Ik denk dat dat wel meevalt zolang er geen meets meer uit de hand lopen. Want over die onderwerpen kan men toch niet stoppen met praten.quote:
Ik wil dan ook niet vechten, alleen zelfverdediging jonguh check me biceps!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en hoe groot was jij dan? ook zoiets toch
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil dan ook niet vechten, alleen zelfverdediging jonguh check me biceps!
Ik ben 1.64 en ik heb mensen groter dan mij gevloerd. Lengte zegt niksquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 1.64 en ik heb mensen groter dan mij gevloerd. Lengte zegt niks.
baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 1.64 en ik heb mensen groter dan mij gevloerd. Lengte zegt niks.
Nah, zit ff op een rustig plekje op werk met mijn mobielquote:
Ik ga niet tegen jou zeggen kom vechten dan want dan ga je dreigen met geen sex enzoquote:
Dat doen we toch nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen we gaan hier nu niet lopen baggeren of verder over die meet anders is het hier ook zo voorbij.
Goedzo, kusje op je linkerbil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou mezelf eens op moeten meeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lang toiletbezoek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nah, zit ff op een rustig plekje op werk met mijn mobiel
Moet jij nou weerquote:
Dat wil ik meemaken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij nou weer
Er komt een dag dat ik je tegenkom en je gras laat happen smegmanus
Dag zal sneller komen dan je denkt vuigerikquote:
Nee hoor. Je bent gewoon bang dat m'n linkse je vloert.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga niet tegen jou zeggen kom vechten dan want dan ga je dreigen met geen sex enzo
Gaaf. Neem een paar joden meer mee dan, dan regel ik wel wat vuige boeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dag zal sneller komen dan je denkt vuigerik
En hij bedoeld véél joden, gezien ze altijd weg lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gaaf. Neem een paar joden meer mee dan, dan regel ik wel wat vuige boeren.
Ik neem Samzz mee, die kan schijnbaar mensen goed vloeren met haar linkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gaaf. Neem een paar joden meer mee dan, dan regel ik wel wat vuige boeren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent gewoon bang dat m'n linkse je vloert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |