abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:50:33 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112204807


*O*
pi_112205462
Ik heb er wel tien!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:27:28 #3
141482 Q.
JurassiQ
pi_112205672
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb er wel tien!
Ik las "tieten". ;(.
For great justice!
pi_112205775
woohoo m'n megavertaling van een tijdje geleden was goed ontvangen dus ik krijg een nieuwe opdracht *O* Betaalt niet zo heel goed maar het is leuk om te doen en een ruime deadline *O*
Tap tap tap
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:53:22 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112206353
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef CherryLips het volgende:
woohoo m'n megavertaling van een tijdje geleden was goed ontvangen dus ik krijg een nieuwe opdracht *O* Betaalt niet zo heel goed maar het is leuk om te doen en een ruime deadline *O*
:* nice job!
pi_112206385
goeiemorgen mijn liefjes!!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112206725
Rhu O+
Tap tap tap
  woensdag 30 mei 2012 @ 11:05:18 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112206758
Godt: ja dat zeker (iets vertraagd)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112206773
Hai CLletje! Hoe is het met jou en alle ellende van laatst?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112207214
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
Hai CLletje! Hoe is het met jou en alle ellende van laatst?
Onveranderd :') Heb gister het politieverslag opgehaald en was het er niet helemaal mee eens, 'maar dat heb je zo gezegd'. ja, ik was over de zeik en liep te ratelen, nu staat er dingen die helemaal nergens over gaan.
Tap tap tap
pi_112207265
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Onveranderd :') Heb gister het politieverslag opgehaald en was het er niet helemaal mee eens, 'maar dat heb je zo gezegd'. ja, ik was over de zeik en liep te ratelen, nu staat er dingen die helemaal nergens over gaan.
kun je geen bezwaar maken?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112207732
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kun je geen bezwaar maken?
Ik moest het ondertekenen omdat ik dat gezegd heb. Ja, ik heb die dingen gezegd, dus het is opgeschreven.
Tap tap tap
pi_112207782
hmm jammer

maar misschien is er toch nog bezwaar te maken hoor! zou ik even uit zoeken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112208961
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Onveranderd :') Heb gister het politieverslag opgehaald en was het er niet helemaal mee eens, 'maar dat heb je zo gezegd'. ja, ik was over de zeik en liep te ratelen, nu staat er dingen die helemaal nergens over gaan.
Het is zo slecht om mensen die helemaal van slag zijn dingen te vragen, die halen er dan de "gekste" dingen bij. :{
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:22:02 #15
141482 Q.
JurassiQ
pi_112209875
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Onveranderd :') Heb gister het politieverslag opgehaald en was het er niet helemaal mee eens, 'maar dat heb je zo gezegd'. ja, ik was over de zeik en liep te ratelen, nu staat er dingen die helemaal nergens over gaan.
Politie. O+ Zo handig, fijn en betrouwbaar zijn ze.
For great justice!
pi_112210339
:7
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 13:22:14 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112212222
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een beetje normaal doen schijnt wel essentieel te zijn :P Is soms moeilijk, ik weet 't, maar als ik dan lees wat er op sommige meets gebeurt dan vraag ik me echt af of Fok een goed beeld van NL geeft. Ik hoop het niet :')
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:49 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Fok en een goede beeld van Nederland? Hoop toch dat er niet zoveel mensen zo bot zijn. En dan al dat geklaag. Om de belachelijkste dingen. :D
gelukkig er over heel FOK! gezien veel meer dan bottigheid en geklaag. Sterker nog, in de delen waar ik kom valt dat zelfs nogal mee
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 08:50 schreef Godtje het volgende:
FOK! is verre van gemiddeld Nederland. FOK! wil dat graag denken maar ze zijn behoorlijk anders.
achja, wat is gemiddeld Nederland, dat bestaat volgens mij al niet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 13:23:39 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112212294
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:31 schreef CherryLips het volgende:
woohoo m'n megavertaling van een tijdje geleden was goed ontvangen dus ik krijg een nieuwe opdracht *O* Betaalt niet zo heel goed maar het is leuk om te doen en een ruime deadline *O*
*O* dat moet gevierd worden, bier! *O*

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die opdrachtgever waarvan dingen weg waren met de inbraak. Daar zaten toen mogelijk consequenties aan zei je. Is daar al meer over duidelijk. Heb een paar dagen gemist in de SC hier
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112212365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

achja, wat is gemiddeld Nederland, dat bestaat volgens mij al niet.
:')
Gemiddeld nederland is gemiddeld Nederland.
Als iedereen dood is dan houdt dat pas op met bestaan. Of als Nederland weg is.

quote:
Nederlanders hebben gemiddeld vier vriende, verdienen gemiddeld 19,600 euro bruto en gaan gemiddeld om half twaalf slapen. Portret van de gemiddelde Nederlander in ruim veertig statistieken.

Nederlanders hebben gemiddeld vier vriende, verdienen gemiddeld 19,600 euro bruto en gaan gemiddeld om half twaalf slapen. Portret van de gemiddelde Nederlander in ruim veertig statistieken.

De bekendste Nederlander is de gemiddelde Nederlander. Bijna dagelijks ver–schijnt een vers weetje over zijn of haar leven in de kranten. De gemiddelde Nederlander telt vier vrienden, heeft bijna 6.000 euro schuld, sport 2,5 uur per week, verhuist acht keer. Geheimen heeft de gemiddelde Nederlander nauwelijks meer. De tongzoen van de gemiddelde Nederlander duurt 10 seconden; zelfs dat is bekend.

Instellingen als het Centraal Bureau voor de Statistiek en het Sociaal en Cultureel Planbureau beschikken over een eindeloze verzameling weetjes die samen de gemiddelde Nederlander vormen. Heel Nederland kan zich aan deze doorsnee landgenoot spiegelen. Ben ik anders? Ben ik gemiddeld? Verdien ik meer of minder dan gemiddeld? Woon ik beter of slechter dan de gemiddelde Nederlander? Niemand wil afwijken, maar doorsnee zijn? Dat wil helemaal niemand in een samenleving waarin iedereen uniek moet zijn.

Eigenlijk bestaan er twee gemiddelde Nederlanders: de doorsnee Nederlandse man en de doorsnee Nederlandse vrouw. Hij is 38 jaar oud, zij 40 jaar en zes maanden. Gemiddeld genomen zijn ze de langste mensen van de wereld. De doorsnee Nederlandse man meet 1,81 meter, de vrouw 1,68 meter. Ze zijn zwaar. Hij weegt 83 kilo, zij bijna 70 kilo. Daarmee is zij de zwaarste vrouw in Europa.

Als de gemiddelde Nederlander een naam moet hebben, dan zou dat Johannes zijn. Johannes, kortweg Jan, is verreweg de meest voorkomende naam onder Nederlanders, blijkt uit de Gemeentelijke Basis Administratie. Bij vrouwen is dat Maria. De meest voorkomende achternaam is De Jong. In de volksmond wordt gesproken van Jan Modaal, maar dat zou Jan de Jong moeten zijn.

Jan en Maria hebben een IQ van 107, zeg maar mbo-niveau. Ze wonen in een gemeente van circa 35.000 inwoners – ongeveer het formaat van Wageningen –, stemmen centrum-rechts en gaan vier keer per jaar naar de bioscoop. Ze melden zich één keer per jaar ziek en zitten elke dag bijna twee uur voor de televisie, waarvan ze bijna anderhalf uur kijken naar commerciële zenders. Ze drinken vier koppen koffie per dag en eten per week een halve kilo frites en chips. Ze eten net na zessen en gaan om half twaalf naar bed. Gedurende hun leven worden ze drie keer bedreigd en wordt vier keer hun fiets gestolen. Toch zijn ze gelukkig. Ze geven hun leven het rapportcijfer 7,9.

Waarschijnlijk hebben de twee elkaar ontmoet tijdens het uitgaan of tijdens een vakantie, zoals de meeste Nederlanders. Na drie jaar zijn ze gaan samenwonen of getrouwd. Als ze uit elkaar gaan, dan zullen ze dat doen na veertien jaar huwelijk. Blijven ze bij elkaar tot de dood hen scheidt, dan moeten ze geduld hebben. Gemiddeld worden Nederlanders 79 jaar oud.

Elsevier stelt de doorsnee Nederlander voor in 42 statistieken. Van geboorte tot dood, van sport tot seks: het leven van Nederlands meest beschreven inwoner. Kijk en vergelijk: hoe gemiddeld bent u? Of: hoe uniek?

Kaders bij artikel:

UITERLIJK LANG, ZWAAR EN BIJNA VEERTIG

Mannen meten gemiddeld 1,81 meter, vrouwen 1,68 meter. Elke generatie groeit 4,5 centimeter. Jongens van 17 meten nu alweer gemiddeld 1,84 meter en meisjes 1.70 meter. Nederlanders zijn het langste volk ter wereld. Maar of dat zo blijft? Immigranten zijn kleiner van stuk en hun aandeel neemt toe. Andere kenmerken: de doorsnee Nederlander is 39,5 jaar. Een man weegt 83,2 kilo en een vrouw 69,8. Daarmee is zij de zwaarste vrouw van Europa.

SEKS LIEVER KWALITEIT DAN KWANTITEIT

Nederlanders doen het 94 keer per jaar. Dat is ver onder het wereldgemiddelde. Toch beschouwen veel Nederlanders hun seksleven als opwindend. Ook duurt de seks langer dan in de meeste andere landen. De doorsnee vrijpartij duurt hier twintig minuten, twee minuten meer dan gemiddeld. De leeftijd waarop we voor het eerst seks hebben is gemiddeld 16,6. Het aantal partners waarmee een Nederlander in zijn leven het bed deelt, is zeven.

VAKANTIE NEDERLANDER SPENDEERT 719 EURO

Gemiddeld gaat een Nederlander er twee keer per jaar een aantal dagen op uit. De helft van de vakanties brengt de burger door in eigen land, vooral Gelderland is een populaire bestemming. Bos en hei zijn het meest in trek. Voor lange vakanties in het buitenland (meer dan vier dagen) is Frankrijk nummer één. De Nederlander geeft op zo'n lange buitenlandse vakantie gemiddeld 719 euro uit en blijft gemiddeld 12 dagen van huis.

WONEN ACHT KEER VERHUIZEN

De doorsnee Nederlander woont in een gemeente van 35.000 inwoners. Hij of zij verhuist acht keer. Mannen gaan op 23-jarige leeftijd op zichzelf wonen, vrouwen met 21 jaar. De kans dat de Nederlander in een koophuis woont, is het grootst: er zijn meer koop- dan huurhuizen. Het gemiddelde koophuis kost 244.000 euro, het doorsnee huis telt in totaal vijf vertrekken.

DOORSNE VROEGER

Doorsnee vroegerDe gemiddelde burger van 1955 was kleiner, jonger en linkserRobert Stiphout

Tussen 1952 en 1958 luisterden miljoenen Nederlanders naar het radioprogramma De familie Doorsnee van Annie M.G. Schmidt. De populaire show was voor velen een feest der herkenning. Zou diezelfde show nu worden uitgezonden, dan zouden weinig Nederlanders zichzelf erin herkennen. De gemiddelde Nederlander is volgens de statistieken sterk veranderd.

Denk alleen al aan het uiterlijk. De doorsnee Nederlander was in 1955 zeker 8 centimeter kleiner en 10 jaar jonger – circa 30 jaar oud dus. Ook gingen ze waarschijnlijk meer naar de kerk; niet meer dan een op de vijf Nederlanders noemde zichzelf buitenkerkelijk, tegen bijna de helft nu. Ook de politieke voorkeur van de gemiddelde Nederlander was in 1955 anders. Nu zegt de doorsnee burger zich centrum-rechts te voelen, in de jaren vijftig was de Nederlander, gezien het stemgedrag, eerder centrum-links georiënteerd. Of de Nederlander gezonder leefde in 1955 vertellen de statistieken niet. Wel is het zo dat de doorsnee burger nu twee keer zoveel vlees eet. Ook de alcoholconsumptie nam explosief toe: van 17 liter bier in 1955 naar 78 liter in 2005, en van 1,2 naar 21,3 liter wijn. Vrouwen kregen gemiddeld meer kinderen in 1955 en het traditionele gezin domineerde. Het gemiddelde huishouden telde in 1955 3,65 personen tegen 2,26 nu. Overigens woonde de gemiddelde burger net als nu in een woning met vijf vertrekken – keuken incluis. Erg oud werd de doorsnee Nederlander niet in 1955: een man haalde gemiddeld 71 jaar, een vrouw werd 74. Tel daar nu maar zo'n zeven jaar bij op. Niet alles veranderde. Net als nu stierven in 1955 de meeste mensen aan een hart- of vaatziekte

SPORT 2,5 UUR PER WEEK

Ondanks de vergrijzing bewegen Nederlanders steeds meer. Gemiddeld sporten Nederlanders 2,5 uur per week. Een uur meer dan in 1975. Sporten die ze zowel in verenigingsverband als op eigen houtje kunnen beoefenen, zoals zwemmen, zijn het populairst. Niet alleen doen meer Nederlanders aan sport, ook kijken ze meer naar sportprogramma's op televisie.

MILIEU 247 KILO AFVAL PER PERSOON

De Nederlander verbruikt slechts 765 m3 meter aardgas per jaar. In 1980 was dat twee keer zoveel. Mede dankzij die afname blijft de uitstoot van CO2 redelijk stabiel. Daarentegen steeg het elektriciteitsverbruik per inwoner tot 1.498 kilowattuur per jaar. Daarmee kun je De Kuip in Rotterdam 2,5 uur verlichten. Ook produceren Nederlanders meer afval: 247 kilo per persoon.

GOED DOEL 50 EURO VOOR DE KERK

De Nederlander gaf in 2005 gemiddeld 114 euro aan het goede doel,

3 euro minder dan in 2003. Kerken en levensbeschouwelijke doelen profiteren het meest van de goedgeefsheid. Het aantal uren dat de Nederlander in vrijwilligerswerk steekt, stabiliseert en bedraagt nu bijna 1 uur per week. De meeste vrijwilligers zijn te vinden bij sportclubs en kerken.

ARBEID IN DE DIENSTVERLENING

De gemiddelde Nederlander werkt 23,5 uur per week. De gemiddelde werknemer werkt 29 uur per week, exclusief gemiddeld 0,4 uur overwerk. Hij of zij heeft 21 vakantiedagen en 2,2 adv-dagen. De gemiddelde Nederlander werkt in de zakelijke dienstverlening. Die sector is met anderhalf miljoen werkenden (21 procent van alle werkenden) het grootst.

MEDIA TV POPULAIRST, PC RUKT OP

De tijd die Nederlanders aan media besteden, blijft al decennialang steken op 19 uur per week. Maar binnen die 19 uur verandert veel. Eerst maakten boek, krant, tijdschrift en radio plaats voor de televisie. Nu wijkt de tv voor de pc. Nederlanders zitten per week 3,8 uur voor de pc, waarvan 2,5 uur op internet. Jongeren zitten zelfs meer uren voor de pc dan voor de tv.

KINDEREN OPGROEIEN IN TRADITIONEEL GEZIN

Naast het traditionele gezin verschijnen steeds meer varianten: eenpersoonshuishoudens, huishoudens zonder kinderen, eenoudergezinnen. Maar het doorsnee kind groeit gewoon op in een gezin met twee ouders. Slechts één op de tien vier- tot twaalfjarigen heeft één ouder. Ook traditioneel: moeders steken de meeste tijd in de opvoeding. Het aantal broertjes en

zusjes neemt af. Gemiddeld heeft een kind nu 0,7 broer of zus.

GELD 6.000 EURO SCHULD

Het meest voorkomende – het modale – bruto jaarinkomen is 30.000 euro per persoon. Het gemiddelde jaarinkomen is lager: 19.600 euro. Medewerkers van energie- en waterleidingbedrijven verdienen met 44.000 euro gemiddeld het meest, horecamedewerkers met 12.800 euro het minst. Het spaarsaldo overtreft de schulden van de gemiddelde Nederlander.

GEZONDHEID NET GEEN OVERGEWICHT

De doorsnee Nederlander meldt zich steeds minder vaak ziek en zegt zich gezond te voelen. Toch neemt het aantal keren dat de Nederlander medische hulp zoekt niet langer af en gebruikt hij of zij meer medicijnen. Ook

de leefstijl laat te wensen over: de gemiddelde Nederlander heeft met een zogeheten body mass index van 24,9 nog net geen overgewicht.

POLITIEK CENTRUM-RECHTSE INSLAG

Volgens het Nationaal Kiezersonderzoek naar de verkiezingen van 2006 beschouwen meer kiezers zichzelf als rechts dan als links. In werkelijkheid bevindt de gemiddelde kiezer zich in een spagaat. Zo zeggen de meeste kiezers rechtse opvattingen te hebben over migratie- en integratiebeleid, maar tegelijk streven ze het linkse ideaal van inkomensnivellering na.

RELIGIE GELOOF IN HOGERE MACHT

De gemiddelde Nederlander brengt per week ruim een half uur in de kerk door. Twee op de drie Nederlanders noemt zichzelf buitenkerkelijk. Maar dat wil niet zeggen dat zij nergens in geloven. Nog geen een op de vijf Nederlanders noemt zichzelf atheïst. De rest gelooft in een hogere macht (het 'ietsisme') en het merendeel (52 procent) gelooft nog steeds in God.

RELATIE NA VEERTIEN JAAR UIT ELKAAR

Bijna de helft van de Nederlanders heeft een partner gevonden tijdens het uitgaan of in de vakantie. Bijna drie jaar na de eerste ontmoeting gaat de gemiddelde Nederlander samenwonen. Steeds minder Nederlanders trouwen, en als ze trouwen doen ze dat op steeds latere leeftijd. Een op de vier echtparen gaat uit elkaar, gemiddeld na bijna veertien jaar huwelijk.

ONDERWIJS IQ VAN 107

De gemiddelde Nederlander heeft een IQ van 107. Dat komt overeen met mbo-niveau. Het opleidingsniveau van de gemiddelde Nederlander stijgt doordat het aantal Nederlanders met een hoge opleiding toeneemt. Vooral vrouwen doen het goed. Vrouwen van 25 tot 34 jaar hebben een hoger opleidingsniveau dan mannen van die leeftijd.

STERFTE HART- OF VAATZIEKTE FATAAL

De gemiddelde Nederlander wordt steeds ouder. Bovendien blijft hij

lan-ger gezond. Lichamelijke beperkingen komen gemiddeld pas na

het 68ste levensjaar. Hoewel vrouwen langer leven dan mannen, is

het aantal jaren dat zij in goede gezondheid doorbrengen gelijk. De doorsnee Nederlander gaat dood aan een hart- of vaatziekte en anders aan

kanker.

MISDAAD DRIE KEER BEDREIGD

Gezien het aantal delicten per jaar, zal de gemiddelde Nederlander naar schatting 17 keer in zijn of haar leven slachtoffer worden van diefstal of vernieling. Fietsendiefstal komt het meest voor. De gemiddelde Nederlander raakt vier keer in zijn leven een fiets kwijt door diefstal. Het percentage slachtoffers van criminaliteit is sinds 1997 nauwelijks gestegen.

TIJDSBESTEDING HALF UUR LUIEREN

De tijdsordening blijkt stug: sinds de jaren tachtig is er weinig veranderd. De gemiddelde Nederlander gaat om half twaalf naar bed, slaapt tien minuten later in en staat om 7 uur weer op. De meeste Nederlanders werken doorgaans van 9 tot 5 en eten 's avonds rond de klok van 6. Tv-kijken is de populairste besteding van vrije tijd: 1 uur en 54 minuten per dag.

ETEN EN DRINKEN TE WEINIG FRUIT

De gemiddelde Nederlander eet ongezond. Hij of zij eet de helft van de

aanbevolen 200 gram fruit (2 vruchten) en 200 gram groente (4 lepels) per dag. Daarnaast eet de Nederlander twee keer zoveel vlees als aanbevolen. Mede door de dalende groente- en fruitconsumptie en neiging tot overgewicht dreigt de Nederlander gemiddeld minder oud te worden.
pi_112212455
Godver
wil ik een lieve kleindochter zijn dus ik naar oma, ligt ze te slapen ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112212530
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
Godver
wil ik een lieve kleindochter zijn dus ik naar oma, ligt ze te slapen ;(
Oud pokkewijf! :r Ondankbaar stuk vreten is het! :r Een beetje slapen op dr oude dag! :(
pi_112212710
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Oud pokkewijf! :r Ondankbaar stuk vreten is het! :r Een beetje slapen op dr oude dag! :(
inderdaad :(

Nee het is goed voor haar dus ik zit in zo'n wachtruimte nu... zo ff studeren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112212912
Oke dat gaat dus niet :') stomme luidruchtige mensen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112213076
Luidruchtige bejaarden ook altijd, zo egoïstisch.
Tap tap tap
pi_112213082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

*O* dat moet gevierd worden, bier! *O*

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die opdrachtgever waarvan dingen weg waren met de inbraak. Daar zaten toen mogelijk consequenties aan zei je. Is daar al meer over duidelijk. Heb een paar dagen gemist in de SC hier
Nee, niets van gehoord, hopelijk is dat een goed teken :P
Tap tap tap
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:50:08 #26
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_112213528
Op basis van die misdaadstatistieken word ik 255. Tof.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 13:58:40 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112213880
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Luidruchtige bejaarden ook altijd, zo egoïstisch.
hang bejaarden :r

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, niets van gehoord, hopelijk is dat een goed teken :P
:D ik hoop het mee :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112215026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Luidruchtige bejaarden ook altijd, zo egoïstisch.
ik las baarden. en toen moest ik aan sharia4holland denken. :')
pi_112227286
quote:
19s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef dawg het volgende:

[..]

ik las baarden. en toen moest ik aan sharia4holland denken. :')
GHALLAHAHKBARRR!1!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112228602
Waarom verkopen ze "C1000 Helder" in verschillende smaken, als er alleen maar water en aspartaam in zit? :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:11:08 #31
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_112229321
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom verkopen ze "C1000 Helder" in verschillende smaken, als er alleen maar water en aspartaam in zit? :')
Logische vraag om hier te stellen. :Y
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_112229353
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom verkopen ze "C1000 Helder" in verschillende smaken, als er alleen maar water en aspartaam in zit? :')
En smaak- en kleurstoffen?
Tap tap tap
pi_112230452
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:11 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Logische vraag om hier te stellen. :Y
Hier mag dat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112230499
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En smaak- en kleurstoffen?
Hooguit in homeopathische hoeveelheden.
pi_112230516
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:11 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Logische vraag om hier te stellen. :Y
Zo ben ik.
pi_112230601
Ik wou ook al hier vragen waar in hemelsnaam het online "geld terug bij vertraging"-formulier waar de NS website in overvloede naar verwijst, in hemelsnaam te vinden is, maar daar ging ik toch maar de klantenservice voor bellen.

Antwoord: Die bestaat niet.
:')__
pi_112231366
quote:
Het meest voorkomende – het modale – bruto jaarinkomen is 30.000 euro per persoon. Het gemiddelde jaarinkomen is lager: 19.600 euro. Medewerkers van energie- en waterleidingbedrijven verdienen met 44.000 euro gemiddeld het meest, horecamedewerkers met 12.800 euro het minst.
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:55:25 #38
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_112231454
quote:
9s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:

[..]

Gaat goed met je ´rijk worden´ begrijp ik?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:15:37 #39
141482 Q.
JurassiQ
pi_112232399
Rijk is relatief.
For great justice!
pi_112232567
quote:
9s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:

[..]

Oude cijfers, over 2012 wordt modaal ongeveer 33K.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:39:33 #41
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_112233971
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oude cijfers, over 2012 wordt modaal ongeveer 33K.
Kijk die lonen es stijgen. Wat nou crisis? :(
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_112235267
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Kijk die lonen es stijgen. Wat nou crisis? :(
Stel je voor dat we terug gaan naar het welvaartsniveau van 2008! Huuuuu! ;(
pi_112235362
Crisis zit gewoon in iedereen's hoofd.
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:59:02 #44
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_112235388
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Stel je voor dat we terug gaan naar het welvaartsniveau van 2008! Huuuuu! ;(
2008, berucht om zijn hongerwinter. Man, wat een tijden waren dat. ;(
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_112235483
2008 was tof ja. Ik wil wel terug.
pi_112235510
Als we ook de benzineprijzen van 2008 terugkrijgen zou ik het overigens heul niet erg vinden :9
pi_112235562
Jij hebt toch geen auto.
pi_112235607
En de sex van 2008 :9
pi_112235660
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef Tegan het volgende:
Jij hebt toch geen auto.
Ik gebruik er wel geregeld één.
pi_112235704
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:02 schreef KomtTijd... het volgende:
En de sex van 2008 :9
Toen kende ik jou niet, dus dat kan niet :6.
pi_112235777
Niets mis met seks met een vreemde.
pi_112236500
quote:
8s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef Tegan het volgende:
Crisis zit gewoon in iedereen's hoofd.
nou....
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112236869
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou....
Nee ik bedoel. Als mensen nooit gestopt waren met uitgeven was er geen crisis geweest.
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:21:19 #54
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_112236938
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Tegan het volgende:
Nee ik bedoel. Als mensen nooit gestopt waren met uitgeven was er geen crisis geweest.
Ik heb nog wel wat werkeloze kennissen met wie ik je in contact wil brengen om daar es een gesprek over te hebben. :') Die solliciteren zich drie slagen in de rondte, maar nergens succes.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_112237064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee ik bedoel. Als mensen nooit gestopt waren met uitgeven was er geen crisis geweest.
ook niet echt hoor :')

Sorry ik vind je een schat maar nu raak je kant nog wal
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112237101
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Niets mis met seks met een vreemde.
Dat!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112237219
Als mensen niet een systeem zouden gebruiken dat gelijk in elkaar stort zodra de uitgaven een keer minder zijn dan het jaar daarvoor, was er nooit een crisis geweest.
pi_112237244
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat!
Hoi .
pi_112237420
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Kijk die lonen es stijgen. Wat nou crisis? :(
* Supertramp opzet *
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_112241243
quote:
15s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat werkeloze kennissen met wie ik je in contact wil brengen om daar es een gesprek over te hebben. :') Die solliciteren zich drie slagen in de rondte, maar nergens succes.
Ja, die bedrijven hebben weer minder geld omdat andere bedrijven weer minder uitgeven.
pi_112241745
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee ik bedoel. Als mensen nooit gestopt waren met uitgeven was er geen crisis geweest.
Het probleem is dat er heel veel uitgegeven is voordat het daadwerkelijk verdiend was. Verder zijn schaarser wordende grondstoffen ook altijd een goede manier om de gemiddelde welvaart terug te dringen.

Die zaken zitten niet in iemands hoofd en die kan je ook niet zomaar even oplossen door cadeautjes uit te gaan delen (van geld wat ook nog niet eens verdiend is).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112242031
T check deze die legt het heel netjes uit

He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:42:39 #63
17979 MissMSX
Knightmare
pi_112242729
Volgens mij denken veel mensen dat deze crisis hetzelfde is als die van de jaren 20 van de vorige eeuw.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_112243302
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij denken veel mensen dat deze crisis hetzelfde is als die van de jaren 20 van de vorige eeuw.
Volgens mij denken veel mensen nog steeds dat dit wel 'eventjes' opgelost kan worden en dat iedereen er last van moet hebben behalve zij. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 23:11:08 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112244456
Als ik zie wat banken doen voorzie ik dat we over een paar jaar nog harder het schip in gaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112245247
Kutterdekut!!

Ik zag net een mega spin maar kan hem nu niet vinden! En nu lig ik stijf van de stress in bed naar de deur te staren om te kijken of ie naar binnen komt ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112245298
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij denken veel mensen nog steeds dat dit wel 'eventjes' opgelost kan worden en dat iedereen er last van moet hebben behalve zij. :+
Ja da's nog het mooiste, vooral die 2e kamer waar ze allemaal denken "de oplossing voor de crisis" te hebben. De economie moet gewoon even uitzieken, tyft op met je pijnstillers!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 23:30:50 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112245393
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
Kutterdekut!!

Ik zag net een mega spin maar kan hem nu niet vinden! En nu lig ik stijf van de stress in bed naar de deur te staren om te kijken of ie naar binnen komt ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
:o is er iets waar je hem zag waar hij ondergekropen kan zijn?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:32:18 #69
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_112245465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef rubbereend het volgende:
:o is er iets waar je hem zag waar hij ondergekropen kan zijn?
Zoals haar dekbed? :p
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_112245524
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:o is er iets waar je hem zag waar hij ondergekropen kan zijn?
ja hij ging onder de bank dus daar heb ik een half uur naar staan staren maar dat hielp niks en ik zag hem niet meer.

Lief heeft eindelijk onder de bank gekeken maar ziet niks

nu denk ik bij elke kriebel dat het die fucking spin is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112251195
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:29 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ja da's nog het mooiste, vooral die 2e kamer waar ze allemaal denken "de oplossing voor de crisis" te hebben. De economie moet gewoon even uitzieken, tyft op met je pijnstillers!
"Even uitzieken" is nog heel eufemistisch uitgedrukt. Maar we moeten idd de pijn pakken op een gegeven moment. En dat betekent niks meer of minder dat je terug moet naar een welvaartsniveau van 5, 10 of misschien wel meer jaar geleden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 31 mei 2012 @ 07:52:48 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_112251753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij denken veel mensen dat deze crisis hetzelfde is als die van de jaren 20 van de vorige eeuw.
Nee. Deze is erger. Toen waren er nog volop mogelijkheden om te groeien, nu niet meer.
For great justice!
pi_112255231
Godverdomme ik heb echt bijna niet geslapen door die stomme spin

en ik word depri van die crisis praat hier ;(
En ik moet zo nog rekeningen gaan betalen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112256030
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Stel je voor dat we terug gaan naar het welvaartsniveau van 2008! Huuuuu! ;(
Tof jaar was dat.
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:13:21 #75
141482 Q.
JurassiQ
pi_112256056
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tof jaar was dat.
Toen had ik nog haar.
For great justice!
pi_112256060
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee ik bedoel. Als mensen nooit gestopt waren met uitgeven was er geen crisis geweest.
Aan mij lag het dus niet, bedoel je?
Tap tap tap
pi_112256064
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:13 schreef Q. het volgende:

[..]

Toen had ik nog haar.
O ja :o
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:14:20 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_112256084
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O ja :o
De goede oude tijd. ;(.
For great justice!
pi_112256121
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:14 schreef Q. het volgende:

[..]

De goede oude tijd. ;(.
Ik kan het me niet meer echt herinneren :')
Tap tap tap
pi_112256163
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij denken veel mensen dat deze crisis hetzelfde is als die van de jaren 20 van de vorige eeuw.
nee, nu is er met nog meer onbestaand geld gehandeld
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112256173
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:14 schreef Q. het volgende:

[..]

De goede oude tijd. ;(.
Babydons?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:20:27 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_112256276
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik kan het me niet meer echt herinneren :')
Dat heb ik met alles wat meer dan twee uur geleden is. ;(.
For great justice!
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:22:26 #83
141482 Q.
JurassiQ
pi_112256338
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

nee, nu is er met nog meer onbestaand geld gehandeld
Quantitative Easing. O+
For great justice!
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:30:44 #84
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_112256639
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Nee. Deze is erger. Toen waren er nog volop mogelijkheden om te groeien, nu niet meer.
Hoe staat je groente tuin er bij voor als de wereld ophoud met bestaan morgen?
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:37:30 #85
141482 Q.
JurassiQ
pi_112256924
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:30 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoe staat je groente tuin er bij voor als de wereld ophoud met bestaan morgen?
Ik heb genoeg blikvoer om de eerste weken te overleven. 8-) En mn ouders hebben een heleboel grond. En mn vader een jachtgeweer. Ik overleef het wel. 8-)
For great justice!
pi_112258134
Nice ik kom er net achter dat ik geen salaris heb gehad over mei.. en al wel net de rekeningen betaald :') dat word op een houtje bijten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112258179
Bij ons waren ze ook later. Ik geloof dat het nu nog steeds niet binnen is.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112258210
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:12 schreef Tally het volgende:
Bij ons waren ze ook later. Ik geloof dat het nu nog steeds niet binnen is.
hoe zou dat komen? Door hemelvaart of zo?

Ik ben geen ster in financiele zaken :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112258279
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe zou dat komen? Door hemelvaart of zo?

Ik ben geen ster in financiele zaken :')
Hier komt het doordat diegene die het regelt, thuis is.
Daardoor handjes te kort komen op die afdeling en druk bezig zijn om de schade in te halen.
Maar die vrije dagen kunnen het ook zijn ja :')

Ik ook niet. Daarom ben ik getrouwd met een boekhouder *)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112258537
Ik dacht dat dat soort dingen wel automatisch zouden gaan!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112258611
Bij mij lopen ze ook achter maar dat is normaal :')
Tap tap tap
pi_112258640
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht dat dat soort dingen wel automatisch zouden gaan!
Nee ze moeten een batch draaien. En zo worden alle loonstroken uitgedraaid en het salaris klaar gezet voor betaling. Die de baas (bij ons dan) moet valideren.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112259096
Ik krijg pas volgende week loon.
pi_112259108
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Aan mij lag het dus niet, bedoel je?
:Y .
pi_112259522
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee ze moeten een batch draaien. En zo worden alle loonstroken uitgedraaid en het salaris klaar gezet voor betaling. Die de baas (bij ons dan) moet valideren.
jeetje wat een gedoe

nou ik wacht wel ff voor ik ga zeiken dan :p
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112259717
Anders zou de salarisadministratie maar een droombaan zijn :P.
pi_112259921
Maar ik wou stofjes gaan kopen ;( maar nu durf ik niet meer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112260104
Hup, uitgeven, anders gaat de stofjesmeneer/mevrouw zo failliet!
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2012 @ 13:06:19 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112260125
Lang wakker liggen voor je eindelijk in slaap valt terwijl je eigenlijk doodmoe bent :{ hoe stom is dat :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112260597
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Hup, uitgeven, anders gaat de stofjesmeneer/mevrouw zo failliet!
zodra mijn salaris er is!!

Wat vinden jullie: stel je bent met je partner op reis en er gaat iemand in jouw familie dood en jij gaat terug naar NL. Wat verwacht je dan van je partner?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112260610
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Hup, uitgeven, anders gaat de stofjesmeneer/mevrouw zo failliet!
Ze heeft niks om uit te geven en ze moet ook nog friet kunnen betalen hè! Stofjes kunnen later wel :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2012 @ 13:19:17 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112260683
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zodra mijn salaris er is!!

Wat vinden jullie: stel je bent met je partner op reis en er gaat iemand in jouw familie dood en jij gaat terug naar NL. Wat verwacht je dan van je partner?
Nouja in het geval van je partner is het toch een beetje samen uit samen thuis. Je wil er toch ook voor elkaar zijn?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112260730
Ik zou verwachten dat je partner met je meegaat.
Tap tap tap
pi_112260738
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zodra mijn salaris er is!!

Wat vinden jullie: stel je bent met je partner op reis en er gaat iemand in jouw familie dood en jij gaat terug naar NL. Wat verwacht je dan van je partner?
Als je met zijn tweetjes bent zou ik mee terug gaan. Al zou ik dat niet verlangen van mijn partner. Als je met een hele groep bent en zij wil koste wat kost naar de begrafenis van tante Truus die ik 1 keer gezien heb, dan zou ik toch wel opperen dat ik misschien beter kan blijven :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112260763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nouja in het geval van je partner is het toch een beetje samen uit samen thuis. Je wil er toch ook voor elkaar zijn?
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou verwachten dat je partner met je meegaat.
Bah wat zijn jullie weer walgelijk correct :{w .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112260846
Ik vind dus ook dat je van je partner mag verwachten dat ie mee terug gaat maar kk vind het ook weer zo dat je dat niet af gaat dwingen...
Als die partner 'gedwongen' moet worden om kee terug te gaan dan vind ik dat wel ontzettend lame en dan zak je maar in de olifanten/tapir stront of op welk werelddeel je dan ook bent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112260864
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dus ook dat je van je partner mag verwachten dat ie mee terug gaat maar kk vind het ook weer zo dat je dat niet af gaat dwingen...
Als die partner 'gedwongen' moet worden om mee terug te gaan dan vind ik dat wel ontzettend lame en dan zak je maar in de olifanten/tapir stront of op welk werelddeel je dan ook bent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112260887
Oh sorry foutje zit mobiel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112261000
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dus ook dat je van je partner mag verwachten dat ie mee terug gaat maar kk vind het ook weer zo dat je dat niet af gaat dwingen...
Als die partner 'gedwongen' moet worden om kee terug te gaan dan vind ik dat wel ontzettend lame en dan zak je maar in de olifanten/tapir stront of op welk werelddeel je dan ook bent
Maar nu andersom, je bent op je droomreis, 2 jaar voor gespaard, kost duizenden euro's en tante Elly van je vriendje gaat dood. Tante heb je 2 keer gezien in de 5 jaar dat je iets met hem hebt. Dan pak jij zonder chagrijn of wrevel je tas in en gaat terug naar huis?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:27:13 #110
141482 Q.
JurassiQ
pi_112261038
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar nu andersom, je bent op je droomreis, 2 jaar voor gespaard, kost duizenden euro's en tante Elly van je vriendje gaat dood. Tante heb je 2 keer gezien in de 5 jaar dat je iets met hem hebt. Dan pak jij zonder chagrijn of wrevel je tas in en gaat terug naar huis?
Ik niet.
For great justice!
pi_112261067
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar nu andersom, je bent op je droomreis, 2 jaar voor gespaard, kost duizenden euro's en tante Elly van je vriendje gaat dood. Tante heb je 2 keer gezien in de 5 jaar dat je iets met hem hebt. Dan pak jij zonder chagrijn of wrevel je tas in en gaat terug naar huis?
dat is wel een uiterste

maar ja
ik vind dat een beetje bij het in voor en tegenspoed gedeelte horen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112261220
Nog leuker: het is voorlopig je laatste kans op een grote reis want je wil serieus werk gaan maken van kinderen. Dus de eerste decennia geen tijd en geld meer om het te doen. Is de begrafenis van ome Huub van je vent dat waard?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112261287
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar nu andersom, je bent op je droomreis, 2 jaar voor gespaard, kost duizenden euro's en tante Elly van je vriendje gaat dood. Tante heb je 2 keer gezien in de 5 jaar dat je iets met hem hebt. Dan pak jij zonder chagrijn of wrevel je tas in en gaat terug naar huis?
Volgens mij gaat je relatie dan zelf ook niet terug :')
Tap tap tap
pi_112261327
Ik zou overigens voor geen enkele van mijn ooms of tantes een verre reis onderbreken :') . Tenzij je echt als goede kennissen met elkaar omgaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112261329
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog leuker: het is voorlopig je laatste kans op een grote reis want je wil serieus werk gaan maken van kinderen. Dus de eerste decennia geen tijd en geld meer om het te doen. Is de begrafenis van ome Huub van je vent dat waard?
ik zou geen kinderen gaan maken met iemand die zich zo slecht in mij kan verplaatsen vrees ik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112261467
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou overigens voor geen enkele van mijn ooms of tantes een verre reis onderbreken :') . Tenzij je echt als goede kennissen met elkaar omgaat.
same here. voor mn oma ook niet.. alleen als t 1 van mn ouders zou betreffen om de ander te steunen (of mn broer) eigenlijk, diegene die overleden is, is er al niet meer.

maar ik ben best wel heel nuchter met dat soort dingen geloof ik
pi_112261507
Nou dan zal ik hem maar ff concreet maken

wij gaan ver op reis. Deels samen met (en betaald door) mijn papa. wij betalen een bedrag waar je misschien net een week van naar frankrijk kunt
Mijn oma (kant van papa) ligt slecht

en vriendlief (nou ja vriendlul vind ik vandaag) wil 'zo snel mogelijk uitsluitsel want als het aan hem ligt vindt ie niet dat ie mee terug moet'

Ik dacht ik ga maar hier spuien want als ik nog iets uit hem hoor gaat die hele vakantie niet door :(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112261542
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij gaat je relatie dan zelf ook niet terug :')
Maar jij zou wel je peperdure luxe vakantie in alle grote steden van het Britse Rijk opgeven voor tante Pollewop van je vriendje? Die tante die je op de zeldzame feestjes altijd een beetje denigrerend bejegende?

Wat ik er allemaal maar mee wil zeggen is dat het er nogal vanaf hangt....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112261597
Sowieso!!! Hoe durft ie er nu over te beginnen!! Vakantie is bijna twee maanden weg en hallo mijn oma gaat dood! Kunnen we het voorlopig ff bij die constatering laten??
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112261646
Hallow :W
Twiddel
pi_112261703
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik zou geen kinderen gaan maken met iemand die zich zo slecht in mij kan verplaatsen vrees ik
Nee, het gaat om hoe jij je in je vent kan verplaatsen. :D Het is namelijk deze keer jouw dure droomreis en zijn gare tante waarvoor jij mee terug moet. En dan niet grommend en vol tegenzin, ik denk niet dat het veel mensen gegeven is om dat te doen eerlijk gezegd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112261720
ik zou ikijken hoe t tegen die tijd is. en als t nog steeds slecht is, voor mn reis uitgebreid op bezoek gaan, just in case, als ze overlijdt, is het al te laat. En voor mij persoonlijk is een begrafenis niet iets dat ik nodig heb bij de verwerking, verder hebben mn ouders elkaar en zijn ook vrij nuchter dus dan heeft t voor mij weinig toevoegende waarde op stel en sprong huiswaarts te keren.

(als plostklaps iemand slecht komt te liggen tijdens de vakantie die me nabij staat zou ik wel huiswaarts keren)
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:41:17 #123
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_112261760
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar jij zou wel je peperdure luxe vakantie in alle grote steden van het Britse Rijk opgeven voor tante Pollewop van je vriendje? Die tante die je op de zeldzame feestjes altijd een beetje denigrerend bejegende?

Wat ik er allemaal maar mee wil zeggen is dat het er nogal vanaf hangt....
het komt niet eens in me op om niet mee te gaan dan. Vond het tot nu toe (zou ik haast zeggen) onvoorstelbaar dat er mensen zijn die dat wel overwegen. :@
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_112261782
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, het gaat om hoe jij je in je vent kan verplaatsen. :D Het is namelijk deze keer jouw dure droomreis en zijn gare tante waarvoor jij mee terug moet. En dan niet grommend en vol tegenzin, ik denk niet dat het veel mensen gegeven is om dat te doen eerlijk gezegd.
een vakantie kun je voor sparen en later opnieuw doen
een 'rouwproces' niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112261786
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan zal ik hem maar ff concreet maken

wij gaan ver op reis. Deels samen met (en betaald door) mijn papa. wij betalen een bedrag waar je misschien net een week van naar frankrijk kunt
Mijn oma (kant van papa) ligt slecht

en vriendlief (nou ja vriendlul vind ik vandaag) wil 'zo snel mogelijk uitsluitsel want als het aan hem ligt vindt ie niet dat ie mee terug moet'

Ik dacht ik ga maar hier spuien want als ik nog iets uit hem hoor gaat die hele vakantie niet door :(
Ah kijk, nu kunnen we het geval om zijn merites beoordelen. In dit geval zou ik de verre reis überhaupt niet gaan maken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112261825
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

het komt niet eens in me op om niet mee te gaan dan. Vond het tot nu toe (zou ik haast zeggen) onvoorstelbaar dat er mensen zijn die dat wel overwegen. :@
ik eigenlijk ook
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112261843
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

het komt niet eens in me op om niet mee te gaan dan. Vond het tot nu toe (zou ik haast zeggen) onvoorstelbaar dat er mensen zijn die dat wel overwegen. :@
Dan heb je een beperkt voorstellingsvermogen vrees ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112261847
ik ben echt n beetje raar aangelegd met dit soort dingen geloof ik :@
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:43:42 #129
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_112261870
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zodra mijn salaris er is!!

Wat vinden jullie: stel je bent met je partner op reis en er gaat iemand in jouw familie dood en jij gaat terug naar NL. Wat verwacht je dan van je partner?
Hetzelfde als wat zij van mij verwacht.
pi_112261879
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ah kijk, nu kunnen we het geval om zijn merites beoordelen. In dit geval zou ik de verre reis überhaupt niet gaan maken.
maar omdat oma al ziek was op moment van boeken krijg je dan niks terug en ze zou het ook zomaar vol kunnen houden tot september bijvoorbeeld
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112261908
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

same here. voor mn oma ook niet.. alleen als t 1 van mn ouders zou betreffen om de ander te steunen (of mn broer) eigenlijk, diegene die overleden is, is er al niet meer.

maar ik ben best wel heel nuchter met dat soort dingen geloof ik
Nou zijn al mijn grootouders al dood maar daar zou ik wel voor teruggekomen zijn. En ook voor de grootouders van mijn vriendin.

Maar blijkt maar weer hoe persoonlijk het is voor mensen en dat je daar geen universele normen op toe kan passen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112261919
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar omdat oma al ziek was op moment van boeken krijg je dan niks terug en ze zou het ook zomaar vol kunnen houden tot september bijvoorbeeld
Ga voor vertrek op bezoek, als ze overlijdt, is het toch al te laat, oma merkt dan niet meer dat je terug gekomen bent
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:44:57 #133
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_112261923
quote:
15s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan heb je een beperkt voorstellingsvermogen vrees ik.
ik ben me ervan bewust op bepaalde vlakken nog altijd behoorlijk naïef te zijn. :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_112261960
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben echt n beetje raar aangelegd met dit soort dingen geloof ik :@
Valt wel mee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112261981
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou zijn al mijn grootouders al dood maar daar zou ik wel voor teruggekomen zijn. En ook voor de grootouders van mijn vriendin.

Maar blijkt maar weer hoe persoonlijk het is voor mensen en dat je daar geen universele normen op toe kan passen.
maar waarom? de persoon is overleden, wat heeft dat voor toevoegende waarde? de persoon merkt er niks van.. als je n niet zo emotioneel sterke familie hebt, kan ik me voorstellend at je terug gaat voor hen, mijn familie (ouders enzo) zijn heel sterk en zouden zelfs zeggen: wat heeft t voor zin om terug te komen?
pi_112262011
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ga voor vertrek op bezoek, als ze overlijdt, is het toch al te laat, oma merkt dan niet meer dat je terug gekomen bent
en dan alleen achter blijven terwijl mij papa en zus wel terug gaan... op kosten van papa ook nog? Ik vind dat nogal ver gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112262025
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar omdat oma al ziek was op moment van boeken krijg je dan niks terug en ze zou het ook zomaar vol kunnen houden tot september bijvoorbeeld
Tja, als het al geboekt is zou ik gaan en als ze overlijdt terug gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112262061
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en dan alleen achter blijven terwijl mij papa en zus wel terug gaan... op kosten van papa ook nog? Ik vind dat nogal ver gaan
Ohhhhhh ik dacht dat jij+vriendje alleen gingen :) kijk dan is het wel anders
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:48:38 #139
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_112262102
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

maar waarom? de persoon is overleden, wat heeft dat voor toevoegende waarde? de persoon merkt er niks van.. als je n niet zo emotioneel sterke familie hebt, kan ik me voorstellend at je terug gaat voor hen, mijn familie (ouders enzo) zijn heel sterk en zouden zelfs zeggen: wat heeft t voor zin om terug te komen?
en ze zouden het ook niet waarderen als je er toch bent?
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_112262108
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

maar waarom? de persoon is overleden, wat heeft dat voor toevoegende waarde? de persoon merkt er niks van.. als je n niet zo emotioneel sterke familie hebt, kan ik me voorstellend at je terug gaat voor hen, mijn familie (ouders enzo) zijn heel sterk en zouden zelfs zeggen: wat heeft t voor zin om terug te komen?
Persoonlijke verwerking, dat is sowieso het hele begrafenisritueel: verwerking voor de nabestaanden, de dode zelf zal het jeuken wat er gebeurt :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112262170
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

maar waarom? de persoon is overleden, wat heeft dat voor toevoegende waarde? de persoon merkt er niks van.. als je n niet zo emotioneel sterke familie hebt, kan ik me voorstellend at je terug gaat voor hen, mijn familie (ouders enzo) zijn heel sterk en zouden zelfs zeggen: wat heeft t voor zin om terug te komen?
mijn familie is niet zo emotioneel sterk..

Maar het gaat me ook niet om wel/niet terug gaan... dat voel je dan toch pas aan denk ik (wat goed voelt) maar om het feit dat vriendlul nu al begint over dat ie dan niet mee terug wil...

Als ik ga verwacht ik dat je ook mee gaat (al helemaal omdat mijn papa 80% betaald eigenlijk)
Als ik blijf heb je geluk

ik vind het gewoon echt heel vreemd dat hij zich nu zorgen maakt over die vakantie ipv over mij en oma... het is noet alsof we dinsdag gaan of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112262187
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar jij zou wel je peperdure luxe vakantie in alle grote steden van het Britse Rijk opgeven voor tante Pollewop van je vriendje? Die tante die je op de zeldzame feestjes altijd een beetje denigrerend bejegende?

Wat ik er allemaal maar mee wil zeggen is dat het er nogal vanaf hangt....
Nee, ik bedoelde dat m'n vriend ook niet teruggaat voor tante Piggelmee, niet dat de hele relatie dan op de klippen loopt :P
Tap tap tap
pi_112262213
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en dan alleen achter blijven terwijl mij papa en zus wel terug gaan... op kosten van papa ook nog? Ik vind dat nogal ver gaan
Dat gaat wel ver ja. Als ik (grotendeels) op kosten van mijn schoonpapa op vakantie ging, dan zou ik zelfs mee teruggaan voor de begrafenis van zijn verre nicht die een ongelooflijk kutwijf was :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112262216
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

en ze zouden het ook niet waarderen als je er toch bent?
tuurlijk wel maar ze zouden t dondersgoed begrijpen als ik niet terug zou komen, ja misschien evt tantes ed niet maar hun mening roest me aan mijn reet :) als mn ouders me per se terug zouden willen, zou ik t doen voor anderen niet, en voor mezelf voegt n begrafenis niets toe qua verwerking, en heb er al genoeg van dichtbijstaande mensen meegemaakt
pi_112262223
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ohhhhhh ik dacht dat jij+vriendje alleen gingen :) kijk dan is het wel anders
twee derde samen een derde alleen (ongeveer)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112262230
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

het komt niet eens in me op om niet mee te gaan dan. Vond het tot nu toe (zou ik haast zeggen) onvoorstelbaar dat er mensen zijn die dat wel overwegen. :@
Lekker in je eentje achterblijven lijkt me ook niet tof nee.
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:51:37 #147
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112262253
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mijn familie is niet zo emotioneel sterk..

Maar het gaat me ook niet om wel/niet terug gaan... dat voel je dan toch pas aan denk ik (wat goed voelt) maar om het feit dat vriendlul nu al begint over dat ie dan niet mee terug wil...

Als ik ga verwacht ik dat je ook mee gaat (al helemaal omdat mijn papa 80% betaald eigenlijk)
Als ik blijf heb je geluk

ik vind het gewoon echt heel vreemd dat hij zich nu zorgen maakt over die vakantie ipv over mij en oma... het is noet alsof we dinsdag gaan of zo
Nou, inderdaad. :{
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:52:00 #148
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_112262276
(zeldzaam maar kan het nu eens niet laten:) mijn ongenuanceerde mening: wat een egoïstische botte hark.

maarja, ik ben dan ook een familiemens.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_112262294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan zal ik hem maar ff concreet maken

wij gaan ver op reis. Deels samen met (en betaald door) mijn papa. wij betalen een bedrag waar je misschien net een week van naar frankrijk kunt
Mijn oma (kant van papa) ligt slecht

en vriendlief (nou ja vriendlul vind ik vandaag) wil 'zo snel mogelijk uitsluitsel want als het aan hem ligt vindt ie niet dat ie mee terug moet'

Ik dacht ik ga maar hier spuien want als ik nog iets uit hem hoor gaat die hele vakantie niet door :(
Ik vind die vriend van je een eikel.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112262317
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde dat m'n vriend ook niet teruggaat voor tante Piggelmee, niet dat de hele relatie dan op de klippen loopt :P
Tante Pollewop komt wel bij Piggelmee op de begrafenis en die eist toch altijd alle aandacht op met haar drama dus dan merkt niemand dat je er niet bent. :7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112262365
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mijn familie is niet zo emotioneel sterk..

Maar het gaat me ook niet om wel/niet terug gaan... dat voel je dan toch pas aan denk ik (wat goed voelt) maar om het feit dat vriendlul nu al begint over dat ie dan niet mee terug wil...

Als ik ga verwacht ik dat je ook mee gaat (al helemaal omdat mijn papa 80% betaald eigenlijk)
Als ik blijf heb je geluk

ik vind het gewoon echt heel vreemd dat hij zich nu zorgen maakt over die vakantie ipv over mij en oma... het is noet alsof we dinsdag gaan of zo
Globaal gezien wel/niet blijven ben ik dus wel redelijk makkelijk in.

Maar stel ik zou WEL terug gaan en willen, dan verwacht ik idd dat mijn partner mee terug gaat, al is het maar om mij te steunen.
pi_112262379
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar omdat oma al ziek was op moment van boeken krijg je dan niks terug en ze zou het ook zomaar vol kunnen houden tot september bijvoorbeeld
Ook al was ze niet ziek, had ze zo kunnen overlijden. Mijn oma overleed vlak voordat m'n neef met vakantie ging. Hij is gewoon gegaan en heeft de begrafenis gemist, ook omdat oma dat waarschijnlijk niet van hem zou vragen en omdat je er echt niets mee opschiet. Hij is niet echt met een lekker gevoel op vakantie gegaan, maar ja, van zo'n begrafenis word je ook niet vrolijk.
Het verschil is nu alleen dat hij wel zelf afscheid heeft kunnen nemen voor hij wegging.
Tap tap tap
pi_112262489
Ik loop een beetje achter :') maaqr als je vader en zus enzo ook teruggaan, dan zou ik zeker ook mee teruggaan en als vriendje er geen zin in heeft mag ie z'n huissleutel inleveren.
Tap tap tap
pi_112262685
Ja ik ben op het moment ook geen fan

hij kwam het net goed maken 'we doen natuurlijk wat jij wil blabla' ja zak maar ff in de stont hoor... waarom begin je er uberhaubt over lul
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112262903
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ben op het moment ook geen fan

hij kwam het net goed maken 'we doen natuurlijk wat jij wil blabla' ja zak maar ff in de stont hoor... waarom begin je er uberhaubt over lul
Als hij gewoon had gevraagd, stel je oma overlijdt, ga jij dan terug of weet je dat nog niet en besluit je dat daar, ok, kun je het over hebben maar meteen roepen ik ga niet met je mee terug vind ik ver gaan. Als mijn partner voor zijn familie terug gaat, ga ik mee, om hem te steunen, er voor hem te zijn en dat verwacht ik andersom ook.
pi_112262963
Hij hoeft het niet te vragen. Zoiets weet je als je een tijdje met elkaar gaat.

Mijn man hoeft dit niet te vragen. Hij weet dat ik terug zou gaan en zou willen dat hij mee ging.
Maar dat zou hij uit zichzelf al doen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:07:24 #157
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112263029
Ik vind dit wel zuur voor rhubarbje. :{
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112263036
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Als hij gewoon had gevraagd, stel je oma overlijdt, ga jij dan terug of weet je dat nog niet en besluit je dat daar, ok, kun je het over hebben maar meteen roepen ik ga niet met je mee terug vind ik ver gaan. Als mijn partner voor zijn familie terug gaat, ga ik mee, om hem te steunen, er voor hem te zijn en dat verwacht ik andersom ook.
ja inderdaad

hij bedoelde wat jij nu zegt
dat weet ik nu ook wel
Maar hij zoekt het maar ff uit hoor... ik ga nu niet 'oooh dan!!! Kom hier dat ik je kus'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112263045
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef Tally het volgende:
Hij hoeft het niet te vragen. Zoiets weet je als je een tijdje met elkaar gaat.

Mijn man hoeft dit niet te vragen. Hij weet dat ik terug zou gaan en zou willen dat hij mee ging.
Maar dat zou hij uit zichzelf al doen.
ligt heel erg aan de band die je hebt inderdaad. ik zie mijn oma niet zo vaak, geen goede band met haar. Als je iemand wekelijks ziet, is het logisch. Ik weet niet hoe vaak rhu dr oma ziet, als dat niet zo vaak is, vind ik t geen gekke vraag om te vragen hoe iemand erin staat.
pi_112263068
Ik ga ook even terug, naar mijn nest. #middagdutje
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112263101
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja inderdaad

hij bedoelde wat jij nu zegt
dat weet ik nu ook wel
Maar hij zoekt het maar ff uit hoor... ik ga nu niet 'oooh dan!!! Kom hier dat ik je kus'
Het is allemaal geen leuke situatie maar hier maakte je me toch even aan het lachen Rhu :D .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112263110
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja inderdaad

hij bedoelde wat jij nu zegt
dat weet ik nu ook wel
Maar hij zoekt het maar ff uit hoor... ik ga nu niet 'oooh dan!!! Kom hier dat ik je kus'
dat heeft ie dan heel ongelukkig gebracht ;) ik zou in zo'n situatie wel informeren hoe iemand erin staat maar er wel bij zeggen, als jij terug wilt, ga ik uiteraard met je mee en dat zou ik eigenlijk dan ook niet vervelend vinden maar met liefde doen voor mijn vriend.
pi_112263112
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef Tally het volgende:
Hij hoeft het niet te vragen. Zoiets weet je als je een tijdje met elkaar gaat.

Mijn man hoeft dit niet te vragen. Hij weet dat ik terug zou gaan en zou willen dat hij mee ging.
Maar dat zou hij uit zichzelf al doen.
precies mijn punt!!! En voor mijn gevoel begint ie er alleen maar nu al over zodat hij alvast duidelijk kan maken dat hij helemaal niet mee terug wil (en dan voel ik me rot als ik dat toch van hem verwacht)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:09:55 #164
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_112263142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ligt heel erg aan de band die je hebt inderdaad. ik zie mijn oma niet zo vaak, geen goede band met haar. Als je iemand wekelijks ziet, is het logisch. Ik weet niet hoe vaak rhu dr oma ziet, als dat niet zo vaak is, vind ik t geen gekke vraag om te vragen hoe iemand erin staat.
ik zag mijn grootouders 2 misschien 3x per jaar. neemt niet weg dat ik (vind dat ik) een goede band met ze had.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:10:39 #165
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_112263175
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is allemaal geen leuke situatie maar hier maakte je me toch even aan het lachen Rhu :D .
idem _O- :@ :*
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_112263210
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:09 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik zag mijn grootouders 2 misschien 3x per jaar. neemt niet weg dat ik (vind dat ik) een goede band met ze had.
dan ga je toch voor vertrek op bezoek en niet achteraf? daar heeft oma of opa veel meer aan
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:11:25 #167
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112263215
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

precies mijn punt!!! En voor mijn gevoel begint ie er alleen maar nu al over zodat hij alvast duidelijk kan maken dat hij helemaal niet mee terug wil (en dan voel ik me rot als ik dat toch van hem verwacht)
Ik heb niet alles gelezen maar was het ook dat toen hij je reactie zag, hij "ho, nee als je dat wil dan doen we dat wel" ging doen? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:11:28 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112263219
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:09 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik zag mijn grootouders 2 misschien 3x per jaar. neemt niet weg dat ik (vind dat ik) een goede band met ze had.
Hoe vaak je ze ziet zegt natuurlijk weinig over het soort band. En het is ook maar net hoe je ermee omgaat.

Ik was net op weekendje parijs toen mijn opa overleed. Maar eerlijk gezegd heb ik echt zitten hopen dat de begrafenis pas zou zijn als ik terug zou zijn, want zou er niet voor teruggekomen zijn denk ik.
pi_112263241
Jullie zijn schatjes trouwens :*

Ik wou eigenlijk alleen ff weten of ik nou irrationeel was of hij een hork :P
Dat lijkt me nu duidelijk dus hij kookt maar lekker ff in zijn sop gaar :P

En misschien ga ik zo wel ff shoppen toch maar... ik heb heb verdient :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2012 @ 14:12:39 #170
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112263265
Ik ga straks samen met vrouwlief naar mijn oma. Ik ben blij dat ze er nog is, hoewel haar gezondheid nu zo slecht is dat elke dag dat ze langer is mooi is meegenomen. :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_112263276
Ow wacht nee... zo raakte mijn spaargeld al eens op :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112263370
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen maar was het ook dat toen hij je reactie zag, hij "ho, nee als je dat wil dan doen we dat wel" ging doen? :')
uiteraard :P

Naja verder is ie wel lief hoor
vandaag alleen dus niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:16:44 #173
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112263446
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

uiteraard :P

Naja verder is ie wel lief hoor
vandaag alleen dus niet
Ik denk dat hij niet had gedacht dat je het zo erg zou vinden. Een inschattingsfout of zoiets.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112263505
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet had gedacht dat je het zo erg zou vinden. Een inschattingsfout of zoiets.
ja precies

ik geloof ook best dat het niet meer was dan dat
maar ik had gehoopt dat ie na vier jaar wel beter zou weten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:18:28 #175
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112263523
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja precies

ik geloof ook best dat het niet meer was dan dat
maar ik had gehoopt dat ie na vier jaar wel beter zou weten
Dat moet wel even een teleurstellingsmomentje voor je geweest zijn ja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112263939
Gaaps :O
Twiddel
pi_112264159
Mijn Oma is heilig. Ik heb de afgelopen maanden al zat moeten waken bij haar. Rijden op en neer naar het ziekenhuis. En nu naar haar huis. En dat zal ik blijven doen. 4 keer in de week.
Tot ze er niet meer is. En hopelijk kan ik het nog jaren doen.
Mijn man weet wat voor band ik met mijn Oma heb en snapt dat heel goed.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112264393
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wacht nee... zo raakte mijn spaargeld al eens op :')
En je salaris is nog niet gestort :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112264489
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Tally het volgende:

[..]

En je salaris is nog niet gestort :P
ja precies
anders zat ik serieus nu al op de fiets :P

jij ook sterkte met je oma :*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112264658
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja precies
anders zat ik serieus nu al op de fiets :P

jij ook sterkte met je oma :*
Dank je :*
Het gaat al een stuk beter met dr. Ze moet alleen nog van die depressie af :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112264783
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Dank je :*
Het gaat al een stuk beter met dr. Ze moet alleen nog van die depressie af :(
:o wat naar allemaal zo op haar oude dag
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112264801
Depressies zijn rot :r
Is fijn als je een goeie familie hebt die je steunt O+
Twiddel
pi_112264923
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:o wat naar allemaal zo op haar oude dag
Het herstel valt haar tegen. Ze had verwacht al weer lekker in de uppie rond te kunnen wandelen en haar ding te doen. Maar ze kan nu net haar bed uit komen en wat rond wandelen. Niet te lang want dan word ze duizelig. Eten gaat nog niet lekker door haar medicatie.
Als hij bloedwaarde goed blijven kunnen er wat medicijnen af waardoor haar eetlust toenemen.
Ze had zulke mooie benen voor een vrouw van 82 en daar is niets meer dan luciferhoutjes van over.
Gelukkig kan ze steeds meer lachen en grapjes maken O+ Beetje bij beetje krijg ik mijn oude Oma terug. Het duurt alleen erg lang.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112265017
Mijn opa heeft 3 jaar geleden oma verloren.
Aneurysma in haar hersenstam.

Ze heeft een half jaar gevochten ertegen.
Hij wist dat hij haar kwijt zou raken, we wisten het allemaal.
Die laatste avond...
Zijn grootste angst was dat hij er niet bij zou zijn als zij stierf.

Hij hielp haar om 23:00 uur in bed, zij had haar armen om hem heen geslagen.
En toen knapte het bloedvat en ging ze naar de andere werelden.

Hij heeft maanden erna enorm snel een nieuwe relatie gehad. Werd weer enorm dominant en vervelend.
Zo raar was hij, ik zat in het psych. ziekenhuis, hij kwam nog niet eens op bezoek. Laat staan even bellen ofzo.

En nu komt de klap pas, 3 jaar nadat zij stierf.
Hij is knetter depressief.
Echt rot is dat :X
Twiddel
pi_112265373
Hmm ja dat moet enorm lastig zijn
vooral als je gewent bent om tot op zeer late leeftijd nog je eigen ding te doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112265478
quote:
15s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef summer2bird het volgende:
Mijn opa heeft 3 jaar geleden oma verloren.
Aneurysma in haar hersenstam.

Ze heeft een half jaar gevochten ertegen.
Hij wist dat hij haar kwijt zou raken, we wisten het allemaal.
Die laatste avond...
Zijn grootste angst was dat hij er niet bij zou zijn als zij stierf.

Hij hielp haar om 23:00 uur in bed, zij had haar armen om hem heen geslagen.
En toen knapte het bloedvat en ging ze naar de andere werelden.

Hij heeft maanden erna enorm snel een nieuwe relatie gehad. Werd weer enorm dominant en vervelend.
Zo raar was hij, ik zat in het psych. ziekenhuis, hij kwam nog niet eens op bezoek. Laat staan even bellen ofzo.

En nu komt de klap pas, 3 jaar nadat zij stierf.
Hij is knetter depressief.
Echt rot is dat :X
klinkt alsof ie op de vlucht was in die nieuwe relatie

en een opname kan voor veel familie leden zo confeonterend zijn dat ze liever doen alsof er niets is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112265486
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm ja dat moet enorm lastig zijn
vooral als je gewent bent om tot op zeer late leeftijd nog je eigen ding te doen
Ze heeft tot aan haar dood thuis gewoond, bij opa.
Dus dat was wel erg fijn voor haar :)
Twiddel
pi_112265534
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

klinkt alsof ie op de vlucht was in die nieuwe relatie

en een opname kan voor veel familie leden zo confeonterend zijn dat ze liever doen alsof er niets is
Dat kan ja.
Maar toch.

En dat hij op de vlucht was wist ik al. Hij heeft nu pas door dat ze nooit meer terug komt.
Twiddel
pi_112266713
Weet iemand wat "leven" toch is?
Ik lees wel eens: "zoek een leven"
maar wat houd dit eigenlijk in?
Feesten/ reizen/ vrienden?

Want ik geniet meer van een goed boek of een leuke film dan feesten en vrienden :@
Ik snap dat niet zo :P
Twiddel
pi_112266793
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand wat "leven" toch is?
Ik lees wel eens: "zoek een leven"
maar wat houd dit eigenlijk in?
Feesten/ reizen/ vrienden?

Want ik geniet meer van een goed boek of een leuke film dan feesten en vrienden :@
Ik snap dat niet zo :P
Das per persoon weer verschillend denk ik
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:33:19 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112266803
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand wat "leven" toch is?
Ik lees wel eens: "zoek een leven"
maar wat houd dit eigenlijk in?
Feesten/ reizen/ vrienden?

Want ik geniet meer van een goed boek of een leuke film dan feesten en vrienden :@
Ik snap dat niet zo :P
Zolang je daar niet over klaagt en er tevreden mee bent.. niets mis mee dan :)
pi_112267000
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand wat "leven" toch is?
Ik lees wel eens: "zoek een leven"
maar wat houd dit eigenlijk in?
Feesten/ reizen/ vrienden?

Want ik geniet meer van een goed boek of een leuke film dan feesten en vrienden :@
Ik snap dat niet zo :P
Ik ook hoor :@ Ben echt een saaie huismus
Tap tap tap
pi_112267073
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand wat "leven" toch is?
Ik lees wel eens: "zoek een leven"
maar wat houd dit eigenlijk in?
Feesten/ reizen/ vrienden?

Want ik geniet meer van een goed boek of een leuke film dan feesten en vrienden :@
Ik snap dat niet zo :P
je moet het zelf zoeken, of je hebt je draai al gevonden. En dat is jouw leven.
Ik reis graag, daar werk ik voor, om zo af en toe uit dit kikkerlandje te zijn. Prima leven, voor mij. Een ander zal denken dat ik geen leven heb en daarom maar op reis ga. Who cares, als ik maar lol heb.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112267110
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

je moet het zelf zoeken, of je hebt je draai al gevonden. En dat is jouw leven.
Ik reis graag, daar werk ik voor, om zo af en toe uit dit kikkerlandje te zijn. Prima leven, voor mij. Een ander zal denken dat ik geen leven heb en daarom maar op reis ga. Who cares, als ik maar lol heb.
reizen is toch tof? O+ dat trekt mij meer aan dan feesten en zuipen. ik lig op zaterdag gewoon om 12 uur in bed hoor.
Tap tap tap
pi_112267117
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ook hoor :@ Ben echt een saaie huismus
Ik geniet van huismus zijn. :@
En ik krijg vaak te horen dat het niet zo moet.
Ik moet feesten, vrienden hebben, veel uitgaan, en "genieten"
Maar ik geniet niet als ik veel vrienden heb, veel uitga enzo.
Het is gewoon zo verwarrend.
De druk die tegenwoordig wordt opgelegd om sociaal, uitbundig te leven is enorm groot. :X
Twiddel
pi_112267130
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

reizen is toch tof? O+
Dat vind ik, maar een ander misschien niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112267147
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

reizen is toch tof? O+ dat trekt mij meer aan dan feesten en zuipen. ik lig op zaterdag gewoon om 12 uur in bed hoor.
Reizen is geweldig, je moet alleen het geld enzo ervoor hebben :@
Twiddel
pi_112267165
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik geniet van huismus zijn. :@
En ik krijg vaak te horen dat het niet zo moet.
Ik moet feesten, vrienden hebben, veel uitgaan, en "genieten"
Maar ik geniet niet als ik veel vrienden heb, veel uitga enzo.
Het is gewoon zo verwarrend.
De druk die tegenwoordig wordt opgelegd om sociaal, uitbundig te leven is enorm groot. :X
Dit herken ik wel. Als je niet 3x per week uit gaat, moet er iets mis met je zijn of zo. Of al je problemen komen juist omdat je niet 3x in de week uit gaat. Zoiets
pi_112267172
Ik wil later naar Tibet reizen.
Of naar Afrika.
Twiddel
pi_112267199
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit herken ik wel. Als je niet 3x per week uit gaat, moet er iets mis met je zijn of zo. Of al je problemen komen juist omdat je niet 3x in de week uit gaat. Zoiets
Ja.
Krijg je van kennisen en vreemden te horen dat je geen leven hebt :X :')
Twiddel
pi_112267227
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil later naar Tibet reizen.
Of naar Afrika.
Is het raar als je niet meer per se naar het buitenland hoeft omdat je als kind al zo vaak in het buitenland geweest bent? :@
pi_112267228
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik geniet van huismus zijn. :@
En ik krijg vaak te horen dat het niet zo moet.
Ik moet feesten, vrienden hebben, veel uitgaan, en "genieten"
Maar ik geniet niet als ik veel vrienden heb, veel uitga enzo.
Het is gewoon zo verwarrend.
De druk die tegenwoordig wordt opgelegd om sociaal, uitbundig te leven is enorm groot. :X
Ik heb geen faecesboek, bij gebrek aan vrienden. I do not care anymore. Als ik het zo zie is iedereen krampachtig bezig om virtuele vriendschappen te onderhouden, op bitjes gebaseerd. Als je maar 100+ vrienden op fbook hebt, anders tel je niet mee. Ik voel die druk niet, dus ik geniet. Ik houd niet van feesten, disco of weet ik wat, ben ik ondertussen gelukkig ook te oud voor O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112267278
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het raar als je niet meer per se naar het buitenland hoeft omdat je als kind al zo vaak in het buitenland geweest bent? :@
Nee hoor :)
Twiddel
pi_112267305
En ik ben hartstikke niet gezellig O+
En zaterdag naar la om de E3 te gaan meemaken. Woei, daar geniet ik nu van. Kleppen met uitgevers, dingen zien die mensen pas over een jaar of wat mogen gamen, en lekker in LA wat rondlopen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112267413
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb geen faecesboek, bij gebrek aan vrienden. I do not care anymore. Als ik het zo zie is iedereen krampachtig bezig om virtuele vriendschappen te onderhouden, op bitjes gebaseerd. Als je maar 100+ vrienden op fbook hebt, anders tel je niet mee. Ik voel die druk niet, dus ik geniet. Ik houd niet van feesten, disco of weet ik wat, ben ik ondertussen gelukkig ook te oud voor O+
Virtuele vriendschappen doe ik ook niet meer aan.
Mensen die 100+ vrienden hebben :N
Ben je alleen maar bezig met onderhouden, en dat heb ik van nature al niet.
Ik heb 36 vrienden op facebook, dat is genoeg. 30 ervan zijn familie en 6 vrienden die ik ook soms gewoon zie en spreek.
Voordeel van boven de 30 zijn is ook dat je dat soort dingen als sociaal zijn op internet en veel uitgaan niet meer "verplicht" moet doen.
Twiddel
pi_112267423
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef Pheno het volgende:
En ik ben hartstikke niet gezellig O+
En zaterdag naar la om de E3 te gaan meemaken. Woei, daar geniet ik nu van. Kleppen met uitgevers, dingen zien die mensen pas over een jaar of wat mogen gamen, en lekker in LA wat rondlopen.
Kijk, dat soort dingen vind ik dan wel weer leuk :Y
Gewoon ergens rustig kunnen rondhangen en genieten van de omgeving en de sfeer :)
Ik hoef niet per se naar verre landen of bekende trekpleisters om me te vermaken in het buitenland
pi_112267476
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef Pheno het volgende:
En ik ben hartstikke niet gezellig O+
En zaterdag naar la om de E3 te gaan meemaken. Woei, daar geniet ik nu van. Kleppen met uitgevers, dingen zien die mensen pas over een jaar of wat mogen gamen, en lekker in LA wat rondlopen.
Wauw :D

Ik wil als het geld mij ooit toelaat, een motorrijbewijs halen, dan een motor kopen en dan een roadtrip maken naar Duitsland en verdere landen :)
Twiddel
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:50:30 #208
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_112267595
nog meer kluizenaars! *O*
ik heb momenteel 2 mensen die ik als vrienden beschouw en dat zie ik er niet snel meer worden.
contact onderhouden, ik kan het niet. :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_112267660
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het raar als je niet meer per se naar het buitenland hoeft omdat je als kind al zo vaak in het buitenland geweest bent? :@
'Zie mij globetrotter zijn als kind'-post :{w
Tap tap tap
pi_112267680
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef Pheno het volgende:
En ik ben hartstikke niet gezellig O+
En zaterdag naar la om de E3 te gaan meemaken. Woei, daar geniet ik nu van. Kleppen met uitgevers, dingen zien die mensen pas over een jaar of wat mogen gamen, en lekker in LA wat rondlopen.
Jaloers O+
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:52:34 #211
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267681
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit herken ik wel. Als je niet 3x per week uit gaat, moet er iets mis met je zijn of zo. Of al je problemen komen juist omdat je niet 3x in de week uit gaat. Zoiets
Vaker dan 2x in de week uitgaan trek ik tegenwoordig niet meer hoor. :') Dan wordt het eerder 2x half, ik doe het liever 1x goed. 8-)
For great justice!
pi_112267699
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het raar als je niet meer per se naar het buitenland hoeft omdat je als kind al zo vaak in het buitenland geweest bent? :@
nou ik snap hem niet echt... er is toch nog kei veel dat je nog niet gezien hebt?

Als het je niks kan schelen prima maar dat is een ander argument als je het mij vraagt :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112267705
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Virtuele vriendschappen doe ik ook niet meer aan.
Mensen die 100+ vrienden hebben :N
Ben je alleen maar bezig met onderhouden, en dat heb ik van nature al niet.
Ik heb 36 vrienden op facebook, dat is genoeg. 30 ervan zijn familie en 6 vrienden die ik ook soms gewoon zie en spreek.
Voordeel van boven de 30 zijn is ook dat je dat soort dingen als sociaal zijn op internet en veel uitgaan niet meer "verplicht" moet doen.
geboortedatum: 29-07-1993

:o
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:53:20 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267724
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

reizen is toch tof? O+ dat trekt mij meer aan dan feesten en zuipen. ik lig op zaterdag gewoon om 12 uur in bed hoor.
Reizen EN feesten! *O* Feesten op reis! Reizen op feest! *O*
For great justice!
pi_112267735
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Vaker dan 2x in de week uitgaan trek ik tegenwoordig niet meer hoor. :') Dan wordt het eerder 2x half, ik doe het liever 1x goed. 8-)
Ik heb echt het idee dat jij elke avond de hort op bent :')
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:53:38 #216
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267741
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

geboortedatum: 29-07-1993

:o
Voel de generatiekloof.
For great justice!
pi_112267751
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou ik snap hem niet echt... er is toch nog kei veel dat je nog niet gezien hebt?

Als het je niks kan schelen prima maar dat is een ander argument als je het mij vraagt :P
En als kind vergeet je het meeste toch weer :P
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:53:54 #218
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267755
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat jij elke avond de hort op bent :')
Niet elke avond, hooguit 3 a 4x per week. :').
For great justice!
pi_112267764
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Voel de generatiekloof.
Maar als zij al boven de 30 is, hoe lang heb ik dan geslapen?
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:54:27 #220
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267771
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou ik snap hem niet echt... er is toch nog kei veel dat je nog niet gezien hebt?

Als het je niks kan schelen prima maar dat is een ander argument als je het mij vraagt :P
En je kan de dingen zien die je echt wil zien ipv de dingen die je moet zien. Dat is een heel stuk leuker. :7
For great justice!
pi_112267778
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

geboortedatum: 29-07-1993

:o
:?

Oh ja, ik ben nog nooit dronken geweest of aangeschoten geweest.
Volgens mij maakt mij dat tegenwoordig op mijn leeftijd nogal uniek :')
Twiddel
pi_112267784
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Niet elke avond, hooguit 3 a 4x per week. :').
Ik ga vanavond misschien naar de bios, dat is echt m'n eerste avonduitje in een maand ofzo :')
Tap tap tap
pi_112267803
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

:?

Oh ja, ik ben nog nooit dronken geweest of aangeschoten geweest.
Volgens mij maakt mij dat tegenwoordig op mijn leeftijd nogal uniek :')
Dat staat in je profiel :P
Tap tap tap
pi_112267805
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar als zij al boven de 30 is, hoe lang heb ik dan geslapen?
Nee, mij LIJKT het voordeel van boven de 30 zijn....
Ik ben nog maar 18 ;)
Twiddel
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:55:30 #225
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267815
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ga vanavond misschien naar de bios, dat is echt m'n eerste avonduitje in een maand ofzo :')
Vanavond niets, gisteren wel tot veel te laat op het terras gezeten en veel te veel gedronken, lag pas rond 1:00 oid in bed. En om 6:30 ging de wekker weer. :')
For great justice!
pi_112267816
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:55 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee, mij LIJKT het voordeel van boven de 30 zijn....
Ik ben nog maar 18 ;)
Ja daarom, ik schrok al :P
Tap tap tap
pi_112267838
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja daarom, ik schrok al :P
Zo snel gaat de tijd nog niet :)
Twiddel
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:56:04 #228
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267839
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:55 schreef Q. het volgende:

[..]

Vanavond niets, gisteren wel tot veel te laat op het terras gezeten en veel te veel gedronken, lag pas rond 1:00 oid in bed. En om 6:30 ging de wekker weer. :')
Nou ja, vanavond niet weg, de buurvrouw komt eten.
For great justice!
pi_112267841
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:55 schreef Q. het volgende:

[..]

Vanavond niets, gisteren wel tot veel te laat op het terras gezeten en veel te veel gedronken, lag pas rond 1:00 oid in bed. En om 6:30 ging de wekker weer. :')
Misschien moet ik toch leren zuipen, maar van dat geld kan ik beter iets anders doen denk ik dan :P
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:56:15 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267851
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:55 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee, mij LIJKT het voordeel van boven de 30 zijn....
Ik ben nog maar 18 ;)
Boven de 30 zijn is tof. O+!
For great justice!
pi_112267855
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Nou ja, vanavond niet weg, de buurvrouw komt eten.
Die met de keffers :o
Tap tap tap
pi_112267869
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Boven de 30 zijn is tof. O+!
Ik ben er nog niet kapot van.
Tap tap tap
pi_112267884
Morgen weer appartement bekijken *O*
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:57:15 #234
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267900
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die met de keffers :o
Die is weg. Daar wonen nu twee hiphopluisterende kinderen met petjes. Waar doen ze het van?
For great justice!
pi_112267907
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou ik snap hem niet echt... er is toch nog kei veel dat je nog niet gezien hebt?

Als het je niks kan schelen prima maar dat is een ander argument als je het mij vraagt :P
Daar heb je op zich ook wel gelijk in, maar op een gegeven moment had ik gewoon geen "kick" meer van weer een bijzondere (toeristische) attractie, het was gewoon de zoveelste of zo.

Naar het buitenland gaan doe ik meer voor de sfeer, de geur, de mensen, de cultuur, het licht (en natuurlijk het eten :P )
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:57:27 #236
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267914
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet kapot van.
Het kost even tijd.
For great justice!
pi_112267958
Vriendin vroeg of ik van de zomer met 'r op vakantie wilde. Ik ben bang dat onze ideeën over reisbestemming en budget gaan botsen :')
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:59:11 #238
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_112267987
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Boven de 30 zijn is tof. O+!
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:59:16 #239
141482 Q.
JurassiQ
pi_112267990
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin vroeg of ik van de zomer met 'r op vakantie wilde. Ik ben bang dat onze ideeën over reisbestemming en budget gaan botsen :')
Ze zit graag op het strand in Lloret? :')
For great justice!
pi_112268012
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Morgen weer appartement bekijken *O*
nice
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112268026
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze zit graag op het strand in Lloret? :')
Nee niet de hele week, maar ze wil wel een dagje zonhangen. Ik zit dan binnen in de hotelkamer met de airco aan waarschijnlijk, in de hoop dat ze gratis wifi hebben.
Tap tap tap
pi_112268068
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb je op zich ook wel gelijk in, maar op een gegeven moment had ik gewoon geen "kick" meer van weer een bijzondere (toeristische) attractie, het was gewoon de zoveelste of zo.

Naar het buitenland gaan doe ik meer voor de sfeer, de geur, de mensen, de cultuur, het licht (en natuurlijk het eten :P )
same here maar er is nog genoeg xultuur/eten etc dat ik nog niet geproeft heb
ik zie daar dus geen argument om niet te reizen in?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:02:32 #243
141482 Q.
JurassiQ
pi_112268139
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Morgen weer appartement bekijken *O*
Ede weer?
For great justice!
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:03:59 #244
141482 Q.
JurassiQ
pi_112268209
Leuk geweest, op naar huis.
For great justice!
pi_112268224
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:02 schreef Q. het volgende:

[..]

Ede weer?
Ja, dat wel. In het centrum. Volgende week ook eentje.
Tap tap tap
pi_112268265
Is iemand van jullie wel eens in Enschede geweest om te shoppen? :@
Twiddel
pi_112268330
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

same here maar er is nog genoeg xultuur/eten etc dat ik nog niet geproeft heb
ik zie daar dus geen argument om niet te reizen in?
Jawel, maar voor mij is het allemaal 1 pot nat.
Het enige dat ik leuk vind aan het buitenland is de sfeer en zo, gewoon een leuke sfeer en leuke mogelijkheden (zoals zwemmen in de zee).

Bovendien zijn mijn financiën ook niet echt ruim :@
pi_112269670
Enige reden om naar het buitenland te gaan is dat bergen tof zijn.
pi_112269952
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Enige reden om naar het buitenland te gaan is dat bergen tof zijn.
Klopt! Als ik in een bergachtig land was geboren, was ik vast bergbeklimmer geworden :)
pi_112270444
Ohnee, dan had ik bergen kut gevonden.
pi_112270481
Dan zou ik echt helemaal niet fietsen.
Tap tap tap
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:58:30 #252
141482 Q.
JurassiQ
pi_112270765
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dat wel. In het centrum. Volgende week ook eentje.
Tof! *O*
For great justice!
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:58:48 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_112270777
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef summer2bird het volgende:
Is iemand van jullie wel eens in Enschede geweest om te shoppen? :@
Ik heb er zes jaar gewoond. Mooiste stad van het land. O+
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2012 @ 17:04:32 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112271027
Kom je gezellig naar Appelpop CL?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112271388
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jawel, maar voor mij is het allemaal 1 pot nat.
Het enige dat ik leuk vind aan het buitenland is de sfeer en zo, gewoon een leuke sfeer en leuke mogelijkheden (zoals zwemmen in de zee).

Bovendien zijn mijn financiën ook niet echt ruim :@
maar ik zie hier allerlei (vreemde. een pot nat? Jordanie is inderdaad net taiwan) argumenten en geen houd verband met wat je eerst zij

prima verder hoor daar niet van
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112271397
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het raar als je niet meer per se naar het buitenland hoeft omdat je als kind al zo vaak in het buitenland geweest bent? :@
Nope. Ik heb die drang om zo vaak mogelijk zo ver mogelijk weg te gaan überhaupt niet :P .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112271441
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Kom je gezellig naar Appelpop CL?
Bush komt, dus het is wel verleidelijk :P
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2012 @ 17:43:03 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112272548
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bush komt, dus het is wel verleidelijk :P
:Y vandaar. En ik ben er natuurlijk, dat maakt het nog interessanter :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:48:37 #260
141482 Q.
JurassiQ
pi_112272786
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nope. Ik heb die drang om zo vaak mogelijk zo ver mogelijk weg te gaan überhaupt niet :P .
Ik wel maar niet het geld of de tijd. :')
For great justice!
pi_112272925
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mijn familie is niet zo emotioneel sterk..

Maar het gaat me ook niet om wel/niet terug gaan... dat voel je dan toch pas aan denk ik (wat goed voelt) maar om het feit dat vriendlul nu al begint over dat ie dan niet mee terug wil...

Als ik ga verwacht ik dat je ook mee gaat (al helemaal omdat mijn papa 80% betaald eigenlijk)
Als ik blijf heb je geluk

ik vind het gewoon echt heel vreemd dat hij zich nu zorgen maakt over die vakantie ipv over mij en oma... het is noet alsof we dinsdag gaan of zo
Wat een sukkel ;(. Als je binnenkort weer vrijgezel bent dan ben ik niet alleen O+. En dan kunnen we daten :P.

quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik geniet van huismus zijn. :@
En ik krijg vaak te horen dat het niet zo moet.
Ik moet feesten, vrienden hebben, veel uitgaan, en "genieten"
Maar ik geniet niet als ik veel vrienden heb, veel uitga enzo.
Het is gewoon zo verwarrend.
De druk die tegenwoordig wordt opgelegd om sociaal, uitbundig te leven is enorm groot. :X
Dat. Hoewel ik heel af en toe uitgaan wel geinig vind :) .

Collega's vragen zich altijd af wat ik toch de hele week thuis doe. Maar heerlijk vind ik het.
pi_112273998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Tegan het volgende:

Collega's vragen zich altijd af wat ik toch de hele week thuis doe. Maar heerlijk vind ik het.
wat doe je dan zoal? :P
pi_112274240
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wat een sukkel ;(. Als je binnenkort weer vrijgezel bent dan ben ik niet alleen O+. En dan kunnen we daten :P.

[..]

Dat. Hoewel ik heel af en toe uitgaan wel geinig vind :) .

Collega's vragen zich altijd af wat ik toch de hele week thuis doe. Maar heerlijk vind ik het.
sorry t het is al weer uitgepraat :P

Oeh en grrrr: ik speel nu civilization!! Of hoe je dat ook spelt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:37:22 #264
141482 Q.
JurassiQ
pi_112274532
Ik begin mijn geloof in de mensheid te verliezen:

http://www.geenstijl.nl/m(...)te_debiel_van_n.html
For great justice!
pi_112275001
Jammer dat het filmpje hapert na een minuut.
Tap tap tap
pi_112275113
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sorry t het is al weer uitgepraat :P

Oeh en grrrr: ik speel nu civilization!! Of hoe je dat ook spelt
-O- .

Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik winstgevend word in Pharaoh O+. Ik probeer nu een pyramide te bouwen maar dat kost 32842394 jaar ;(.
pi_112275188
quote:
19s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:21 schreef dawg het volgende:

[..]

wat doe je dan zoal? :P
Niets ;(.
pi_112275211
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sorry t het is al weer uitgepraat :P

Oeh en grrrr: ik speel nu civilization!! Of hoe je dat ook spelt
Deel V? Jij bent echt wel vrij nerdy hardcore in je games. :Y

Ik probéér al 2 avonden Diablo III te spelen maar kom de game niet in. Way to go Blizzard. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112275254
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef Q. het volgende:
Ik begin mijn geloof in de mensheid te verliezen:

http://www.geenstijl.nl/m(...)te_debiel_van_n.html
Yay randstad! O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112275723
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef Tegan het volgende:

[..]

-O- .

Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik winstgevend word in Pharaoh O+. Ik probeer nu een pyramide te bouwen maar dat kost 32842394 jaar ;(.
volgens mij heb ik die al ooit uitgespeeld! Whoehoe out nerded T! ;)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112275793
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Deel V? Jij bent echt wel vrij nerdy hardcore in je games. :Y

Ik probéér al 2 avonden Diablo III te spelen maar kom de game niet in. Way to go Blizzard. :')
nee vier
maar met de uitbreiding met NL :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112276418
Kan je die spelen zonder 1-3 te kennen?
pi_112276692
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:22 schreef Tegan het volgende:
Kan je die spelen zonder 1-3 te kennen?
Waarom zou dat niet kunnen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112276784
Misschien omdat je het dan niet snapt? Maar het begint wel simpel dus?
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:52:25 #275
141482 Q.
JurassiQ
pi_112281325
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Yay randstad! O+
Ach, Amsterdam, dat is toch geen Nederland.
For great justice!
pi_112281616
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:22 schreef Tegan het volgende:
Kan je die spelen zonder 1-3 te kennen?
ik snap er nu niks van :P dus had misschien beter bij 1 begonnen :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112283795
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee vier
maar met de uitbreiding met NL :P
Vier is tof. Maar wel met de Fall from Heaven 2 Mod.

Vergeleken daarbij is vijf, mwah, een goede poging om vooral zoveel mogelijk te versimpelen. Civ had tenslotte nog geen groot publiek bereikt :').
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:36:50 #278
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_112283988
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef Q. het volgende:
Ik begin mijn geloof in de mensheid te verliezen:

http://www.geenstijl.nl/m(...)te_debiel_van_n.html
Ik ook. Geenstijl :r pure sensatie en behoorlijk gekleurd qua nieuwswaarde.

En nu eens het filnpje zien 8-)
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:03:53 #279
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_112285541
c_/
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_112285627
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ook. Geenstijl :r pure sensatie en behoorlijk gekleurd qua nieuwswaarde.

idd. Ze doen net alsof de kous af is voor die randdebiel, terwijl die gewoon een proces aan zijn broek krijgt met ongetwijfeld een flinke straf. Alleen zijn voorarrest is beëindigd.
pi_112286196
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef Litpho het volgende:

[..]

Vier is tof. Maar wel met de Fall from Heaven 2 Mod.

Vergeleken daarbij is vijf, mwah, een goede poging om vooral zoveel mogelijk te versimpelen. Civ had tenslotte nog geen groot publiek bereikt :').
misschien snap ik vijf dan wel :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112289372
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik snap er nu niks van :P dus had misschien beter bij 1 begonnen :P
Dat hoort ook zo bij dat soort games, daarom zijn ze ook best wel hardcore. Het is geen Angry Birds :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112291099
Waarom zit ik in de bios altijd naast een gozer die naar een aquarium ruikt dat al 5 jaar niet is schoongemaakt ;(
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2012 @ 23:50:12 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112291762
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zit ik in de bios altijd naast een gozer die naar een aquarium ruikt dat al 5 jaar niet is schoongemaakt ;(
vraag zo'n jongen dan ook niet mee op date
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112292613
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat hoort ook zo bij dat soort games, daarom zijn ze ook best wel hardcore. Het is geen Angry Birds :P
die heb ik al lang uit :{w :P

nee ik kan het een beetje maar alleen op easy
op medium word het te lastig
ach ja ik vermaak me wel mrt dingetjes bouwen :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112293015
Oh, het is niet echt een simulatie game. Dan is het niets voor mij ;(.
pi_112293514
Nee het is met oorlog en zo! En euhm
je moet de wereld gewoon veroveren eigenlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 1 juni 2012 @ 04:48:53 #288
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_112295600
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zit ik in de bios altijd naast een gozer die naar een aquarium ruikt dat al 5 jaar niet is schoongemaakt ;(
Omdat z'n vriendin haar doos niet schoon houdt ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 07:44:03 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_112295984
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zit ik in de bios altijd naast een gozer die naar een aquarium ruikt dat al 5 jaar niet is schoongemaakt ;(
Je bent verliefd op hem nu? O+
For great justice!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 07:44:25 #290
141482 Q.
JurassiQ
pi_112295987
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

idd. Ze doen net alsof de kous af is voor die randdebiel, terwijl die gewoon een proces aan zijn broek krijgt met ongetwijfeld een flinke straf. Alleen zijn voorarrest is beëindigd.
Dan nog, dat is onverkoopbaar.
For great justice!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 08:48:14 #291
62419 CherryLips
chocoholic
pi_112296617
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 04:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat z'n vriendin haar doos niet schoon houdt ;(
Je denkt dat ie een vriendin heeft :')
Tap tap tap
  vrijdag 1 juni 2012 @ 09:19:57 #292
62419 CherryLips
chocoholic
pi_112297126
http://www.nu.nl/binnenla(...)recht-centraal-.html

*O*

Gelukkig ga ik bijna nooit meer met de trein :')
Tap tap tap
pi_112297547
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:29 schreef Tegan het volgende:
Misschien omdat je het dan niet snapt? Maar het begint wel simpel dus?
Het is nou niet dat er een ijzersterk verhaal in zit :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 1 juni 2012 @ 09:38:46 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_112297577
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:19 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)recht-centraal-.html

*O*

Gelukkig ga ik bijna nooit meer met de trein :')
Utrecht! *O*
For great justice!
pi_112297624
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Utrecht! *O*
Je moet het wel leuk vinden, want je komt er nooit meer uit met het OV of de auto
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_112297672
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:19 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)recht-centraal-.html

*O*

Gelukkig ga ik bijna nooit meer met de trein :')
Waarom is dat altijd precies op dagen dat ik er langs moet
pi_112297846
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Waarom is dat altijd precies op dagen dat ik er langs moet
Omdat het altijd is, dus dan zitten er ook wel dagen bij dat jij er langs moet?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 1 juni 2012 @ 09:52:09 #298
62419 CherryLips
chocoholic
pi_112297960
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Waarom is dat altijd precies op dagen dat ik er langs moet
Als je erlangs moet is het niet erg, je kunt alleen niet in- of uitchecken :P
Tap tap tap
pi_112298082
Dus als je in utrecht opstapt reis je vandaag gratis? :9
pi_112298107
Goeiemorge dropjes :*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112298172
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Dus als je in utrecht opstapt reis je vandaag gratis? :9
Je moet toch ergens uitchecken?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')