Denk het wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja I know maar ik ging even spieken in deze.
Waarom? Komt String anders haten?
Is toch ook vies en pijnlijk jonge. Allemaal haren en scharen in je mond.quote:
Sterker nog, het is door een Nederlander uitgevonden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kapsalon is te nederlands denk ik
dat kan niet,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Turk op brommer kebab laten brengen
Ja, En die kerel leeft nogsteeds.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sterker nog, het is door een Nederlander uitgevonden.
ik heb 'sochtends nooit honger man. kan max 2 bammetjes naar binnen stampen, 2 uur later heb ik dan wel honger thoughquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:29 schreef MineraalWater het volgende:
Als je veel wilt eten, Moet je savonds voordat je naar bed gaat alles naar binnen proppen, Heb je de volgende dag honger als een paard.
Waarom koop je niet gewoon paar KG kipfilet man, lekker, goedkoop en op 1000 manieren te maken. Dan nog paar KG aardappelen, rijst en pasta's en je hebt elke avond een goede maaltijd maar vooral goedkope.quote:
Echt? Link?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, En die kerel leeft nogsteeds.
heb je die keuken hier al eens gezien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon paar KG kipfilet man, lekker, goedkoop en op 1000 manieren te maken. Dan nog paar KG aardappelen, rijst en pasta's en je hebt elke avond een goede maaltijd maar vooral goedkope.En niet vergeten de gains.
[..]
Echt? Link?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_%28gerecht%29quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon paar KG kipfilet man, lekker, goedkoop en op 1000 manieren te maken. Dan nog paar KG aardappelen, rijst en pasta's en je hebt elke avond een goede maaltijd maar vooral goedkope.En niet vergeten de gains.
[..]
Echt? Link?
hij kan niet meer antwortenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_%28gerecht%29
Bestaat ook pas sinds 2003
Pagga?quote:
Vertelquote:
Owh niet gezien, kutmodj3ns die stiek3m meekijk3n ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |