Ik vind dat jammer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het niet lekker, maar goed, is best normaal voor sommige mensen ja.
Ik slaat altijd in een short en een topje, slaapt lekkerder.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:47 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer.
Zelf slaap ik ook niet naakt. Alleen een boxershort, ook in de winter. Als een bikkel.Soms een joggingbroek als het écht koud is.
PS. Mijn Koerdisch is bar slecht, sorry daarvoor.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:47 schreef BELASTING het volgende:
Alleen een boxershort, ook in de winter. Als een bikkel.![]()
Maar hoe is je Russisch?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef longinus het volgende:
ik doe het regelmatig.
PS, is spreek geen woord Frans.
Eerst een topic over naakt door je huis lopen, nu een topic over naakt slapen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:28 schreef amsterdamking het volgende:
Naakt slapen is dat lekker sexy of gewoon normaal.
Ik wil ff horen wat jullie der van vinden.
P.S mijn nederlands is niet goed..
Dus als je Duits en Frans hebt gepraat, slaap je met een pyjama aan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Soms wel naakt, maar alleen wanneer ik een dagje lekker Engels heb gepraat, want over mijn beheersing van die taal mag ik niet klagen! Verdere vreemde talen die ik een klein beetje spreek zijn Duits en Frans, en ik kan een heel klein beetje Latijn lezen, maar daar zou ik niet te veel van verwachten
Welke talen spreek je allemaal?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Normaal toch, tenzij het koud wordt/is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Plus dat naakt slapen niets met seks te maken heeft...quote:Op woensdag 30 mei 2012 03:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is dat toch met SEX dat er om de dag weer een mongool is die het nodig vindt om meteen 5 topics te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |