Ja, via IR. Was de enige optie voor deze radio. Het is verder niet lastig met sturen want de kabel zit gewoon vast aan het draaiende deel van het stuur. Alleen als je naar links stuurt doet ie het nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik.
Maar met een kabeltje?
Als ik ergens niet meer zonder kan dan zijn het wel sportstoelen, sportstuur en sportonderstel of verlagingquote:
Ja vind ik dan weer niet. Persoonlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:23 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als ik ergens niet meer zonder kan dan zijn het wel sportstoelen, sportstuur en sportonderstel of verlaging![]()
Dat voegt zoveel rij plezier toe![]()
Persoonlijk vindt ik dan he
Bij mij houd t op bij 6 cylinders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:34 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik heb nog nooit in iets gereden wat meer als 4 cilinders had, lijkt me wel heerlijk rijden
Is ook idd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:34 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik heb nog nooit in iets gereden wat meer als 4 cilinders had, lijkt me wel heerlijk rijden
Ik vind 't heerlijk nu ik het heb. Maar vooral erg chill nu: cruise controlquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef H-D het volgende:
In mijn vorige auto had ik ook zo'n multifunctioneel stuur en nu niet meer. In het begin miste ik het ook enorm maar nu helemaal niet meer eigenlijk.
Wat had je hiervoor dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind 't heerlijk nu ik het heb. Maar vooral erg chill nu: cruise control.
Ja ach het is maar 2 meer tov 6.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:13 schreef FalleNk810i het volgende:
Je onderhoudskosten zijn niet echt leuk meer bij een v8 denk ik:p alles dubbel en extra duur + het verbruik en wegenbelasting moet je aardig wat geld ervoor aan de kant leggen..
Een Nissan Almera 1.4. Altijd goed warm gereden maar heeft behoorlijk moeten werken, reed als 'n tiet en weinig onderhoud (alleen standaard slijtagezaken). Had ik eigenlijk nooit weg moeten doen, maar ik wilde zo graag met meer luxe en comfort rijdenquote:
Kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Nissan Almera 1.4. Altijd goed warm gereden maar heeft behoorlijk moeten werken, reed als 'n tiet en weinig onderhoud (alleen standaard slijtagezaken). Had ik eigenlijk nooit weg moeten doen, maar ik wilde zo graag met meer luxe en comfort rijden. Alleen die CC miste ik toen nooit, maar nu ik 't wel heb, merk ik hoe fijn 't is op de lange afstanden waar het net de druk is om goed door te rijden, maar waar je wel lekker constant kan doorrollen
Euh nee Jaguar XJ.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef FalleNk810i het volgende:
4.2 v8 betekend maar 1 ding: Audi A8 <3
Ik zou het even fixen met een demper van de sloop. Hij is zo vervangen, en je krijgt er een stuk meer voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef monsterd. het volgende:
Trouwens ik overweeg om de micra weer te koop te zetten als de fiat op NL kenteken staat. Echter is de einddemper naar de klote en maakt de micra nu een vernaggelddieseluitlaatgeluid. Zal ik dat nog maken voor de verkoop of gewoon laten zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |