Je hebt me overtuigd.quote:Stem VVD voor nog meer JSF's. Stem VVD voor meer oorlog en meer folteringen.
Anderhalf jaar lang stuntelen met de PVV daarentegen was wel goed voor de partij en de economie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een bagger-OP. Open je eigen anti-topic ofzo.
OT: De VVD gooit zijn eigen glazen in door de lakens te delen met partijen als Groen Links, erg onverstandig. Zowel voor de partij als voor de economie.
Alle politieke partijen brengen "de economie" in mijn ogen schade toequote:
Ze wilden zo graag ook eens een minister president leveren.... vanwege hun minderwaardigheidscomplex verkozen ze de gedoemde gedoogconstructie boven het landsbelang.... zo kennen we de VVD weer...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar lang stuntelen met de PVV daarentegen was wel goed voor de partij en de economie?
ik vind de op geniaal eigenlijk. en de vvd een partij welke niet goed is voor nederland.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een bagger-OP. Open je eigen anti-topic ofzo.
OT: De VVD gooit zijn eigen glazen in door de lakens te delen met partijen als Groen Links, erg onverstandig. Zowel voor de partij als voor de economie.
Werkelijk een superbericht. Ik wil je hiervoor bedanken en feliciteren Weltschmerz. Als het mogelijk zou zijn, zou ik dit bericht nomineren voor bericht van het jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Inmiddels is de VVD alweer flink aan het zakken in de peilingen. Helaas is dat waarschijnlijk meer vanwege het gestuntel van Rutte I en het feit dat dat gedrocht van de Kunduzcoalitie slecht uitpakt voor de hardrijdende Nederlander, dan omdat de ware aard van de VVD herkend wordt.
Ik open dit deel omdat ik de vorige reeks heb afgesloten. Net zo graag zou ik het einde inluiden van die partij zonder een nieuw deel te openen. Maar ik zal niet offtopic gaan:
Stem VVD als geen genoeg van deze crisis kunt krijgen, en als je in de toekomst er nog meer wilt, de VVD heeft zijn uiterste best ervoor gedaan. Stem VVD als je harder wil werken voor minder geld. Stem VVD voor nog meer bankensubsidies en behoud van die bankensubsidie die HRA heet. Stem VVD voor een samenleving waarin werken nauwelijks loont omdat het geld naar het kapitaal moet. Stem VVD als je je zorgen maakt over de geringe groei van het aantal miljardairs. Stem VVD voor nog meer JSF's. Stem VVD voor meer oorlog en meer folteringen. Stem VVD als je meer criminaliteit wilt. Stem VVD als je een staat wilt die wel weet wat goed voor je is en die slechts geestvernauwing toestaat. Stem VVD als een koopzondag de grootste lol is die je in je weekend mag hebben. Stem VVD als je de neus van Teeven graag tegen je prostaat aanvoelt en je nauwkeuriger wordt doorgelicht dan enige DDR-burger ooit overkomen is. Stem VVD zodat de war on drugs nooit ophoudt en we kunnen blijven genieten van het nieuws uit Mexico. Stem VVD zodat de lobbyclub van de entertainmentindustrie bepaalt wat er op internet te zien is. Stem VVD voor een ESM zodat er nog meer geld van de burger via de overhei naar de banken kan worden verplaatst. Stem VVD voor meer klassejustitie. Stem VVD om Opstelten nog wat vaker lucht te laten ontsnappen. Stem VVD om te laten merken dat je weet dat de olie nooit zal opraken.
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar lang stuntelen met de PVV daarentegen was wel goed voor de partij en de economie?
De VVD is een grote bron van ergernis, demagogie en volksverlakkerij zijn hun voornaamste 'trades'quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef Cerbie het volgende:
Ah, het VVD-haat-verzamel-topique. Werkt iedere keer, die centrale topics.![]()
Deze OP!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Inmiddels is de VVD alweer flink aan het zakken in de peilingen. Helaas is dat waarschijnlijk meer vanwege het gestuntel van Rutte I en het feit dat dat gedrocht van de Kunduzcoalitie slecht uitpakt voor de hardrijdende Nederlander, dan omdat de ware aard van de VVD herkend wordt.
Ik open dit deel omdat ik de vorige reeks heb afgesloten. Net zo graag zou ik het einde inluiden van die partij zonder een nieuw deel te openen. Maar ik zal niet offtopic gaan:
Stem VVD als geen genoeg van deze crisis kunt krijgen, en als je in de toekomst er nog meer wilt, de VVD heeft zijn uiterste best ervoor gedaan. Stem VVD als je harder wil werken voor minder geld. Stem VVD voor nog meer bankensubsidies en behoud van die bankensubsidie die HRA heet. Stem VVD voor een samenleving waarin werken nauwelijks loont omdat het geld naar het kapitaal moet. Stem VVD als je je zorgen maakt over de geringe groei van het aantal miljardairs. Stem VVD voor nog meer JSF's. Stem VVD voor meer oorlog en meer folteringen. Stem VVD als je meer criminaliteit wilt. Stem VVD als je een staat wilt die wel weet wat goed voor je is en die slechts geestvernauwing toestaat. Stem VVD als een koopzondag de grootste lol is die je in je weekend mag hebben. Stem VVD als je de neus van Teeven graag tegen je prostaat aanvoelt en je nauwkeuriger wordt doorgelicht dan enige DDR-burger ooit overkomen is. Stem VVD zodat de war on drugs nooit ophoudt en we kunnen blijven genieten van het nieuws uit Mexico. Stem VVD zodat de lobbyclub van de entertainmentindustrie bepaalt wat er op internet te zien is. Stem VVD voor een ESM zodat er nog meer geld van de burger via de overhei naar de banken kan worden verplaatst. Stem VVD voor meer klassejustitie. Stem VVD om Opstelten nog wat vaker lucht te laten ontsnappen. Stem VVD om te laten merken dat je weet dat de olie nooit zal opraken.
Ach beiden zijn vrij zuur. Deze was niet best maar in reactie daarop hetzelfde proberen is niet veel beterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Matige OP.
Die van Kaas- was grappig. Dit is meer frustratie.
Maar toch geef ik je een 6 voor de moeite!
Maar inhoudelijk klopt de OP wel, ik zou verwachten dat men de inhoud zou aanvallen en met argumenten zou komen om de claims te weerleggen... helaas...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Matige OP.
Die van Kaas- was grappig. Dit is meer frustratie.
Maar toch geef ik je een 6 voor de moeite!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |