Nazorg? Nieuwe identiteit in een land hier ver vandaan lijkt me beterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou BNN nog nazorg regelen voor deze gozer?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
#lekkertongen is #2 trending worldwide.
twitter:Thayysian_prewy twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 20:55:00Stupid Dutch trend >>>> #lekkertongen it means nice french kissing... T.T reageer retweet
twitter:JacobaStyles_ twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 20:54:02This trend just really made me laugh
wtf? #lekkertongen reageer retweet
Ik moest me inhoudenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef Gramulanion het volgende:
Je zou een heel makkelijk grapje over joden kunnen maken nu.
Ah, doe eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef Gramulanion het volgende:
Je zou een heel makkelijk grapje over joden kunnen maken nu.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:05 schreef Dekatria het volgende:
Een nieuwe relatie is voor hem fer te zoeken.
Je hapt.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:08 schreef HammetjeBurger het volgende:
Sinds wanneer worden er kleine jongetjes besneden op bar mitzwah's...
Een reconstructie vond ik wel flauw, maar deze man maakte het toch nog een beetje goed.quote:
Het programma is redelijk standaard - het zijn juist Valerio en Dennis die het briljante TV makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een geniaal programma is het ook. Zaten weer pareltjes tussen en die one-liners blijven geniaal
Eigenlijk alleen Valerio. Heb het 'talent' van die Dennis nog niet kunnen ontdekken, behalve dat er genoeg tienermeisjes op hem liggen te soppen probably.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het programma is redelijk standaard - het zijn juist Valerio en Dennis die het briljante TV maken
Misschien wilde ze ook voorkomen dat het hele verhaal werd uitgezonden. Iedereen die ze kent, kent die vriend natuurlijk ook, dus die weten wel dat zij het is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef kastanova het volgende:
I don't get it... Het voor de rechter laten komen en dan vervolgens alsnog niet uitzenden.
BNN wint kort geding om Loverboys
Het zou wel erg onfatsoenlijk zijn om dat meisje op tv te laten zien in zo'n gevoelig item terwijl ze dit per se niet wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef kastanova het volgende:
I don't get it... Het voor de rechter laten komen en dan vervolgens alsnog niet uitzenden.
BNN wint kort geding om Loverboys
Klopt ja, maakt het een stuk leuker door hun acties en opmerkingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het programma is redelijk standaard - het zijn juist Valerio en Dennis die het briljante TV maken
Wat heb jij ineens voor rare sympathie voor dat meisje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het zou wel erg onfatsoenlijk zijn om dat meisje op tv te laten zien in zo'n gevoelig item terwijl ze dit per se niet wel.
Dan ga je gewoon te ver ongeacht wat een rechter zegt, goed opgelost zo door bnn
Volgens mij ging het kort geding al over de aflevering zoals hij nu was, mét reconstructie zeg maar. In het genoemde stuk staat namelijk dat 'de ex' niet in de aflevering voor kwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het zou wel erg onfatsoenlijk zijn om dat meisje op tv te laten zien in zo'n gevoelig item terwijl ze dit per se niet wel.
Dan ga je gewoon te ver ongeacht wat een rechter zegt, goed opgelost zo door bnn
Kom op zeg, het is leuk leedvermaak maar zo'n ex-vriendinnetje hoeft toch niet voor lul te staan op tv als ze dat uitdrukkkelijk niet wil.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens voor rare sympathie voor dat meisje.
Wijffiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:39 schreef RubenSosa het volgende:
Wijffie wordt gewoon gebruikt, maar heeft het nu pas na 4 maanden een beetje door.
De boykes nie dann.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Je weet toch, daar houden de vrouwtjes wel van!
Praat voor jezelfquote:
Het bizare is, hij denkt serieus dat hij dan indruk maakt..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef King_Merc het volgende:
wat wiskunde ? dat maakt geen indruk ...
Dat dus jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef Anno2012 het volgende:
Die wiskunde som,dat moet toch een grap zijn geweest ?
Ja, ik dacht dat Loverboys wel heel goed liep.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef Paul het volgende:
Balen, loverboys is veel leuker dan proefkonijnen
Dus dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef Paul het volgende:
Balen, loverboys is veel leuker dan proefkonijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |