Takke snurkt en ik praat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
Ow trouwens: ik schijn te snurken en af en toe te praten in mijn slaap.
Is gezellig
Ik doe zelfs de toiletrol goed als hij ergens eronder hangt.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe zelfs de toiletrol goed als hij ergens eronder hangt.
Boek jouw 1 persoons ook ff via die link van Jjdj anders, en dan bel je er morgen effe achteraanquote:
Herkenbaar. Het is gewoon irritant want als je dan papier wil pakken scheurt het veel sneller af en dan heb je steeds losse velletjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe zelfs de toiletrol goed als hij ergens eronder hangt.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar als je hem erover doet kan je het eerste velletje zo hotellerig feng shui vouwen.
Met het velletje op de bovenkantquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Okee, volgende vraag:
Hangt bij jullie de WC-rol erover of eronder?
Geachte heer/mevrouw,quote:
I just used e-mailquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Boek jouw 1 persoons ook ff via die link van Jjdj anders, en dan bel je er morgen effe achteraan
Origami tijdens urinatie!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar als je hem erover doet kan je het eerste velletje zo hotellerig feng shui vouwen.
Ik ga stiekem lachen als je terugkrijgt. "Eén van de feestbeesten was u voor."quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw,
We hebben een feestje in Rotterdam de 15de van September en veel van onze feestbeesten hebben bij u al een kamer geboekt of gaan bij u een kamer boeken. Ook ik zou dit graag willen doen. Ik heb jullie getracht te bellen, maar helaas zijn jullie in gesprek, vandaar dat ik het via deze weg doe.
Ik zou graag voor 15 september een 1 persoonskamer met douche (daar zit geen toilet bij, toch?) bij u willen boeken.
Ik begreep ook dat ik pas bij aankomst hoef te betalen? Kan dat gewoon per pin?
Mijn gegevens :
ladiedaladieda
In afwachting van uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Kweej
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik ga stiekem lachen als je terugkrijgt. "Eén van de feestbeesten was u voor."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |