Jaaaaaa, mijn laatste Raider was zeker 25 jaar geledenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je daar misschien nog een Raider bij?
Tjolk was een zuiveldrank voor de jeugd. Het merk verscheen in Nederland op de markt in de tweede helft van de jaren twintig. Eind jaren dertig verdween Tjolk van het toneel.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjolk was een zuiveldrank voor de jeugd. Het merk verscheen in Nederland op de markt in de tweede helft van de jaren twintig. Eind jaren dertig verdween Tjolk van het toneel.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:54 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof iemand zijn mond dicht kan houden wanneer er een Raider in de buurt is
Miauw is niet oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent nog uit de tijd van Falco Zandstra en Ben Hur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:54 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof iemand zijn mond dicht kan houden wanneer er een Raider in de buurt is
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Miauw is niet oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok kappen nu
![]()
Ik ben ook niet oud-oud, maar het gaat gewoon zo snel. Ik was vorige week nog 23
With the stars as her umbrella
Leo Visserquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij bent nog uit de tijd van Falco Zandstra en Ben Hur.
Dat krijg je nou als je iets niet tegen me wil zeggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ok kappen nu
![]()
Ik ben ook niet oud-oud, maar het gaat gewoon zo snel. Ik was vorige week nog 23
De vraag is of ze net zo doable is als jij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dat krijg je als je nog ouder bent dan ik
Ik onthoud ditquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat krijg je nou als je iets niet tegen me wil zeggen.
Maar ik hou er wel over op.
Denk ik.
En ditquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dat krijg je als je nog ouder bent dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |