abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112151072
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Links ziet er wel leuk uit.
Ik stond buiten te roken bij het uitgaan.
"Hoi, heb jij toevallig "minutos" voor me (kan ik je telefoon ff gebruiken)"
"Tuurlijk, ga je gang"
"Mijn mama neemt niet op...en ik ga daar slapen met 5 vriendinnen"
"Ik woon vlakbij, heb een groot appartement, no problem. Maar dan gaan we eerst ff dansen"
"ok, maar dan moet je tegen mijn vriendinnen zeggen dat we vrienden zijn"
"no problem"
...
ging om 7:00 slapen op do avond/vrij ochtend terwijl ik om 9:00 een meeting had... *auw*

Maar het was gezellig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112151148
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Links ziet er wel leuk uit.
Als ik mijn uiterlijk mee had en een jongere leeftijd zou ik voor dame 4 gaan.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:47:09 #53
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112151202
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef Joysa het volgende:

[..]

Verkeerde account !:o
Ja klopt maar de boodschap was duidelijk :')

Echt over een tijd maar weer eens van dit account veranderen maar das een ander onderwerp.
pi_112151373
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ach hou op met je zelfmedelijden mister trio.
Rustig aan.
pi_112151433
quote:
13s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach hou op met je zelfmedelijden mister trio.
Waarom onthoud je alles wat ik hier typ :(?
pi_112151455
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waarom onthoud je alles wat ik hier typ :(?
Omdat het kansloze aandachttrekkerij is?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_112151478
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:51 schreef Joysa het volgende:

[..]

Omdat het kansloze aandachttrekkerij is?
Als je gaat bashen ben ik meteen weg hier. Geen zin in.
pi_112151508
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als je gaat bashen ben ik meteen weg hier. Geen zin in.
Je basht jezelf.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112152165
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik stond buiten te roken bij het uitgaan.
"Hoi, heb jij toevallig "minutos" voor me (kan ik je telefoon ff gebruiken)"
"Tuurlijk, ga je gang"
"Mijn mama neemt niet op...en ik ga daar slapen met 5 vriendinnen"
"Ik woon vlakbij, heb een groot appartement, no problem. Maar dan gaan we eerst ff dansen"
"ok, maar dan moet je tegen mijn vriendinnen zeggen dat we vrienden zijn"
"no problem"
...
ging om 7:00 slapen op do avond/vrij ochtend terwijl ik om 9:00 een meeting had... *auw*

Maar het was gezellig.
Ik snap niet wat jij nog in deze reeks doet. Je boekt veel succes zo te horen.

Maar goed, wel prettig dat we ook wat ervaringsdeskundigen hebben. :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:09:06 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112152178
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je basht jezelf.
1-0
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112152180
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je basht jezelf.
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Want dit is bullshit.

Hou op met je zelfmedelijden. Het gaat nergens over.
Rustig aan.
pi_112152497
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik snap niet wat jij nog in deze reeks doet. Je boekt veel succes zo te horen.

Maar goed, wel prettig dat we ook wat ervaringsdeskundigen hebben. :P
We kunnen allemaal van elkaar leren, niet?

Ik doe het niet slecht nee, maar als er dames zijn die je echt leuk vindt (zoals projectje die ik een kontmassage ga geven...), is het ook voor mij handig tips uit te wisselen.

Het lijkt me niet dat we het topic moeten vullen met richard_prfs en andere gevallen waar jij je misschien beter van voelt, maar niet echt opschiet met zelf versieren... ;)

pi_112152572
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Want dit is bullshit.

Hou op met je zelfmedelijden. Het gaat nergens over.
_O_
Bovendien:
Studierichting VWO

Geen idee hoe oud Richard is, maar vast jonger dan ik met mijn 33...

dinsdag 29 mei 2012 @ 00:19:07 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112152607
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_
Bovendien:
Studierichting VWO

28
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_112152794
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_
Bovendien:
Studierichting VWO

Ik heb daarna HBO gedaan en vervolgens 3 jaar op kantoor gewerkt tot aan mijn oogziekte.

Ik heb niks te melden hier verder dus het zou fijn zijn als ik niet meer bij het onderwerp betrokken ga worden.

En omdat jullie er blijkbaar heel erg aan storen corrigeer ik mijn eerdere post even.

" dame 4 ziet er leuk uit "
pi_112153034
Een oogziekte lijkt me niet prettig en kan een ernstige (mentale) beperking zijn bij het versieren... Hoe zit het precies?

pi_112153801
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef El_Matador het volgende:
Een oogziekte lijkt me niet prettig en kan een ernstige (mentale) beperking zijn bij het versieren... Hoe zit het precies?
Heel erg beperkt. Ik kon 3 jaar lang enkel in het donker leven. Op kantoor moesten alle rolluiken dicht en ik zat met een zonnebril op met donker weer. En ook dat hielp niet of nauwelijks en dus moest ik gedwongen vertrekken toen mijn contract afliep.
Er bestaat geen medicijn, enkel een riskante operatie met grote risico's zoals blindheid, staar, bloedingen, oogdruk verhoging, glaucoma, netvliesloslating, endoftalmits etc.
Heb uiteindelijk voor een operatie gekozen en het is nu een heel stuk beter. Ik heb veel geluk gehad want de meeste mensen komen er slecht van af. Ik ontwikkel helaas wel cataract binnen nu en 15 jaar als 100% bijeffect.
De levenskwaliteit van deze ziekte schijnt lager te zijn dan mensen met kanker, aids, of beroerte. En het was inderdaad ook een ware hel.

Indicatie van de oogziekte:

Mijn operatie in de UK (ook uitgezonden in de UK op tv)

Bekijk deze YouTube-video (graphic)

Dus ja sowieso was ik mentaal dood, maar zie nog altijd mijn uiterlijk als het grote probleem.
pi_112153835
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Heel erg beperkt. Ik kon 3 jaar lang enkel in het donker leven. Op kantoor moesten alle rolluiken dicht en ik zat met een zonnebril op met donker weer. En ook dat hielp niet of nauwelijks en dus moest ik gedwongen vertrekken toen mijn contract afliep.
Er bestaat geen medicijn, enkel een riskante operatie met grote risico's zoals blindheid, staar, bloedingen, oogdruk verhoging, glaucoma, netvliesloslating, endoftalmits etc.
Heb uiteindelijk voor een operatie gekozen en het is nu een heel stuk beter. Ik heb veel geluk gehad want de meeste mensen komen er slecht van af. Ik ontwikkel helaas wel cataract binnen nu en 15 jaar als 100% bijeffect.
De levenskwaliteit van deze ziekte schijnt lager te zijn dan mensen met kanker, aids, of beroerte. En het was inderdaad ook een ware hel.

Indicatie van de oogziekte:

Mijn operatie in de UK (ook uitgezonden in de UK op tv)

Bekijk deze YouTube-video (graphic)

Dus ja sowieso was ik mentaal dood, maar zie nog altijd mijn uiterlijk als het grote probleem.
Ik denk dat je dat niet helemaal scherp ziet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_112153989
Als ik zelf maar weet dat mijn uiterlijk wel het probleem is en dus nooit kan deelnemen.
Niks te melden verder. Ik ga slapen, morgen vroeg ziekenhuis voor een botscan.
Mijn bek staat scheef en ze moeten eerst onderzoeken of mijn kaak wel is volgroeid voordat ze het gaan corrigeren. Als het inderdaad is volgroeid (wat ik betwijfel) dan duurt het totale proces 3 jaar met beugel en operatie.
pi_112154380
Bizar hoe dingen in een korte tijd totaal kunnen veranderen.. Ik bedenk mij dat eigenlijk alles wat ik doe mijn muur juist verder opbouwt inplaats van afbreekt. Hoe harder ik probeer hoe meer ik mij afsluit.. En hoe minder toegankelijk en open ik sta voor mensen die meer van mij willen.. Ik vertrouwde mannen al niet makkelijk maar als je denkt erger kan het niet.. Weet je het toch weer te presteren. Ik ben mijzelf gewoon langzaam aan het afbreken ipv opbouwen
pi_112154411
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:36 schreef Lot88 het volgende:
Bizar hoe dingen in een korte tijd totaal kunnen veranderen.. Ik bedenk mij dat eigenlijk alles wat ik doe mijn muur juist verder opbouwt inplaats van afbreekt. Hoe harder ik probeer hoe meer ik mij afsluit.. En hoe minder toegankelijk en open ik sta voor mensen die meer van mij willen.. Ik vertrouwde mannen al niet makkelijk maar als je denkt erger kan het niet.. Weet je het toch weer te presteren. Ik ben mijzelf gewoon langzaam aan het afbreken ipv opbouwen
Haal diep adem, kijk verlekkerd naar jezelf in de spiegel en we zien de foto's graag komen, Lot.

Het is allemaal niet zo erg als je jezelf inbeeldt. :*

pi_112154454
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haal diep adem, kijk verlekkerd naar jezelf in de spiegel en we zien de foto's graag komen, Lot.

Het is allemaal niet zo erg als je jezelf inbeeldt. :*
dat is het wel ik houd mijzelf voor dat het aan mijn uiterlijk ligt. Maar daar ligt het niet aan. Er zijn zat mannen die het geen ruk uitmaakt dat ik dik ben. Ik ben er gewoon bang voor. Bang om gevoelens te hebben voor iemand. Bang om eerlijk over mijn gevoelens te zijn. En als ik daar dan eindelijk wel klaar voor ben is die andere persoon allang verder gegaan. Hoe vaker het misgaat hoe langer ik twijfel
  dinsdag 29 mei 2012 @ 01:44:30 #73
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112154479
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:42 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dat is het wel ik houd mijzelf voor dat het aan mijn uiterlijk ligt. Maar daar ligt het niet aan. Er zijn zat mannen die het geen ruk uitmaakt dat ik dik ben. Ik ben er gewoon bang voor. Bang om gevoelens te hebben voor iemand. Bang om eerlijk over mijn gevoelens te zijn. En als ik daar dan eindelijk wel klaar voor ben is die andere persoon allang verder gegaan. Hoe vaker het misgaat hoe langer ik twijfel
Even hoor dat ik het maar bevestigd innerlijk telt des te meer en een dunne plank daar pas ik echt voor :* Maar nog belangrijker ik herken er veel in bij mij duurde het ook te lang...
pi_112154532
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:42 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dik? Hoeveel weeg je met welke lengte? Je ziet jezelf waarschijnlijk dikker dan je bent...

En wees niet te snel te eerlijk. Ik ken het, zo ben ik ook, maar met een beetje training kan je daar zelf wat aan doen.

pi_112154547
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 01:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dik? Hoeveel weeg je met welke lengte? Je ziet jezelf waarschijnlijk dikker dan je bent...

En wees niet te snel te eerlijk. Ik ken het, zo ben ik ook, maar met een beetje training kan je daar zelf wat aan doen.
te veel. Ik ben er ook mee bezig. Maar ik houd mijzelf vol dat ik als strak ben dat mannen mij dan wel zien staan. Terwijl het in de praktijk er niet aan ligt dat mannen mij niet zien staan. Maar dat ik gewoon niet toegangkelijk noch benaderbaar ben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')