Ik ben ze van de week vergeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat er extra op ons wordt gelet
dat is dan wel weer jammerEn nu ga ik naar de C1000
Vlamtosti halen
Ik las klinkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem Samzz mee, die kan schijnbaar mensen goed vloeren met haar linker
Doen we een keer op een volgende bijeenkomst..... vlamtosti's eten!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Vlamtosti halen
Daar kan ze Steven ook mee vloeren, denk ik.quote:
Ja ik moet ze eigenlijk bij de sligro halen, maar geen zin om voor 1 doos naar de sligro te rijden. Nu betaal ik voor 2 van die dingen 2,89quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ze van de week vergeten.
Nu heb ik niks meer
Die zijn zo fokking lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen we een keer op een volgende bijeenkomst..... vlamtosti's eten!
Sligro zit hier niet zo heel ver weg, morgen maar weer eens inslaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moet ze eigenlijk bij de sligro halen, maar geen zin om voor 1 doos naar de sligro te rijden. Nu betaal ik voor 2 van die dingen 2,89Belachelijk
[..]
Die zijn zo fokking lekker
Daarom..... volgende keer gaan we ergens naartoe, waar ze vlamtosti's hebben.quote:
Had je wat anders verwacht nu UDOWU dicht is?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Vlamtosti halen
Bij ons in de voetbalkantinequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom..... volgende keer gaan we ergens naartoe, waar ze vlamtosti's hebben.
Is UDOWU zo erg danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht nu UDOWU dicht is?
Goed idee. Ik heb ze nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Doen we een keer op een volgende bijeenkomst..... vlamtosti's eten!
Deze toch wel:quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En bij mij in de kroeg.
Behalve vanavond dan
Maken ze zelfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze toch wel:
[ afbeelding ]
[..]Ik ga er zo lekker 2 eten
Wij moeten van de week nog kijken voor Spanje he, welke dagen enzoquote:
Dat zijn niet de goedequote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maken ze zelf
Top croque heet dat ofzo
Nee, nou, weet ik niet. Maar het is altijd zo dat als UDOWU dicht gaat er in de andere slowchats meer wordt opgelet op gemekker en getrol.quote:
Ik moet eerst eens afwachten of ik vrij krijgen kan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij moeten van de week nog kijken voor Spanje he, welke dagen enzo
Ohquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze toch wel:
[ afbeelding ]
[..]Ik ga er zo lekker 2 eten
Ja maar dan moet je de dagen toch weten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens afwachten of ik vrij krijgen kan.
Ja zag het net te laat mwhehe. Vanavond boodschappen, zal eens kijken.quote:
De slachtoffers zijn met respect en eerbied in de prullenbak gesodemieterd. Vaarwel Citroen, Limoen, Pot Yoghurt, Pot Mayo en Pot Fritessaus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Robje
Hoe gaat het met je koelkast
Een waardig afscheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De slachtoffers zijn met respect en eerbied in de prullenbak gesodemieterd. Vaarwel Citroen, Limoen, Pot Yoghurt, Pot Mayo en Pot Fritessaus.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De slachtoffers zijn met respect en eerbied in de prullenbak gesodemieterd. Vaarwel Citroen, Limoen, Pot Yoghurt, Pot Mayo en Pot Fritessaus.
Sterkte Robquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |