Dat is goed, als tegenprestatie moeten jullie een date voor mij regelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ok, ik zal vast me camera op gaan laden.. zorg jij dat je je bikini aan hebt?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
weissman in bikini vind ik eigenlijk wel een leuker idee
Laat het wassen dan ook maar zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed, als tegenprestatie moeten jullie een date voor mij regelen
En ik maar denken dat het minder was werk is aangezien de omvangquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bij de auto heb ik tenminste geen last van dat kl*te kettingvet dat overal op zit. Achterbrug, uitlaten, etc. etc. Daar heb ik echt een hekel aan
Waar is je trots manquote:
Wat, je denkt dat ik dat echt ga doen ?quote:
Zo moeilijk is dat toch nietquote:
Niet onmogelijk nee, maar het zit er wel erg tegen aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch nietIk vraag niet iets wat onmogelijk is
Als jij straks in bikini rondloopt zijn de vrouwen niet van je af te slaan, let op mijn woorden..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch nietIk vraag niet iets wat onmogelijk is
Niet alleen onder de vrouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat, je denkt dat ik dat echt ga doen ?![]()
Hoeveel vrouwen zijn er die jou (half)naakt willen zien ? Blijkbaar ben ik populair onder de fantasieën van vrouwen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef JK1982 het volgende:
Als jij straks in bikini rondloopt zijn de vrouwen niet van je af te slaan, let op mijn woorden..
u mirin brah ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Niet alleen onder de vrouwen(no homo)
Wassen laat ik aan een ander over... Ik doe niks anders dan achterop zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef JK1982 het volgende:
Dus, datum en locatie? Misschien even in overleg met de dames?
Ja mag ook boven op hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wassen laat ik aan een ander over... Ik doe niks anders dan achterop zitten
Neuh, ik ben lui, wil niet bovenopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja mag ook boven op hoor.![]()
Oh ging het nog steeds over die motor ?
Achterop zei ze..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja mag ook boven op hoor.![]()
Oh ging het nog steeds over die motor ?
Oh... hou je daar niet van?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Achterop zei ze..
* JK1982 mompelt iets over een filmpje van een bekende nederlandse keeper..
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet onmogelijk nee, maar het zit er wel erg tegen aan.
Jij had toch van die stoere verhalen over de chikkies die je gehosseld had ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in[me=tijnbrein] gaat eenzaam op zijn zolderkamertje in een hoekje zitten krassen
[/me]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij had toch van die stoere verhalen over de chikkies die je gehosseld had ?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry ik haal fantasie en werkelijkheid door elkaar. Maar fijn dat ik weet dat ik overtuigend overkom. Misschien moet ik daar maar eens wat mee gaan doen. De politiek in ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik haal fantasie en werkelijkheid door elkaar. Maar fijn dat ik weet dat ik overtuigend overkom. Misschien moet ik daar maar eens wat mee gaan doen. De politiek in ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |