SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.waveshirts.com (Goede kwaliteit en ook niet van echt te onderscheiden. Verkoper Bill is te bereiken op wavefutbol@gmail.com, Overigens ook snelle levertijden.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.footballkitstore.com (Goede kwaliteit, niet van echt te onderscheiden, goede service en snelle verzending. Betaling alleen via Creditcard of Money Transfer, Geen Paypal dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.soccertriads.com (Goede kwaliteit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.Jersey777.com (Goede kwaliteit. Snelle verzending en zeer snel antwoord op vragen die je ze stuurt. Patches en bedrukking zijn gratis. Betaling via Creditcard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je shirts binnenhebt is het leuk als je ook wat foto's plaatst en contribueert. Bvd
Voor extra info bekijk de post op het XBW Forum.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=158938
[ Bericht 0% gewijzigd door Catch22- op 29-05-2012 17:02:20 ]Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik denk dat ik eerder tot mijn recht kom als centrumverdediger. Of doelman.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Je bent de Vennegoor van dit topic man!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Een PSV-er?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
hij faalt?quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Als we het over mislukte spitsen hebben, doe dan Gabrich of UrzaizMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Mooi! Een nieuw topic, hopelijk dit keer geen Thailand 'ik wil goedkope troep' gelul en vooral mooie shirtjes![]()
![]()
Amenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Quantic het volgende:
Mooi! Een nieuw topic, hopelijk dit keer geen Thailand 'ik wil goedkope troep' gelul en vooral mooie shirtjes.
kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Quantic het volgende:
Mooi! Een nieuw topic, hopelijk dit keer geen Thailand 'ik wil goedkope troep' gelul en vooral mooie shirtjes
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik wil goedkope troep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Quantic het volgende:
Mooi! Een nieuw topic, hopelijk dit keer geen Thailand 'ik wil goedkope troep' gelul en vooral mooie shirtjes
Nee, maar serieus, dat hoop ik ook ja. Ben benieuwd naar de shirts van 2012/2013.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Preston North End Away and Third.
Haha, jezus. Qua model ziet het er niet eens zo slecht uit, kraagje oké, mouwen goed, pasvorm niet te los of te strak, maar die kleuren zijn echt naatje pet.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik ga denk ik een refund vragen bij 9football. Shirt is nog niet binnen. Overigens de schuld van de geweldige postbezorging in NL.![]()
I made up my mindLang getwijfeld of ik een shirt van Nederland ga kopen, maar het wordt het uitshirt van Nederland met nummer 3 (Heitinga) erop. Twijfelde lang ook over nummer 21 (Boulahrouz), maar ik heb al twee shirts van deze vorst
Alleen jammer dat de L nu uitverkocht is bij voetbalshop, morgen maar eens bellen wanneer ze weer voorradig zijn.
![]()
Alle 10 al binnen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef LTCY18 het volgende:
DHL gedaan bij Shirley. 27 mei pick-up, vandaag "binnen".Hoiiiii!![]()
Hallo,
Na mijn bestelling op 9footballshirt (Nieuw Arsenal thuisshirt #8) zie ik onder 'order status' (nog) niks staan. Terwijl mijn betaling wel is verwerkt.
Is dit raar?
Mvg![]()
het duurt vaak ff voor het up-to-date is, maar hou alsjullieblieft vanaf nu op met die nepshirts, want anders bestaat deze reeks zo niet eens meer...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:39 schreef Tim2296 het volgende:
Hallo,
Na mijn bestelling op 9footballshirt (Nieuw Arsenal thuisshirt #8) zie ik onder 'order status' (nog) niks staan. Terwijl mijn betaling wel is verwerkt.
Is dit raar?
Mvg"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gewoon allemaal handelaars hier in eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het duurt vaak ff voor het up-to-date is, maar hou alsjullieblieft vanaf nu op met die nepshirts, want anders bestaat deze reeks zo niet eens meer...
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het duurt vaak ff voor het up-to-date is, maar hou alsjullieblieft vanaf nu op met die nepshirts, want anders bestaat deze reeks zo niet eens meer...De mods zijn met ons!quote:![]()
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef Majkool het volgende:
Mag dat Drogba-shirt uit de TT?:')
Japan uitshirt onderweg hier met Kagawavan de sss'ert
[ afbeelding ]Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Wat is dat symbool op de achtergrond?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef Majkool het volgende:
Mag dat Drogba-shirt uit de TT?:')
Japan uitshirt onderweg hier met Kagawavan de sss'ert
[ afbeelding ]Ziet er vet uit.
![]()
Iets van de Japanse mythologie, die ook op dat logo staat als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat is dat symbool op de achtergrond?Ziet er vet uit.
![]()
Wat een gezeik man. Er zijn mensen die dit topic leuk vinden om nieuwe shirts van 12-13 te posten en daar over te discussiëren, en er zijn mensen die het leuk vinden om in dit topic te vertellen en te laten zien wat voor shirts ze gekocht hebben. Waarom dan van die reacties dat bepaalde mensen of onderwerpen niet in dit topic mogen![]()
En 'omdat het niet mag' is geen tegenargument want als je gewoon vertelt dat je twijfelt over het halen van een shirt of welke speler zonder daarbij te vermelden dat het om (illegale) handel gaat mag het toch gewoon?![]()
Bedoel je die vogel/arend? Ik zie er gewoon wat krassen in, in de vorm van de figuur van een kruis. En zien jullie de tekst "All support for Japan ook" of is dat het watermerk van het plaatje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef Majkool het volgende:
[..]
Iets van de Japanse mythologie, die ook op dat logo staat als ik me niet vergis![]()
Omdat al dat gelul over verzending totaal niet rullevant is. De shirts zelf natuurlijk wel, dat lijkt me duidelijk. Maar dat gezever over 'geld terug' en alles vervuilt het topic gewoon.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef Onufriev het volgende:
Wat een gezeik man. Er zijn mensen die dit topic leuk vinden om nieuwe shirts van 12-13 te posten en daar over te discussiëren, en er zijn mensen die het leuk vinden om in dit topic te vertellen en te laten zien wat voor shirts ze gekocht hebben. Waarom dan van die reacties dat bepaalde mensen of onderwerpen niet in dit topic mogen![]()
En 'omdat het niet mag' is geen tegenargument want als je gewoon vertelt dat je twijfelt over het halen van een shirt of welke speler zonder daarbij te vermelden dat het om (illegale) handel gaat mag het toch gewoon?
Ontopic![]()
![]()
die heb je al 3 keer gepost om weer OT te gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat al dat gelul over verzending totaal niet rullevant is. De shirts zelf natuurlijk wel, dat lijkt me duidelijk. Maar dat gezever over 'geld terug' en alles vervuilt het topic gewoon.
Ontopic
[ afbeelding ]
en het werkt, want man wat een mooi shirt
Cultuurbarbaren... Lijkt me een phoenixquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat is dat symbool op de achtergrond?Ziet er vet uit.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik vind het danweer onwijs kansloos dat de versie met ruimte voor bedrukking bijna twee keer zo duur is bij Nikequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die heb je al 3 keer gepost om weer OT te gaan
en het werkt, want man wat een mooi shirt![]()
![]()
klopt, daar moet Nike toch wel eens verandering in brengen, maar is ook zo bij Adidas en Puma..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het danweer onwijs kansloos dat de versie met ruimte voor bedrukking bijna twee keer zo duur is bij Nike
Ik weet wel een leuk alternatief daarvoor! Veel goedkoper en goede kwaliteit!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het danweer onwijs kansloos dat de versie met ruimte voor bedrukking bijna twee keer zo duur is bij Nike![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef Majkool het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk alternatief daarvoor! Veel goedkoper en goede kwaliteit!
doe maar niet
Ik ook niksmet Frankrijk maar wel witte besteld. Eigenlijk meer vanwege hun logoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ook erg chic, incl de bedrukking. Het is dat ik totaal niks met Frankrijk heb, maar manmanman
Mooiste na Engeland en Nederland.![]()
Dat vorige shirt van Schotland leek me ook nog zo vet om te hebben. Fucking levensgroot wapen op de voorkantquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Ik ook niksmet Frankrijk maar wel witte besteld. Eigenlijk meer vanwege hun logo
Mooiste na Engeland en Nederland.stelletje bazen
![]()
![]()
Wanneer wordt eigenlijk het gros van de shirts bekend gemaakt? Het is nu af en toe één club, maar is er ook een soort standaard deadline dat het naar buiten wordt gebracht voor de rest?![]()
![]()
panathinaikos thuis.
Hoe een sponsor een prima shirt kan verneuken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als je nl thuis over hebt kan ik die dan kopen ,?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Cultuurbarbaren... Lijkt me een phoenix![]()
Dat dus ja. Als ze alleen de sponsornaam hadden gedaan had ik het op zeker willen hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
panathinaikos thuis.
Hoe een sponsor een prima shirt kan verneuken.
Dit is een beetje hetzelfde als wanner ASR dat rondje met dat hoofd erin bij ons op het shirt erbij zou plempen![]()
![]()
Foto's svp als je ze binnen hebt! Erg benieuwdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef LTCY18 het volgende:
DHL gedaan bij Shirley. 27 mei pick-up, vandaag "binnen".
[ Bericht 13% gewijzigd door Stiggie op 29-05-2012 22:36:59 ]"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ja ik zag dit forum en vond het heel erg druk bezocht, dus ik dacht ik vraag even.iets wat mij dwarszat. Dank voor je antwoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het duurt vaak ff voor het up-to-date is, maar hou alsjullieblieft vanaf nu op met die nepshirts, want anders bestaat deze reeks zo niet eens meer...![]()
Dan mag dat ja, mits je erbuiten laat dat het Thai spul is (en dus namaak).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef Onufriev het volgende:
En 'omdat het niet mag' is geen tegenargument want als je gewoon vertelt dat je twijfelt over het halen van een shirt of welke speler zonder daarbij te vermelden dat het om (illegale) handel gaat mag het toch gewoon?Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: