quote:
dacht tenminste dat het rvs moest zijn. heb het nooit getest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan is mijn kraan een dure![]()
Werkt als een tierelier bij mij,
maar goed dat je dat zegt.
Dacht dat er geen verschil in was.
Oh shiiii it's on.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ze is een bitch. Of matras of hoe je het wilt noemen.
Thee vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De baas is er weer, koffie of thee mevrouw?
Kingtoppie heeft sws altijd gelijk.quote:
hmm, dat ligt nou niet echt op de routequote:
Nog steeds 6MM, heb maar kleine lelletjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thee vandaagHoe is het met je oortjes? Hoe groot heb je ze nu?
Hard :Squote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ze is een bitch. Of matras of hoe je het wilt noemen.
Om 8 uur eten kan primaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat ligt nou niet echt op de route
dan zijn we pas over 4 uur bij spees
Maar wel gezelligquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat ligt nou niet echt op de route
dan zijn we pas over 4 uur bij spees
Geilquote:
Beetje paard de schuld geven, is gewoon Mozy geweestquote:
Wanneer gaan we nou gamen dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nog steeds 6MM, heb maar kleine lelletjesdus ga niet groter.
Fas ben jij dat?quote:
Schuurpapier huid alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje paard de schuld geven, is gewoon Mozy geweest
Jij bent sowieso standaard.quote:
Nee, bedoelde dat Mozy haar bij haar haren pakte en gewoon over de grond meesleepte.quote:
"hai, jij bent standaard en ik heb er 1"quote:
Mijn variant is iig nog semi romantisch....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, bedoelde dat Mozy haar bij haar haren pakte en gewoon over de grond meesleepte.
Serieusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
volgens mij is R&P best makkelijk te trollen...
Ik smoke niet, ik drink alleen koffie en thee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zat te denken een mini-smoke meet te gooien over een paar weken.
oke dan, tot straksquote:
Hebben een 2 persoons koffie zetter.....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik smoke niet, ik drink alleen koffie en thee.
Bitch ik troll al sinds het begin van het internet, ik heb het trollen zien ontstaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Chai het volgende:
Gridje zet zijn eerste pasjes op het trollen pad.
Klinkt belangrijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sales / support met collega's in USA etc.
Romantiek is voor homo's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn variant is iig nog semi romantisch....
Wel raar dat dat R&P inzicht pas zo laat komt dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch ik troll al sinds het begin van het internet, ik heb het trollen zien ontstaan.
Ik heb jou zien ontstaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch ik troll al sinds het begin van het internet, ik heb het trollen zien ontstaan.
wie ben jij eigenlijk?quote:
Weeejoowwwquote:
De meesten beginnen daar idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel raar dat dat R&P inzicht pas zo laat komt dan.
Whehe eentje is ook al voldoende.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hebben een 2 persoons koffie zetter.....
Doe zelf dan wat, luie **********8bitchquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ja hallo zit ik hier met m'n popcorn gebeurt er niks![]()
Doe ik een goed woordje voor je bij Ludo, vervolgens word ik niet uitgenodigd bij het eten en nu dit? Ondankbaar kutwijf.quote:
Hallo mensen nodigen zichzelf uit, mag jij ook doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik een goed woordje voor je bij Ludo, vervolgens word ik niet uitgenodigd bij het eten en nu dit? Ondankbaar kutwijf.
Dat wilde ik even delen.quote:De Coen en Sander Show (Yeah yeah yeah)
De Coen en Sander Show (Ooh yeah)
De magische uurtjes tussen vier en zeven
Hier is het duo dat je alles wil geven
Ditjes en datjes omlijst door muziek
Ze zoeken alleen nog een miljoenenpubliek
Dus geef je over! Dat moet je echt doen
Open je hart voor Sander en Coen!
Ja ik denk dat ze zich te goed voelt om te reageren. Damn son.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ja hallo zit ik hier met m'n popcorn gebeurt er niks![]()
JA NEE NU HEB JE HET VERPESTquote:
Opzich vind ik het sneu om daar te trollen, mijn geweten spreekt me tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel raar dat dat R&P inzicht pas zo laat komt dan.
Gewoon via de zijlaan, niet van stapel lopen.. vrind.quote:
Stiekem kamper van binnen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze vindt het stiekem wel mooie namen?
Hai, Gianni, aangenaamquote:
*proest*quote:
Omdat ik hier ben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom invade jij deze digitale space eigenlijk spaceinvader?
Moet ergens mijn tijd verdoen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Jammur. Dan ga ik maar wachten tot Gridje ff wat gaat trollen in R&Pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze zich te goed voelt om te reageren. Damn son.
ze stalkt mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Bel een fokker op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ergens mijn tijd verdoen toch
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ergens mijn tijd verdoen toch
Mijn Sharana username is ooit eens begonnen bij de world of warcraft releasequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze vindt het stiekem wel mooie namen?
"Meneer verkoopt u ook in gallema gallema?"quote:
Oh my, tell me more.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn Sharana username is ooit eens begonnen bij de world of warcraft release![]()
Ik heb dat kut ding nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik spreek wel een berichtje in via de xdoos.
watquote:
Voor jou verkoop ik overalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Meneer verkoopt u ook in gallema gallema?"
Hahaha xD lol nerd chick wow omg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn Sharana username is ooit eens begonnen bij de world of warcraft release![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |