quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:31 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Heb hem net met moeite afgekeken, moet je me wel even uitleggen in een spoiler wat er zo mooi aan dat einde was. Vond het maar super lame...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear of a name only increases fear of the thing itself
Ik wilde gisteren eigenlijk al reageren op je post omdat ik vermoedde dat je de film sowieso niet zou waarderen als je 'm na een half uur af hebt gezet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:31 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Heb hem net met moeite afgekeken, moet je me wel even uitleggen in een spoiler wat er zo mooi aan dat einde was. Vond het maar super lame...
die film is geweldig ik geef em zelf een dikke 8.5!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef Superrudi het volgende:
Hasta la Vista!
[ afbeelding ]
Drie jonge gasten houden van wijn en vrouwen. Het eerste proeven ze met plezier, maar het tweede hebben ze nog nooit mogen smaken. Onder het mom van een wijntour reizen de drie naar Spanje om eindelijk van de grond te gaan. Niets zal hen tegenhouden. Zeker niet het feit dat de eerste blind is, de tweede in een rolstoel zit en de derde volledig verlamd is.
Het is een belgische film en doet qua genre een beetje denken aan Intouchables. Veel komische momenten, maar ook hier en daar ontroerend. Vond het al met al een zeer plezierige film, geen moment verveeld en zeker een aanrader!
Imdb: 7,4
Ik: 7,5
thx voor de tip!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:46 schreef kevin_ het volgende:
Jeff, Who Lives At Home
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik deze film moet omschrijven, maar het is zeker weten geen pure comedy. Het is meer een Indi/drama en daarom vind ik het een heerlijke film. Goede feel good movie met aardige comedy momenten. Het is een zelfde soort film als 'Everything Must Go'
Heerlijke film.![]()
Cijfer: 7.5.
In mijn ogen zo'n typische eind jaren '80, jaren '90 film: Grote auto's (Suburbans in dit geval), antieke computers en zo'n typisch verhaal. Op een of andere manier komen heel veel films van dit tijd hetzelfde op mij over. Ik kan het niet goed typeren.quote:Wanneer admiraal James Greer ernstig ziek wordt, vervangt Jack Rayn hem als een van de belangrijkste adviseurs van de president. Zijn eerste opdracht is het onderzoeken van de moord op een persoonlijke vriend van de president. Al snel blijkt dat deze machtige Amerikaanse zakenman duistere connecties onderhield met Columbiaanse drugskartels.
Kwam eveneens langs op Film1 en omdat ik het idee had dat ik hier ooit een 'review' plaatste van een film waarbij deze aangeraden werd deze maar gekeken, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat deze ietwat tegenvalt.quote:Andrew Large (Zach Braff) keert terug naar zijn familie om ze bij de begrafenis van zijn moeder bij te staan. Hij wordt weer opgenomen in de wereld die hij al lang achter had gelaten en hem depressief maakte. Na lange tijd antidepressiva te hebben genomen stopt hij hiermee. Dit omdat hij Samantha (Natalie Portman) ontmoet en zij een natuurlijker middel tegen zijn somberheid vormt.
Sluit ik me bij aan. Theron vond ik op veel momenten ook té overdreven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
snow white and the huntsman
deze film kan maar niet kiezen tussen sprookje, LOTR-achtige fantasy en tienerfilm. Het resultaat is onevenwichtig, en het ontbreekt de film nogal aan humor. Gevolg is een film die je niet pakt. Acteerwerk is redelijk, al gaat Theron wat mij betreft regelmatig over de irritatiegrens. Het scenario probeert krampachtig een nieuw verhaal te vertellen, maar wel zoveel mogelijk van de bekende elementen te handhaven, die daardoor soms heel geforceerd in de film komen.
Het ziet er allemaal wel prachtig uit, dat dan weer wel. Maar in totaal geen aanrader.
Imdb: 6,7
Ik: 5,5
Ik kan daar echt niet over uit dat die film zo geflopt heeft. Als je de strekking van het verhaal hoort verwacht je echt een geniale film, maar het tegendeel is niet minder waar begrijp ik al...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Iron Sky (2012)
Wanneer de Duitsers in 1945 voelen aankomen dat het wel eens verkeerd voor ze kan aflopen, vertrekken ze naar de maan. In een geheime basis houden ze zich schuil en berusten zich op wraak. In 2018 komen ze terug naar de Aarde.
Deze film is gewoon te fout. Een stel nazi's van de maan die terug naar de aarde gaan. Er zit veel gejatte muziek in (maar dan iets aangepast), een gejatte scene uit Der Untergang en de special effects zijn er erg matig uit. Desondanks is hij nog wel te kijken omdat het gewoon zo'n fout verhaal betreft.![]()
IMDb: 6.6
Ik: 6.0
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Net als bij de Friends cast vind ik het altijd lastig afschakelen als ik iemand van HIMYM tegenkom in een film.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:46 schreef kevin_ het volgende:
Jeff, Who Lives At Home
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik deze film moet omschrijven, maar het is zeker weten geen pure comedy. Het is meer een Indi/drama en daarom vind ik het een heerlijke film. Goede feel good movie met aardige comedy momenten. Het is een zelfde soort film als 'Everything Must Go'
Heerlijke film.![]()
Cijfer: 7.5.
De setting is erg mooi gedaan. Maar na 1 aflevering, vond ik het wel genoeg. Het gaat zo traag allemaal. Niet mijn seriequote:Op zondag 10 juni 2012 05:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
Stiekum een serie-review, gewoon omdat ik hier altijd post en lees, en omdat ik van mijzelf weet dat ik niet vaak op serietopics klik, maar deze toch echt ECHT moet aanraden.
[ afbeelding ]
Game of Thrones speelt zich af in een fantasy setting in het land van Westeros. Een aantal machtige koninkrijken is in onderlingen strijd om alleenheerser te worden, terwijl aan de noordelijke rand een andere vijand begint te ontwaken.
Als je na deze inleiding veel veldslagen en gevechten met rare monsters verwacht, zit je fout bij Game of Thrones. De serie legt op geniale wijze nadruk op de menselijke kant en laat de gedachtegangen, listen en motivaties van de verschillende personages in details zien. Verwacht ook geen trage serie, want er gebeurt zoveel, met geweldige suspense opbouw dat ik de hele tijd met spanning zit te kijken.
Daarnaast is met een beperkt budget een waanzinnig goede setting en sfeer neergezet. Als je even geen film hebt om te kijken, probeer eens een paar afleveringen (ongeveer 45 minuten per aflevering) van Game of Thrones.
[ afbeelding ]
vind ik net niet, kan het bij de eerste aflevering enigzins voorstellen omdat alle personages nieuw zijn en er geen binding is, er zit wel veel opbouw in, maar dat waardeer ik net eraan. Het is geen serie waarbij je af en toe een aflevering kunt meepikken.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
De setting is erg mooi gedaan. Maar na 1 aflevering, vond ik het wel genoeg. Het gaat zo traag allemaal. Niet mijn serie
Als ik al die recensies lees, heb je best gelijk. Maar voor mij persoonlijk moet ik in de eerste aflevering al gegrepen worden, en dat is bij deze serie niet gebeurd. Nogmaals, het ziet er wel heel erg mooi uit. Alleen het grijpt me nietquote:Op zondag 10 juni 2012 06:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
vind ik net niet, kan het bij de eerste aflevering enigzins voorstellen omdat alle personages nieuw zijn en er geen binding is, er zit wel veel opbouw in, maar dat waardeer ik net eraan. Het is geen serie waarbij je af en toe een aflevering kunt meepikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 7.5 (49.100 votes)
Ik: 8.2 (1 vote)What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
21 Jump Street
[ afbeelding ]
Jenko (Channing Tatum) en Schmidt (Jonah Hill) zijn twee jonge agenten die een undercover opdracht krijgen om te infiltreren op de 'Sagan High School'. De twee zijn inmiddels uiteraard ouder dan de studenten op de school, maar gelukkig zien ze er jong genoeg uit om voor 'student' door te kunnen. Voor deze opdracht moeten ze echter nog wel bij hun ouders thuis wonen, om niet teveel op te vallen. Eenmaal begonnen krijgt het duo al snel te maken met Eric, de 'coolste gast van de school', die zijn eigen drugshandel lijkt te runnen. Jenko en Schmidt moeten ervoor zorgen dat ze bevriend raken met Eric en dat hij ze in hun groep opneemt, zodat ze op het juiste moment hun slag kunnen slaan.
Verrassend leuke reboot met een flinke knipoog naar de standaard hollywood actiefilms. Ik had geen enkele verwachting toen ik deze film opstartende, en dat maakte het des te leuker. Ik heb een flink aantal keer in de deuk gelegen
Jonah Hill begint zich nadrukkelijk te manifesteren als veelzijdige acteur die naast de gebruikelijke tiener-comedy genre ook kan presteren in een actie-comedy. Ook Ice Cube en Tatum speelde hun rol met volle overtuiging en plezier.goede film inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 7.5 (49.100 votes)
Ik: 8.2 (1 vote)"YOU HAVE THE RIGHT TO...... TO SUCK MY DICK"
![]()
Denk dat je een serie niet kan beoordelen aan de hand van 1 epi.quote:Op zondag 10 juni 2012 05:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
De setting is erg mooi gedaan. Maar na 1 aflevering, vond ik het wel genoeg. Het gaat zo traag allemaal. Niet mijn serie
Sommige mensen willen gewoon een simpele hap-slik-weg serie. Dan moet je niet eerst in hoeven komen en ga je gewoon iets kijken als TBBT.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat je een serie niet kan beoordelen aan de hand van 1 epi.
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
21 Jump Street
[ afbeelding ]
Jenko (Channing Tatum) en Schmidt (Jonah Hill) zijn twee jonge agenten die een undercover opdracht krijgen om te infiltreren op de 'Sagan High School'. De twee zijn inmiddels uiteraard ouder dan de studenten op de school, maar gelukkig zien ze er jong genoeg uit om voor 'student' door te kunnen. Voor deze opdracht moeten ze echter nog wel bij hun ouders thuis wonen, om niet teveel op te vallen. Eenmaal begonnen krijgt het duo al snel te maken met Eric, de 'coolste gast van de school', die zijn eigen drugshandel lijkt te runnen. Jenko en Schmidt moeten ervoor zorgen dat ze bevriend raken met Eric en dat hij ze in hun groep opneemt, zodat ze op het juiste moment hun slag kunnen slaan.
Verrassend leuke reboot met een flinke knipoog naar de standaard hollywood actiefilms. Ik had geen enkele verwachting toen ik deze film opstartende, en dat maakte het des te leuker. Ik heb een flink aantal keer in de deuk gelegen
Jonah Hill begint zich nadrukkelijk te manifesteren als veelzijdige acteur die naast de gebruikelijke tiener-comedy genre ook kan presteren in een actie-comedy. Ook Ice Cube en Tatum speelde hun rol met volle overtuiging en plezier.Inderdaad verrassend aardige film, waarbij ik zelfs Tatum af en toe grappig uit de hoek vond komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 7.5 (49.100 votes)
Ik: 8.2 (1 vote)We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Dit verbaasd me niksquote:Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Inderdaad verrassend aardige film, waarbij ik zelfs Tatum af en toe grappig uit de hoek vond komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |