SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatSame shit, different day
SC hopper present
Dat vroeg slapen gaat je wel goed af hequote:
Gelukkig ben jij er ook zo goed inquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vroeg slapen gaat je wel goed af he
Hey charmpiequote:
Jij hebt mijn filmavontuur nog niet gelezen zeker?quote:
Nou iddquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag is de uitzondering, de rest van de week heb ik het maar opgegeven om de hoeveelheid berichtjes "Ik ga nu slapen" van jouw kant te tellenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt mijn filmavontuur nog niet gelezen zeker?
Ik ben nog helemaal hyper en bezig om mezelf in bed te nestelen voor mn film
Ze had het heetquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is het niet warm genoeg om half naakt de hond uit te gaan laten, maar dat kan aan mij liggen.
Zo vaak ben ik van de week niet online geweest hoor, ik had het te druk met andere dingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaag is de uitzondering, de rest van de week heb ik het maar opgegeven om de hoeveelheid berichtjes "Ik ga nu slapen" van jouw kant te tellen
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's weer iets anders als "ze is heet"
"ze is koud" kan dan weer 2 betekenissen hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
KloptIk had het koud en zij had het heet
Ach jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijven geloven schatquote:
Ninja editquote:
Ik had het heet, dus ik dacht. Kan makkelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is het niet warm genoeg om half naakt de hond uit te gaan laten, maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef ook_gek het volgende:
Charmpie!!! Ik zie net de foto's van vrijdag, en ik blijf er bij hoor! Ik ben nog altijd verliefd
Waar gaan we stappen dan? En weet waar je aan gaat beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in juli pas weer tijd hebMaar we moeten echt eens gaan stappen
Sta ik boven aan in je lijst? Hint hintquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]er waren nog gekkere, maar die heb ik er maar niet opgezet
Maakt mij niet uit, als ik maar kan dansenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar gaan we stappen dan? En weet waar je aan gaat beginnen
Oe oe oe dat wil ik ook!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als ik maar kan dansen
Whatsapp? Neequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sta ik boven aan in je lijst? Hint hint
Dans jij de hele nacht met mij? Want de muziek brengt de liefde dichter bij. Het moet een feest zijn dat ik graag vieren zou... Alleen... Alleen... Met jou!!! Dus!!! Dans jij de hele nacht met mij!! Lalalalaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als ik maar kan dansen
Oe nais!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whatsapp? Nee
1. Huppel
2. Intronic
3. Jijwel alledrie fokkers
Je lijstje klopt niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whatsapp? Nee
1. Huppel
2. Intronic
3. Jijwel alledrie fokkers
Nee ik ben bang voor jou! Door dat wat niet besproken mag wordenquote:
Je bent nu van de eerst plaatsquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe nais!!
Mijn top 3 ziet er wel ietsjes anders uit hoor
Ik ga nu!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
Ingestort, misschien moet ik maar gewoon eens vóór 1 uur gaa slapen
ik ga dat zeker doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
Ingestort, misschien moet ik maar gewoon eens vóór 1 uur gaa slapen
Ik was al ruimschoots voor de drama begon wegquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je lijstje klopt niet meer
[..]
Nee ik ben bang voor jou! Door dat wat niet besproken mag worden
quote:
En nu?quote:
Ja nou dat weet ik zo net nog niet. Je drinkt veel begrijp ik van een bar eigenaar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was al ruimschoots voor de drama begon weg![]()
En ik ben stiekem best wel lief hoor
Sweet dreamsquote:
Ik drink heus niet zo heel veel!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou dat weet ik zo net nog niet. Je drinkt veel begrijp ik van een bar eigenaar.
Je voert andere drinken heb ik gelezen... Iets met een ijsthee
En ik weet niet eens hoe oud je bent
Valt mee hoor. Je kan toch alleen maar whatsappen met mensen van wie je een telefoonnummer hebt. Dus hoe zit het met je foonnummerhosselskills?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
@ook_gek.
ik heb geen whats ap. is dat waarom ik geen vriendin heb? mis ik alles wat er gebeurd, en alle kansen op contact enzo daardoor?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga er ook maar eens in. Trusten!
Hey!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
@ook_gek.
ik heb geen whats ap. is dat waarom ik geen vriendin heb? mis ik alles wat er gebeurd, en alle kansen op contact enzo daardoor?
niet zo goed denk ik. leeg. ik heb alleen telefoonnummers van lokasenna, schenkstroop, kaneelstokje. en iemand die smsde " *flufffiiiieee* hoe is het".quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Je kan toch alleen maar whatsappen met mensen van wie je een telefoonnummer hebt. Dus hoe zit het met je foonnummerhosselskills?
Dat zeg ik ook altijd, maar anderen plaatsen me bij de groot gebruikers van de kroeg...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink heus niet zo heel veel!!
Ja hallo je gaat op een terras toch niet opeens aan de icetea na een x aantal biertjes?
Ik ben 32!
oh oke. ja jou vroeg ik hetquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey!
Nee geen paniek zo erg is het allemaal niet! Het is wel een handig contact hulpmiddel. Maar je moet wel vrienden hebben met whatsapp.
Vergelijk het met msn
Het valt mij wel op dat sinds de WA er is men sneller om het nummer van de ander vraagt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet zo goed denk ik. leeg. ik heb alleen telefoonnummers van lokasenna, schenkstroop, kaneelstokje. en iemand die smsde " *flufffiiiieee* hoe is het".
oh en ik weet het telefoonnummer van me ouders, en het nummer van de huisartsenpraktijk staat er denk nog in.
ja oke duidelijk. dus als ik whats app zou hebben dan heb ik het maar gebeurd er nog niets.
ja 8kmeisje had me een keer een mms ofzo gestuurd, maar die kon ik niet openen. voor de rest nooit w3at gebeurd.
en ik vroeg het aan ook_Gek.
79quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar anderen plaatsen me bij de groot gebruikers van de kroeg...
Waarom niet? Doe ik ook wel eens.
Oeh! 1979 of 1980?
Sorry dat ik je wilde helpen hoorquote:
Van haar antwoord kan je ook uit gaan hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet zo goed denk ik. leeg. ik heb alleen telefoonnummers van lokasenna, schenkstroop, kaneelstokje. en iemand die smsde " *flufffiiiieee* hoe is het".
oh en ik weet het telefoonnummer van me ouders, en het nummer van de huisartsenpraktijk staat er denk nog in.
ja oke duidelijk. dus als ik whats app zou hebben dan heb ik het maar gebeurd er nog niets.
ja 8kmeisje had me een keer een mms ofzo gestuurd, maar die kon ik niet openen. voor de rest nooit w3at gebeurd.
en ik vroeg het aan ook_Gek.
Dat zeg ik ook altijd! Als of rond de 10mixjes en wat shotjes zoveel is en je alcoholist maaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
79
Ja hallo omdat je 1 keer bijna een hele krat op een dag wegtikt ben je meteen een alcoholist
wat gaat er dan gestuurd worden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat sinds de WA er is men sneller om het nummer van de ander vraagt.
Whahaha Just say when!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd! Als of rond de 10mixjes en wat shotjes zoveel is en je alcoholist maakt
Oeh 79! Ik 80, ik heb een zwak voor oudere vrouwen. Dus waar en wanneer drankje doen?
Ja uhm geen idee om eerlijk te zijn. Het is gewoon een kruising tussen sms en msn zeg maar. Ik dnek wel dat ook_gek je beter kan helpen want die kent jou al geloof ik. Ik zou niet willen dat ik je "verkeerde" tips geef aangezien ik je echt (nog) niet kenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat gaat er dan gestuurd worden?
dingen zoals hele tijd grapjes enzo en gelijkdenkigheden die ik en lant maandenlang elkaar stuurden totdat ik sociaal alles verkeerd deed?
ik weet niet hoe ik daar mee moet beginnen.
Oh wacht ik ben serg.... was ik vergetenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ikzelf heb met de meeste FOK!kers en/of vrienden die ik op de whatsapp heb gewoon normale gesprekken over bijvoorbeeld een terrasje wat we kunnen pakken ofzo.
Hier en daar een uitzondering en daar heb ik de meer spannende chats mee. Soms met foto's vaak zonder. Want ook foto's kan je makkelijk versturen met de whatsapp.
Heb je hier iets aan serg?
Het is zo confronterend als jij het zelf laat zijn he. Gelukkig kan je ook mensen blokken net als op msn als jij vindt dat ze te ver gaan oid.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben serg.... was ik vergeten
even uit beleefdheid reageren doe ik maar.
misschien, ik weet niet. confronterend is het
die heeft een relatie met supersoep. en ze posten allebei niet meer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
Waar is lant eigenlijk die heb ik een poos niet gezien
oh nee confronterend dat ik lees dat mensen wel contact hebben, en dan denk ik aan mezelf. en dat voelt kut.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is zo confronterend als jij het zelf laat zijn he. Gelukkig kan je ook mensen blokken net als op msn als jij vindt dat ze te ver gaan oid.
Maar nu ga ik slapen
Wat jij wil, waar ergens in nederland staat je mandje?quote:
Je moet je vooral niet te druk over anderen maken, maatquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
waaah!
zo erg ook, en dan ben ik tussen de mensen. en dan heb ik amper controle over de situatie.
netzoals system-overload dat ze maar "hoopte" dat het goed zou gaan op de meets. en "te" dingen is volgens de anderen(bij haar dan te druk).
en zie het resultaat van de laatste meet.
helemaal zoals een blaadje dan meewaait in de wind.
en dan moet je meer controle hebben, maar dat kan niet want niet rustig in me hoofd. en dan lanterfanteraar en lokasenna en alle meisjes die het hebben die kunnen wel een vriendje krijgen, en dan met hun komt het wel goed.
maar als jongen moet je juist de rustige stabiele zijn en actief "iets" doen/actie ondernemen voordat je een vriendin kan krijgen.
op de eerste meet was ik ook te druk, ineens hard iets grofs over kanker zeggen en dat pas te laat opmerken dat het niet passelijk eruit kwam.
Volgende keer als ik om een ijsthee vraag wil ik ook gewoon een ijsthee!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink heus niet zo heel veel!!
Ja hallo je gaat op een terras toch niet opeens aan de icetea na een x aantal biertjes?
Ik ben 32!
Waarom maak jij je zo druk over iets zoals controle hebben terwijl dat niet belangrijk is. Je moet je juist richten op inspelen op de situatie ipv het proberen te controleren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
waaah!
zo erg ook, en dan ben ik tussen de mensen. en dan heb ik amper controle over de situatie.
netzoals system-overload dat ze maar "hoopte" dat het goed zou gaan op de meets. en "te" dingen is volgens de anderen(bij haar dan te druk).
en zie het resultaat van de laatste meet.
helemaal zoals een blaadje dan meewaait in de wind.
en dan moet je meer controle hebben, maar dat kan niet want niet rustig in me hoofd. en dan lanterfanteraar en lokasenna en alle meisjes die het hebben die kunnen wel een vriendje krijgen, en dan met hun komt het wel goed.
maar als jongen moet je juist de rustige stabiele zijn en actief "iets" doen/actie ondernemen voordat je een vriendin kan krijgen.
op de eerste meet was ik ook te druk, ineens hard iets grofs over kanker zeggen en dat pas te laat opmerken dat het niet passelijk eruit kwam.
Mijn naam stond op dat blikje Whiskas jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet ook geen kattevoer als ontbijt willen.
Deze Whiskas is van: Miauw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn naam stond op dat blikje Whiskas ja
Ik moet alles labelen in huisquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze Whiskas is van: Miauw.
Ohnee dat was Wicky.
Raiders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je daar misschien nog een Raider bij?
Mond houden, ouwe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je daar misschien nog een Raider bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |