De volgende krijgt gewoon een roogloeiende pook in zijn/haar rectum tijdens de Utrecht-meet.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:35 schreef Weissman het volgende:
Alle slowchatters naar het andere topic AUB.
U BENT GEWAARSCHUWD !!
http://wiki.fok.nl/index.php/Nieuwemensen2535quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is nou die wiki waar iedereen het over heeft?!?
En sta ik er ook al in?
Er staat een linkje naar de wiki in de OPquote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is nou die wiki waar iedereen het over heeft?!?
En sta ik er ook al in?
Lees de fucking OP. Je kunt jezelf in de wiki zettenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, thanks. Ik stond er nog niet in zag ik?
Als je hersencellen slapen is het tijd om je tandjes poetsen en naar bed te gaan dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er stond nergens -hoe- ik die aan moest passen, maar ik lees het allemaal morgen wel nog eens door. Dan ben ik niet zo moe
Bovenin de wiki zit een knopje bewerken. Dat knopje zou zomaar ergens voor kunnen dienen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er stond nergens -hoe- ik die aan moest passen, maar ik lees het allemaal morgen wel nog eens door. Dan ben ik niet zo moe
Ik zal daar morgen naar gaan kijken wanneer ik weer helemaal helder ben. Ik zal me dan ook uitgebreider gaan voorstellen en zoquote:Op maandag 28 mei 2012 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bovenin de wiki zit een knopje bewerken. Dat knopje zou zomaar ergens voor kunnen dienen.
Ik ga morgen even kijken of de wiki nog klopt. Alles wat al wel in het topic staat maar nog niet in de wiki zal ik dan aanpassen. Mensen die zich geroepen voelen om nu iets aan de wiki te veranderen moeten zich daar echter zeker niet door laten tegenhouden.
Staartquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef FerryNL het volgende:
Hey ik zie dar Tijnbrein ook een Dordtenaar is.![]()
![]()
Waar woon jij precies dan? Ik woon zelf in Crabbehof. Wel lachen zeg dat er in ieder geval 1 iemand is die ook in Dordrecht woont.
Heb je hier al eens gekeken? Zitten er nog veel meerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef FerryNL het volgende:
Hey ik zie dar Tijnbrein ook een Dordtenaar is.![]()
![]()
Waar woon jij precies dan? Ik woon zelf in Crabbehof. Wel lachen zeg dat er in ieder geval 1 iemand is die ook in Dordrecht woont.
Yeah!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef LaPeach het volgende:
Wiki en OP even aangepast.. henrivo je staat erbij onder voorbehoud
Ik val af, er komt voetbal op tvquote:P.S. Iemand in de omgeving van Utrecht die zich verveelt vandaag/vanavond en zin heeft om iets te gaan doen?
Oh ja, ik kan altijd nog tv gaan kijken! Maar ik vind voetbal dan weer niets aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef DeHovenier het volgende:
Welkom
Bij een paar punten herken ik mezelf wel in jou
[..]
Ik val af, er komt voetbal op tv
| 1 2 3 4 5 | class Welcome { public static void main(String[] args) { System.out.println("Daalder82, welkom!"); } } |
Hehe, die code komt me wel bekend voor. Heel wat beter dan de code die ik dagelijks zie (natuurlijk altijd van anderenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[ code verwijderd ]
Geen C#, maar Java begrijp je vast ook wel.![]()
Een solo-reis door de VS is ook geweldig trouwens, heb ik afgelopen zomer gedaan. Er is trouwens ook een SC-topic: [25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #3
Hey man, hoe is het? Nou ja, eigenlijk heb je dat net verteld en je zit in elk geval vol met goede voornemens. Goed om te horen dat je plannen maakt, nu nog uitvoeren!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Hehe, die code komt me wel bekend voor. Heel wat beter dan de code die ik dagelijks zie (natuurlijk altijd van anderen). Ik huiver een beetje voor een solo-reis omdat ik toch wat gezelschap wil (op tijden). Eens kijken naar het SC-topic.
Anyway, weer wat ontopic. Ik kom waarschijnlijk wel naar de meet op 30 juni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |