Geen rondje in de buurt van Amstelveen toevallig?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:31 schreef JK1982 het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad de motor maar eens uit de schuur trek.. Het zonnetje schijnt hier nu heerlijk, dus dan kan ik mooi nog even een klein rondje doen. Morgen misschien op de motor naar het werk.
Vanavond? Nèh.. dan ben ik eerst een uur onderweg over saaie snelweg en moet ik ook weer een uur terugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen rondje in de buurt van Amstelveen toevallig?
Boh, das saai inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vanavond? Nèh.. dan ben ik eerst een uur onderweg over saaie snelweg en moet ik ook weer een uur terug
Dan beter een keer combineren na werktijd ofzo (hoewel ik morgenavond ook weg moet trouwens..)
A game of champions.quote:
Mja, das met de auto toch net zo saai? En dan mis je de lol van het motorrijden. Hoewel snelwegrijden ook niet mijn grootste hobby zou zijn hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook niet zo vaak mee naar het werk, er is gewoon geen zak aan, die A6 etc.
Geeft toch weer een heel ander beeld bij afgelikte boterhamquote:
Alleen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geeft toch weer een heel ander beeld bij afgelikte boterham![]()
Ik ga zo maar weer eens een uur bewegen
Klopt, maar mijn autootje is dan ook speciaal voor de lange saaie autokilometertjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, das met de auto toch net zo saai? En dan mis je de lol van het motorrijden. Hoewel snelwegrijden ook niet mijn grootste hobby zou zijn hoor.
Langs de Amstel vanaf Amsterdam Zuid richting Uithoorn. Veel bochtjes, mooi weggetje...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn autootje is dan ook speciaal voor de lange saaie autokilometertjes
Mijn motor is eigenlijk veel leuker voor bochten enzo, en is niet zo'n snelwegracer. Volgende keer maar ff eerder afspreken
Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Langs de Amstel vanaf Amsterdam Zuid richting Uithoorn. Veel bochtjes, mooi weggetje...
Wel helemaal stampensvol met motorrijders daar als het lekker weer is.. je blíjft zwaaienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Nouja, ik zie jullie later!
Seks op de fiets lekker zonder zadelquote:
Kan iemand Tijn ophalen uit de ballenbak?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks op de fiets lekker zonder zadel
Muziekquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan iemand Tijn ophalen uit de ballenbak?
De zuster komt zo met mijn medicijnen rustig maar hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Pien85 het volgende:
Laat maar zitten ook... even Heras bellen voor een hoog hek lijkt me beter
met een bordje "niet voeren"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:56 schreef Pien85 het volgende:
Laat maar zitten ook... even Heras bellen voor een hoog hek lijkt me beter
Niet? Denk aan de slow motion-beelden als eenieder zijn hoogtepunt grommend probeert te bereiken, elkaar wegduwend en dan deze muziek eronder:quote:
Geen oogcontact makenquote:
Ik een trollquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zoiets? of is die al gereserveerd
Hoho. Je maakte vorig jaar nog een grapje in dat dating-site topic!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik een trolldat kan ik toch heul niet. Auti hebben geen humor, kunnen niet liegen.
Kut betraptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoho. Je maakte vorig jaar nog een grapje in dat dating-site topic!
Nee, niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet? Denk aan de slow motion-beelden als eenieder zijn hoogtepunt grommend probeert te bereiken, elkaar wegduwend en dan deze muziek eronder:
Niet zeuren maar schrobbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Zo, effe kort rondje gemaakt. Lekker hoor..
Alleen wat ziet dat ding eruit zeg, verschrikkelijk. Ik moet hem hoognodig wassen, maar heb er echt totaal geen zin in. Vind dat altijd zo'n pokkeklus..
Anyway.. koffie!
Jij gaat zijn motor wassen in bikiniquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij gaat zijn motor wassen in bikini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Jij mag het ook wel doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ho! Dit lees ik. Zet de mijne er wel naast.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
weissman in bikini vind ik eigenlijk wel een leuker ideequote:
Ik wil hem ook wel in bikini gaan wassenquote:
En als we dan toch bezig zijn... Mijn auto is ook toe aan een wasbeurt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ho! Dit lees ik. Zet de mijne er wel naast.
Die van mij ook, wie gaat die doen dan??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En als we dan toch bezig zijn... Mijn auto is ook toe aan een wasbeurt.
Zeg dat maar niet te hard..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel in bikini gaan wassenmogen jullie foto's maken
Ik was m'n auto om de twee weken (wasstraat) in Nijmegen. Afgelopen weekend was ik echter niet in Nijmegen, dus heeft ie z'n wasbeurt gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Die van mij ook, wie gaat die doen dan??![]()
Trouwens jouw auto is helemaal niet zo vies.. toch??
Ik doe het echt wel hoorquote:
ok, ik zal vast me camera op gaan laden.. zorg jij dat je je bikini aan hebt?quote:
Bij de auto heb ik tenminste geen last van dat kl*te kettingvet dat overal op zit. Achterbrug, uitlaten, etc. etc. Daar heb ik echt een hekel aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Valt je motor steeds om als je met de hogedruk spuitlans bezig bent?
Dat is goed, als tegenprestatie moeten jullie een date voor mij regelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ok, ik zal vast me camera op gaan laden.. zorg jij dat je je bikini aan hebt?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
weissman in bikini vind ik eigenlijk wel een leuker idee
Laat het wassen dan ook maar zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed, als tegenprestatie moeten jullie een date voor mij regelen
En ik maar denken dat het minder was werk is aangezien de omvangquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bij de auto heb ik tenminste geen last van dat kl*te kettingvet dat overal op zit. Achterbrug, uitlaten, etc. etc. Daar heb ik echt een hekel aan
Waar is je trots manquote:
Wat, je denkt dat ik dat echt ga doen ?quote:
Zo moeilijk is dat toch nietquote:
Niet onmogelijk nee, maar het zit er wel erg tegen aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch nietIk vraag niet iets wat onmogelijk is
Als jij straks in bikini rondloopt zijn de vrouwen niet van je af te slaan, let op mijn woorden..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch nietIk vraag niet iets wat onmogelijk is
Niet alleen onder de vrouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat, je denkt dat ik dat echt ga doen ?![]()
Hoeveel vrouwen zijn er die jou (half)naakt willen zien ? Blijkbaar ben ik populair onder de fantasieën van vrouwen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef JK1982 het volgende:
Als jij straks in bikini rondloopt zijn de vrouwen niet van je af te slaan, let op mijn woorden..
u mirin brah ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Niet alleen onder de vrouwen(no homo)
Wassen laat ik aan een ander over... Ik doe niks anders dan achterop zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef JK1982 het volgende:
Dus, datum en locatie? Misschien even in overleg met de dames?
Ja mag ook boven op hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wassen laat ik aan een ander over... Ik doe niks anders dan achterop zitten
Neuh, ik ben lui, wil niet bovenopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja mag ook boven op hoor.![]()
Oh ging het nog steeds over die motor ?
Achterop zei ze..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja mag ook boven op hoor.![]()
Oh ging het nog steeds over die motor ?
Oh... hou je daar niet van?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Achterop zei ze..
* JK1982 mompelt iets over een filmpje van een bekende nederlandse keeper..
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet onmogelijk nee, maar het zit er wel erg tegen aan.
Jij had toch van die stoere verhalen over de chikkies die je gehosseld had ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in[me=tijnbrein] gaat eenzaam op zijn zolderkamertje in een hoekje zitten krassen
[/me]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij had toch van die stoere verhalen over de chikkies die je gehosseld had ?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry ik haal fantasie en werkelijkheid door elkaar. Maar fijn dat ik weet dat ik overtuigend overkom. Misschien moet ik daar maar eens wat mee gaan doen. De politiek in ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik haal fantasie en werkelijkheid door elkaar. Maar fijn dat ik weet dat ik overtuigend overkom. Misschien moet ik daar maar eens wat mee gaan doen. De politiek in ofzo
[..]
Sorry ik haal fantasie en werkelijkheid door elkaar. Maar fijn dat ik weet dat ik overtuigend overkom. Misschien moet ik daar maar eens wat mee gaan doen. De politiek in ofzo
[..]
Trust..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef Softlegend het volgende:
Vandaag trouwens vroeg mijn nest in, morgen weer 5:30 wakker![]()
Night folks!
Trusten!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef Softlegend het volgende:
Vandaag trouwens vroeg mijn nest in, morgen weer 5:30 wakker![]()
Night folks!
Ojeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of toch niet... Dat wordt weer een lange nacht voor me.
Slaap lekker en hopelijk voel je je morgen iets beter!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr pakt z'n potje Melatonine-pillen.
Hopelijk tot morgenochtend, en niet eerder.
Mannen en hun egoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wat heb ik een hekel aan arrogante mannen. En vooral aan mezelf voor elke keer dat ik bij heb gedragen aan de voeding van hun ego.
Just sayin'
Yeah buddy, gaat allemaal goed hier, ik ga jou vaker tegenkomen denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey ouwe bioscoopbezoekert!
Alles goed?
Ik ben blij dat jij blij bent met mijn terugkomstquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben blij dat je terug bent LeidenaarAlles goed met je?
Vrouwen kunnen zo lekker fel afwijzen zonder dat een man ook maar iets gezegd heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Mannen en hun ego![]()
Hoewel sommige vrouwen er ook wel wat van kunnen hoor
Ik blijf altijd knapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nah, sommige mannen kunnen er slecht mee om. Worden ze zweverig en en lelijk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf altijd knapO dit was niet de slow-chat...
Ook een bizarre avond gehad?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Wat heb ik een hekel aan arrogante mannen. En vooral aan mezelf voor elke keer dat ik bij heb gedragen aan de voeding van hun ego.
Just sayin'
Wie weet..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah buddy, gaat allemaal goed hier, ik ga jou vaker tegenkomen denk ik
Gaat chill hierzo. Ik overweeg om te verhuizen naar Leiden joh. Zie jij een groot verschil tussen Leiden en Den Haag en welke?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah buddy, gaat allemaal goed hier, ik ga jou vaker tegenkomen denk ik
[..]
Ik ben blij dat jij blij bent met mijn terugkomst
Hoe gaat het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |