abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112218179
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ben het misschien niet helemaal eens met alles wat er in die video gezegd wordt maar hij heeft op zich wel een punt. Zeker op inferno heeft het spel soms weinig te maken met hoe 'goed' je bent, maar is elke keer als je een speciale mob tegenkomt niets minder dan een gearcheck.

Als demon hunter ben ik bijvoorbeeld heel erg afhankelijk van kiten. Dat kan ik, met name door ervaring in andere games, tamelijk goed, maar soms komt ik er helemaal niet aan toe. Vaak is het gewoon een kwestie van 5-10 attacks ----> dood gaan -----> respawnen -----> repeat.

En waarom mag je geen kritiek hebben op een spel dat je hebt gekocht :? Ik vind diablo 3 heel erg tof, maar op een hoop vlakken ook teleurstellend. Je zou wat jij beweert ook kunnen omkeren en zeggen dat je niet moet whinen om het geklaag van anderen of maar gewoon dit topic niet meer moet lezen.
Inferno is gewoon iets speciaals. Tot en met Hell kun je op een normale manier spelen. Het is niet voor niets dat ze Inferno hebben gemaakt.
pi_112218180
Ik moet wel zeggen dat het grotendeels geluk is ook. Als jij een molten firechains vortex sledgehammer krijgt denk ik niet dat je het lang overleeft
pi_112218226
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Lamabal het volgende:

[..]

En toch blijf ik grinden en haken op act I van inferno. Ik kom een begin verder in act 2. Het klopt wel wat hij zegt want je moet nu gewoon blijven wachten op goede loot in act 1. Of het zoeken naar gear in de AH.

Je zou verwachten dat ze wat anders zouden doen bij inferno maar het enigste wat ze gedaan hebben zijn de stats omhoog.
Niet dat erg is het maakt het spel sowieso wel leuker en moeilijker. Maar de mobs die je moet verslaan in hell droppen meestal gear onder je level.
Als je geluk hebt krijg je goeie gear en hop je zo verder in inferno. Ach daarvoor is gelukkig nu de AH.
ik weet niet hoe vaak je diablo 2 hebt gespeeld.
maar als je daar iets te snel naar hell ging met beetje te crappe gear hhaalde je act 1 bij lange na niet.
kon je vergeten, zie dan maar eens terug te gaan naar nightmare om te gana farmen..
wel eens dat het raars is dat je toch zon beetje max lvl moet zijn om hoogste niveau misschien te kunnen spelen, bij D2 was dat toch wat anders aangezien max lvl ook 99 was en bijna niemand dat had ..
pi_112218321
heeft er iemand hier nog een guest pass voor mij over? O-)
ik zit heel erg te twijfelen om de game aan te schaffen maar zou graag eerst even willen proberen
pi_112218446
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als alle mobs betere gear droppen dan je hebt, dan zou het weer te makkelijk zijn. Waarom is het nooit goed. Waarom is het verkeerd dat je soms twee uur moet grinden op een beter item?

Man, man. Het geklaag wordt echt om te huilen zo triest. Ga gewoon Mario spelen, lekker rechtlijnig en eenvoudig. :')
Waarom (Net zoals ems zegt) mag je geen kritiek hebben op een spel. Ik blijf erbij dat diablo 3 mij goed vermaakt maar slaat het op dat je niet kritiek of mag klagen.

Je lijkt serieus wel een fanboy. Alles wat blizzard doet is goed en de rest mag dood vallen.
pi_112218551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef totalvamp het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het grotendeels geluk is ook. Als jij een molten firechains vortex sledgehammer krijgt denk ik niet dat je het lang overleeft
Man, ik word op Nightmare al moe van die firechains, die zijn echt killing voor mijn barbarian :') . Als ze dan ook nog immuun zijn voor mijn Seismic slam wordt het een kwestie van slaan, heel hard wegrennen en healen en dat dan een kwartier lang :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112218561
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Waarom (Net zoals ems zegt) mag je geen kritiek hebben op een spel. Ik blijf erbij dat diablo 3 mij goed vermaakt maar slaat het op dat je niet kritiek of mag klagen.

Je lijkt serieus wel een fanboy. Alles wat blizzard doet is goed en de rest mag dood vallen.
Kritiek? Ik zie geen kritiek. Alleen maar dingen wat slecht zijn, dat is geen kritiek.

Als je echt kritiek wilt geven, dan moet je aangeven wat er moet veranderen om het beter te maken. Helaas komt daar niemand mee.

En nee, ik ben geen fanboy. Maar geef gewoon aan wat anders moet, dan kan iemand er iets mee. Alleen zeggen "ik wordt ge1shot", daar kan niemand wat mee.

De kritiek die er was op Legendary item was gegrond. Die waren te zwak, en daar werkt Blizzard dan ook nu aan. Maar mensen de mensen die miepen omdat Inferno te moeilijk is, daar kan Blizzard echt niets mee. De Force Armor was OP, daar is ook wat aan gedaan, daar waren namelijk ook gegronde redenen voor.

Wat voor mij echt niet hoeft is het RMAH. Dat zorgt voor onbalans is het spel. Degene met de rijkste vader krijgt dan automatisch de beste gear. Wat mij betreft mogen ze dat gewoon alleen in het gewone AH laten. Ondanks de de prijzen nu extreem zijn voor sommige items, zie ik dat over een paar weken wel wat bijtrekken, dan komen er meer items op de markt en worden de prijzen lager. Maar als je de RMAH er naast gaat zetten, dan zal de gewone AH alleen maar meer crap items gaan bevatten. :)
pi_112218821
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Man, ik word op Nightmare al moe van die firechains, die zijn echt killing voor mijn barbarian :') . Als ze dan ook nog immuun zijn voor mijn Seismic slam wordt het een kwestie van slaan, heel hard wegrennen en healen en dat dan een kwartier lang :')
Idd , firechains zijn zwaar irri.
Dit word alleen nog maar leuker op Hell en Inferno.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_112218844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Kritiek? Ik zie geen kritiek. Alleen maar dingen wat slecht zijn, dat is geen kritiek.
Wat is het dan? Je kan toch ook kritiek hebben op muziek, ookal kan je het zelf misschien niet maken? Natuurlijk is dat kritiek.
quote:
Als je echt kritiek wilt geven, dan moet je aangeven wat er moet veranderen om het beter te maken. Helaas komt daar niemand mee.
De voortgang van het spel meer laten berusten op hoe goed je bent. Minder op hoeveel geluk je hebt gehad wat betreft loot.
quote:
En nee, ik ben geen fanboy. Maar geef gewoon aan wat anders moet, dan kan iemand er iets mee. Alleen zeggen "ik wordt ge1shot", daar kan niemand wat mee.
Wat moet ander dan? Mensen moeten meer grinden? Dan begrijp je toch wel dat er mensen kunnen zijn die dat als een minder punt van het spel zien? Dat jij dat niet zo ervaart invalideert toch niet de meningen van anderen?
Conscience do cost.
pi_112218857
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef kovenant het volgende:

[..]

ik weet niet hoe vaak je diablo 2 hebt gespeeld.
maar als je daar iets te snel naar hell ging met beetje te crappe gear hhaalde je act 1 bij lange na niet.
kon je vergeten, zie dan maar eens terug te gaan naar nightmare om te gana farmen..
wel eens dat het raars is dat je toch zon beetje max lvl moet zijn om hoogste niveau misschien te kunnen spelen, bij D2 was dat toch wat anders aangezien max lvl ook 99 was en bijna niemand dat had ..
Onwaar, ik heb naakt hell uitgespeeld. Om te bewijzen dat het kon. Wel mete en necro, want die waren de baas in dat spel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112219236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Net 3met: firechains, vortex, shielding :')
pi_112219310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat is het dan? Je kan toch ook kritiek hebben op muziek, ookal kan je het zelf misschien niet maken? Natuurlijk is dat kritiek.
Yup. Nederlandstalige muziek is kut. Ik zie geen kritiek. :') Alleen dat ik het afkraak. En nee, dat heeft er inderdaad niets mee te maken met dat ik het zelf niet kan, maar dat zeg ik toch ook helemaal nergens.

Maar dat ik het kut vind is een gevoel, dat heeft helemaal niets met de werkelijkheid te maken. En dat mensen Inferno te moeilijk vinden heeft ook met gevoel te maken.

Kritiek geven is echt wat heel anders.
quote:
[..]

De voortgang van het spel meer laten berusten op hoe goed je bent. Minder op hoeveel geluk je hebt gehad wat betreft loot.
Tot Diablo op Hell kan iedereen het spelen, heeft niets te maken met je geluk en hoe goed je bent.
quote:
[..]

Wat moet ander dan? Mensen moeten meer grinden? Dan begrijp je toch wel dat er mensen kunnen zijn die dat als een minder punt van het spel zien? Dat jij dat niet zo ervaart invalideert toch niet de meningen van anderen?
Bijvoorbeeld. Of je probeert de achievement eens te halen. Die hebben ze er ook in gezet om de playability van het spel te verhogen. Het enige wat ik proef bij 95% van de 'kritiek' is dat ze Inferno niet binnen 2 weken uitgespeeld hebben. ;)

Overigens heb je als je level 60 bent die Valor waardoor er meer en betere items gedropped worden. Dus wat dat betreft wordt het grinden ook al eenvoudiger gemaakt.
pi_112219335
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Net 3met: firechains, vortex, shielding :')
Grappig dat zo elke class een andere iets verschrikkelijk vindt. Als DH is er niets erger dan een fast/mortar/prison/wall groepje :P

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Yup. Nederlandstalige muziek is kut. Ik zie geen kritiek. :') Alleen dat ik het afkraak. En nee, dat heeft er inderdaad niets mee te maken met dat ik het zelt niet kan, maar dat zeg ik toch ook helemaal nergens.
Mijn punt is dat iets je kan ergeren zonder dat je daar meteen de perfecte oplossing voor hebt. Als commercieel bedrijf probeer je daar dan op in te spelen.
quote:
Maar dat ik het kut vind is een gevoel, dat heeft helemaal niets met de werkelijkheid te maken. En dat mensen Inferno te moeilijk vinden heeft ook met gevoel te maken.
Het heeft niets met gevoel te maken. Het is gewoon een mening waar jij het wellicht niet mee eens bent. Dan kan je inderdaad tegenargumenten gaan geven maar zeggen dat we "niet moeten klagen of maar moeten stoppen met het spel" slaat natuurlijk nergens op. Stop dan gewoon met reageren.

quote:
Tot Diablo op Hell kan iedereen het spelen, heeft niets te maken met je geluk en hoe goed je bent.
Ook op hell en zelfs nightmare waren er af en toe al situaties die niets met skill te maken heeft. Bij inferno is de gearcheck gewoon een stuk strenger.

quote:
Bijvoorbeeld. Of je probeert de achievement eens te halen. Die hebben ze er ook in gezet om de playability van het spel te verhogen. ;)
Archievements hebben mij nooit geïnteresseerd. Ik wil dat het spel en de aspecten daarvan an sich archievements zijn.

Maar nogmaals; je begrijpt toch wel dat omdat jij iets vindt dat dat niet betekent dat de rest maar z'n mond moet houden of moet stoppen met spelen :?

[ Bericht 30% gewijzigd door ems. op 30-05-2012 15:54:47 ]
Conscience do cost.
pi_112219409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Grappig dat zo elke class een andere iets verschrikkelijk vindt. Als DH is er niets erger dan een fast/mortar/prison/wall groepje :P
mortars raken me niet eens :P Ik kan niet veel tegen dat soort groepjes als monk op het moment.
pi_112220279
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Mijn punt is dat iets je kan ergeren zonder dat je daar meteen de perfecte oplossing voor hebt. Als commercieel bedrijf probeer je daar dan op in te spelen.

[..]

Het heeft niets met gevoel te maken. Het is gewoon een mening waar jij het wellicht niet mee eens bent. Dan kan je inderdaad tegenargumenten gaan geven maar zeggen dat we "niet moeten klagen of maar moeten stoppen met het spel" slaat natuurlijk nergens op. Stop dan gewoon met reageren.

[..]

Ook op hell en zelfs nightmare waren er af en toe al situaties die niets met skill te maken heeft. Bij inferno is de gearcheck gewoon een stuk strenger.

[..]

Archievements hebben mij nooit geïnteresseerd. Ik wil dat het spel en de aspecten daarvan an sich archievements zijn.

Maar nogmaals; je begrijpt toch wel dat omdat jij iets vindt dat dat niet betekent dat de rest maar z'n mond moet houden of moet stoppen met spelen :?
Dat hoeft ook niet. Maar bij sommige loopt het de spuigaten uit. Iemand die alleen maar hier is om alles af te kraken mag wat mij betreft wel stoppen en/of zijn mond houden (Lamabal dus).

Eens af en toe je gal spuien vind ik echt niet erg hoor. :)
pi_112220408
Oh ja. Ik klaag ook alleeeeeeeen maar. Zo erg.
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:04:45 #142
69994 seto
-|||--------|||-
pi_112220437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Maar bij sommige loopt het de spuigaten uit. Iemand die alleen maar hier is om alles af te kraken mag wat mij betreft wel stoppen en/of zijn mond houden (Lamabal dus).

Eens af en toe je gal spuien vind ik echt niet erg hoor. :)
Zit niet zo te janken man, zo vaak zit hij hier echt niet te zeiken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_112220885
Meeeh.. Inlogscherm geeft error 37 of blijft hangen op authenticating credentials...
I'm the motherfucking baboon
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:12:10 #144
194233 Friday12
Originele kloon
pi_112220888
error 37... die kut error kan ik niet meer zien man
pi_112221121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef Lamabal het volgende:
Je jankt wel veel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_112221316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef Fruitsalade het volgende:
Meeeh.. Inlogscherm geeft error 37 of blijft hangen op authenticating credentials...
dit
PSN: Duuc-nl
pi_112221356
Hmm, hier ook een error 37.

Ik baal er van dat ik Belial op level 44 niet neer krijg met m'n barb trouwens, misschien tijd om m'n build helemaal om te gooien. :?
pi_112221376
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef Lamabal het volgende:
Ok, niet alleen maar. Maar wel veel gewoon...
pi_112221377
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef seto het volgende:

[..]

Zit niet zo te janken man, zo vaak zit hij hier echt niet te zeiken.
Mwoah.
Ik heb nog nooit een goede of interessante post van hem gezien. :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:23:38 #150
347012 Akwasi
Geen baas.
pi_112221556
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef LompeHork het volgende:
Hmm, hier ook een error 37.

Ik baal er van dat ik Belial op level 44 niet neer krijg met m'n barb trouwens, misschien tijd om m'n build helemaal om te gooien. :?
Op nightmare neem ik aan?
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')