Ik een trollquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zoiets? of is die al gereserveerd
Hoho. Je maakte vorig jaar nog een grapje in dat dating-site topic!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik een trolldat kan ik toch heul niet. Auti hebben geen humor, kunnen niet liegen.
Kut betraptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoho. Je maakte vorig jaar nog een grapje in dat dating-site topic!
Nee, niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet? Denk aan de slow motion-beelden als eenieder zijn hoogtepunt grommend probeert te bereiken, elkaar wegduwend en dan deze muziek eronder:
Niet zeuren maar schrobbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Zo, effe kort rondje gemaakt. Lekker hoor..
Alleen wat ziet dat ding eruit zeg, verschrikkelijk. Ik moet hem hoognodig wassen, maar heb er echt totaal geen zin in. Vind dat altijd zo'n pokkeklus..
Anyway.. koffie!
Jij gaat zijn motor wassen in bikiniquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij gaat zijn motor wassen in bikini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Jij mag het ook wel doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ho! Dit lees ik. Zet de mijne er wel naast.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
weissman in bikini vind ik eigenlijk wel een leuker ideequote:
Ik wil hem ook wel in bikini gaan wassenquote:
En als we dan toch bezig zijn... Mijn auto is ook toe aan een wasbeurt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ho! Dit lees ik. Zet de mijne er wel naast.
Die van mij ook, wie gaat die doen dan??quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En als we dan toch bezig zijn... Mijn auto is ook toe aan een wasbeurt.
Zeg dat maar niet te hard..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel in bikini gaan wassenmogen jullie foto's maken
Ik was m'n auto om de twee weken (wasstraat) in Nijmegen. Afgelopen weekend was ik echter niet in Nijmegen, dus heeft ie z'n wasbeurt gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Die van mij ook, wie gaat die doen dan??![]()
Trouwens jouw auto is helemaal niet zo vies.. toch??
Ik doe het echt wel hoorquote:
ok, ik zal vast me camera op gaan laden.. zorg jij dat je je bikini aan hebt?quote:
Bij de auto heb ik tenminste geen last van dat kl*te kettingvet dat overal op zit. Achterbrug, uitlaten, etc. etc. Daar heb ik echt een hekel aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Valt je motor steeds om als je met de hogedruk spuitlans bezig bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |