdB wel begrijpen dat hij een ervaren speler zoektquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik geloof wel in Alderweireld met van Rhijn naast hem. Heb je alleen 2 rechtspoten centraal. Dat zou je weer op kunnen lossen door Alderweireld met Boilesen of Koppers centraal te laten spelen.
Hij wel maar je krijgt op rechts en links al jongens met weinig ervaring, als je er dan ook nog 1 naast Toby zet wordt het wel heel riskantquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef Catch22- het volgende:
achja dat komt bij toby ook wel. Die speelt toch ook al 2 jaar alles?
volgens wikipedia al 87 wedstrijden...
Van mij hoeft hij het ook niet te worden, maar de spoeling is dunquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef Catch22- het volgende:
Mja, of Moisander nu echt de man is die de boel op sleeptouw neemt...
Alibi verdediger . z,on slappeling die zijn been niet uit durft te steken als het moetquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef Catch22- het volgende:
Mja, of Moisander nu echt de man is die de boel op sleeptouw neemt...
Mathijsen is ook versleten en traagquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:52 schreef Tarado het volgende:
Wie weet komt Mathijsen wel, die heeft bij Malaga ook geen basisplaats meer, het feit dat Bouma bij het NL elftal zijn vervanger is zegt in ieder geval genoeg over het niveau van de Nederlanders op die positie.
wie vind jij dan okquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mathijsen is ook versleten en traag
Mee eens maar in de eredivisie kan het nog wel, ervaring heeft hij wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mathijsen is ook versleten en traag
Wel apart dat zowel PSV als Ajax hem wil hebben. Ik ben er ook niet gecharmeerd van trouwens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Alibi verdediger . z,on slappeling die zijn been niet uit durft te steken als het moet
Wij supporters dienen immer kritisch te blijven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef Tyron het volgende:
nouja als frank de boer het in hem ziet zitten, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken
Dan koop je ook geen ervaring, wel bodyquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Doe dan Nuytinck als je zo nodig een CV wil kopen.
En potentie, en een Nederlandse jongen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan koop je ook geen ervaring, wel body
ja maar frankquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij supporters dienen immer kritisch te blijven.
Dat is waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En potentie, en een Nederlandse jongen.
Die rustig Janssen als verdedigende middenvelder opstelde. Die bleef aanmodderen met Ebecilio. Frank is een baas maar niet alles wat hij doet is automatisch goedquote:
Dat is waar maar het is me wel opgevallen dat sinds hij weg is bij het Nederlands elftal er wel een soort verslapping daar is opgetredenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die rustig Janssen als verdedigende middenvelder opstelde. Die bleef aanmodderen met Ebecilio. Frank is een baas maar niet alles wat hij doet is automatisch goed
Aan Ebecilio heeft Ajax het kampioenschap te danken hoor. Na zijn hattrick van een hoger niveau dan C. Ronaldo en Messi bij elkaar voelde iedereen zich onoverwinnelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die rustig Janssen als verdedigende middenvelder opstelde. Die bleef aanmodderen met Ebecilio. Frank is een baas maar niet alles wat hij doet is automatisch goed
Frank is dan ook een enorm trainerstalentquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is me wel opgevallen dat sinds hij weg is bij het Nederlands elftal er wel een soort verslapping daar is opgetreden
PSV heeft nooit een goede smaak met verdedigers en Ajax kan niet scouten naar een onbekend talentquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel apart dat zowel PSV als Ajax hem wil hebben. Ik ben er ook niet gecharmeerd van trouwens.
twitter:RicardoKishna twitterde op woensdag 30-05-2012 om 14:18:01Net m'n laatste medische check gehad in het UMC, goed nieuws! Ik ben fit verklaard en mag over een aantal weken weer wedstrijden voetballen! reageer retweet
Kapot ben ik niet van Moisander maar zijn aantal gele kaarten waren best indrukwekkend dit seizoen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Alibi verdediger . z,on slappeling die zijn been niet uit durft te steken als het moet
Hij blijft voorlopig het beste alternatief inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk dat ze Frank wel missen bij Oranje. Nu moet Cocu die jongens op hun falie geven bij een verliespot, is toch minder indrukwekken dan een bulderende de Boer.
Ik zie Moisander wel zitten, overigens.
Alleen in de Eredivisie scouten, best armoedig jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
PSV heeft nooit een goede smaak met verdedigers en Ajax kan niet scouten naar een onbekend talent
en rode kaarten ook....quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kapot ben ik niet van Moisander maar zijn aantal gele kaarten waren best indrukwekkend dit seizoen.
de tijden van Maxwell , Chivu en Finidi zijn ver weg..quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen in de Eredivisie scouten, best armoedig ja
tja ik bedoel ook het juiste moment van ingrijpen en niet ingrijpen om het ingrijpen want dan ben je ook een waardeloze lamzakquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar blijkbaar durft hij dus wel in te grijpen helaas niet op de juiste moment
quote:'Ajax pas na transfer Vertonghen naar AZ'
Ajax ziet in Niklas Moisander de ideale opvolger van Jan Vertonghen. De Amsterdammers zullen zich voorlopig echter nog niet bij AZ melden.
Pas als de transfer van Vertonghen definitief rond is, pleegt Ajax een belletje naar Alkmaar. De landskampioen wil geen geld uitgeven aan de Fin voordat de miljoenen van Vertonghen binnen zijn. Dat meldt Voetbal International woensdag.
Ajax en Tottenham Hotspur hebben naar verluidt bijna dagelijks contact om over de transfer van Vertonghen te praten. Een akkoord ligt nog niet op tafel, maar de hoofdstedelingen rekenen wel op een goede afloop. Het verschil tussen vraag en aanbod zou zo'n twee miljoen euro bedragen.
Het balende AZ moet dus nog even geduld hebben. Gertjan Verbeek haalde onlangs nog uit naar de handelswijze van Ajax. "Ze maken Niklas geil met een vorstelijk aanbod en willen dan pas met AZ onderhandelen. Nee, wij zullen eerst in beeld moeten komen. Anders heeft het verder geen zin en is het vooral vervelend voor de speler", foeterde de oefenmeester.
http://www.voetbalprimeur(...)tonghen_naar_AZ.html
quote:"Ajax deed net alsof ik alle macht opeiste"
Marco van Basten heeft in Voetbal International een boekje opengedaan over de organisatie van Ajax. Volgens de oud-trainer moest hij alle klappen opvangen in Amsterdam.
Van Basten ging na zijn vertrek als bondscoach van Oranje aan de slag bij Ajax. "Ik had de pech dat er allerlei mensen vertrokken of andere functies kregen toen ik nog moest beginnen. John Jaakke trad af als voorzitter, er was geen algemeen directeur en Martin van Geel vertrok als technisch directeur, waarna iedereen zei: 'doe jij het maar'", aldus de oud-topspits.
"Het was allemaal verre van ideaal. Uiteindelijk heb ik toen Danny Blind gehaald als technisch manager, maar naar buiten toe werd net gedaan alsof ik alle macht naar me toetrok", gaat Van Basten verder in het weekblad. "Heel vreemd. Het beeld werd door Ajax in stand gehouden en dat was niet fair."
"Het klopte natuurlijk niet. Ik had mijn handen vol aan het eerste elftal. Ik had ook wel eens een meningsverschil met Van Geel, maar ik was niet van plan om hem eruit te werken of om zonder technisch directeur verder te gaan, zodat ik alles kon beslissen. Er werd gedaan alsof ik eenmansshow aan het opvoeren was."
Van Basten voelde zich bij tijd en wijlen een zondebok in de ArenA. "De Raad van Commissarissen dacht: 'als het even niet goed gaat, is Van Basten degene die de klappen maar moet opvangen'. Dat spel werd daar wel gespeeld. Het was een rare situatie waarin ik terechtkwam. En dat was verre van ideaal."
http://www.voetbalprimeur(...)e_macht_opeiste.html
quote:'Met Huntelaar weleens over gehad om ooit samen terug te keren naar Ajax'
Woensdag, 30 mei 2012 om 18:00
De supporters van Ajax mogen er wel op rekenen dat John Heitinga ooit terugkeert naar de Nederlandse recordkampioen. De verdediger heeft al meerdere malen laten weten dat hij ooit zijn rentree wil maken bij de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot en is niet van gedachten veranderd. "Ik wil ooit weer terugkeren naar Ajax, daar ligt mijn hart", zegt Heitinga in Voetbal International.
/
De 28-jarige international zat zeven seizoenen in het eerste elftal van Ajax, waarvan hij een jaar miste wegens een slepende blessure, en belandde via Atlético Madrid bij Everton. "Het zit in de planning om ooit terug te keren, maar ik vind het lastig om beloftes te maken", zegt Heitinga. "Omdat je nooit weet hoe het loopt. Zowel Ajax als ik moet er tegen die tijd een goed gevoel bij hebben. Met Klaas-Jan Huntelaar heb ik het er weleens over gehad om ooit samen terug te keren."
De verdediger voelt wel wat voor het pad dat Mark van Bommel aflegt. Van Bommel keert na jaren in het buitenland aankomende zomer terug bij PSV, waar hij zijn loopbaan zal afsluiten. "Dat is een mooi scenario", vindt Heitinga. "Mark kan echt nog van waarde zijn voor zijn club. Ik hoop dat voor mij bij Ajax over een aantal jaren hetzelfde geldt."
En Sneijder & Vermaelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef dimmak het volgende:
Verder dit natuurlijk:
[..]Ik hoop samen dan met Raffie!
En zlatanquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef xSoDx het volgende:
[..]
En Sneijder & Vermaelen
CL finale waardig
Edit; nigel mag ook wel, dan is het middenveld compleet
Hij is lekker bezig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef The_Groove het volgende:
Goalbeinn scoort weer![]()
![]()
Na Frankrijk nu Zweden
http://www.tv4play.se/spo(...)_campaign=tv4play.se
Knappe kopgoal! Gaan we veel plezier aan beleven als hij fit blijft
Aardige knakker, we kwamen hem een keer tegen in Turijn rond een wedstrijd tegen Juve en hij nam alle tijd voor een praatje (hij speelde toch niet ha ha ha)quote:Niet iedere aankoop kan een succes worden, maar sommige nieuwelingen maken een wel heel erg slechte indruk. De supporters van Ajax denken bij het woord 'miskoop' direct aan Ivan Gabrich, de Argentijnse aanvaller die in 1996 voor vijf miljoen gulden naar de wereldkampioen werd gehaald. Gabrich speelde tien wedstrijden voor de Amsterdamse club, waarin hij nooit wist te scoren.
De VARA zond woensdagavond een reportage uit over de misschien wel grootste miskoop in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. "Die vent schoot er niet zo veel in bij mij. Na een half uur wist ik ook nog steeds niet of hij nou linksbenig of rechtsbenig was", lacht Fred Grim, in 1996 keeper bij Ajax. "Maar het was wel een wereldgozer. Altijd lachen met hem."
Ronald de Boer heeft ook slechte herinneringen aan de samenwerking met Gabrich: "Hij kon niet voetballen, hij kon er echt helemaal niets van. Na NEC-uit kwam natuurlijk dat bekende verhaal met mijn broer (Frank, red.). Hij viel in en heeft alleen maar op de grond gelegen. Het werd volgens mij een gelijkspel en Frank riep keihard 'welke mongool heeft deze speler gekocht?!' Dat was wel hard, maar we waren ook wel wat gewend natuurlijk: we waren net het beste team ter wereld. Maar Gabrich was echt verschrikkelijk."
In de Amsterdamse wandelgangen ging al snel het gerucht dat Gabrich een taxichauffeur was, die Ajax gefopt had. Dat was niet waar, zegt de voormalig spits zelf: "Ik begrijp wel dat jullie dat denken, want ik was bij Ajax meer een toerist dan een speler. Ik heb wel een heel mooi huis gekocht van het geld wat ik in Amsterdam verdiend heb. Het is mooi om te horen dat jullie in Nederland nog af en toe aan me denken."
Alleen spelers die echt van Ajax houden.quote:
Sneijder? Heb je hem niet gezien dan tegen Utrecht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alleen spelers die echt van Ajax houden.
Heitinga en Van der Vaart houden van Ajax. Net als Sneijder.
Zlatan en Huntelaar zijn niet echt van Ajax.
Hoewel Huntelaar best mag terug komen van mij.
nee Ronald, jullie verloren van NEC en Cees Lok was veel te sterk voor hemquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:29 schreef Tarado het volgende:
Grootste miskoop uit clubhistorie Ajax 'kon helemaal niet voetballen'
Donderdag, 31 mei 2012 om 09:30
[..]
Aardige knakker, we kwamen hem een keer tegen in Turijn rond een wedstrijd tegen Juve en hij nam alle tijd voor een praatje (hij speelde toch niet ha ha ha)
Mooi verhaalquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aardige knakker, we kwamen hem een keer tegen in Turijn rond een wedstrijd tegen Juve en hij nam alle tijd voor een praatje (hij speelde toch niet ha ha ha)
Ik moest er dan ook goed om lachenquote:
Zlatan is een fantastische spits, maar niet een echte Ajacied. Dan bedoel ik iemand uit de eigen jeugd die door gestroomd is naar de top en weer terug komt. Soort van Rijkaard idee bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sneijder? Heb je hem niet gezien dan tegen Utrecht?
Huntelaar is Ajacied geworden en Zlatan, tja mochten we willen, die past in het rijtje Van Basten, Kluivert, Zlatan oftewel de beste Ajax spitsen ooit.
Petterson en Litmanen zijn dus ook geen Ajacieden? Dacht het welquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zlatan is een fantastische spits, maar niet een echte Ajacied. Dan bedoel ik iemand uit de eigen jeugd die door gestroomd is naar de top en weer terug komt. Soort van Rijkaard idee bijvoorbeeld.
Sneijder was blij voor zijn broertje en die is een die-hard utrechter. Mogen ze van mij ook voor niets weg doen.
die wat paar weken geleden contract heeft gekregen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
El Hasnaoui
Oh wacht het is niet die van De Graafschap.
Jep.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:20 schreef Adames het volgende:
[..]
die wat paar weken geleden contract heeft gekregen?
begin er niet overquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Abdelmalek El Hasnaoui wel te verstaan... Oh en waar is het El Hamdaoui nieuws hij gaat toch niet echt zijn contract bij Ajax uitdienen he
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zlatan ging niet zo leuk weg in tegenstelling tot die 2 .quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Petterson en Litmanen zijn dus ook geen Ajacieden? Dacht het wel
die dikke pad is nu al niet goed genoeg voor Ajaxquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sneijder hoef ik nooit meer in een Ajaxshirt te zien.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die dikke pad is nu al niet goed genoeg voor Ajax
Ging niet daarover maar Komakie vind jongens die vanaf de jeugd bij Ajax zitten meer Ajacied dan degenen die er later zijn gekomen en dat is dus niet altijd zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zlatan ging niet zo leuk weg in tegenstelling tot die 2 .
Verder kan het hem geen zak schelen wat Ajax doet en hij zal er ook nooit terugkeren
Litmanen en Petterson hebben ook veel meer bij Ajax mee gemaakt als Zlatan. Maar met de kans dat Raffie ooit terug komt bij Ajax zal Zlatan nooit meer komen, zeker na de golfscene van vorige week uit de Mol trapt af.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Petterson en Litmanen zijn dus ook geen Ajacieden? Dacht het wel
Denk het nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja lach maar , die jongen gaat heel ver wegzakken
Je weet dat Rafa Zlatan niet mag omdat Zlatan Silvie in bed heeft gehad voor Rafa, wat ze eromheen verzinnen is niet zo belangrijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Litmanen en Petterson hebben ook veel meer bij Ajax mee gemaakt als Zlatan. Maar met de kans dat Raffie ooit terug komt bij Ajax zal Zlatan nooit meer komen, zeker na de golfscene van vorige week uit de Mol trapt af.
Ben ik wel met je eens maar met een goed EK is iedereen dat weer vergeten en ik vond hem gisteren al redelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Met z,on vrouw zou het me niks verbazen. hij speelt toch al 2 seizoenen kut
ik zag hem na elk sprintje uitpuffen . hoezo fit ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar met een goed EK is iedereen dat weer vergeten en ik vond hem gisteren al redelijk
We spreken over hem wel na het EK en dan zien we of hij wel of niet belangrijk is geweestquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zag hem na elk sprintje uitpuffen . hoezo fit ?
Ik snap zijn broederliefde hoor bij die Utrecht wedstrijd - maar zo enorm gaan juichen als je eigen cluppie zo vernedert wordt...Kon ik niet begrijpenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef Catch22- het volgende:
Ned1
sneijdertje.
Hij is wel een echte ajacied hoor
Hij ontkent even keihard dat z'n hart bij Ajax ligt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef Catch22- het volgende:
Ned1
sneijdertje.
Hij is wel een echte ajacied hoor
Hij heeft laatst hard staan juichen toen Ajax verloor in Utrecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij ontkent even keihard dat z'n hart bij Ajax ligt.
Van der Vaart was als kind fan van PSV.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft laatst hard staan juichen toen Ajax verloor in Utrecht.
Als je écht een Ajax hart heb (wat van der Vaart volgens mij wel heeft) sta je niet te juichen tegen de club die je heeft groot gemaaktOok als speelt je kleine broertje daar.
Dat zeg ik ook 2 posts hierbovenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft laatst hard staan juichen toen Ajax verloor in Utrecht.
Als je écht een Ajax hart heb (wat van der Vaart volgens mij wel heeft) sta je niet te juichen tegen de club die je heeft groot gemaaktOok als speelt je kleine broertje daar.
Clubliefde kan groeien, zeker als je ergens 10/12 jaar rond loopt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Van der Vaart was als kind fan van PSV.
Ik had jou post niet gelezen, sorryquote:
In '13/'14 Eriksen inruilen voor van der Vaartquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Clubliefde kan groeien, zeker als je ergens 10/12 jaar rond loopt.
Vd Vaart roept ook regelmatig dat hij op z'n 32/33 wel terug naar Ajax wil.
Tis je vergevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had jou post niet gelezen, sorry
20 bedoel jequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In '13/'14 Eriksen inruilen voor van der Vaart
Uiteraard met bijbetaling van een miljoentje of 15![]()
Dan gaat Rafael alleen nog de eerste helft kunnen spelenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach, dat deed Litmanen ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan gaat Rafael alleen nog de eerste helft kunnen spelen
kan ze idd de wetten van de kampers leren ja...quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach, dat deed Litmanen ook.
Denk dat een van der Vaart ook goed voor de kleedkamer is(Hoe belachelijk dat ook mogen klinken)
Ik zie veel eerder Kuyt naar Feyenoord gaan dan VdV naar Ajax. Al heeft VdV wel zijn vrouw die ook nog wat te zeggen heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwauh, heb hem nu 3x in het afgelopen jaar op TV zien zeggen dat hij ooit bij Ajax terugkomt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zie veel eerder Kuyt naar Feyenoord gaan dan VdV naar Ajax. Al heeft VdV wel zijn vrouw die ook nog wat te zeggen heeft.
Sylvie heeft meer en beter werk in het buitenland, dan in Nederlandquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zie veel eerder Kuyt naar Feyenoord gaan dan VdV naar Ajax. Al heeft VdV wel zijn vrouw die ook nog wat te zeggen heeft.
Sylvie zal Raffie inderdaad sneller naar Schalke lullen dan naar Ajaxquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sylvie heeft meer en beter werk in het buitenland, dan in Nederland
ik word een beetje misselijk van mensjes die dat zeggen om de supporters te pleasen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwauh, heb hem nu 3x in het afgelopen jaar op TV zien zeggen dat hij ooit bij Ajax terugkomt.
Dan kan hij maar 1 seizoen mee draaien en klaar. Gewoon Maher gelijk ophalen bij vertrek van erikssenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
deed die dan niks in NL?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sylvie heeft meer en beter werk in het buitenland, dan in Nederland
Kuyt heeft al aangegeven niet dit seizoen terug te keren naar Feyenoord. Ik denk dat over een paar jaar Feyenoord niks zal hebben aan Kuyt aangezien hij alles van zijn explosiviteit en werkkracht moet hebben. Die man is tegen die tijd helemaal op. VDV doet alles op techniek, die zal vast wel een meerwaarde zijn voor ons over een paar jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
VdV zie ik niet terugkomen, die jongen is over 2 -3 jaar helemaal versleten, hij speelt nu al per seizoen weinig wedstrijden, die andere 2 welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:37 schreef J2T het volgende:
[..]
Kuyt heeft al aangegeven niet dit seizoen terug te keren naar Feyenoord. Ik denk dat over een paar jaar Feyenoord niks zal hebben aan Kuyt aangezien hij alles van zijn explosiviteit en werkkracht moet hebben. Die man is tegen die tijd helemaal op. VDV doet alles op techniek, die zal vast wel een meerwaarde zijn voor ons over een paar jaar.
VDV, Johnny en Huntelaar terug. Lijkt me heerlijk.
quote:Ajax hengelt nog drie speelsters binnen
Het vrouwenteam van Ajax is volgens Voetbal Centraal opnieuw versterkt. Babiche Roof , Mandy Versteegt en Desiree van Lunteren komen over van FC Utrecht en Telstar (laatstgenoemde).
Samen met Daphne Koster en Anouk Hoogendijk bestaat het team op die manier al uit vijf speelsters. Voetbal Centraal sprak Roof over haar overgang. 'Dit is waar ik altijd van gedroomd heb. Deze kans grijp ik voor honderd procent aan. Ajax is toch prachtig? Ik zou mezelf voor mijn hoofd slaan als ik daar nee tegen had gezegd', vertelt de aanvalster die ook uitkomt voor Oranje U -19.
De 19-jarige is gehaald voor de linksbuiten-positie en daar kijkt ze enorm naar uit. 'Het wordt wel pittig, maar ik heb er veel zin in. Zes keer trainen is anders dan ik nu gewend ben. Een mooie uitdaging. En wat zou het mooi zijn als we kampioen worden. Dan word ik kampioen met mijn cluppie, want dat is het voor mij. Spelen voor Ajax is een droom. Ik zie de toekomst dan ook zeer positief in.'
De 23-jarige Versteegt heeft het nieuws inmiddels ook bevestigd via haar Facebook account. Versteegt debuteerde in februari in het Nederlands vrouwenelftal en is ook een aanvalster. Van Lunteren is 19 jaar, speelde al drie interlands en komt ook uit in de voorste linie. Op die manier heeft Ajax een complete voorhoede binnen.
Ok, DAT mag dus echt in een totaal ander topic komen he? Dat hele vrouwenvoetbal is echt een lachertje...quote:
Ach in de komkommertijd, is er tenminste nog wat nieuwsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, DAT mag dus echt in een totaal ander topic komen he? Dat hele vrouwenvoetbal is echt een lachertje...
Hater.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, DAT mag dus echt in een totaal ander topic komen he? Dat hele vrouwenvoetbal is echt een lachertje...
Pics!quote:
Die is echt zo'n breezer manquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:56 schreef Catch22- het volgende:
http://www.facebook.com/people/Desiree-van-Lunteren/1720884705
die is wel leuk, de rest niet.
Ok maar dan eis ik wel dat jij dagelijks met nieuws over Ajax 1 (mannen) komt. Een dagelijkse analyse over Eriksen keur ik ook goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ze niet zo knap.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes ermee.
Vooral dat laatste, is wel makkelijk in zijn geval gewoon copy pastequote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OK ik maar dan eis ik wel dat jij dagelijks met nieuws over Ajax 1 (mannen) komt. Een dagelijkse analyse over Eriksen keur ik ook goed.
quote:"you are shit and you know you are"
quote:Olsen: beter als Eriksen bij Ajax blijft
De Deense bondscoach Morten Olsen was afgelopen week erg kritisch over het spel van Christian Eriksen. 'De status van Christian is veranderd', legde de keuzeheer uit in het Algemeen Dagblad. 'Er wordt meer van hem verwacht en dat is ook logisch. Christian is een speler die iets kan wat anderen niet kunnen. Maar vergeten wordt dat hij bij Ajax dit seizoen ook een dramatisch slechte periode heeft gehad.'
Olsen heeft Eriksen geadviseerd bij Ajax te blijven. 'Hij moet nu nog niet weggaan. Bij Ajax kan hij doorgroeien. Daar kan hij belangrijker worden, moet hij belangrijker worden, want in het afgelopen seizoen was hij te wisselvallig.'
Boeiend. Is nou niet dat er veel anders te melden is op het moment.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:28 schreef Catch22- het volgende:
Als er mensen zijn die dat vrouwenvoetbal wel interessant vinden, doe dan even een apart topic aanmaken ofzo.
Is gewoon discriminatie je zou toch denken dat er anno 2012 iets anders naar vrouwen werd gekekenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Boeiend. Is nou niet dat er veel anders te melden is op het moment.
Nee, het vrouwenvoetbal is te slecht om serieus genomen te worden. Heeft niets met de vrouwmensen zelf te maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is gewoon discriminatie je zou toch denken dat er anno 2012 iets anders naar vrouwen werd gekekenNee emancipatie is nog altijd ver te zoeken binnen het voetbal iets wat ik zorgelijker vind dat het homo bashen.
Nee het is het Ajax topic. En het is een Ajax team. Dus past prima in dit topic. Niet dat ook maar iemand het echt volgt geloof ik. Maar iets is nog beter dan niets. En volgens mij neem je het allemaal iets te serieus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:35 schreef Catch22- het volgende:
Het is toch ook geen discriminatie dat we hier niet over de hinkstapsprong praten?
We hebben het hier over het eerste van Ajax en eventueel over de teams met talenten, dat is heel wat anders dan vrouwenvoetbal (wat echt om te janken is).
Maar laten we het op discriminatie gooien!
Sinds wanneer is Hinkstapsprong voetbal? Je weet dat je in het VBL subforum zit he. Al zou er inderdaad over hinkstapsprong worden gesproken als Ajax er een officieel team voor zou oprichten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:35 schreef Catch22- het volgende:
Het is toch ook geen discriminatie dat we hier niet over de hinkstapsprong praten?
We hebben het hier over het eerste van Ajax en eventueel over de teams met talenten, dat is heel wat anders dan vrouwenvoetbal (wat echt om te janken is).
Maar laten we het op discriminatie gooien!
Je maakt een geintje, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is gewoon discriminatie je zou toch denken dat er anno 2012 iets anders naar vrouwen werd gekekenNee emancipatie is nog altijd ver te zoeken binnen het voetbal iets wat ik zorgelijker vind dat het homo bashen.
quote:
hinkstapsprong heeft net zoveel met voetbal te maken als vrouwenvoetbalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Hinkstapsprong voetbal? Je weet dat je in het VBL subforum zit he. Al zou er inderdaad over hinkstapsprong worden gesproken als Ajax er een officieel team voor zou oprichten.
Daar vergis je je echt heel erg in.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Top van het vrouwenvoetbal kan makkelijk mee in de eredivisieInternationaal dan wel hé..
Maar niet met Ajax. Oh en laatst op Eurosport zag ik het wk onder 17 of zo geloof ik? (weet niet precies wat het was, zo`n 2 maanden geleden) Van vrouwen. Nou die kunnen beter voetballen dan dat jij dat kan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hinkstapsprong heeft net zoveel met voetbal te maken als vrouwenvoetbal
Want? Zo'n Prinz of Martha? Prinz kon al in de serie A gaan spelen. Enige wat ze missen is natuurlijk fysiek, maar kleuters als Eriksen redden het ook makkelijk dus..quote:
niveauverschil is veel groter dan je denkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Zo'n Prinz of Martha? Prinz kon al in de serie A gaan spelen. Enige wat ze missen is natuurlijk fysiek, maar kleuters als Eriksen redden het ook makkelijk dus..
Toen mijn zoon in de C1 van AFC speelde tegen NL vrouwen onder 19 wonnen ze met 5-1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Zo'n Prinz of Martha? Prinz kon al in de serie A gaan spelen. Enige wat ze missen is natuurlijk fysiek, maar kleuters als Eriksen redden het ook makkelijk dus..
Dat was toch Purigia (of zo) die haar wilde aantrekkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Perugia jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toch Purigia die haar wilde aantrekken. Die voorzitter deed alles voor publiciteit dat telt niet mee.
Nee, waren destijds ook nog andere clubs. Perugia was meest concreet inderdaad, maar dat zou om publiciteit gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toch Purigia die haar wilde aantrekken. Die voorzitter deed alles voor publiciteit dat telt niet mee.
Nederland is dan ook absoluut niet de internationale top waar ik het over had.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen mijn zoon in de C1 van AFC speelde tegen NL vrouwen onder 19 wonnen ze met 5-1
Klopt, ja. Club waar ik vroeger speelde speelden ook een keer met de A1 tegen een selectie van Oranje. Die waren dan de besten van nederland en die A1 speelde 4e klasse ofzo. Werd iets van 14-0.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen mijn zoon in de C1 van AFC speelde tegen NL vrouwen onder 19 wonnen ze met 5-1
Mee eens maar ook de internationale top in het vrouwenvoetbal is niet meer dan niveau hoofdklasse maxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Nederland is dan ook absoluut niet de internationale top waar ik het over had.
en dan winnen jochies dus al dik van meiden die 5-6 jaar ouder zijn.quote:
Die eet de mooiboys in het mannenvoetbal op stelletje homo'squote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:51 schreef Catch22- het volgende:
En wie komt met een filmpje van mooie goals en roept dan dat vrouwen het ook wel kunnen?
[..]
en dan winnen jochies dus al dik van meiden die 5-6 jaar ouder zijn.
Denk dat iig die 2 spelers waar ik het over had al probleemloos mee kunnen in de eredivisie. Hoeven nou ook weer niet te doen alsof dat nog zo'n hoog niveau is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens maar ook de internationale top in het vrouwenvoetbal is niet meer dan niveau hoofdklasse max
Dat zag ik gister inderdaad in het journaal bij de tennis hoogtepuntenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat iig die 2 spelers waar ik het over had al probleemloos mee kunnen in de eredivisie. Hoeven nou ook weer niet te doen alsof dat nog zo'n hoog niveau is.
En als nu nog niet dan wel binnen een paar jaar, alle sporten komt het niveau tussen mannen en vrouwen steeds dichter bij elkaar te liggen
Ik denk dat je er toch op verkijktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat iig die 2 spelers waar ik het over had al probleemloos mee kunnen in de eredivisie. Hoeven nou ook weer niet te doen alsof dat nog zo'n hoog niveau is.
En als nu nog niet dan wel binnen een paar jaar, alle sporten komt het niveau tussen mannen en vrouwen steeds dichter bij elkaar te liggen
Enige sport ter wereld waar vrouwen en mannen dicht bij elkaar zitten qua niveau is korfbal man gekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tennis is juist een sport waar al x jaar geleden vrouwen van mannen wonnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zag ik gister inderdaad in het journaal bij de tennis hoogtepuntenx100
Sodeju, wat een hoop flauwekul in één post.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En als nu nog niet dan wel binnen een paar jaar, alle sporten komt het niveauverschil tussen mannen en vrouwen steeds dichter bij elkaar te liggen
Moet ook niet vergeten dat de huidige selectie van het NL elftal vrouwen nog totaal niet serieus werden genomen in de jeugd. Hobbelde er maar een beetje bij. Nu wordt dat al veel beter aangepakt, hopelijk kan NL vrouwen goede stappen maken in de komende jaren
ja handig...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die eet de mooiboys in het mannenvoetbal op stelletje homo's
Atletiek is heel duidelijk te meten dat vrouwen zich veel en veel sneller verbeteren dan mannen en de tijden van mannen ook steeds dichterbij komenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige sport ter wereld waar vrouwen en mannen dicht bij elkaar zitten qua niveau is korfbal man gek
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tennis is juist een sport waar al x jaar geleden vrouwen van mannen wonnen
Jij bent echt harder aan het trollen dan ik in eerste instantie van plan wasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tennis is juist een sport waar al x jaar geleden vrouwen van mannen wonnen
Beter dan mannen die over de grond rollen omdat ze op 10 centimeter na geraakt werden en van schrik tijdelijk verlamd raken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja handig...
met 22 vrouwen zijn er minstens 7 ongesteld, 3 borderliners 4 PMS'ers
feest!
En zelfs als je kijkt naar topchefs zijn mannen zwaar in de meerderheid.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef CoolStoryBro het volgende:
Vrouwen horen ook niet te sporten, dat kunnen ze beter aan de mannen overlaten. Enige plek voor een vrouw is achter het aanrecht.
Meerderheid? ik ken eigenlijk geen vrouwelijk topchefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
En zelfs als je kijkt naar topchefs zijn mannen zwaar in de meerderheid.
Dan moet je maar met realistische feiten komenquote:
Bij Ado doen ze al jaren een poging maar krijgen het niet voor elkaar lekkere sollicitanten aan te nemen (Een beetje zoals de Ajax scouting dus)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:12 schreef Tarado het volgende:
Bij American Football hebben ze het beter begrepen
[ afbeelding ]
Ja, dat krijg je dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef Catch22- het volgende:
misschien ga ik kijken als ze in de kleedkamer gaan filmen net als met echt voetbal
de meesten zie ik liever niet uitgekleedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef Catch22- het volgende:
misschien ga ik kijken als ze in de kleedkamer gaan filmen net als met echt voetbal
Hoogendijk is best leuk om naar te gluren hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je dus. Ik ga wel kijken als ze in korte rokjes spelen etc
. Niemand neemt het verder serieus.
het is leuk voor ze om te doen hoor, ken ook 2 meiden die zelf voetballen, maar het is gewoon niet om aan te gluren.
een vriendin van me (een koninginnetjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je dus. Ik ga wel kijken als ze in korte rokjes spelen etc
. Niemand neemt het verder serieus.
het is leuk voor ze om te doen hoor, ken ook 2 meiden die zelf voetballen, maar het is gewoon niet om aan te gluren.
Sick story bro.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een vriendin van me (een koninginnetje) voetbalt ook. Die zegt zelf ook dat het om te janken is. als ik die verhalen hoor... Dan moet ze een teamgenote verrot schelden omdat ze naar haar toe komt lopen als ze de bal heeft en dus niet vrij gaat lopen, maar de ruimte dichttrekt en een tegenstander meeneemt...
Wat n kutverhaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een vriendin van me (een koninginnetje) voetbalt ook. Die zegt zelf ook dat het om te janken is. als ik die verhalen hoor... Dan moet ze een teamgenote verrot schelden omdat ze naar haar toe komt lopen als ze de bal heeft en dus niet vrij gaat lopen, maar de ruimte dichttrekt en een tegenstander meeneemt...
quote:Rits laat een scan van zijn rug maken
Van de rug van Mats Rits wordt begin juni een scan gemaakt. De Belg draait de voorbereiding op het nieuwe seizoen, als hij fit is, wederom mee met de A-kern.
Blessures
Dit vertelt Rits na zo'n vijf minuten in deze reportage van Ajax TV. Punt is dat de middenvelder het seizoen niet pijnvrij afsloot, zoals hij sowieso met de nodige pijntjes kampte.
Een tackle op zijn enkel tijdens een jeugdinterland kostte hem een aantal weken. De voorbereiding in de zomer van 2011 was daarom zijn beste periode van het seizoen, luidt zijn eigen oordeel.
En net toen hij weer op zijn oude niveau was, kwam er een nieuwe blessure overheen.
klopt, maar dat zijn dus volwassen vrouwen die nog niet normaal op een veld kunnen rondlopen... dat je op amateurnivo niet al te veel inzicht hebt, oke, maar op een teamgenoot afstuiven omdat diegene de bal heeft is wel erg achterlijkquote:
Ben bezig, wel tofquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hebben jullie gister nog de sneijder tapes gekeken?
http://nos.nl/video/378952-sneijdertapes-terug-naar-1993.html
Laisa Andrioli in de spitsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef Catch22- het volgende:
vrouwenvoetbal fuck yeah
Hope Solo op goal
[ afbeelding ]
komt het helemaal goed!
Het schijnt dat Michael van Praag dit nogal gepusht heeft, die zal wel wat inside information hebben daar bij de UEFA.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:29 schreef Kabolter het volgende:
Wat is de verklaring van Ajax overigens dat ze zich gaan focussen op vrouwenvoetbal? Heb dat namelijk nog niet gehoord.
Met Tennis zijn de verschillen ook belachelijk ja. 15 jaar geleden had je een Duitse tennisser die op zijn retour was en nogal veel dronk en een kettingroker was. Hij stond nog wel op plek 200 van de wereldranglijst. Serena en Venus Williams (15 jaar jonger dan hij) stonden toen op #1 en #2 en hebben hem uitgedaagd. Maar ook hij droogde beide zusjes op in sets van 6-1 en 6-2.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:29 schreef Kabolter het volgende:
Mannen en vrouwen qua sport vergelijken om aan te geven dat de verschillen klein zijn moet je gewoon niet willen. Vooral niet met tennis. Daar zijn de verschillen wel extreem groot.
Het grootste verschil schijnt met dit filmpje duidelijk te zijn.
http://www.panorama.nl/vi(...)nnen-en-vrouwen.html
Wat is de verklaring van Ajax overigens dat ze zich gaan focussen op vrouwenvoetbal? Heb dat namelijk nog niet gehoord. Overigens hoor ik ook niks meer over dat autoracen in combinatie met clubteams. Waarbij Doornbos voor AC Milan uitkwam.
Zie nu op Wikipedia dat er alleen maar resultaten zijn van voor 2010. Dat heeft het dus zeker ook maar liefst 3 jaar vol gehouden? PSV was daarbij overigens wel verreweg de beste Nederlandse club qua prestaties. Maar dat kon ook niet anders.......
Wel vet inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hebben jullie gister nog de sneijder tapes gekeken?
http://nos.nl/video/378952-sneijdertapes-terug-naar-1993.html
In de zin van? Krijg bij de keuze namelijk het idee dat Ajax geld heeft en dat ze een maatschappelijke rol willen vervullen. Vele clubs trekken zich terug. En zelfs samenwerkingsverbanden van profclubs worden teruggetrokken waarbij beide partijen geen doorstart maakt in de eredivisie voor vrouwen. Aan de namen ligt het ook niet. Het spreekt de massa gewoon niet aan. Heb dat bij Heerenveen ook wel gemerkt. Zelfs de mensen die pro waren gaven vaak aan dat ze toch wel eens een keertje zouden kijken. Maar zelfs (bijna) geen entree vragen, in het stadion spelen en op tijd dat je kinderen de wedstrijd ook kunnen bekijken was geen succes. Heb het idee dat de animo voor de beloftes vele malen groter is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt dat Michael van Praag dit nogal gepusht heeft, die zal wel wat inside information hebben daar bij de UEFA.
Valt mij ook op dat de fysieke bewegingen bij een iets hoger baltempo nogal beperkt zijn bij vrouwen. Vooral de backhand ziet er dan vaak heel houterig uit. En dat terwijl ze dan nog onder de balsnelheid van een gemiddelde herenpartij spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Met Tennis zijn de verschillen ook belachelijk ja. 15 jaar geleden had je een Duitse tennisser die op zijn retour was en nogal veel dronk en een kettingroker was. Hij stond nog wel op plek 200 van de wereldranglijst. Serena en Venus Williams (15 jaar jonger dan hij) stonden toen op #1 en #2 en hebben hem uitgedaagd. Maar ook hij droogde beide zusjes op in sets van 6-1 en 6-2.
Doe ik ook hoor, maar ik vond het wel een leuke en de psv invloed in de trainerstaf is natuurlijk niet te ontkennenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:24 schreef valleilijn het volgende:
Och ik vind dat je de Steek, Heitinga, van der Vaart en Sneijder toch ook wel als Ajacieden mag rekenen
Huntelaar is het ook geworden sinds zijn periode bij Ajax en je hebt ook nog Nigel de Jong,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:24 schreef valleilijn het volgende:
Och ik vind dat je de Steek, Heitinga, van der Vaart en Sneijder toch ook wel als Ajacieden mag rekenen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef Tjacka het volgende:
Spelers komen spelers gaan, onze liefde voor Ajax blijft altijd bestaan.
EK winst> Landstitel winst.quote:
Ajax is belangrijkerquote:
Alleen Ajax 1 belangrijk man.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
CL/EL winst > WK/EK winst -> LAndstitel winst -> kampioen/andere prijzen met het eerste/jong Ajax -> beker.
Geen PSV, AZ, Feyenoord of Twente inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
Komend seizoen geen kampioen met Ajax als we met Oranje Europees Kampioen worden teken ik voor, mits de titel dan naar pakweg Heracles gaat.
http://ajax1.nl/archief/v(...)g-niet-bij-selectie/quote:Ajax-trainer Frank de Boer heeft in een interview met ELF Voetbal aangegeven dat hij het nog te vroeg vindt om Viktor Fischer naar de selectie te halen. Tegen het voetbalblad vertelt De Boer: “Hij doet het nu redelijk, maar moet eerst maar eens elke wedstrijd laten zien dat hij de beste is van de A1. De stap naar de selectie komt voor hem nog te vroeg.” Fischer werd vorig jaar losgeweekt van het Deense FC Midtjyland. Sindsdien speelde de jonge Deen meerdere wedstrijden in de jeugd, maar kreeg hij ook te maken met hardnekkige blessures.
Frank de Boer geeft heel duidelijk aan dat Fischer absoluut over de juiste kwaliteiten beschikt, maar dat hij het Deense talent rustig wilt brengen. “We hebben er niets aan als we die jongen veel te vroeg brengen en we hem als het tegenzit, weer moeten teleurstellen door hem terug te zetten naar het tweede elftal of de A1.” Vrijdag was Viktor Fischer aanwezig op de Copa Amsterdam. Fred Grim selecteerde hem niet voor de selectie van het toernooi, de Deen krijgt net als Davy Klaassen rust.
Verstandige keus van de Boer. Hij kent als geen ander de wetten van het topvoetbal. Als hij hem nog niet geschikt acht, geloof ik hemquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:22 schreef Tarado het volgende:
Viktor Fischer volgend seizoen nog niet bij selectie
[..]
http://ajax1.nl/archief/v(...)g-niet-bij-selectie/
Liever een miljoen op mijn bank, dan de landstitel winnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Liever landskampioen dan het EK winnen.
Compleet irrelevantquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Liever een miljoen op mijn bank, dan de landstitel winnen
Sowieso is de hele discussie van "liever EK winnen of landskampioen" irrelevant. Heeft echt 0,0 met elkaar te makenquote:
Daarom mijn onzinnige postquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso is de hele discussie van "liever EK winnen of landskampioen" irrelevant. Heeft echt 0,0 met elkaar te maken
Als Nederland daadwerkelijk het EK wint (en die kans acht ik klein) staat 3 kwart van de Ajacieden gewoon langs de grachtenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar afhaal begreep t niet helemaal
Jupiler League onderwaarderenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Liever de CL dan derde periode Jupiler League
Sowieso een van de weinige titels die we nog nodig hebben, we hebben meer CL's gewonnen dan JL's...quote:
Zelfs FC Zwolle en RKC zijn ons al voorbijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso een van de weinige titels die we nog nodig hebben, we hebben meer CL's gewonnen dan JL's...
T moet niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs FC Zwolle en RKC zijn ons al voorbij
edit: oooh is al gepostquote:Frank de Boer neemt zijn tijd met Viktor Fischer. De zeventienjarige spits werd in april vorig jaar overgenomen van FC Midtjyland en in alle rust klaargestoomd voor het grote werk. De hoop van De Boer is dat Fischer ooit in de voetsporen treedt van Christian Eriksen, maar de trainer gaat daarbij niet overhaast te werk. Hij zal Fischer laten debuteren bij Ajax wanneer hij daar de tijd rijp voor acht, zegt hij in ELF Voetbal.
De Boer zou graag zien dat Fischer eerst dominanter en belangrijker wordt bij de A1. “Hij doet het nu redelijk, maar moet eerst maar eens elke wedstrijd laten zien dat hij de beste is van de A1. De stap naar de selectie komt voor hem nog te vroeg”, aldus de trainer van de Amsterdammers. Fischer bij de A-selectie halen voor het seizoen 2012/13 zal De Boer dan ook niet doen.
Dat Fischer over 'exceptionele kwaliteiten' beschikt, lijdt volgens de trainer van de kampioen geen twijfel. “Maar tegen Feyenoord bijvoorbeeld was hij een van de minderen. Als je naar het eerste wil, dan moet je het wel op dat soort momenten laten zien. We hebben er niets aan als we die jongen veel te vroeg brengen en we hem als het tegenzit, weer moeten teleurstellen door hem terug te zetten naar het tweede elftal of de A1.”
quote:'Middag van ADO Den Haag naar Ajax'
Tessel Middag verlaat ADO Den Haag, ook zij gaat voetballen voor Ajax. Middag komt uit Amsterdam en kan dus op de fiets naar de training.
Tessel debuteerde op 3 september vorig jaar in de uitwedstrijd tegen FC Zwolle en wist één maal te scoren in een wedstrijd die in 0-8 zou eindigen. In achttien wedstrijden scoorde ze tien keer, niet slecht in het eerste seizoen voor ADO Den Haag. Ook maakte ze dit seizoen haar debuut bij Oranje tegen Frankrijk. Tessel begon haar loopbaan bij AFC Taba en rond haar 14e ging ze naar AVV Swift.
Ajax wil ook nog vier andere speelsters van ADO Den Haag inlijven, naar verluid Marlous Pieete, Petra Hogewoning en nog een international die in de Eredivisie speelt.
Als deze speelsters echt allemaal komen is Ajax in zijn eerste seizoen direct één van de grootste kanshebbers voor de titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ajax D1 kampioen van Nederland
Ajax D1 is de eerste landskampioen van Nederland bij de D-pupillen geworden! De ploeg van Casimir Westerveld speelde in de bijzondere competitie om de landstitel gelijk tegen PSV en won met 2-0 van NEC. Omdat PSV niet verder kwam dan 1-0 tegen NEC, streek Ajax de titel op!
In de eerste wedstrijd trof Ajax D1 PSV. Matthijs de Ligt was in dat duel met een bal op de lat het dichtst bij een doelpunt, maar gescoord werd er niet in de 2x15 minuten die de kampioensduels duurden. Na afloop werd een strafschoppenreeks genomen, omdat bij een gelijke stand en gelijk doelsaldo na drie duels die doorslaggevend zou zijn. Ajax nam de serie iets beter dan PSV, 6-5 waardoor ze al een voordeel pakte op de Eindhovense ploeg. ,,Het was wel zaak dat we die wonnen, want dan kreeg je een wedstrijdje rust", sprak een tevreden Westerveld na afloop. ,,En je wist op die manier wat je zelf de laatste wedstrijd moest doen."
Omdat PSV met 1-0 had gewonnen van NEC hadden de pupillen van Casimir Westerveld aan een zege genoeg om landskampioen te worden. Om half vier mochten ze die droom gaan waarmaken. Matthijs de Ligt wist al snel de openingstreffer te maken en toen Viktor van der Linden ook nog de 2-0 binnenwerkte, zat Ajax op rozen. Die score konden de kleine mannen vasthouden en toen de scheidsrechter voor het laatst floot brak het feest uit in het Gelderse Elst waar het kampioenenbal werd gehouden. ,,NEC heeft geen kans gekregen", aldus een trotse Westerveld. ,,Wij waren dichter bij de 3-0 dan zij bij de 2-1."
Dat de duels twee keer een kwartier duurde, was lastig. ,,Het was erg kort. Eigenlijk een beetje te kort om echt het verschil in kwaliteit in goals te kunnen uitdrukken. Maar ik moet de jongens een groot compliment maken. Ze hebben zeer geconcentreerd gevoetbald. We hebben de laatste vijf weken vier grote toernooien gespeeld, dan nog die beslissingswedstrijd tegen Feyenoord. We moesten ons nog een keer opladen om voor deze dag. Dat is gelukt. Als we er toch zijn, kunnen we maar beter zorgen dat we de eerste landskampioen ooit zouden worden bij de D-pupillen. Het was een groot feest. In de kleedkamer heerste complete chaos en ze stonden met de schaal en met kleren en al onder de douche. Dat we de vijfde landskampioen van de club zijn en de vierde van de opleiding geeft wel aan dat er kwaliteit in zit. Al zegt het niets over wie uiteindelijk het eerste haalt en daar doe je het allemaal voor. Maar deze titel komt dit team toe. Het is heel bijzonder."
quote:Supercup voor Ajax B1
Ajax B1 heeft het seizoen afgesloten met winst in de Supercup-wedstrijd tegen Sparta. In Spakenburg won de ploeg van trainer Orlando Trustfull met 3-1 van bekerwinnaar Sparta B1.
Het was na de winst van de AEGON Future Cup en het landskampioenschap de derde prijs voor de B1.
Aanvaller Sheraldo Becker zette Ajax voor rust op voorsprong. Na rust maakte Sparta-spits Finn Stokkers gelijk. Becker bracht Ajax weer aan de leiding, waarna Queensy Menig met zijn 3-1 de wedstrijd besliste.
quote:Prima herstel Ajax C1 op Marveld Toernooi
Ajax C1 heeft zich op de tweede toernooidag op het Marveld Toernooi prima hersteld van de nederlagen op de eerste speeldag. Na een moeizaam begin met een gelijkspel tegen USA Onder 15 (1-1) wonnen de Amsterdammers de laatste twee wedstrijden van de zaterdag. Abdelhak Nouri trok de aandacht naar zich toe met twee fantatische goals tegen Real Madrid.
Zoals vaker bij Ajax C1 op het Marveld Toernooi had het team een testspeler in de gelederen. De 14-jarige Vaclav Cerny speelde mee met de C1. Cerny is een linksbenige buitenspeler. Ook toekomstig Ajacied Nabi Hakimzadeh is van de partij in de selectie van trainer Michel Kreek.
Later vanavond zullen verslagen van de wedstrijden van Ajax C1 volgen.
Ajax C1-USA Onder 15 1-1
0-1
1-1 Adham El Idrissi
Ajax C1-FC Twente C1 5-0
1-0 Nabi Hakimzadeh
2-0 Gino Dekker
3-0 Abdelhak Nouri
4-0 Nabi Hakimzadeh
5-0 Abdelhak Nouri
Ajax C1-Real Madrid C1 4-3
1-0 Abdelhak Nouri
2-0 Abdelhak Nouri
2-1
3-1 Vaclav Cerny
3-2
3-3
4-3 Vaclav Cerny
Ajax C1 eindigde in de poule als derde achter Feyenoord C1 en Bayer Leverkusen C1 en neemt het morgen op tegen Olympique Marseille C1. Bij winst volgt een duel om de vijfde en zesde plaats.
quote:A1 naar kruisfinales Copa Amsterdam
Ajax A1 heeft zich geplaatst voor de kruisfinales van de Copa Amsterdam. De A1 versloeg zaterdagdmiddag satelietclub Ajax Cape Town met 1-0. Later op de middag won Ajax A1 ook van Panathinikos onder 19. Het werd 3-0 tegen de Grieken.
Het enige doelpunt van de wedstrijd viel in de 44e minuut, doelpuntenmaker is Abdelmalek El Hasnaoui. Zaterdagmiddag om 17.00 uur speelt Ajax de laatste wedstrijd in de groepsfase tegen Panathinaikos.
De eerste helft verliep vrij rustig. Zowel Ajax Cape Town als Ajax creëerden weinig kansen en kwamen uiteindelijk niet verder dan een 0-0 ruststand.
De tweede wedstrijd op zaterdag leverde een 3-0 overwinning. Jip Bartels (2x) en Lesley de Sa scoorden voor Ajax.
Vrijdag versloeg de jonge ploeg al Besiktas met 3-0.
Van AN:quote:Over Oliveira: 'Lekker spelertje hé’
Er doen op de Copa Amsterdam dit weekend drie stagiairs mee met Ajax A1. Één daarvan is Filipe Oliveira, linkermiddenvelder. Ronald de Boer noemt de Portugees 'een lekker spelertje'.
Ook trainer Fred Grim is tot nu toe positief over de stagiair. 'Filipe heeft nu twee keer met ons meegetraind en één wedstrijd gespeeld. En ik moet zeggen, dat hij een goede indruk heeft achtergelaten, maar het is nog te vroeg om conclusies te trekken', zegt Grim tegen Ajax1.nl.
quote:Milan Vissie (AZ) gaat in de A2 spelen. Dillon Hoogewerf van FC Almere F1 in Ajax E2. Riley Woerdings hoort niet meer bij het rijtje vertrokken jeugdspelers. Dimitri Darsan en Vicente Besijen gaan naar FC Volendam. Tyro Nimmermeer naar AZ.
http://www.101greatgoals.(...)-0-goals-highlights/quote:Op zondag 3 juni 2012 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand die actie van Eriksen gezien waaruit de penalty (1-0) voor Denemarken uitkwam?![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)e_boer_misselij.htmlquote:Ronald de Boer heeft op niet al te subtiele wijze laten weten te vinden dat supportersvak 410 van Ajax hem misselijk maakt. De fanatiekelingen zaten gisteren tijdens de Copa Amsterdam ook op de tribune in het Olympisch stadion. Ze staken onder andere vuurwerk af.
"Als ze stoppen met het vuurwerk is het heel leuk dat ze er zijn. Ze worden een paar keer gewaarschuwd, maar gaan gewoon door. Daar word ik een beetje misselijk van", zegt De Boer tegen Ajax Showtime.
Om toch ook positief te zijn liet De Boer het weten fijn terug te zijn in het stadion waar Ajax in de jaren negentig de Champions League-wedstrijden afwerkte. "Ik heb hier mooie herinneringen en het is natuurlijk een prachtig stadion. Voor een voetbalstadion is het niet perfect door de sintelbaan, maar het is toch een heel mooi stadion", aldus De Boer.
Dacht het niet nee, A1 is net uitgeschakeld door Botafogo in halve finale, ze spelen later om plek 3 en 4quote:
Oh jammer. Gisteren Botafogo zien spelen tegen Cruzeiro. Wat waren die slecht zeg.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dacht het niet nee, A1 is net uitgeschakeld door Botafogo in halve finale, ze spelen later om plek 3 en 4
Dit was ook 0-0 werd met strafschoppen beslistquote:Op zondag 3 juni 2012 13:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Oh jammer. Gisteren Botafogo zien spelen tegen Cruzeiro. Wat waren die slecht zeg.
ja echt super mooiquote:Op zondag 3 juni 2012 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand die actie van Eriksen gezien waaruit de penalty (1-0) voor Denemarken uitkwam?![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Gezien de velen positieve reacties van de afgelopen keer blijf ik het vrouwen nieuws hier posten
Nee, het is redelijk stil rondom dat elftal momenteel.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Iemand nog nieuws over het G elftal? Vind ik ook razend interessant
Hoe bedoel je stil, best wel veel nieuws over Feyenoord momenteel toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, het is redelijk stil rondom dat elftal momenteel.
quote:23e Internationaal Marveldtoernooi
Eindrangschikking:
1. Bayer Leverkusen
2. Manchester United
3. PSV
4. Feyenoord
5. National Team USA
6. Ajax
7. Olympique Marseille
8. Liverpool
9. FC Twente
10. Real Madrid
11. SV Grol
12. FA Ghana
Fair Play: FC Twente
Beste speler van het toernooi: Abdelhak Nouri van Ajax
Beste keeper van het toernooi: Dean Hendersen van Manchester United
Topscorer van het toernooi: Charles Boateng van FA Ghana met 6 goals
Kan positief zijn, want er is ook geen nieuws van een andere club.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:08 schreef Self-Catering het volgende:
Ik hoor te weinig over Narsingh en zijn transfer..
Ajax schijnt rond te zijn met Narsingh maar moet er nog uit komen met de club.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:08 schreef Self-Catering het volgende:
Ik hoor te weinig over Narsingh en zijn transfer..
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Gezien de velen positieve reacties van de afgelopen keer blijf ik het vrouwen nieuws hier posten:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kampioenschap moet wel lukken na deze geweldige transfer.
Winnen is winnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 06:39 schreef Devv het volgende:
Maar dat zal dan meer komen omdat Ajax de concurrentie (wel 7 teams) leeg gekocht heeft.
Daar heb je gelijk in, maar dan nog is het beter 1e te worden dan 2e.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij vrouwenvoetbal zijn er geen winnaars
marley jrquote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef Tyron het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ley-houdt-van-koffie
maatschappelijke betrokkenheidquote:Op maandag 4 juni 2012 11:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan nog is het beter 1e te worden dan 2e.
Sowieso snap ik dat hele vrouwenvoetbal bij Ajax ineens niet
quote:Nog twee dames naar Ajax
Ook Liza van der Most (Stedoco) en Leonne Stentler (ADO Den Haag) gaan het komend seizoen voor Ajax voetballen. Stentler is rechtsback en Van der Most vleugelaanvaller.
De Amsterdammers hebben al Anouk Hoogendijk (FC Utrecht), Daphne Koster en Desiree van Lunteren (beiden Telstar) in hun team opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat sommige users over paar jaar zich gaan verontschuldigen bij je HeatWave.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Vreemd trouwens dat de ongenaakbare Eriksen een sloot kritiek krijgt op het moment.
Ach, het ging er voornamelijk om dat er idd niets negatiefs over Eriksen gezegd mocht worden.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:13 schreef Bieks het volgende:
Eriksen oogt heel erg slap soms en mag wat mij betreft echt wel wat beslissender zijn of in ieder geval wat geconcentreerder. Dat neemt niet weg dat ook ik zie dat hij absoluut het talent heeft om een wereldtopper te worden, en doordat hij met beide benen altijd op de grond lijkt te blijven zal hij er ongetwijfeld ook komen. Dat betekent niet dat je geen kritiek mag geven toch?
ik stoor mij voornamelijk aan zijn laconieke hakjes eigenlijk, die hij voornamelijk lijkt te doen als de wedstrijd er TOTAAL niet naar staat. En ja, hij laat zich erg makkelijk van de bal zetten vaak. Denkt gewoon heel lichtjes over sommige dingen, waarschijnlijk juist omdat hij zoveel talent heeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het ging er voornamelijk om dat er idd niets negatiefs over Eriksen gezegd mocht worden.
Ik weet dus echt niet of hij het gaat redden, qua techniek is het een goeie, maar je moet dat ook kunnen met een tegenstander in de buurt, en op dat moment is hij gewoon 95% van de tijd de bal kwijt.
ja, dat idd. Ik ben GEK op mooie acties en hakjes, maar niet als die dus de hele tijd mislukken waardoor je dus WEER de bal kwijt bent.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:20 schreef Bieks het volgende:
[..]
ik stoor mij voornamelijk aan zijn laconieke hakjes eigenlijk, die hij voornamelijk lijkt te doen als de wedstrijd er TOTAAL niet naar staat. En ja, hij laat zich erg makkelijk van de bal zetten vaak. Denkt gewoon heel lichtjes over sommige dingen, waarschijnlijk juist omdat hij zoveel talent heeft.
Dat ie zo op een voetstuk geplaatst word is misschien niet helemaal terecht. Nu nog niet.
Ook een beetje mijn frustratie ja. Wat dat betreft is het goed dat hij zo'n beetje BFF is met Siem de Jong. Die weet namelijk wel van aanpakken en inzet tonen (gigantisch ondergewaardeerde kracht wat mij betreft).quote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat idd. Ik ben GEK op mooie acties en hakjes, maar niet als die dus de hele tijd mislukken waardoor je dus WEER de bal kwijt bent.
Hij speelt alsof ie al jaren mee draait bij barcelona, maar dan zonder het resultaat zeg maar.
Frank die Siem op de bank zet.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:11 schreef dimmak het volgende:
Ben bang dat Siem op de bank zal zitten volgend jaar.
Echt niet, Frank en Siem zijn zowat getrouwd.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:11 schreef dimmak het volgende:
Ben bang dat Siem op de bank zal zitten volgend jaar.
95% ja? Je hebt alle wedstrijden van de afgelopen twee jaar geanalyseerd en daar uit geconstateerd dat 95% van de tijd Eriksen de bal kwijt raakt met een tegenstander in de buurt? Of was het natte-vinger werk.. ik denk dat laatstequote:Op maandag 4 juni 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het ging er voornamelijk om dat er idd niets negatiefs over Eriksen gezegd mocht worden.
Ik weet dus echt niet of hij het gaat redden, qua techniek is het een goeie, maar je moet dat ook kunnen met een tegenstander in de buurt, en op dat moment is hij gewoon 95% van de tijd de bal kwijt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
95% ja? Je hebt alle wedstrijden van de afgelopen twee jaar geanalyseerd en daar uit geconstateerd dat 95% van de tijd Eriksen de bal kwijt raakt met een tegenstander in de buurt? Of was het natte-vinger werk.. ik denk dat laatstewat is mis met natte vinger werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Frank die Siem op de bank zet.Denk 't niet.
Waar gaat hij Siem neerzetten dan volgens jullie als iedereen fit is?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt niet, Frank en Siem zijn zowat getrouwd.
rechtshalf en dan zal Janssen met Eriksen en eventueel Schöne uit moeten maken wie linkshalf komt te spelenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat hij Siem neerzetten dan volgens jullie als iedereen fit is?
??quote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ajax 2 in de Jupiler League
Zou geweldig zijn voor onze opleiding. Een niveautje lager ervaring opdoen, maar wel met Ajax-faciliteiten en zonder uit beeld te raken bij de club.
bronquote:Ajax dreigt een jong Deens talent al voor zijn debuut in de hoofdmacht kwijt te raken. La Gazzetta dello Sport schrijft dat Manchester United aast op Viktor Fischer. En dat ook Bayern München en AC Milan de 17-jarige belofte volgen.
Fischer is een aanvallende middenvelder en United wil 11 miljoen euro neerleggen voor hem. Ajax-coach Frank de Boer liet onlangs al weten dat hij onder de indruk is van de Deense jeugdinternational, maar dat hij vaker moet laten zien te goed te zijn voor de A1. De Boer ruimt nog geen plek voor hem in de A-selectie.
Ook 1,5 miljoen voor betaald maar dit klinkt wel aanlokkelijk ja. Al kies jij volgens mij altijd voor het geld als het om Ajax draait :pquote:
11miljoen voor iemand van 17, dat kan je niet laten liggen manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook 1,5 miljoen voor betaald maar dit klinkt wel aanlokkelijk ja. Al kies jij volgens mij altijd voor het geld als het om Ajax draait :p
Klopt maar het moet eerst maar eens concreet worden. Wellicht wil Milaan nog ff tegen United opbieden ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
11miljoen voor iemand van 17, dat kan je niet laten liggen man
Ja dat is wel zo, maar mocht het echt zo zijn dan zie ik niet in waarom je het niet moet doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar het moet eerst maar eens concreet worden. Wellicht wil Milaan nog ff tegen United opbieden ook
omdat we 'm later voor 40 miljoen kunnen verkopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar mocht het echt zo zijn dan zie ik niet in waarom je het niet moet doen
jammer maar nee, omdat vi oranjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:26 schreef Syntix het volgende:
Vanavond Frank de Boer, onze held, bij Studio Sportzomer.
23.00 NL1
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat we 'm later voor 40 miljoen kunnen verkopen
wat nou met je emoticon hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |