Oh wacht ik ben serg.... was ik vergetenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ikzelf heb met de meeste FOK!kers en/of vrienden die ik op de whatsapp heb gewoon normale gesprekken over bijvoorbeeld een terrasje wat we kunnen pakken ofzo.
Hier en daar een uitzondering en daar heb ik de meer spannende chats mee. Soms met foto's vaak zonder. Want ook foto's kan je makkelijk versturen met de whatsapp.
Heb je hier iets aan serg?
Het is zo confronterend als jij het zelf laat zijn he. Gelukkig kan je ook mensen blokken net als op msn als jij vindt dat ze te ver gaan oid.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben serg.... was ik vergeten
even uit beleefdheid reageren doe ik maar.
misschien, ik weet niet. confronterend is het
die heeft een relatie met supersoep. en ze posten allebei niet meer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
Waar is lant eigenlijk die heb ik een poos niet gezien
oh nee confronterend dat ik lees dat mensen wel contact hebben, en dan denk ik aan mezelf. en dat voelt kut.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is zo confronterend als jij het zelf laat zijn he. Gelukkig kan je ook mensen blokken net als op msn als jij vindt dat ze te ver gaan oid.
Maar nu ga ik slapen
Wat jij wil, waar ergens in nederland staat je mandje?quote:
Je moet je vooral niet te druk over anderen maken, maatquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
waaah!
zo erg ook, en dan ben ik tussen de mensen. en dan heb ik amper controle over de situatie.
netzoals system-overload dat ze maar "hoopte" dat het goed zou gaan op de meets. en "te" dingen is volgens de anderen(bij haar dan te druk).
en zie het resultaat van de laatste meet.
helemaal zoals een blaadje dan meewaait in de wind.
en dan moet je meer controle hebben, maar dat kan niet want niet rustig in me hoofd. en dan lanterfanteraar en lokasenna en alle meisjes die het hebben die kunnen wel een vriendje krijgen, en dan met hun komt het wel goed.
maar als jongen moet je juist de rustige stabiele zijn en actief "iets" doen/actie ondernemen voordat je een vriendin kan krijgen.
op de eerste meet was ik ook te druk, ineens hard iets grofs over kanker zeggen en dat pas te laat opmerken dat het niet passelijk eruit kwam.
Volgende keer als ik om een ijsthee vraag wil ik ook gewoon een ijsthee!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink heus niet zo heel veel!!
Ja hallo je gaat op een terras toch niet opeens aan de icetea na een x aantal biertjes?
Ik ben 32!
Waarom maak jij je zo druk over iets zoals controle hebben terwijl dat niet belangrijk is. Je moet je juist richten op inspelen op de situatie ipv het proberen te controleren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
waaah!
zo erg ook, en dan ben ik tussen de mensen. en dan heb ik amper controle over de situatie.
netzoals system-overload dat ze maar "hoopte" dat het goed zou gaan op de meets. en "te" dingen is volgens de anderen(bij haar dan te druk).
en zie het resultaat van de laatste meet.
helemaal zoals een blaadje dan meewaait in de wind.
en dan moet je meer controle hebben, maar dat kan niet want niet rustig in me hoofd. en dan lanterfanteraar en lokasenna en alle meisjes die het hebben die kunnen wel een vriendje krijgen, en dan met hun komt het wel goed.
maar als jongen moet je juist de rustige stabiele zijn en actief "iets" doen/actie ondernemen voordat je een vriendin kan krijgen.
op de eerste meet was ik ook te druk, ineens hard iets grofs over kanker zeggen en dat pas te laat opmerken dat het niet passelijk eruit kwam.
Mijn naam stond op dat blikje Whiskas jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet ook geen kattevoer als ontbijt willen.
Deze Whiskas is van: Miauw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn naam stond op dat blikje Whiskas ja
Ik moet alles labelen in huisquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze Whiskas is van: Miauw.
Ohnee dat was Wicky.
Raiders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je daar misschien nog een Raider bij?
Mond houden, ouwe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je daar misschien nog een Raider bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |