thx voor de tip!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:46 schreef kevin_ het volgende:
Jeff, Who Lives At Home
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik deze film moet omschrijven, maar het is zeker weten geen pure comedy. Het is meer een Indi/drama en daarom vind ik het een heerlijke film. Goede feel good movie met aardige comedy momenten. Het is een zelfde soort film als 'Everything Must Go'
Heerlijke film.![]()
Cijfer: 7.5.
In mijn ogen zo'n typische eind jaren '80, jaren '90 film: Grote auto's (Suburbans in dit geval), antieke computers en zo'n typisch verhaal. Op een of andere manier komen heel veel films van dit tijd hetzelfde op mij over. Ik kan het niet goed typeren.quote:Wanneer admiraal James Greer ernstig ziek wordt, vervangt Jack Rayn hem als een van de belangrijkste adviseurs van de president. Zijn eerste opdracht is het onderzoeken van de moord op een persoonlijke vriend van de president. Al snel blijkt dat deze machtige Amerikaanse zakenman duistere connecties onderhield met Columbiaanse drugskartels.
Kwam eveneens langs op Film1 en omdat ik het idee had dat ik hier ooit een 'review' plaatste van een film waarbij deze aangeraden werd deze maar gekeken, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat deze ietwat tegenvalt.quote:Andrew Large (Zach Braff) keert terug naar zijn familie om ze bij de begrafenis van zijn moeder bij te staan. Hij wordt weer opgenomen in de wereld die hij al lang achter had gelaten en hem depressief maakte. Na lange tijd antidepressiva te hebben genomen stopt hij hiermee. Dit omdat hij Samantha (Natalie Portman) ontmoet en zij een natuurlijker middel tegen zijn somberheid vormt.
Sluit ik me bij aan. Theron vond ik op veel momenten ook té overdreven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
snow white and the huntsman
deze film kan maar niet kiezen tussen sprookje, LOTR-achtige fantasy en tienerfilm. Het resultaat is onevenwichtig, en het ontbreekt de film nogal aan humor. Gevolg is een film die je niet pakt. Acteerwerk is redelijk, al gaat Theron wat mij betreft regelmatig over de irritatiegrens. Het scenario probeert krampachtig een nieuw verhaal te vertellen, maar wel zoveel mogelijk van de bekende elementen te handhaven, die daardoor soms heel geforceerd in de film komen.
Het ziet er allemaal wel prachtig uit, dat dan weer wel. Maar in totaal geen aanrader.
Imdb: 6,7
Ik: 5,5
Ik kan daar echt niet over uit dat die film zo geflopt heeft. Als je de strekking van het verhaal hoort verwacht je echt een geniale film, maar het tegendeel is niet minder waar begrijp ik al...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Iron Sky (2012)
Wanneer de Duitsers in 1945 voelen aankomen dat het wel eens verkeerd voor ze kan aflopen, vertrekken ze naar de maan. In een geheime basis houden ze zich schuil en berusten zich op wraak. In 2018 komen ze terug naar de Aarde.
Deze film is gewoon te fout. Een stel nazi's van de maan die terug naar de aarde gaan. Er zit veel gejatte muziek in (maar dan iets aangepast), een gejatte scene uit Der Untergang en de special effects zijn er erg matig uit. Desondanks is hij nog wel te kijken omdat het gewoon zo'n fout verhaal betreft.![]()
IMDb: 6.6
Ik: 6.0
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Net als bij de Friends cast vind ik het altijd lastig afschakelen als ik iemand van HIMYM tegenkom in een film.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:46 schreef kevin_ het volgende:
Jeff, Who Lives At Home
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik deze film moet omschrijven, maar het is zeker weten geen pure comedy. Het is meer een Indi/drama en daarom vind ik het een heerlijke film. Goede feel good movie met aardige comedy momenten. Het is een zelfde soort film als 'Everything Must Go'
Heerlijke film.![]()
De setting is erg mooi gedaan. Maar na 1 aflevering, vond ik het wel genoeg. Het gaat zo traag allemaal. Niet mijn seriequote:Op zondag 10 juni 2012 05:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
Stiekum een serie-review, gewoon omdat ik hier altijd post en lees, en omdat ik van mijzelf weet dat ik niet vaak op serietopics klik, maar deze toch echt ECHT moet aanraden.
[ afbeelding ]
Game of Thrones speelt zich af in een fantasy setting in het land van Westeros. Een aantal machtige koninkrijken is in onderlingen strijd om alleenheerser te worden, terwijl aan de noordelijke rand een andere vijand begint te ontwaken.
Als je na deze inleiding veel veldslagen en gevechten met rare monsters verwacht, zit je fout bij Game of Thrones. De serie legt op geniale wijze nadruk op de menselijke kant en laat de gedachtegangen, listen en motivaties van de verschillende personages in details zien. Verwacht ook geen trage serie, want er gebeurt zoveel, met geweldige suspense opbouw dat ik de hele tijd met spanning zit te kijken.
Daarnaast is met een beperkt budget een waanzinnig goede setting en sfeer neergezet. Als je even geen film hebt om te kijken, probeer eens een paar afleveringen (ongeveer 45 minuten per aflevering) van Game of Thrones.
[ afbeelding ]
vind ik net niet, kan het bij de eerste aflevering enigzins voorstellen omdat alle personages nieuw zijn en er geen binding is, er zit wel veel opbouw in, maar dat waardeer ik net eraan. Het is geen serie waarbij je af en toe een aflevering kunt meepikken.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
De setting is erg mooi gedaan. Maar na 1 aflevering, vond ik het wel genoeg. Het gaat zo traag allemaal. Niet mijn serie
Als ik al die recensies lees, heb je best gelijk. Maar voor mij persoonlijk moet ik in de eerste aflevering al gegrepen worden, en dat is bij deze serie niet gebeurd. Nogmaals, het ziet er wel heel erg mooi uit. Alleen het grijpt me nietquote:Op zondag 10 juni 2012 06:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
vind ik net niet, kan het bij de eerste aflevering enigzins voorstellen omdat alle personages nieuw zijn en er geen binding is, er zit wel veel opbouw in, maar dat waardeer ik net eraan. Het is geen serie waarbij je af en toe een aflevering kunt meepikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 7.5 (49.100 votes)
Ik: 8.2 (1 vote)What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
21 Jump Street
[ afbeelding ]
Jenko (Channing Tatum) en Schmidt (Jonah Hill) zijn twee jonge agenten die een undercover opdracht krijgen om te infiltreren op de 'Sagan High School'. De twee zijn inmiddels uiteraard ouder dan de studenten op de school, maar gelukkig zien ze er jong genoeg uit om voor 'student' door te kunnen. Voor deze opdracht moeten ze echter nog wel bij hun ouders thuis wonen, om niet teveel op te vallen. Eenmaal begonnen krijgt het duo al snel te maken met Eric, de 'coolste gast van de school', die zijn eigen drugshandel lijkt te runnen. Jenko en Schmidt moeten ervoor zorgen dat ze bevriend raken met Eric en dat hij ze in hun groep opneemt, zodat ze op het juiste moment hun slag kunnen slaan.
Verrassend leuke reboot met een flinke knipoog naar de standaard hollywood actiefilms. Ik had geen enkele verwachting toen ik deze film opstartende, en dat maakte het des te leuker. Ik heb een flink aantal keer in de deuk gelegen
Jonah Hill begint zich nadrukkelijk te manifesteren als veelzijdige acteur die naast de gebruikelijke tiener-comedy genre ook kan presteren in een actie-comedy. Ook Ice Cube en Tatum speelde hun rol met volle overtuiging en plezier.goede film inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 7.5 (49.100 votes)
Ik: 8.2 (1 vote)"YOU HAVE THE RIGHT TO...... TO SUCK MY DICK"
![]()
Denk dat je een serie niet kan beoordelen aan de hand van 1 epi.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
De setting is erg mooi gedaan. Maar na 1 aflevering, vond ik het wel genoeg. Het gaat zo traag allemaal. Niet mijn serie
Sommige mensen willen gewoon een simpele hap-slik-weg serie. Dan moet je niet eerst in hoeven komen en ga je gewoon iets kijken als TBBT.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat je een serie niet kan beoordelen aan de hand van 1 epi.
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
21 Jump Street
[ afbeelding ]
Jenko (Channing Tatum) en Schmidt (Jonah Hill) zijn twee jonge agenten die een undercover opdracht krijgen om te infiltreren op de 'Sagan High School'. De twee zijn inmiddels uiteraard ouder dan de studenten op de school, maar gelukkig zien ze er jong genoeg uit om voor 'student' door te kunnen. Voor deze opdracht moeten ze echter nog wel bij hun ouders thuis wonen, om niet teveel op te vallen. Eenmaal begonnen krijgt het duo al snel te maken met Eric, de 'coolste gast van de school', die zijn eigen drugshandel lijkt te runnen. Jenko en Schmidt moeten ervoor zorgen dat ze bevriend raken met Eric en dat hij ze in hun groep opneemt, zodat ze op het juiste moment hun slag kunnen slaan.
Verrassend leuke reboot met een flinke knipoog naar de standaard hollywood actiefilms. Ik had geen enkele verwachting toen ik deze film opstartende, en dat maakte het des te leuker. Ik heb een flink aantal keer in de deuk gelegen
Jonah Hill begint zich nadrukkelijk te manifesteren als veelzijdige acteur die naast de gebruikelijke tiener-comedy genre ook kan presteren in een actie-comedy. Ook Ice Cube en Tatum speelde hun rol met volle overtuiging en plezier.Inderdaad verrassend aardige film, waarbij ik zelfs Tatum af en toe grappig uit de hoek vond komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 7.5 (49.100 votes)
Ik: 8.2 (1 vote)We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Dit verbaasd me niksquote:Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Inderdaad verrassend aardige film, waarbij ik zelfs Tatum af en toe grappig uit de hoek vond komen.
hoezo? Tatum is een stomme acteur!quote:
Verbaasd me niks dat jij dit ook een leuke film vondquote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hoezo? Tatum is een stomme acteur!
Met alles eens behalve de laatste zinquote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verbaasd me niks dat jij dit ook een leuke film vond
Film nam zichzelf totaal niet serieus, en dat kwamen de dialogen absoluut ten goede
En Tatum kan best wel acteren Draakje
Om verschillende redenen wist ik gewoon dat ik dit een mooie film zou worden; in dit topic goed gerecenseerd, het feit dat het een homage is aan de oudere SF films van o.a. Steven Spielberg zoals The Goonies, E.T. etc. en de titel: Super 8 ofwel filmen met op 8mm. film sprak me aan.quote:In de zomer van 1979 sluit de Amerikaanse Luchtmacht een sectie van Area 51. Alle materialen worden per trein vervoerd naar een opslagplaats in Ohio. De trein wordt echter aangereden door een truck en ontspoort. Een groepje kinderen, dat bezig is om hun eigen zombie-film te maken met hun 'Super 8' camera, stuit op de ravage. Al snel wordt vermoed dat het niet om een ongeluk gaat, als er plotseling verdwijningen plaatsvinden en onverklaarbare dingen gebeuren. Een lokale sheriff probeert het mysterie te ontrafelen, maar wil hij de angstaanjagende en onmenselijke waarheid wel weten?
Gewoon kijker met een lens die hetzelfde laat zien als wat er op camera komt denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:21 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: oh, en weten jullie wat voor apparaat het is wat Abrams vasthoudt? Ben het vaker tegengekomen en ik gok dat het voor het vaststellen van camerastandpunten is, maar de naam weet ik niet.![]()
[ afbeelding ]
Qua Paul Newman films kan ik je om mee te beginnen The Hustler, The Sting en Butch Cassidy and the Sundance Kid aanradenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef ArtistA het volgende:
Cool Hand Luke (1967)
Paul Newman komt zeker in mijn top 10 van beste acteurs na het zien van deze film en ik ga ook zeker meer van zijn werk kijken.
Waardering
IMDb: 8.2
Moi: 10
The Stingquote:Op zondag 10 juni 2012 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Qua Paul Newman films kan ik je om mee te beginnen The Hustler, The Sting en Butch Cassidy and the Sundance Kid aanraden
Wat deze zegt. In tijden geen kinderen zó goed zien spelen. 8/10quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:07 schreef dikkekaas het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanavond naar Moonrise Kingdom geweest, de nieuwste film van Wes Anderson (The Royal Tenenbaums, The Life Aquatic, The Darjeeling Limited).
Een erg leuke film, de absurdistische stijl van Anderson is direct herkenbaar en deze waardeer ik enorm. Uiteraard ontbreekt Bill Murray niet in deze film. Daarnaast zijn andere grote namen als Tilda Swinton, Edward Norton en Bruce Willis te zien in deze film. Ook was ik enorm te spreken over het acteerwerk van de twee zeer jonge debuterende hoofdrolspelers, Kara Hayward en Jared Gilman. Het verhaal, een romance tussen deze twee, is niet heel erg bijzonder, maar de uitvoering ervan is piekfijn. Zowel qua acteerwerk als cinematografie. Een echte aanrader!
Dat zei ik toch !quote:Op zondag 10 juni 2012 23:16 schreef casper019 het volgende:
Suskind
[ afbeelding ]
Erg sterke en indrukwekkende film en zeer goeie acteerprestaties, zeker 1 van de betere nederlandse films...
erg spannend van het begin tot het eind..
DIKKE 7.5
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Süskind
Drama over Walter Süskind die honderden kinderen redt in de tweede wereldoorlog 1942.
In het door de nazi’s bezette Amsterdam besluit de Joodse Walter Süskind handjeklap met de
SS te spelen.
Het is een levensgevaarlijk kat- en muisspel, waarmee hij honderden kinderen van transport naar de
concentratiekampen weet te redden. Terwijl de razzia’s toenemen en het net zich verder sluit rond de
Joodse gemeenschap, riskeert Walter alles wat hem lief is en toont hij de moed van een held.
Een even aangrijpende als adembenemende, waargebeurde geschiedenis.
http://www.popcornmeter.nl/film/1438/Suskind.html
pfffffff ik ben niet goed in cijfers geven maar ik was zeer onder de indruk.
Ik heb The Sting en Butch Cassidy al gedownloadquote:Op zondag 10 juni 2012 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Qua Paul Newman films kan ik je om mee te beginnen The Hustler, The Sting en Butch Cassidy and the Sundance Kid aanraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik zelf van de film vind.. ik vind het beetje overdreven allemaal en heb veel stukken doorgespoeld want ik geloofde het allemaal wel, wilde eigenlijk de reactie van de vader zien. (die wat tegenviel). De hoeveelheid tieten maakte op zich wel wat goed.
imdb: 6.6
invine: 6.0
Serbaun Maut (2011) aka The raid redemption
Een SWAT team komt vast te zitten in een gebouw dat gerund en bewoond wordt door (bijna) alleen maar criminelen. Hiermee is de inhoud van de film wel verteld, hoe en waarom ze zijn gestuurd moet je de film voor kijken.
De film verbaasde me enorm, hij begon heerlijk met vette acties van het SWAT team en zieke shoot outs alleen veranderde de film aan het eind in een martial arts film en dat had niet echt gehoeven van mij. Niet dat het slecht was maar ik had nog een paar vette shoot outs wel kunnen waarderen. Desalniettemin een hele goede film die erg goed vermaakt. Zeker een aanrader om alleen om met een groep vrienden met wat bier te kijken!
imdb: 8.1
invine: 8.0Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Goeie film inderdaad. De enige goede film waar Laura Harring in heeft gespeeld helaas. Ze is ook geen geweldige actrice, maar mijn god wat is ze mooi!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:36 schreef Jovatov het volgende:
Mulholland Dr.
[ afbeelding ]
Ik had nog nooit eerder een David Lynch gezien, dus wist niet helemaal wat te verwachten. Mijn insteek was dat de film redelijk vaag en lastig te snappen zou zijn.
Toegegeven, er zitten wat rariteiten in. De scene in de koffiebar aan het begin en andere scene's die in eerste instantie totaal niet met het 'grote' verhaal te maken lijken te hebben maken dat je je hersenen aan het breken bent. Maar zelfs als het laatste half uur aanbreekt en de film compleet los lijkt te gaan en karakters karakters niet meer zijn moet ik zeggen dat de film me al goed betrokken had in het uiteindelijk toch redelijk begrijpbare verhaal. De theorie die ik in mijn hoofd had gevormd leek behoorlijk op de algemene blik op de film zoals die op het internet is.
Dat het verhaal me helemaal betrokken had komt door de sfeer en voornamelijk de acteerprestatie van Naomi Watts. Deze is erg sterk. Heb ook erg genoten van de muziek. De film zit simpelweg heel erg goed in elkaar. Ik zal in de toekomst zeker wat andere Lynch's opzetten.
IMDb: 8.0
Ik: 8.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. maar daar heb ik me weinig aan gestoord. Heb gewoon volop genoten van alle pracht en het prima acteerwerk, met natuurlijk Fassbender als grootste uitblinker.
cijfer: 8.5
quote:Project X (2012)
[ afbeelding ]
3 Jongeren willen een naam voor zichzelf maken op hun middelbare school en geven een feestje als de ouders van 1 van de 3 weg is. Alleen het feestje loopt iet wat uit de hand.
De filmstijl is heerlijk overgenomen van blair witch, chronicle en nog een paar. Past prima in de film, leuk dat ze ook verschillende camera's gebruiken. De film is verder niet zo boeiend, het komt geloofwaardig over tot het einde.Net deze film gezien en moet zeggen dat het wel lekker weg keek. Natuurlijk de nodige lekkere dames, en het typische Amerikaanse thuisfeestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik zelf van de film vind.. ik vind het beetje overdreven allemaal en heb veel stukken doorgespoeld want ik geloofde het allemaal wel, wilde eigenlijk de reactie van de vader zien. (die wat tegenviel). De hoeveelheid tieten maakte op zich wel wat goed.
imdb: 6.6
invine: 6.0![]()
Mocht het er echt zo bruut aan toe gaan, dan zou ik zo'n best een keer mee willen maken hahahaha![]()
Haha ja als het hier in de buurt was zou ik er zeker naar toe zijn gegaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Net deze film gezien en moet zeggen dat het wel lekker weg keek. Natuurlijk de nodige lekkere dames, en het typische Amerikaanse thuisfeestje.![]()
Mocht het er echt zo bruut aan toe gaan, dan zou ik zo'n best een keer mee willen maken hahahaha
Een 7quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:38 schreef JDx het volgende:
Piranha 3DD
Ik kan de spanning even niet meer aan vanwege voetbal vanavond en dus besloten om een nog dommere film dan Project X te kijken (dommer wil niet zeggen dat ie minder vermakelijk is) en schonk mezelf een flink glas Whisky in en ben gaan kijken.
Ok, de fles moest er nog bij komen, want teeeeering, wat is diteen film die zo begint:
kan gewoon nergens over gaan. Maar met Hasselhoff erbij en de nodige tieten en best wel leuke (enorm domme) grappen, kom je toch wel weer anderhalf uur van je leven door!
7.
Ps. ook nog even na de aftiteling kijken. Ohja die *AHHHH* helemgeluidjes bij bouncing titties!oh en pas maar op, want... they're evolving...
7 vind ik ietsje hoog maar zeker wel een 6,5.. al is alles slecht e.d... ik heb wel gelachen en vond 'm wel vermakelijk.. dus fuck 't verhaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een 7
Ik heb hem net gezien en dit was echt de slechtste film van het jaar
Geen verhaal, geen van de acties sloeg ergens op, onlogische keuzes, slecht camera werk. En dan denk ik, als het met die DD maar goed zit, maar ook dat was ruk.
Meer woorden kan ik er niet aan vuil maken.
Nee de slechtste film van het jaar was Aliens vs Avatar. Die was zo slecht dat ik hem na nog geen 5 minuten uit heb gezet. Puur amateurisme en het zou het predikaat film niet eens mogen dragen. Wat me bezield heeft om het op te zetten vraag ik me nog steeds af.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een 7
Ik heb hem net gezien en dit was echt de slechtste film van het jaar
Geen verhaal, geen van de acties sloeg ergens op, onlogische keuzes, slecht camera werk. En dan denk ik, als het met die DD maar goed zit, maar ook dat was ruk.
Meer woorden kan ik er niet aan vuil maken.
Sluit ik me bij aan, denk wel dat het een love it or hate it film is, of het ligt je of niet.. Ook al zijn de karakters niet echt like-able is het toch niet storend. Ik heb een aantal keer hard moeten lachenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:46 schreef kevin_ het volgende:
Jeff, Who Lives At Home
[ afbeelding ]
Heerlijke film.![]()
Met bovenstaande ben ik het compleet eens, ik verwachtte een typisch Amerikaanse buddy-movie maar ik werd positief verrast. De humor in de film is bikkelhard en komt af en toe uit onverwachte hoek. Soms lekker over te top, maar evengoed aardig vermaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
21 Jump Street![]()
Ik verwachte echt een bout film, ook al vind ik Jonah Hill goed.. van die Tatum verwachte ik niks.. dacht ook dat het weer zo'n slechte highschool/buddy-cop film zou zijn![]()
Man man man, wat een heerlijke actie comedy! Lang geleden dat ik zo vaak en hard heb moeten lachen. De drugsscene was ook geweldig gemaakt..
7.5 a 8/10.
De muziek was wel echt vet in deze film. Ik kijk mijn films op een Logitech Z5500, en damn daar komt soms een geluid uit zeg.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik merk dat bijna iedereen die Project X in de bios zag hem helemaal geweldig vond en mensen die hem nu thuis zien vinden hem grotendeels tegen vallen. In de bios had je echt het gevoel dat je ertussen stond en zat je echt te stuiteren op je stoel..had daarna ook meteen mega veel zin om te gaan stappen. Thuis komt die vibe echt totaal niet over, zeker niet voor de mensen die hem alleen kijken.
Zou zelf ook nooit dat soort type film in mijn eentje gaan kijken, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |