quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef ook_gek het volgende:
Charmpie!!! Ik zie net de foto's van vrijdag, en ik blijf er bij hoor! Ik ben nog altijd verliefd
Waar gaan we stappen dan? En weet waar je aan gaat beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in juli pas weer tijd hebMaar we moeten echt eens gaan stappen
Sta ik boven aan in je lijst? Hint hintquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]er waren nog gekkere, maar die heb ik er maar niet opgezet
Maakt mij niet uit, als ik maar kan dansenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar gaan we stappen dan? En weet waar je aan gaat beginnen
Oe oe oe dat wil ik ook!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als ik maar kan dansen
Whatsapp? Neequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sta ik boven aan in je lijst? Hint hint
Dans jij de hele nacht met mij? Want de muziek brengt de liefde dichter bij. Het moet een feest zijn dat ik graag vieren zou... Alleen... Alleen... Met jou!!! Dus!!! Dans jij de hele nacht met mij!! Lalalalaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als ik maar kan dansen
Oe nais!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whatsapp? Nee
1. Huppel
2. Intronic
3. Jijwel alledrie fokkers
Je lijstje klopt niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whatsapp? Nee
1. Huppel
2. Intronic
3. Jijwel alledrie fokkers
Nee ik ben bang voor jou! Door dat wat niet besproken mag wordenquote:
Je bent nu van de eerst plaatsquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe nais!!
Mijn top 3 ziet er wel ietsjes anders uit hoor
Ik ga nu!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
Ingestort, misschien moet ik maar gewoon eens vóór 1 uur gaa slapen
ik ga dat zeker doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
Ingestort, misschien moet ik maar gewoon eens vóór 1 uur gaa slapen
Ik was al ruimschoots voor de drama begon wegquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je lijstje klopt niet meer
[..]
Nee ik ben bang voor jou! Door dat wat niet besproken mag worden
quote:
En nu?quote:
Ja nou dat weet ik zo net nog niet. Je drinkt veel begrijp ik van een bar eigenaar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was al ruimschoots voor de drama begon weg![]()
En ik ben stiekem best wel lief hoor
Sweet dreamsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |