abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:47:13 #201
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112179354
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef FerryNL het volgende:
Hey ik zie dar Tijnbrein ook een Dordtenaar is. ^O^ _O-

Waar woon jij precies dan? Ik woon zelf in Crabbehof. Wel lachen zeg dat er in ieder geval 1 iemand is die ook in Dordrecht woont.
Staart
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:25:46 #202
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_112189116
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef FerryNL het volgende:
Hey ik zie dar Tijnbrein ook een Dordtenaar is. ^O^ _O-

Waar woon jij precies dan? Ik woon zelf in Crabbehof. Wel lachen zeg dat er in ieder geval 1 iemand is die ook in Dordrecht woont.
Heb je hier al eens gekeken? Zitten er nog veel meer ;)
Dordrecht #3 - Schapenkoppen!
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:07:12 #203
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_112198780
Wiki en OP even aangepast.. henrivo je staat erbij onder voorbehoud ;)
There is nothing permanent except change.
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:15:21 #204
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_112199159
quote:
4s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef LaPeach het volgende:
Wiki en OP even aangepast.. henrivo je staat erbij onder voorbehoud ;)
Yeah! :D

Thx! :)
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:47:42 #205
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_112225820
Waar woon je?
Almelo, Overijssel het grootste deel van de tijd. Ik heb een kamer in Bilthoven maar daar ben ik weinig.

Ofwel, ik kan in Utrecht activiteiten ondernemen of in Almelo. Ik zit de komende (paar) weken hier op de woensdag en donderdag. Ik verveel me hard hier op de woensdagavond en alleen naar de bioscoop gaan is wel beter maar niet alles. Ik heb liever gedeelde vreugd.

Hoe oud ben je?
Bijna 30 (...) maar zie er zo niet uit en ik voel me zeker geen 30.

Omschrijving?
Ik ben een aardige, verlegen, nieuwsgierige jongen die redelijk vereenzaamd en een beetje contactgestoord is. Ik heb niet echt vrienden waar ik eens wat mee kan doen. Verder een lichte vorm van pdd-nos (kan niet goed met spanningen overweg), momenteel sta ik onder behandeling voor deze spanningen. De verlegenheid is een gebrek aan levenservaring denk ik. Ik kan de schijt-knop nog niet echt vinden maar kom er in de buurt denk ik.

Begin dit jaar kwamen alle opgrekropte spanningen er uit (ik heb ze mijn hele leven denk ik ingehouden), heb er nu nog last van (af en toe) maar het gaat een heel stuk beter dan een paar maand geleden. Verder kan ik af en toe een beetje lomp over komen maar iedereen heeft zijn gebreken natuurlijk! :D.

Ten slotte ben ik van plan om binnenkort een lange wereldreis te maken/te gaan backpacken in Australië maar dan moet ik beter in mijn vel zitten/met spanningen om kunnen gaan. Of een rondreis maken door de USA maar dat doe ik liever met een (reis)partner. Ik moet mijn ballen eens gaan zoeken en wat mensen eens op een date gaan vragen, dat kan ik vást wel..

Waarom hier een berichtje?
Vereenzaamd, wil graag contacten opdoen maar ziet op tegen websites als nmlk Nieuwemensenlerenkennen.nl, ik vind het extreem moeilijk uit mezelf dingen te ondernemen en hoop dat er meer mensen zijn die zich hierin herkennen en dit uiteraard willen veranderen! Ik heb verder een sociale fobie en probleempjes met spanningen maar daar leer ik beter mee om te gaan. Helaas is het wel aan de late kant; ik was liever hier op mijn 14e/15e vanaf/achter geweest! Ik heb zoveel in te halen en ik durf/weet niet waar te beginnen!

Werk en hobbies?
Softwareontwikkelaar. Ik programmeer meestal in c# maar pak alle programmeertalen en technieken veelal snel op. Hobbies: muziek luisteren en dingen lezen/leren, ik ben enorm nieuwsgierig. Ik wil graag een instrument leren spelen zoals een elektrische (bas?)gitaar maar durf dit niet echt. Verder ben ik toe aan wat meer hobbies, misschien vrijwilligerswerk of iets dergelijks.

Hoe kan ik jou bereiken?
Doe maar via PM/DM. E-mail maak ik liever niet openbaar vanwege spam enzo.

P.S. Iemand in de omgeving van Utrecht die zich verveelt vandaag/vanavond en zin heeft om iets te gaan doen? ;)
pi_112226831
Welkom *O*

Bij een paar punten herken ik mezelf wel in jou :P

quote:
P.S. Iemand in de omgeving van Utrecht die zich verveelt vandaag/vanavond en zin heeft om iets te gaan doen? ;)
Ik val af, er komt voetbal op tv :P
Children of the night. What music they make.
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:19:44 #207
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_112227169
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef DeHovenier het volgende:
Welkom *O*

Bij een paar punten herken ik mezelf wel in jou :P

[..]

Ik val af, er komt voetbal op tv :P
Oh ja, ik kan altijd nog tv gaan kijken! Maar ik vind voetbal dan weer niets aan ;).
pi_112227553
1
2
3
4
5
class Welcome {
    public static void main(String[] args) {
        System.out.println("Daalder82, welkom!");
    }
}
Geen C#, maar Java begrijp je vast ook wel. ;)

Een solo-reis door de VS is ook geweldig trouwens, heb ik afgelopen zomer gedaan. Er is trouwens ook een SC-topic: [25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #3
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:03:10 #209
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_112228980
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[ code verwijderd ]

Geen C#, maar Java begrijp je vast ook wel. ;)

Een solo-reis door de VS is ook geweldig trouwens, heb ik afgelopen zomer gedaan. Er is trouwens ook een SC-topic: [25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #3
Hehe, die code komt me wel bekend voor. Heel wat beter dan de code die ik dagelijks zie (natuurlijk altijd van anderen O~) ). Ik huiver een beetje voor een solo-reis omdat ik toch wat gezelschap wil (op tijden). Eens kijken naar het SC-topic.

Anyway, weer wat ontopic. Ik kom waarschijnlijk wel naar de meet op 30 juni.
pi_112229144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef Daalder82 het volgende:

[..]

Hehe, die code komt me wel bekend voor. Heel wat beter dan de code die ik dagelijks zie (natuurlijk altijd van anderen O~) ). Ik huiver een beetje voor een solo-reis omdat ik toch wat gezelschap wil (op tijden). Eens kijken naar het SC-topic.

Anyway, weer wat ontopic. Ik kom waarschijnlijk wel naar de meet op 30 juni.
Hey man, hoe is het? Nou ja, eigenlijk heb je dat net verteld en je zit in elk geval vol met goede voornemens. Goed om te horen dat je plannen maakt, nu nog uitvoeren!

Misschien ben ik er ook wel bij de 30e. Even kijken hoe het uit gaat pakken met mijn agenda, kan nog niet eens een 'onder voorbehoudje' geven maar ga mijn best doen!
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:25:44 #211
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112229956
Maakt niet uit! Je kunt altijd aanschuiven :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112277627
Waar woon je?
Culemborg (omg. Utrecht)

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Ik verveel me. Niet persé op zoek naar vriendschap, desnoods blijft het bij één keer. In groepsverband of één op één. Iets doen wat we beide nog nooit gedaan hebben of zo. Of neem me mee op sleeptouw naar wat jij helemaal tof vind. Verras me.

Waarom hier een berichtje?
Kijken wat er leeft. Wat doe je, waarom en hoe.

Werk en hobbies?
Werk: Postbode, freelancer, biertapper bij evenementen en vrijwilliger bij studentenproject.
Hobbies: Longboarden, vuurwerk, piano spelen, tekenen/animeren/film en video, creatieve/culturele bezigheden, festivals ..

Hoe kan ik jou bereiken?
Quote me of DM me.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:47:10 #213
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_112277740
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:45 schreef Faazz het volgende:
Waar woon je?
Culemborg (omg. Utrecht)

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Ik verveel me. Niet persé op zoek naar vriendschap, desnoods blijft het bij één keer. In groepsverband of één op één. Iets doen wat we beide nog nooit gedaan hebben of zo. Of neem me mee op sleeptouw naar wat jij helemaal tof vind. Verras me.

Waarom hier een berichtje?
Kijken wat er leeft. Wat doe je, waarom en hoe.

Werk en hobbies?
Werk: Postbode, freelancer, biertapper bij evenementen en vrijwilliger bij studentenproject.
Hobbies: Longboarden, vuurwerk, piano spelen, tekenen/animeren/film en video, creatieve/culturele bezigheden, festivals ..

Hoe kan ik jou bereiken?
Quote me of DM me.
Welkom :W

Praat ook mee in de SC :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:50:00 #214
52513 whosvegas
The Trickster
pi_112277889
Leuk dat er steeds meer mensen bij komen!
Are you nuts??
pi_112278617
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:45 schreef Faazz het volgende:
Waar woon je?
Culemborg (omg. Utrecht)

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Ik verveel me. Niet persé op zoek naar vriendschap, desnoods blijft het bij één keer. In groepsverband of één op één. Iets doen wat we beide nog nooit gedaan hebben of zo. Of neem me mee op sleeptouw naar wat jij helemaal tof vind. Verras me.

Waarom hier een berichtje?
Kijken wat er leeft. Wat doe je, waarom en hoe.

Werk en hobbies?
Werk: Postbode, freelancer, biertapper bij evenementen en vrijwilliger bij studentenproject.
Hobbies: Longboarden, vuurwerk, piano spelen, tekenen/animeren/film en video, creatieve/culturele bezigheden, festivals ..

Hoe kan ik jou bereiken?
Quote me of DM me.
Leuk!
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:10:47 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112278982
Ik weet nog niet of ik 30 juni kan, maar het lijkt me gezellig om ook eens een keer te komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:12:00 #217
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_112279041
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet nog niet of ik 30 juni kan, maar het lijkt me gezellig om ook eens een keer te komen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Er zijn regelmatig meets.
pi_112292999
Waar woon je?
Provincie Utrecht in het groene hart

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
in bekend gezelschap de clown, erg goed in relativeren en ik probeer maximaal van het leven te genieten. Ik kan heel serieus zijn, maar ben dat zeker niet constant. Het liefst ga ik met vrienden lekker borrelen en slap ouwehoeren. Verder probeer ik daar wat sportieve activiteiten tegenover te zetten.

Werk:
Financiële sector

Hobbies enzo:
Heb ik niet echt bedacht ik me laatst. Het enige dat ik graag doe is met vrienden afspreken (vaak een paar keer per week om te borrelen of uit eten te gaan). Daarnaast probeer ik wat te sporten en legt mijn werk en de studie naast mijn werk (op dit moment) wel een redelijk beslag op me.

Op vrije avonden zit Ik zit veel op internet wat te browsen (GoT, FoK, Cyclingnews). Ik heb in het verleden wel redelijk veel gegamed (Civilization I/II/) en ook op Internet een tijdje heel intensief Travian gespeeld. Verder kijk ik wel redelijk wat wielrennen op tv.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM/DM

Waarom nieuwe mensen ontmoeten?
Ondanks dat ik een groot?? sociaal netwerk heb en eigenlijk best veel vrienden / goede bekenden heb wil ik me graag verder ontwikkelen in het ontmoeten van nieuwe mensen. Relaties onderhouden kan ik goed, maar nieuwe mensen ontmoeten wat minder.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:53:46 #219
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_112303855
Waar woon je?
Diemen , Noord-Holland

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?
Verlegen als ik iemand niet ken en kom vaak wel los zodra ik mensen vertrouw. Veel moeite met het opbouwen en onderhouden van sociale contacten. Prettig gestoord in een vertrouwde situatie.

Werk:
Verschillende werkzaamheden bij een webbedrijf.

Hobbies enzo:
Gamen, hardlopen, volgen van voetbal (Vandaar de username....)

Hoe kan ik jou bereiken?
PM
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:37:15 #220
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112305433
Als het goed is staat iedereen tot dit punt in de wiki.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_112311156
Ik zie automatic_ in dit topic, mede West-Brabant bewoner, moet wel gezellig zijn hier dus ;)

Waar woon je?
Oudenbosch, Noord-Brabant

Hoe oud ben je?
32

Omschrijving?
Niet toevallig dat ik eerst de rest van de vragen invul en dan pas deze, ik zal het eens met wat steekwoorden en korte zinnen proberen:
- rustig en introvert
- kat uit de boom kijker
- Als ik je eenmaal ken kom ik wel een stuk losser
- droge, soms sarcastische humor
- rook graag een jointje, drink graag een biertje
- vroeger een partyanimal, tegenwoordig een stuk rustiger (zal wel ouderdom zijn :') )
- Heb een vaste groep vrienden waar ik weleens wat mee ga drinken, ben ook niet echt op zoek naar nieuwe vriendschappen ofzo, maar op zich is het nooit verkeerd om eens wat nieuwe mensen te ontmoeten.

Werk en hobbies?
Ik werk bij een redelijk grote computerwinkel, in het magazijn, niks spectaculairs, maar dan had ik maar een vak moeten leren :') Heb niet echt hobbies die ik iedere dag of heel vaak beoefen, af en toe eens met de camera op pad om wat leuke foto's te schieten, ik hou van gamen maar om nou te zeggen dat het mijn hobby is, nah, ben meer een casual dan een hardcore gamer in ieder geval. Verder luister ik graag muziek, wil ik d.m.v. interessante websites en documentaires alles te weten komen over van alles wat ik maar interessant vind, zoals het menselijk lichaam, de natuur, auto's, het heelal en ja, quantumfysica vind ik ook razend interessant, jammer dat het zo onbegrijpelijk is.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, DM en als je heel aardig bent mag je misschien ook wel mijn FB ;)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:08:20 #222
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112311230
Ahhh, wat leuk! O+ :@

Ik heb Kper toegevoegd in de Wiki :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112314297
Wie heeft zin om morgen avond iets leuks te gaan doen?
pi_112314863
Vanavond ook wel :)
Rustig aan.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:45:55 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112315032
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
Vanavond ook wel :)
Vanavond leuke band in Lazarus.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')