In leiden zijn de mensen blank... (Not kidding)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Gaat chill hierzo. Ik overweeg om te verhuizen naar Leiden joh. Zie jij een groot verschil tussen Leiden en Den Haag en welke?
Denk overigens niks te vinden voor 75m2, voor ong 650/670...
Dat laatste vooral. Denk dat Leiden toch meer dat gezellige heeft van een dorp, en Den Haag de nadelen van een grote stad..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In leiden zijn de mensen blank... (Not kidding)
Ehm, leiden is heel klein... Dorps is het eigenlijk zou je haast zeggen...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zijn de contacten intenser?
Blank door de hoge huren zeker hahaha
Nou... Dat eerste ook vooral hoor... Onderschat dat niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Denk dat Leiden toch meer dat gezellige heeft van een dorp, en Den Haag de nadelen van een grote stad..
Dat kan ik je niet vertellen... Ik vind de mensen in den-haag beter benaderbaar... Voor zover ik daarover kan oordelen komen ze daar meer ''open'' over.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zijn de contacten intenser?
Blank door de hoge huren zeker hahaha
Dat ook inderdaad.. Bedoelde eigenlijk meer dat ik vooral aan dat tweede punt dacht. Dat was het eerste dat me te binnen schoot.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou... Dat eerste ook vooral hoor... Onderschat dat niet.
Hmmm..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet vertellen... Ik vind de mensen in den-haag beter benaderbaar... Voor zover ik daarover kan oordelen komen ze daar meer ''open'' over.
Nee, maar ik hou wel van uitdagingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ze is heullll eng, wist je dat nog niet??
Pics van je bezem?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja. Wil je mijn bezem zien? Heeft de kleuren van de regenboog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |