quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, God. Knulletje toch, zal ze dalijk even aanspreken, het is wel de bedoeling dat iedereen leuk met elkaar speelt.
zelfs daar werkte het nietquote:
en welke SC moet hier op geilen?quote:
quote:
Lieve nsb'erquote:
quote:
Is hier een bokaal voor?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:59 schreef Pallas-Athene het volgende:
Een klacht over een klachtwaardig topic als een SC....![]()
TS heeft hiermee historie geschreven........Meest trieste TS.
ik wil er zo graag bij horen schat..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Meeste SC's zijn toch kliekjes, waarom zou je
mag ik bij jou op sleeptouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:01 schreef sinepedraap het volgende:
Heb dat SC ook nooit begrepen. Maar wat is nou de rustigste SC? Echt in het meest afgelegen forum? Misschien is het daar wel keigaaf weet jij veel.
ja is goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ooit krijg ik mijn eigen SC, en dan hoor je erbij oke?
Wat zijn je openingszinnen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Stink-ui het volgende:
Het is gewoon jammer, ik pas in heel veel SC's enzo maar daar word gewoon niets tegen me gezegt..
Ik stel me netjes voor en vertel waarom ik in de SC ben.quote:
Post gewoon ineens een foto van jouw jongeheer met daarop de naam van de SC, gegarandeerd aandacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Stink-ui het volgende:
Het is gewoon jammer, ik pas in heel veel SC's enzo maar daar word gewoon niets tegen me gezegt..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Ga je nagels lakken en ga naar Show hier je nagels #237.
Kan je ondertussen ook leren omgaan met meisjes.
dat met meisjes is geen probleem. nagels lakken niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Ga je nagels lakken en ga naar Show hier je nagels #237.
Kan je ondertussen ook leren omgaan met meisjes.
Hmmm... zou je toch wel verwachten als ik deze dramatiek zo van je lees.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dat met meisjes is geen probleem. nagels lakken niet echt mijn ding
dat denk ik niet, wel een treinenspotter SC dacht ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Is er ook een modeltreintjes SC o.i.d.?
Volgens mij kom je te zwak over. Gewoon in hoofdletters je aanwezigheid kenbaar maken en flink de alpha FOK!ker van dat topic keihard afzeiken om je plaats in de groep te verdienen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik stel me netjes voor en vertel waarom ik in de SC ben.
ik zit al jaren op FOK! en het is me nooit gelukt met een SCquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmmm... zou je toch wel verwachten als ik deze dramatiek zo van je lees.
ik vind het altijd zo gezellig enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef sthomass het volgende:
Waarom wil je in een SC, het gaat over het algemeen helemaal nergens over..
Misschien ben je te normaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik zit al jaren op FOK! en het is me nooit gelukt met een SC
Ja op een of andere manier is dat best wel raar op FOK!quote:
Om uiteindelijk bij kliekje opgenomen te wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Meeste SC's zijn toch kliekjes, waarom zou je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |