quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, God. Knulletje toch, zal ze dalijk even aanspreken, het is wel de bedoeling dat iedereen leuk met elkaar speelt.
zelfs daar werkte het nietquote:
en welke SC moet hier op geilen?quote:
quote:
Lieve nsb'erquote:
quote:
Is hier een bokaal voor?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef Pallas-Athene het volgende:
Een klacht over een klachtwaardig topic als een SC....![]()
TS heeft hiermee historie geschreven........Meest trieste TS.
ik wil er zo graag bij horen schat..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Meeste SC's zijn toch kliekjes, waarom zou je
mag ik bij jou op sleeptouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:01 schreef sinepedraap het volgende:
Heb dat SC ook nooit begrepen. Maar wat is nou de rustigste SC? Echt in het meest afgelegen forum? Misschien is het daar wel keigaaf weet jij veel.
ja is goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ooit krijg ik mijn eigen SC, en dan hoor je erbij oke?
Wat zijn je openingszinnen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Stink-ui het volgende:
Het is gewoon jammer, ik pas in heel veel SC's enzo maar daar word gewoon niets tegen me gezegt..
Ik stel me netjes voor en vertel waarom ik in de SC ben.quote:
Post gewoon ineens een foto van jouw jongeheer met daarop de naam van de SC, gegarandeerd aandacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Stink-ui het volgende:
Het is gewoon jammer, ik pas in heel veel SC's enzo maar daar word gewoon niets tegen me gezegt..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Ga je nagels lakken en ga naar Show hier je nagels #237.
Kan je ondertussen ook leren omgaan met meisjes.
dat met meisjes is geen probleem. nagels lakken niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Ga je nagels lakken en ga naar Show hier je nagels #237.
Kan je ondertussen ook leren omgaan met meisjes.
Hmmm... zou je toch wel verwachten als ik deze dramatiek zo van je lees.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dat met meisjes is geen probleem. nagels lakken niet echt mijn ding
dat denk ik niet, wel een treinenspotter SC dacht ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Is er ook een modeltreintjes SC o.i.d.?
Volgens mij kom je te zwak over. Gewoon in hoofdletters je aanwezigheid kenbaar maken en flink de alpha FOK!ker van dat topic keihard afzeiken om je plaats in de groep te verdienen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik stel me netjes voor en vertel waarom ik in de SC ben.
ik zit al jaren op FOK! en het is me nooit gelukt met een SCquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmmm... zou je toch wel verwachten als ik deze dramatiek zo van je lees.
ik vind het altijd zo gezellig enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef sthomass het volgende:
Waarom wil je in een SC, het gaat over het algemeen helemaal nergens over..
Misschien ben je te normaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik zit al jaren op FOK! en het is me nooit gelukt met een SC
Ja op een of andere manier is dat best wel raar op FOK!quote:
Om uiteindelijk bij kliekje opgenomen te wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Meeste SC's zijn toch kliekjes, waarom zou je
wat die bob zegtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om uiteindelijk bij kliekje opgenomen te worden
Ja klopt, maar het lijkt me gewoon leuk om wat meer mensen te leren kennen en zo te meeten en bier te zuipen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voordeel van fok is dat je gewoon kan blijven posten, hoe irritant je ook bent
[25-35 jaar: nieuwe contacten SC]quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:24 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het lijkt me gewoon leuk om wat meer mensen te leren kennen en zo te meeten en bier te zuipen!
Als jij het bier betaalt mag je mij wel meeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:24 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het lijkt me gewoon leuk om wat meer mensen te leren kennen en zo te meeten en bier te zuipen!
gelukkig heb ik een bar in me huis hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij het bier betaalt mag je mij wel meeten.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Kwestie van conformeren aan wat er in die SC's doorgaans besproken wordt. Gaat het over Decibel, hoef jij natuurlijk niet aan te komen met het repertoire van Death of Angels.
Ik weet het niet zeker, maar als je echt nergens past, gewoon proberen in Games, daar kun je vast en zeker de grootste mongool uithangen zonder sociaal buitengesloten te worden.
Jij gaat in Nederlands elftal topic voor Duitsland supporten, in het 's Hertongenbosch topic over Zwolle beginnen en in het versierentopic melden hoe je chimeids regelt om de andere users jaloers te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef amenth het volgende:
ik doe ook niet aan scs kom er alleen om ze te irriteren soms
Ja, klopt maar de SC die me dan nog aanspreken zijn kliekjes. en daar heb ik geen behoefte aan om een plekje te gaan vechten. ik vind dat iedereen welkom moet zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Kwestie van conformeren aan wat er in die SC's doorgaans besproken wordt. Gaat het over Decibel, hoef jij natuurlijk niet aan te komen met het repertoire van Death of Angels.
Ik weet het niet zeker, maar als je echt nergens past, gewoon proberen in Games, daar kun je vast en zeker de grootste mongool uithangen zonder sociaal buitengesloten te worden.
Welke SC's?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja, klopt maar de SC die me dan nog aanspreken zijn kliekjes. en daar heb ik geen behoefte aan om een plekje te gaan vechten. ik vind dat iedereen welkom moet zijn.
Een kliekje wordt pas leuk als je mensen kan buitensluitenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja, klopt maar de SC die me dan nog aanspreken zijn kliekjes. en daar heb ik geen behoefte aan om een plekje te gaan vechten. ik vind dat iedereen welkom moet zijn.
????? dat zal gulmez wel zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij gaat in Nederlands elftal topic voor Duitsland supporten, in het 's Hertongenbosch topic over Zwolle beginnen en in het versierentopic melden hoe je chimeids regelt om de andere users jaloers te maken
Frank zou je dit ook voor mij willen doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, God. Knulletje toch, zal ze dalijk even aanspreken, het is wel de bedoeling dat iedereen leuk met elkaar speelt.
Ik weet wel een beetje wat de toffe SC's zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Een kliekje wordt pas leuk als je mensen kan buitensluiten
Ja genoegquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een bar in me huis haha
Het is ook heel niet tof om ergens bij te horen als iedereen zomaar mee mag doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Een kliekje wordt pas leuk als je mensen kan buitensluiten
Den Bosch.quote:
Zie het internet als een schoolplein.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk je verklaring. Brabanders klinken altijd als mietjes, daarom wil de rest van Nederland niet met ze spelen.quote:
Ben je nou echt zo autistisch of hoe zit dat? SC's vormen de beste afspiegeling van vriendengroepen in real life. Die zijn vaak reeds gevormd, maar sluiten zich niet totaal af voor de buitenwereld. Toch is er wat behoudendheid te bespeuren, want wil je in vriendegroepen/SC's erbij horen, wordt ook van je verwacht daadwerkelijk iets toe te voegen. Vind het dan niet vreemd dat wanneer je 'hallon de ballon' zegt je gewoon keihard genegeerd wordt. Gewoon sociale omgangsvormen heet dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:32 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
SC Den Bosch is een grieuwlijk kliekje maar lijkt me wel gezellig. Ik bedoel ik kom verdomme uit de zelfde stad wat voor brabanders zijn julliequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag man
Anders kan ik je toch niet helpen om er binnen te komen
Nou TS, blijkbaar moet je je moeder weer inschakelen om die kindjes eens te vragen of jij niet mee mag spelen.quote:
Het is FOK! En geen middelbare schoo hierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om uiteindelijk bij kliekje opgenomen te worden
Aldus het meisje wat alleen zit in de pauze.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is FOK! En geen middelbare schoo hier
Users 'kennen' je niet; dus reageren ze minder snel. Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is FOK! En geen middelbare schoo hier
Nouja ik ben dan geen internet held, maar IRL ben ik wel heel sociaal en heb ik een grote vrienden groep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou TS, blijkbaar moet je je moeder weer inschakelen om die kindjes eens te vragen of jij niet mee mag spelen.
monjoeueuiel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Begin een nieuwe SC, monjoeueuiel. Niet zo moeilijk.
Ja toch, heel stiekemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus het meisje wat alleen zit in de pauze.
Ja maar zo leren ze je nooit kennenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Users 'kennen' je niet; dus reageren ze minder snel. Dat bedoel ik
als ik dat af en toe hoor ben ik nog een lieve userquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar zo leren ze je nooit kennen
En wanneer er ruzie uitbreekt, is het meteen pesten en met een groep tegen een persoon, dat zag je bij dat R&P gedoe
Tuurlijk wel; alleen kost het een beetje tijd. Maar in een normale SC worden mensen echt niet buiten gesloten en als ze toevoeging aan het topic hebben wordt er heus wel op ingegaan.quote:
Ik ben niet zo CULquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met zo'n username zou je best in een CUL SC passen toch?
Ik zag jou laatst nog in KLB SC.quote:
Wat ben je wel? Daar gaat het om. Interesses, hobby's, soort persoon, hoe ben je in de omgang. Ergens moet er wel een plekje voor jou zijn me dunkt.quote:
Klopt, het kost tijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; alleen kost het een beetje tijd. Maar in een normale SC worden mensen echt niet buiten gesloten en als ze toevoeging aan het topic hebben wordt er heus wel op ingegaan.
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
als ik dat af en toe hoor ben ik nog een lieve user
Ik vind het meer iets voor F&F.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met zo'n username zou je best in een CUL SC passen toch?
Volgens mij vind je slowchats niet leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, het kost tijd.
En je moet altijd maar je mond houden, al maken sommige een lullig opmerking, want als je dat niet doet, is hele SC meteen boos op je terwijl je de helft niet kent
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
Ik ben een normaale jongeman die hard heeft gewerkt voor zijn eigen bedrijfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat ben je wel? Daar gaat het om. Interesses, hobby's, soort persoon, hoe ben je in de omgang. Ergens moet er wel een plekje voor jou zijn me dunkt.
Dus je kijkt wel, stiekem?quote:
Best leuke SC daar ja. Soms ook nog over politiekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga naar POL, die zijn best tolerant
dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, het kost tijd.
En je moet altijd maar je mond houden, al maken sommige een lullig opmerking, want als je dat niet doet, is hele SC meteen boos op je terwijl je de helft niet kent
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is je probleem. Je past gewoon nergens op FOK!.
Ik vind het wel leuk om van een topic mijn SC te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij vind je slowchats niet leuk
quote:
je mag van mijn topic een SC maken hoor..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om van een topic mijn SC te maken
En ligt er ook aan wie er aanwezig zijn op dat moment.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]ik ben te goed voor FOK!? wil je dat zeggen?
Niet zo bitchy tegen ts.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is je probleem. Je past gewoon nergens op FOK!.
Men kan niet ongestraft iets over mij zeggen wat mij niet aanstaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Zenato het volgende:
[..]Het is het internet, en nog ga je je druk maken om geroddel.
Ik ben de enigste zonder handicap en ik pas er niet bij..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zeg alleen waar het probleem ligt. Niets dan de harde waarheid.
Nee, jouw topic is nog best okequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
je mag van mijn topic een SC maken hoor..
Ja. zo kun je het inderdaad zien ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik ben de enigste zonder handicap en ik pas er niet bij..
ONZ.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee bedankt, want dat wordt vast in KLB.
Nouja waar heb jij last van dan?quote:
Ow haha..quote:
Wat is de meerwaarde van Fok?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Micson het volgende:
SC's zijn toch gewoon voor mensen die geen vrienden hebben maar toch iemand willen hebben om mee te kletsen.
Of hoe heb ik dat? Wat is de meerwaarde van een SC?
Nouja, was dat niet juist de bedoeling daar ze daar losgaan en in de rest van de topics zich koest houdenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
omdat daar alleen maar kutmongooltjes en stevenmac26s in postten
Discussieren over onderwerpen die je interessant vindt.quote:
ha varkoesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Pharkus het volgende:
Sommigen zien heel klb als SC, doe dat maar niet.
Denk wel dat er genoeg SC's zijn die het goede van beide hebben zo wel "koetjes en kalfjes" of serieuze dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Discussieren over onderwerpen die je interessant vindt.
SC's gaan altijd zo:
Hee hoe gaat het? Ja goed. Wat gaan jullie vandaag doen? Niks, jullie?
En dan flirten nog wat kanschlozen met elkaar, en dat was het wel. Daar heb je toch niks aan?
En dan in EK en VBL gaan postenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Micson het volgende:
[..]
SC's gaan altijd zo:
En dan flirten nog wat kanschlozen met elkaar, en dat was het wel. Daar heb je toch niks aan?
FOK! is eigenlijk een grote SC, overal is SCquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:10 schreef Pharkus het volgende:
Sommigen zien heel klb als SC, doe dat maar niet.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Micson het volgende:
[..]
SC's gaan altijd zo:
Ze willen gewoon laid worden en gaan dan wanhopigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:11 schreef Micson het volgende:
[..]
SC's gaan altijd zo:
Zo rol ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:14 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ze willen gewoon laid worden en gaan dan wanhopig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doen
Dan pak je het gewoon goed aan.quote:
Wij starten een nieuwe SC. De stoerste van heel FOK!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Frank zou je dit ook voor mij willen doen?
Mag je ook gewoon posten wat in je opkomt. Debiel doen dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wij starten een nieuwe SC. De stoerste van heel FOK!
Ik post dan juist geniaal. Zo rol ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef Zenato het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon posten wat in je opkomt. Debiel doen dus.
ik moet huilenquote:
watzzerquote:
Topic dicht..quote:
En wat heeft dit met een SC te maken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Begin een mIRC chat en nodig je favo FOK!kers daarvoor uit.
Was een suggestie voor een vervanging voor een SC daar jouw zoektocht nogal ijdel is volgens mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
En wat heeft dit met een SC te maken?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Open gewoon een breezersc jij
Dan durven de modjes niet
Show some love..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Open gewoon een breezersc jij
Dan durven de modjes niet
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:31 schreef amenth het volgende:
We moeten een hossel sc dan praat je teminste money dat is nuttig
AJ SC en het rijmt ook nog..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Trouwens, heb wel ooit een topic geopend waar 15 delen van waren ofzo, ik wil gewoon mijn SC ja
De SC die debeterebob had geopend was gewoon baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Barbapapamama het volgende:
SC is zo kansloos he
Allemaal van die vriendloze sukkels die bij elkaar troost proberen te vinden.ben blij dat je daar niet bij hoort TS
Het lijkt me ook leuk om een SC te hebben met dames en heren die wel IRL vrienden hebben en wel wat te vertellen hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Barbapapamama het volgende:
SC is zo kansloos he
Allemaal van die vriendloze sukkels die bij elkaar troost proberen te vinden.ben blij dat je daar niet bij hoort TS
Ja idd, voor mensen met een sociaal leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk om een SC te hebben met dames en heren die wel IRL vrienden hebben en wel wat te vertellen hebben.
Iedereen hadden daar kunnen postenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Zenato het volgende:
[..]
De SC die debeterebob had geopend was gewoon baasDaar kan jij zonder schaamte zelfs posten.
We kunnen wel zo'n campagne starten, maar ik weet niet of dat echt lukt, zou wel baas zijn zo'n SCquote:
Durfde je niet te posten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Geelman het volgende:
Keek net even in de KLB SC. Bijna allemaal onbekende namen...
Mensen die in SC zitten blijven meestal in hun hokje ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Geelman het volgende:
Keek net even in de KLB SC. Bijna allemaal onbekende namen...
Neequote:
Denk wel dat er animo voor is, tenminste als ik dit topic zie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
We kunnen wel zo'n campagne starten, maar ik weet niet of dat echt lukt, zou wel baas zijn zo'n SC
Oh ja? Maar mijn vriendjes durven het topic niet uit? hoe moet ik dat doen dan :Squote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die in SC zitten blijven meestal in hun hokje ja.
Want ze krijgen snel gezeik met anderen in een normale topic.
Maar geen zorgen, dan halen ze hun vriendjes erbij en backfire
Ik had bijna mijn SC, goeie ouwe tijden, maar toen mocht het ook niet, al hadden we toen al een goeie OP en alles, en dat kwamen ze ons na 15 delen pas vertellenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
We kunnen wel zo'n campagne starten, maar ik weet niet of dat echt lukt, zou wel baas zijn zo'n SC
Welke reeks had je dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn SC, goeie ouwe tijden, maar toen mocht het ook niet, al hadden we toen al een goeie OP en alles, en dat kwamen ze ons na 15 delen pas vertellen
Ik zei meestal, niet zo aangesproken voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja? Maar mijn vriendjes durven het topic niet uit? hoe moet ik dat doen dan :S
Klinkt als een goeie!quote:
Ja daarom juist. Ik had het ook niet over mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei meestal, niet zo aangesproken voelen
haha!quote:
Met dezelfde kutusers.... Zal wel niet he.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Stink-ui het volgende:
UDOWU is nu weg. dus denk dat er wel plek is voor een "betere" SC.
Wat is tegenstrijdig dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Ik had het ook niet over mij.
Alleen over de dingen waarvan jij zegt meestal, maar dat was nogal tegenstrijdig.
Ja dat is jammer, maar ik vind dit wel legit. Ik stel het me al voor, zo'n awesome gefotoshopte SCquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn SC, goeie ouwe tijden, maar toen mocht het ook niet, al hadden we toen al een goeie OP en alles, en dat kwamen ze ons na 15 delen pas vertellen
Vergis ik me, of ben je wel 'vriendjes' met "dezelfde kutusers"?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met dezelfde kutusers.... Zal wel niet he.
Haha stel het maar voor aan yvonne.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:47 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, maar ik vind dit wel legit. Ik stel het me al voor, zo'n awesome gefotoshopte SC
Nee niet met die users.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met dezelfde kutusers.... Zal wel niet he.
Nog een SC, goed idee inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Stink-ui het volgende:
UDOWU is nu weg. dus denk dat er wel plek is voor een "betere" SC.
KLB mag geen reeks hebbenquote:
Ik zal het proberen, maar ik denk dat het niet gaat lukken met één mankracht. Misschien wil Geelman of Stink-ui ook wel ff PM'en naar yvonne.quote:
zonder de users die het verpesten, en gewoon serieus SC'en zonder het HONTEN NEUKEN EN XDXDXDquote:
lolquote:
Ik niet, yvonne vindt me niet zo leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik denk dat het niet gaat lukken met één mankracht. Misschien wil Geelman of Stink-ui ook wel ff PM'en naar yvonne.
PM je PM naar yvonne maar ff door kan ik ongeveer zien wat je hebt gemaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik denk dat het niet gaat lukken met één mankracht. Misschien wil Geelman of Stink-ui ook wel ff PM'en naar yvonne.
Why my little angel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik niet, yvonne vindt me niet zo leuk
hihi je begrijpt wat ik bedoelquote:
haha! nou welkom zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef rosepetals het volgende:
Volgens mij heb je met dit topic je eigen SC gemaakt
Vind ik juist een goede zaak, er mogen best wat minder SC's op FOK!.quote:
Ik kan het niet zien, wat is de TT?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
hihi je begrijpt wat ik bedoel
check de laatste UDOWU TT
Dankjewel.quote:
Maar jij postte daar toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Vind ik juist een goede zaak, er mogen best wat minder SC's op FOK!.
Er kan alleen maar 300 keer in gepost worden!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef rosepetals het volgende:
Volgens mij heb je met dit topic je eigen SC gemaakt
ja heel veel XD en HONTEN en NUEKNEN enz..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, wat is de TT?
yvonne vindt me kinderachtig
Als Lithia de boel niet komt sluiten. Onderschat haar niet, ze heeft special powers en ruikt SC van ver.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Er kan alleen maar 300 keer in gepost worden!
quote:
Haha en met negers enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ja heel veel XD en HONTEN en NUEKNEN enz..
Nouja ieder zijn mening toch?
Hoax. Lithia heeft echt geen blauwe ogenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Het oog van Lithia
Nee, want voor zover ik weet kwamen daar ook alleen maar debielen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jij postte daar toch?
In alle topics is SC te vinden helaas.
Volgens mij is Lithia tegenwoordig undercover of zo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als Lithia de boel niet komt sluiten. Onderschat haar niet, ze heeft special powers en ruikt SC van ver.
Sexy wel. Dan draagt ze vast heel veel zwart leerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgens mij is Lithia tegenwoordig undercover of zo!
Welke debielen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, want voor zover ik weet kwamen daar ook alleen maar debielen.
HSG, ik mis een beetje thuishaven op FOK! leuken topics bezoek je vaak alleen, en verlaat je ook weer alleen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat je daar behoefte aan hebt zegt wel genoeg.
Wat denk je allemaal van me?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke debielen?
Ik dacht dat jullie "vriendjes" waren
Ja zag je daar soms posten dus, sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat denk je allemaal van me?Users die overal uitgekotst worden zegt al genoeg, maar ik zal nog even kijken waar het kliekje uit bestond.
ik denk dat menig user wel eens gezucht heeft bij het aanzien van die SCquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef Geelman het volgende:
Ik kende dat hele verschoppelingentopic niet!Even koekeloeren.
Welke precies nou?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik denk dat menig user wel eens gezucht heeft bij het aanzien van die SC
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |