haha, hoofdrol klinkt als hoof-troll of hoof-drolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef AppelCake het volgende:
The Last Song, met Miley Cyrus in de hoofdrol!
Ok, vertel wat meer...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef AppelCake het volgende:
De welbekende versie van Charlie Chaplinquote:
Die heet The Great Dictatorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
De welbekende versie van Charlie Chaplin
Nee de welbekende versie van Sasha Baron Cohen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
De welbekende versie van Charlie Chaplin
quote:
Het is de bedoeling dat je er ook een beetje een review bij geeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef AppelCake het volgende:
Mwah, ik vind haar gewoon té gespierd op het moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cameron Diaz is inderdaad al een tijdje "over tijd"
dus wat voor cijfer zou je hem geven en tis een aanrader dus?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef RichardDawkins het volgende:
Ghostrider 2
Afgekraakt op imdb en meestal ben ik het vrij goed eens met het imdb cijfer maar deze keer absoluut niet. Ik vond hem beter dan deel 1 en stukken vermakelijker.
Hmm. 7,5 toch wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
dus wat voor cijfer zou je hem geven en tis een aanrader dus?
Niet te vergeten de geweldige muziek in die film!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:09 schreef JayHovah het volgende:
Black Dynamite
http://www.imdb.com/title/tt1190536/
[ afbeelding ]
Van deze film heb ik al een paar keer een leuke recentie langs zien komen en ik moet zeggen, deze Blackploitation is een heerlijke cult film! Jaren 70 settings, overdreven gevechtscenes, expres toegevoegde fouten (microfoon in beeld), crooks die fouten maken (auto vergeten op de rem te zetten bijvoorbeeld).
Leuk om weg te kijken en je af en toe te bescheuren.
Mijn cijfer: 7,5!
die auto vergeten op de rem te zetten hebben we een paar keer teruggespoeld met een slappe lach tot gevolg. heerlijke onnozele komediequote:Op woensdag 30 mei 2012 08:09 schreef JayHovah het volgende:
Black Dynamite
[ afbeelding ]
Van deze film heb ik al een paar keer een leuke recentie langs zien komen en ik moet zeggen, deze Blackploitation is een heerlijke cult film! Jaren 70 settings, overdreven gevechtscenes, expres toegevoegde fouten (microfoon in beeld), crooks die fouten maken (auto vergeten op de rem te zetten bijvoorbeeld).
Wat dacht je van die twee auto's van de klif af rijden, eerst een rode 911, daarna een donkerblauwe sedan. Voor beide precies dezelfde beelden gebruikt haha! En bij de eerste bargevecht met Bullhorn, dat zijn slachtoffer na het eerste "klapje" vervangen wordt door een stuntmanquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
die auto vergeten op de rem te zetten hebben we een paar keer teruggespoeld met een slappe lach tot gevolg. heerlijke onnozele komedie
ik moet 'm denk ik nog een keer gaan kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wat dacht je van die twee auto's van de klif af rijden, eerst een rode 911, daarna een donkerblauwe sedan. Voor beide precies dezelfde beelden gebruikt haha! En bij de eerste bargevecht met Bullhorn, dat zijn slachtoffer na het eerste "klapje" vervangen wordt door een stuntman![]()
Volgens mij zie je elke keer weer nieuwe goofs
editquote:Four young adult siblings try to fend for themselves after the mysterious death of their parents. But they harbor some dark secrets which include abducting and killing strangers, and feeding them to a mysterious 'thing' living in their cellar.
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:09 schreef JayHovah het volgende:
Black Dynamite
[ afbeelding ]
Het is echt een film diewaar je van houdt of die je uit zet. Een vriend van mij kon hem helemaal niet waarderen. Dat is best wel een rare situatie als ik er zelf naast zit en hem voor de 3e keer kijk ofzo en voor de zoveelste keer weer in een deuk lig. Zo heerlijk over de top!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:54 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!Leuke film inderdaad, lekkere muziek, over the top en een heleboel details om op te letten.
Ik geef 'm ook een 7.5.
Klopt, het is een film die je leuk vindt, of helemaal niet. Heb in een deuk gelegen, samen met vrienden met dezelfde slechte smaak!quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is echt een film diewaar je van houdt of die je uit zet. Een vriend van mij kon hem helemaal niet waarderen. Dat is best wel een rare situatie als ik er zelf naast zit en hem voor de 3e keer kijk ofzo en voor de zoveelste keer weer in een deuk lig. Zo heerlijk over de top!
great minds think alikequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef ChickenMan het volgende:
The Raid: Redemption
Oke. Beste actiefilm van de laatste jaren. De actiescenes zijn zo vet gedaan en ze duren soms ook zo lang dat je denkt van wanneer gaat die persoon nou dood. Wil 'm iedere actiefilm liefhebber ten zeerste aanraden. 8.
Het kan aan mij liggen maar er zat toch echt geen kanker in de filmquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef DeRakker. het volgende:
Ik had er al veel over gelezen/gezien zoals bij de DWDD.
Dit is een erg leuke comedy film over een ernstig onderwerp.
Ik moest meteen aan 50/50 denken dat ook een comedy was met een ernstig onderwerp, namelijk kanker.
De film begint meteen goed met een prachtige auto scene.
Zitten tal van lach momenten in de film dat niet elke comedy heeft.
Ook is het een originele en vernieuwende film.
Leuk opgebouwd en de humor blijft continu aanwezig en zwakt gelukkig niet af.
Wel zitten er een aantal serieuze moment in maar dit geeft de film alleen maar diepte.
Ik snap waarom het in Frankrijk zon populaire film was, hopelijk maakt Nederland ook een keer zon topper.
Nee maar wel beide 2 ernstige onderwerpen waar toch een comedy van is gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar er zat toch echt geen kanker in de film
Oh 50/50 is een film... mijn fout.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee maar wel beide 2 ernstige onderwerpen waar toch een comedy van is gemaakt.
Bij de verzorging van een gehandicapt persoon denk je toch eerder aan een drama film, net als 50/50.
Ja als je intouchables leuk vindt zou ik 50/50 ook zeker kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh 50/50 is een film... mijn fout.
intouchables kon ik echt hardop lachen, met 50/50 niet. beide film met serieuze inslag dat wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja als je intouchables leuk vindt zou ik 50/50 ook zeker kijken.
Totaal andere uitwerking maar ze lijken wel op elkaar.
Beide ook waar gebeurd verhaal.
True, 50/50 was minder hardop lachen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:36 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
intouchables kon ik echt hardop lachen, met 50/50 niet. beide film met serieuze inslag dat wel.
En Take Shelter vond ik maar een ~6'je waard
Oepsquote:
Oja zie het nu. Nice.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
great minds think alikeIk had hem ook al aangeraden
Gisteren ook gekekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
laatst deze gezien:
THE RAID REDEMPTION
[ afbeelding ]
Film gaat over een arrestatieteam dat vast komt te zitten in een appartementencomplex dat vol zit met extreem geweldadige drugsdealers en moordenaars, waar al jaren geen politieagent meer binnen geweest. Een no-go gebouw. Wil niet teveel verklappen, je moet het gewoon zelf zien.
Hoewel het verhaaltje flinterdun en op veel punten zeer cliche is (rookie cop, corrupte cop, verloren broer, behulpzame zonderling), maakt de actie heel veel goed. En die actie is overdadig en expliciet. Ik krijg steeds meer waardering voor Aziatische actiefilms. Hoofdrolspelers komen niet met hun haar in een keurige scheiding actiescene's uitlopen, maar worden in elkaar geslagen, bloeden, moeten afzien en sterven. Dit alles wordt vrij expliciet in beeld gebracht.
heerlijke film als je gewoon je verstand op nul wil zetten en wil genieten van veel zinloos geweld.
Kan hem elke actiefilm liefhebber ten zeerste aanraden
IMBD 8,3/10
ik 9/10
Op heel veel punten heb je gelijk, toch vind ik je te kritisch. Een 3 geef ik aan films die ik onmogelijk kan afkijken, zo slecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011)
De slow motion effecten in vechtscenes en de vooruitziende blikken van Sherlock in deze film zijn ronduit lachwekkend. Het plot is... tja, volgens mij heb ik deze film al 5 keer gezien, maar dan in een andere tijdsperiode en met iemand anders in de hoofdrol. Wie heeft dit geschreven vakkundig gekopieerd? Er is een heel magazijn aan clichés leeg getrokken, een groot deel van de film was zeer voorspelbaar.
Er zaten een paar aardige ideetjes tussen, maar die worden volledig ondergesneeuwd door een slechte uitwerking. Of een te 'hippe' (omdat ik geen beter woord kon bedenken) uitwerking: al die flitsende fragmentjes zoals het laden van een geweer, wat vonken links en rechts, wat splinters van een boom die in slow motion door het scherm vliegen... het maakt allemaal geen indruk.
De 'humor' die ze erin hebben geprobeerd te verwerken was vooral niet grappig.
De decors en kostuums zijn mooien zorgen wel voor de nodige sfeer, maar dat is dan ook het enige positieve punt van deze film wat mij betreft.
Sherlock Holmes is een leuk personage die vrijwel iedereen kent, maar deze film kan je gewoon overslaan.
3/10... en dat is nog best hoog!
Ik vond deel 1 verfrissend, en iets wat ik zelden heb gezien: Een stoffige detective cool maken. Guy Ritchie heeft 2 betere films dan Sherlock Holmes gemaakt, en dat zijn Lock, Stock en Snatch.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:53 schreef invine het volgende:
Wat FireFox1 zegt ben ik het wel mee eensHij is heel flauw en cliche maar het is verre van een slechte film. Ik vond deel 1 beter maar dit is zeker geen slechte film. Ik zou hem een 7 geven en deel 1 een 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Na deel 1 had ik ook echt hoge verwachtingen voor het tweede deel. Destemeer viel deze tegenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 verfrissend, en iets wat ik zelden heb gezien: Een stoffige detective cool maken. Guy Ritchie heeft 2 betere films dan Sherlock Holmes gemaakt, en dat zijn Lock, Stock en Snatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |