JA JA JA IK HERKEN MEZELF NU ECHT!! BAAS!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Joah, lekker voorover gebogen met de armen over de benen internetten.
Bobber, wij zijn poepbroeders
Tussen de tieten van anniequote:
ZIJ IS MAROKKAANS, HAD JE NIET VERWACHT HE HOERENPLANquote:Op maandag 28 mei 2012 23:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ZET HAAR DAN IN DE OP GLADIOOL
Wil je nu een sticker?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ZIJ IS MAROKKAANS, HAD JE NIET VERWACHT HE HOERENPLAN
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KUTJOCH ER RIJMT NIKS OP TWAALF
BOEIT NIET ALS ZE MAAR LEKKER ZIJNquote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ZIJ IS MAROKKAANS, HAD JE NIET VERWACHT HE HOERENPLAN
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als het hoofd van Bruno Mars erop staat.
Wooohoo woohoo whats with andy wha wha whats with andy?quote:
NEUKEN VOOR HET VADERLAND ONNIE DANquote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
BOEIT NIET ALS ZE MAAR LEKKER ZIJN
MET DE VLAG IN DE HANDquote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
NEUKEN VOOR HET VADERLAND ONNIE DAN
Als je me zuigt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als het hoofd van Bruno Mars erop staat.
0quote:Op maandag 28 mei 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie?
http://www.fok.nl/shop/notes.php
71 hier.
Nee.quote:
Hij is braaf, laten we op m plassenquote:
Met je topic in gc...quote:
Trusten kleine poepbroederquote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef bobbernaut het volgende:
HEY VUIGE MIJNWERKERS, RAMPETAMPERS, AARSNEUKERTS, REETRIDDERS, ik ga slapen, trusten ik denk aan jullie xoxoxo
trustenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef bobbernaut het volgende:
HEY VUIGE MIJNWERKERS, RAMPETAMPERS, AARSNEUKERTS, REETRIDDERS, ik ga slapen, trusten ik denk aan jullie xoxoxo
niemand klikt op die linksquote:Op maandag 28 mei 2012 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DIT NUMMER ZO GOED KOMT ALLEN LUISTEREN
JA LUISTEREN
NU
AANKLIKKEN
LUISTEREN
ga dan luisteren ipv hier postenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
BOEIT NIET JULLIE PROBLEEM
Is wel allemaal kwaliteitsmuziek
huh word dit topic ook kapot gemodereerd?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel reacties van mij worden gezien als getroll, erg triest weer.
Vergat erbij te zetten dat vele reacties van mij genote worden en gezien worden als getroll terwijl het niet zo is.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh word dit topic ook kapot gemodereerd?
slapen jijquote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef bobbernaut het volgende:
Godvertering Marcel, ik heet Cedric, GEEN BOB! Owh en ook geen Bruno drump.
Sting is echt maar 1 keer in de hele sc reeks geweestquote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh word dit topic ook kapot gemodereerd?
Ja dat was epicquote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Van Bobber een keertje toen hij dertig keer achter elkaar postte, voor de rest bijna niet
ah, ik wil ook een abo maar die josti antwoord niet. Dus ik kan het niet kaufen vanaf hierquote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergat erbij te zetten dat vele reacties van mij genote worden en gezien worden als getroll terwijl het niet zo is.
Heb abbo genomen en dan kun je dat zien.
Oke poepbroeder!quote:
Moet je PM naar yvonne doen dat je het geld naar haar opstuurt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ah, ik wil ook een abo maar die josti antwoord niet. Dus ik kan het niet kaufen vanaf hier
Heb je het over friendzone?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef MineraalWater het volgende:
Effe tl;dr.
Eerste klas middelbaren, ik was een SAP die niets durfde.
Tweede klas werd ik langs een meisje gezet waar ik het erg goed mee kon vinden.
Ik werd steeds minder SAP en we begonne steeds meer te praten.
Twee jaar later, ik maak een fout, daarna is alles weer goed.
Nu hebben we elkaar al een maand ofzo niet meer gesproken dus het is klaar lijkt me zo.
Al heeft ze laterna gezegd dat ze ooit op me was.
Positief: Geen sap meer heujj.
Voor andere boys: 3 keer een relatie kapot gemaakt en daar ben ik wel trots op
zij stuurde me door naar dannyquote:Op maandag 28 mei 2012 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je PM naar yvonne doen dat je het geld naar haar opstuurt.
Dan moet je Danny een mail sturen danny@fok.nl en dan yvonne een PM sturen dat je een mail naar Danny hebt gestuurd daarover en als hij even wilt kijken.quote:
Socially awkward penguinquote:Op maandag 28 mei 2012 23:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat de tyfus is een sap?
Hmmz misschien heb je daar wel een punt. Even kiekuhnquote:Op maandag 28 mei 2012 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je Danny een mail sturen danny@fok.nl en dan yvonne een PM sturen dat je een mail naar Danny hebt gestuurd daarover en als hij even wilt kijken.
Danny krijgt 1000+ mails per dag dus dan moet je even aangeven welke jij bent en dan kijkt hij er naar.
Dit zei Yvonne tegen mij dus zo moet het werken.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hmmz misschien heb je daar wel een punt. Even kiekuhn
ok, gaan we doen dan. Thanks bro!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit zei Yvonne tegen mij dus zo moet het werken.
gala, hadden ze dat hier maar. Dan had ik alle chicks mee naar huis gesleeptquote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef MineraalWater het volgende:
Gelukkig is et niet voor niets geweest.
Maarja binnekort gala niet dat daar veel zal gebeuren
mij?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had je trouwens inderdaad op Facebook verwijdert. Toch maar even een nieuw verzoekje gestuurd
Verkrachting is in Zweden verboden hoor, vraag Assange maarquote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gala, hadden ze dat hier maar. Dan had ik alle chicks mee naar huis gesleept
Maargoed ik ben slapen mensen. Trusten
Oh, bij dezenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb ik niet, maar een request was toch wel fijn geweest!
Oei, daar lig ik wakker vanquote:Op maandag 28 mei 2012 23:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
ik dacht al, want ik heb je geblockt
zou ik wel doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh, bij dezen
[..]
Oei, daar lig ik wakker van
Was een zomeropleidingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
James Boswell University, hijjjjjjj welll
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was een zomeropleiding
ik heb jou even als vrind gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik accept niemand. Sitethief wou mij ook al als vriend.
Ja maar Asy en Dnb heb ik mee gechilld in REAL.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:04 schreef MineraalWater het volgende:
Asy heb je wel :p maarja care much.
Ik zal morge wel effe van drump en gogo plaatjes make voor in de op
baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:04 schreef MineraalWater het volgende:
JA WAT ACCEPT JE OF DECLINE JE NUquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:04 schreef MineraalWater het volgende:
faak appen denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat is fappen? App'en maar dan op de fiets?
Forever alone partying duuuhhquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat is fappen? App'en maar dan op de fiets?
ja, ik ook al knulquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben anders al een uur op
En je vraagt je af waarom je ecto bent..quote:
rightquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kun je mooi nog even leren of wat huiswerk voor volgend jaar maken.
natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met die mindset denk jij het ver te schoppen in het leven?
Mooi niet dus.
don't rememberquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje die autisme-test gedaan? Wat was je score?
Ik werk én fok, wat zich bij deze baan prima laat combineren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:43 schreef gogosweden het volgende:
maar jij denkt dat je het wel gaat maken als je ipv werken de hele dag op FOK! zit?
of je bent gewoon een luie flikker en doet geen reet op je werkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik werk én fok, wat zich bij deze baan prima laat combineren.
Iemand heeft tijd gestoken in het vinden van goed werk
maar je kan je tijd dus veel nuttiger besteden, dus je kan veel meer werk verzetten in de tijd die je nu aan FOK! verspilt, duuuus je kan nog meer verdienenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan zou de chef het wel merken
ah zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neeeeeheeeee, want zo werkt het hier niet
Als ik telefoon of mail krijg, dan is er iets te doen. Het werk heeft verband met het seizoen, maart/april was bijvoorbeeld extreem druk. Nu niet meer, over een paar maanden weer wel.
ja, zodat je wiskunde praat kan praten enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, mondeling wiskunde? De fuck?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga vechten als het slecht is.
Ik las net trouwens die depressieve topics in R&P, ik bedacht me ineens een leeuw een stomp in zijn smoelwerk geven wel de ultieme manier van zelfmoord is, als je daar toch aan denkt. Of worstelen met een volwassen gorilla ofzo, dat is ook zoiets. Een neushoorn een kopstoot geven, een wedstrijdje zwemmen met een krokodil. Je snapt wat ik bedoel.
Niet dat zelfmoord goed is, maar als je het toch doet, doe het dan in stijl. Of zie ik dat verkeerd?
Inderdaad. Lekker toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We gaan nu trouwens wel errug hard met de topics. Eerst 3-4 dagen per topic (een keertje zelfs zeven), nu een topic per dag.
komt omdat ik hier benquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We gaan nu trouwens wel errug hard met de topics. Eerst 3-4 dagen per topic (een keertje zelfs zeven), nu een topic per dag.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:01 schreef vogelkooi het volgende:
Je bevestigd alleen maar dat je niet aan het werken bent, ongeveer 30% van de topics komt van jou.
Ja maar... vanochtend alweer drie offertes en twee klantvragen de deur uitgedaan/beantwoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:01 schreef vogelkooi het volgende:
Je bevestigd alleen maar dat je niet aan het werken bent, ongeveer 30% van de topics komt van jou.
Had jij het er laatst niet over dat je moest gaan overwerken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar... vanochtend alweer drie offertes en twee klantvragen de deur uitgedaan/beantwoord.
Verder nog wat simpele SEO gedaan voor de zaak, kan ik het helpen dat er zo weinig is rond deze tijd van het jaar.
HET IS SEIZOENSGEBONDEN JA
HAHAHAHAHAHHAAHHAAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:37 schreef vogelkooi het volgende:
Al die chimeiden die dachten dat het vandaag warm zou zijn. Hahah niet dus. Allemaal van die stijve knoppen die door de jurkjes heen steken.
Hej stuur straks nog is een invite, Ik heb je nogsteeds niet, Fucking kut FB.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klopt, maar dat was website-gerelateerd, dus niet het gewone werk. We bespraken wat er allemaal op de nieuwe site moet komen, welke info klanten moeten krijgen enzo.
Op de hele drukke dagen ben ik er ook nog wel eens een half uurtje langer maximaal, maar dat is de afgelopen maand alweer niet aan de orde geweest.
Volgens facebook zijn wij allang dikke vriendjes, hoor. Gaat lastig, nog een invite sturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hej stuur straks nog is een invite, Ik heb je nogsteeds niet, Fucking kut FB.
Dan moet je bij vic zijn, die liked elke dag meer als 10 foto's van meisjes die een inkijk hebben van hier tot tokio.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beetje rukke op bikini-fotootjes ofc, wat anders?
Bb guns kopen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:49 schreef MineraalWater het volgende:
Daarom.
Binnen 10 minuten zit ik al over de grens.
Wel een goede kopen dan, vogels knall0n!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Verdomme, Dat is nog niet eens zo'n slecht idee.
Haalde daar ook eerst mijn vuurwerk.
Ja haal dan gewoon een luchtbuks, veel makkelijker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wel een goede kopen dan, vogels knall0n!
Is nog legaal ook als je 18 bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja haal dan gewoon een luchtbuks, veel makkelijker.
Zweeds is veul makkelijker qua grammaticaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waaaaaat een kutopmerking. Vergeleken met zweeds () is duits echt goddelijk
kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Makkelijk is trouwens ook niet altijd mooier. Amerikaans engels is makkelijker dan brits engels, maar niet mooier.
Weet ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Licht eens toe hoezo dat zo 'baas' is?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Werd toch wel eens tijd na 20 topics?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is er niet minder gezellig om
Praatjes!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En fuck dat, ik draai hem zelf wel en maak hem af.
ik wil hem wel eventjes draaien tot 1.3?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En fuck dat, ik draai hem zelf wel en maak hem af.
lolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil hem wel eventjes draaien tot 1.3?
t is maar een voorstel hoor, mijn server staat toch te nietsen nu omdat iedereen op 1.3 wachtquote:
dan host ik gewoon alles, dat maakt voor de performance niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meh, of ik hem smp of ssp draai valt nog te bezien, dat hangt ervan af of Huib en remlof nog mee willen doen.
Alleen voor ons drieen en alleen het deel met Brixton zou dan gehost hoeven te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |