En zijn helm afdeed en zijn lange lokken onthulde met een gelikte shampooreclame-achtige flair.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 06:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien omdat Loras als eerste de throneroom binnenkwam.
George R. R. Martinquote:
Dat waren misschien wel mijn favoriete scènes uit de aflevering. Hoe je zag dat Cersei steeds meer aangeschoten raakte, dat ze eigenlijk de hoop al opgegeven had, hoe ze met Tommen op de troon zitquote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kolere dat gemekke van Cersei heel de tijd
"Sansaaaah, lill dooove?"
"Sansa, come here!"
"Sansaaaaah..."
Etc. etc.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:02 schreef Waaghals het volgende:
Die Jaqen is wel grappig, heeft iets aristocratisch in zijn manier van spreken.
Maar blijkt een Duitser, dat zal het wel zijn
Denk niet dat het aan zijn duits ligt.quote:Multi-lingual actor who speaks German, English, French, Russian and Italian.
Because he's worth it.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En zijn helm afdeed en zijn lange lokken onthulde met een gelikte shampooreclame-achtige flair.![]()
The Flower Nicht has arrived!
[ afbeelding ]
Ja de scenes met Cersei waren geniaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat waren misschien wel mijn favoriete scènes uit de aflevering. Hoe je zag dat Cersei steeds meer aangeschoten raakte, dat ze eigenlijk de hoop al opgegeven had, hoe ze met Tommen op de troon zit...
Ik heb veel meer met de Lannisters dan met de Starks, die vind ik eigenlijk maar eendimensionaal. Van die lulletjes rozenwater. Vond ik eigenlijk ook van Ned in het eerste seizoen.
Stond zeker op zijn Facebook info...quote:Multi-lingual actor who speaks German, English, French, Russian and Italian.
A man found the secrets on the internets, dragongirl.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Stond zeker op zijn Facebook info...Ja zo kan ik het ook
Als hij dat serieus spreektquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:06 schreef Khaleesi het volgende:
Just teasing of course!Bloody freaking goeie acteur natuurlijk!
Ja, ik had het ook vooral over Robb. Sansaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja de scenes met Cersei waren geniaal.
En ik vind eigenlijk alleen Robb maar eendimensionaal. De rest vind ik wat beter uitgediept.
Nu dat je het zegt idd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:20 schreef Klauz het volgende:
Ik moest bij dat stukje met Cersei en Tommen denken aan Magda Goebbels en haar kinderen in Der Untergang.
Inderdaad, Sansa en Arya zijn gewoon heel goed uitgewerkte karakters. Zou het misschien ook te maken kunnen hebben dat er in het boek (nee, er komen geen spoilers aan) geen stukken zijn door de ogen van Robb en Ned en wel door de ogen van de andere kinderen en Catelyn? Je komt zo in ieder geval wel een stuk meer te weten over hun karakter en groei naarmate de serie vordert.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:00 schreef Bellatrix het volgende:En ik vind eigenlijk alleen Robb maar eendimensionaal. De rest vind ik wat beter uitgediept.
Ook erg interessant hoe ze omging met de positie van vrouwen in die tijd en hoe vrouwen daar onder leden, vooral ambitieuze intelligente vrouwen als Cersei.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat waren misschien wel mijn favoriete scènes uit de aflevering. Hoe je zag dat Cersei steeds meer aangeschoten raakte, dat ze eigenlijk de hoop al opgegeven had, hoe ze met Tommen op de troon zit...
Ik heb veel meer met de Lannisters dan met de Starks, die vind ik eigenlijk maar eendimensionaal. Van die lulletjes rozenwater. Vond ik eigenlijk ook van Ned in het eerste seizoen.
Eens. Ze moeten alle personages rugnummers geven, zodat ik ze beter uit elkaar kan houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:44 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat die Loras het neefje van Cersei was. Sommigen lijken te veel op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |