Dan mag Qwea bij jou in bed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik ga stiekem lachen als je terugkrijgt. "Eén van de feestbeesten was u voor."
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik ga stiekem lachen als je terugkrijgt. "Eén van de feestbeesten was u voor."
gezellig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel meer dan 1 pers kamers hebben
Heel nietquote:
ER ZIJN BIJNA GEEN KAMERS MEER!quote:
Jaaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Contact met Takke gehad!Ze kan!
![]()
En een 2 of 4 persoontje maakt haar niks uit!
Zuwwe samen kameren dan?
je snurkt?quote:
Ja hoi, ja graagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:58 schreef Steve het volgende:
Erik ik wil morgen wel even reserveren hoor. Of moet dat vandaag nog? Als ik weet wat voor kamer.
Ik vind bellen met een doel namelijk niet erg. Zolang het maar niet over koetjes en kalfjes hoeft te gaan..
Whut?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben zojuist door een mooie sirene verleid om een kamer mee te delen.
So i'm set
Ik moet om de 2u plassen, ik loop te spoken als een malle want ik val pas na 2u in slaap, dan loop ik weer te gamen op mijn foon, dan weer telkens te draaien..quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou alleen wel lullig zijn als ze de ene dag helemaal vol zitten en de andere dag leeg![]()
![]()
En MaMa dan, als hij morgen alsnog reageert?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, ja graag. Zie whatsapp maar dat heb je al gezien, dus van mij mag je boeken
. En je hoeft ook niet over koetjes en kalfjes te praten.
Wij gaan gewoon op een tweepersoonskamer.
en als je gezopen hebt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet om de 2u plassen, ik loop te spoken als een malle want ik val pas na 2u in slaap, dan loop ik weer te gamen op mijn foon, dan weer telkens te draaien..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En MaMa dan, als hij morgen alsnog reageert?
Het is maar waar je van houdt natuurlijk.quote:De Sirenen (Grieks: Σειρήν Seirēn) zijn halfgodinnen uit de Griekse mythologie, met het lichaam van een vogel en het hoofd van een vrouw.
Ik ga 'm whatsappen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En MaMa dan, als hij morgen alsnog reageert?
En ik met twee mannen.quote:
lekker in die cloaka poeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Het is maar waar je van houdt natuurlijk.
Dan is het nog erger. Of ik moet kats lam zijn, dan lig ik of a) in coma of b) kotsend op de pleequote:
Ja want anders is iedereen onder de pannen behalve hijquote:
Gaat goed he?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb after eight, dus als ik wat trager reageer....zucht
fff zweetdruppeltjes wegwuiven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik met twee mannen.![]()
Ik was het gebel zat dus heb ons vierpersoontje online geboekt. Inclusief parkeerkaarten.![]()
Ik bel er later wel even achteraan voor de zekerheid.
Bedoel je dat trappie naar beneden aan de overkant bij Henk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:31 schreef Maanvis het volgende:
ik heb even gekeken en er stond een HEK!!! bij hetgeen ik dacht dat een parkje was...!
Mag ik daar dan onderdoor? Komen we kamerhoppenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:11 schreef Greys het volgende:
Roozjee en Gb, doen we dan ook POOOORTJE 's nachts?
Ik kom met de treinquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef Renesite het volgende:
OH GOD kan ik daar een beetje goed komen met de auto en en en en en!!!!
jajajajajajajjaaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef Renesite het volgende:
OH GOD kan ik daar een beetje goed komen met de auto en en en en en!!!!
quote:Geachte mevrouw Cat,
Hartelijk dank voor uw boeking voor Hotel Bienvenue Rotterdam. Uw boeking is met de ontvangst van deze bevestiging definitief. Wij raden u aan deze boekingsbevestiging mee te nemen naar het hotel.
Jaaaaaaaaaaaaaaa kamerhoppenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik daar dan onderdoor? Komen we kamerhoppen
ja ik dacht ik kan daar wel ff slapen als het mooi weer is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je dat trappie naar beneden aan de overkant bij Henk?
ElisaB is nog gaan kijken wat het was, geloof ik
Leek me toch een duidelijke post?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, ja. Ik had meer dit in gedachte.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[De Sirenen (Grieks: Σειρήν Seirēn) zijn halfgodinnen uit de Griekse mythologie, met het lichaam van een vogel en het hoofd van een vrouw.]
Het is maar waar je van houdt natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Als de mannen me hun mail PMmen stuur ik het wel even door.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Leek me toch een duidelijke post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Eh, ja. Ik had meer dit in gedachte.
Je houdt meer van een gratenkutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Volgens mij waren we heel braaf ende bedeesd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa kamerhoppen![]()
Oh trouwens, hoe was het de vorige keer, waren jullie luidruchtig bij het terugkomen (en 's nachts douchen) en vonden die eigenaars dat niet erg?
Op je tweede vraag: jawel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef Qwea het volgende:
Hoelaat is die meet eigenlijk?
En je kan bij Henk vast niet pinnen hea?
gewoon contant geld mee nemen wereldvreemdequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef Qwea het volgende:
Hoelaat is die meet eigenlijk?
En je kan bij Henk vast niet pinnen hea?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |