quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hardlopen. Ook gewoon om je hoofd leeg te maken. Ideaal.
Ben het sinds kort gaan doen en ik kan het iedereen aanraden, problemen met versieren of niet.Google?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
[..]
Ben het sinds kort gaan doen en ik kan het iedereen aanraden, problemen met versieren of niet.Hardlopen is heerlijk! Heb alleen nog steeds geen groen licht van mijn fysio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je bent met dr naar bed gegaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond buiten te roken bij het uitgaan.
"Hoi, heb jij toevallig "minutos" voor me (kan ik je telefoon ff gebruiken)"
"Tuurlijk, ga je gang"
"Mijn mama neemt niet op...en ik ga daar slapen met 5 vriendinnen"
"Ik woon vlakbij, heb een groot appartement, no problem. Maar dan gaan we eerst ff dansen"
"ok, maar dan moet je tegen mijn vriendinnen zeggen dat we vrienden zijn"
"no problem"
...
ging om 7:00 slapen op do avond/vrij ochtend terwijl ik om 9:00 een meeting had... *auw*
Maar het was gezellig.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens, een volwassen meid die zegt, mijn mama neemt niet op?
Wat vind je van een man die per cm een halve kilo weegt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor een vrouw is 70 kg gewoon veel te veel als ze 1.67 m is. Een man mag wat zwaarder zijn dan een vrouw, maar de meeste vrouwen moeten van vetkleppen ook niets hebben.
Misschien is dat ook nog wel.quote:
Dacht je dat? Er begint ineens wat te dagenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg altijd heel stoer, ''Mama neemt niet op![]()
''
Chicks diggen moederskindjes.
Gezondheidquote:
[..]
Ben het sinds kort gaan doen en ik kan het iedereen aanraden, problemen met versieren of niet.Sporten is sowieso goed. Het is gezond en het maakt stoffen aan waardoor je je beter gaat voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een man van 1m60 die 80 kg weegt? Dat lijkt me wat aan de zware kant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat vind je van een man die per cm een halve kilo weegt?
Waar zijn de andere 2 btwquote:Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond buiten te roken bij het uitgaan.
"Hoi, heb jij toevallig "minutos" voor me (kan ik je telefoon ff gebruiken)"
"Tuurlijk, ga je gang"
"Mijn mama neemt niet op...en ik ga daar slapen met 5 vriendinnen"
"Ik woon vlakbij, heb een groot appartement, no problem. Maar dan gaan we eerst ff dansen"
"ok, maar dan moet je tegen mijn vriendinnen zeggen dat we vrienden zijn"
"no problem"
...
ging om 7:00 slapen op do avond/vrij ochtend terwijl ik om 9:00 een meeting had... *auw*
Maar het was gezellig.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dacht je dat? Er begint ineens wat te dagen
Maar ik vind het persoonlijk niet echt aantrekkelijk. Nou heb ik ook geen goede ervaringen met mannen die veel naar hun moeder toe trekken
Vandaar ook mijn smiley.. Omdat ik je zo serieus nam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom ook zo serieus over.. Heerlijk dat sarcasme op internet dat dan voor waarheid wordt genomen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn smiley.. Omdat ik je zo serieus nam.
Goed zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik hoop dat ik een leuke vriendin heb als ik 30 ben. Ik ben 26 en ik ben verdorie nog maagd. Gelukkig ben ik bezig met het ontwikkelen van zelfvertrouwen dat door mijn pestverleden tot de grond is afgebroken. Als ik 30 ben en ik heb nog niemand dan zet ik het een versnelling hoger.
Ik heb een veel te bleke huid, dus als het volgende week mooi weer is dan ga ik voor het eerst in 10 jaar naar het strand. Waarschijnlijk neem ik ook iemand mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zoWat voor stappen onderneem omdat te bereiken?
Dat is wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een veel te bleke huid, dus als het volgende week mooi weer is dan ga ik voor het eerst in 10 jaar naar het strand. Waarschijnlijk neem ik ook iemand mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |