Maar niet offlinequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je kan uitzetten dat friends je game kunnen joinendus dan is het soort van single player
Wat het ook een soort van offline maakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je kan uitzetten dat friends je game kunnen joinendus dan is het soort van single player
het idee is dat je dan vanaf 25 die in nightmare killt voor massive quest exp,quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, boringNee, ik ren wel mee. Practice makes perfect.
Ik speel het spel omdat ik het leuk vind om zelf te spelen. Zeker in het begin van een release. Er komt vast een tijd dat ik ga boosten. Diablo II werd bv wel een nieuwe uitdaging om via classic mensen naar act 5 hell te krijgen om te ubertristen. Nu heb ik die drang nog niet, het is niet dat exp lastig te krijgen isquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het idee is dat je dan vanaf 25 die in nightmare killt voor massive quest exp,
zag het op zo'n stream
zag er best handig
Publics joinen alleen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
dacht dat er restricties op zaten? Die zie ik tenminste staan bij de verschillende quests. of is dat alleen bij pubbies? Maar goed, iks peel voor m'n lol, dus ik ga dan gewoon in een groep weer verder. Dus nee, geen boosts. Wel wat items die ik bewaar in stash mocht hetz over zijn. Ik ben nog niet doodgegaan op dat testje na. Al scheelt het soms niet veel. Ik heb zo'n intense haat tegen mortars die jailen en meer.
Geen idee, Ik denk met de RMAH en dat soort dingen dat ze zoveel mogelijk onder controle willen houden. Er waren genoeg exploits om zelfgemaakte items op bnet te krijgen in D2. Dat moet je nu niet willen, als ontwikkelaar niet en als eerlijke speler, want dat haalt de hele economie onderuit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
voor sc2 hebben ze dat toch ook uitgezet na een paar patches?
volgens mij willen ze nu alle bugabuses en bla bla op de server houden zodat ze ze kunnen zien tracken en fixen? en dan misschien bij 1.4 een offline versie erin gooien
Singleplayer vs Multiplayer is niet hetzelfde als Online vs Offline.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat het ook een soort van offline maakt.
Alleen heb je dan nog een chat en een AH welke verbonden is met andere spelers.
Tja, en je moet inloggen. maargoed.
Nee, wel het ponylevelquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand het cow level al eens gechecked?
Al 50 keer of zo ondertussen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand het cow unicorn level al eens gechecked?
Heb pas twee van de items, eerst mijn barb naar lvl 60 helpen, ben nu 55.quote:
Je snapt dat er 4 unicorn levels zijn qua zwaarte?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb pas twee van de items, eerst mijn barb naar lvl 60 helpen, ben nu 55.
Jawel, begrijp ik. Echter wil ik eerst een lvl 60 hebben voor ik naar de pony's ga.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt dat er 4 unicorn levels zijn qua zwaarte?
Normal kun je met level 30 spelen, Nightmare met level 50, Hell met level 60 en normale gear, en Inferno met een lvl 60 en hele goede gear.
Hoeveel kostte de hell update ookalweer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt dat er 4 unicorn levels zijn qua zwaarte?
Normal kun je met level 30 spelen, Nightmare met level 50, Hell met level 60 en normale gear, en Inferno met een lvl 60 en hele goede gear.
500k.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel kostte de hell update ookalweer?
Bij een online verkoper vragen of ze je de code willen doormailen en dan de doos opsturen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm spel dus nergens meer te verkrijgen in de buurt van Rotterdam....
Ja online kan je het nog kopen, maar dan betaal je 10 euro meer.
Iemand nog tips?
Wil het wel graag hebben (liefst vandaag), maar niet voor die 10 euro meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |