ik vergeet je trouwens te vragen of jij die roze s-fles nog terugwil die ik van je kreeg omdat Geert z'n flesspeen aan gort beet gisterenquote:
Weet dat het goed bedoeld was, maar toch, maar toch zit het me niet helemaal lekker.quote:
Als tie je in de weg ligt breng je m maar mee de volgende keerquote:Op maandag 28 mei 2012 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vergeet je trouwens te vragen of jij die roze s-fles nog terugwil die ik van je kreeg omdat Geert z'n flesspeen aan gort beet gisteren
eigenlijk vind ik 't wel fijn om een tweede fles te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:23 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als tie je in de weg ligt breng je m maar mee de volgende keer
Told you so.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:22 schreef Rucky het volgende:
Ik let eventjes niet op en we zij wwer een topic verder.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Maar ik heb wel wat meer spulletjes voor Ingrid in huis.
Dat van dat spinnen eten is een hele oude urban legend:quote:Op maandag 28 mei 2012 22:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet dat het goed bedoeld was, maar toch, maar toch zit het me niet helemaal lekker.
Wel eens gelezen dat een mens spinnen in z'n slaap opeet. Onbedoeld.
Kan je nou al vertellen dat ik die ene die ik zag lopen niet lust.
Die pagina heb je net gemaakt.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat van dat spinnen eten is een hele oude urban legend:
http://www.snopes.com/science/stats/spiders.asp
Dan drink je water, net als ik.quote:
Dan ligt ie je dus niet in de wegquote:Op maandag 28 mei 2012 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik 't wel fijn om een tweede fles te hebbenkan ik een volle mee naar boven nemen als ie wakker wordt
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Kom hier maar heen, heb wel bier voor je!
Der zit nog wel een winkel die open is om de hoek.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die pagina heb je net gemaakt.
[..]
Dan drink je water, net als ik.
Waarom nou weer rozequote:Op maandag 28 mei 2012 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vergeet je trouwens te vragen of jij die roze s-fles nog terugwil die ik van je kreeg omdat Geert z'n flesspeen aan gort beet gisteren
Ik heb nog een tray in de auto liggen.quote:
omdat ik n knul en n meid hebquote:
Ook dat nog eens ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
en dan heb je ook nog eens warm bier
Ja, ik vond het ook raar.quote:
Ziet er toch niet uit dat die Olga Zajac dit nodig heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef frederik het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-by-salon-owner.html staat iets meer
Wie stopt er nou een afstandsbediening in zijn lamp?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:52 schreef cvboer het volgende:
Durf eigenlijk niet hier te posten, maar doe het toch. @ Ingrid, ik heb nog een Ikealamp liggen, zo'n witte glazen bol waar ik een kleurenlamp met afstandbediening in heb gedaan. Een Ikea livingcollors zeg maar.
Belang bij?
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wie stopt er nou een afstandsbediening in zijn lamp?
Oke, staat voor je klaar hier.quote:
Hendig! Je had ook nog een tv toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef cvboer het volgende:
uiteraard breng ik hem, maar dat moge duidelijk zijn. die 13 km vind ik niet zo'n ramp om te rijden.
Klopt, die neem ik ook mee.quote:
Jep.quote:
* DJMO infuus aanlegtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:30 schreef Merlijn het volgende:
Goeiesmorges. Ik moet dringend aan de koffie...
* Rucky om ook vraagd.quote:
Thanks!quote:
Is dat een zalfje oid? Ik ken het niet.....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:21 schreef DJMO het volgende:
k kom de spreekkamer in en huisarts zei meteen jij krijgt anti histamine .
Je gaat uitstekend hoor ik alweer. Zometeen maar eens naar mijn werk vertrekken.... Heb er maar een ochtendje aangeplakt...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:51 schreef Rucky het volgende:
Ik gooide mijn koffie om en nu lijkt het alsof ik in mijn broek geplast heb.
binnen zeven dagenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
En wanneer zou je resultaat moeten merken?
Gezellig, ik ookquote:
Die is hier alweer ver te zoekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:39 schreef frederik het volgende:
[..]
Door die tabletten, of doordat de zon dan weer vertrokken is
Stuur 's een beetje hier heen! En stuur dan ook eens wat foto's van Disney meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zelf schuld ...
Hier in het zuiden schijnt de zon nog gewoon
Nou en of! Koperen ploert doet goed z'n best hierzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zelf schuld ...
Hier in het zuiden schijnt de zon nog gewoon
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Stuur 's een beetje hier heen! En stuur dan ook eens wat foto's van Disney mee
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef Egberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Egberts heeft niet meer fotos gemaakt, heb daar overdag zonder telefoon geleefd dus geen fototoestel bij de hand
Zonnebril opzetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 voor zonnestraaltje speelt
Je moet ook niet in je blote kont gaan rennen. Je hebt niet voor niets zo'n mooie broek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef DJMO het volgende:
bingo ... een blaas ontsteking kan er ook nog wel bij
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:22 schreef -gt- het volgende:
heb thuis nog wel wat disney foto's
alleen niet van dit jaar
maak wel een mapje / fotolijstje op internet ergens![]()
Wil't een beetje lukken met verhuizen? Heb je alles wat je wilde hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:48 schreef belle1608 het volgende:
*bed in kamer staat& nog een hele hoop andere zooi...* *bende is*
Daar hebben we geen problemen mee om spullen te verdelen, in principe blijft alles bij hem en krijg ik gewoon deel geld terug (woonden daar net een jaar), maar het bed = van mij (van mijn tiener kamer)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wil't een beetje lukken met verhuizen? Heb je alles wat je wilde hebben?
Balen zeg filequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Merlijn het volgende:
Neuh, die heb ik eergisteren,gisteren en vanochtend al verricht. Staat toch weer dikke file op de a13, dus ik doe nog een belrondje.
Morgen komt de canvas voor de bruiloft binnen... ben erg benieuwd hoe dat heeft uitgepakt...
Het is een goede gast maar volgens mij is hij niet te vreten. Ik neem wel een boterham met kaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef maffemuts het volgende:
Is VanNelle nou nog steeds niet opgegeten? waar zijn die kannibalen toch als je ze nodig hebt![]()
Anyway, ook weer een beetje present. morgen m'n bed uit voor pas op... 75min werk! (mag wel uitslapen.. dat dan weer wel)
Speaking of which.... wat ga ik straks etenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is een goede gast maar volgens mij is hij niet te vreten. Ik neem wel een boterham met kaas.
Met dit soort vragen zou ik voorzichtig zijn. Als er een fout antwoord gegeven zou worden zou ik op zo'n vraag liever "nee" horen dan "ja". Terwijl ik denk dat jij juist hoopt op een "ja" als antwoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef DJMO het volgende:
leeen!!!
kunnen desloratadine en amoxicilline / clavalaanzuur samen worden ingenomen (anti-histamine + breed spectrum ab)
ik weet aan wie ik het vraagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef frederik het volgende:
[..]
Met dit soort vragen zou ik voorzichtig zijn. Als er een fout antwoord gegeven zou worden zou ik op zo'n vraag liever "nee" horen dan "ja". Terwijl ik denk dat jij juist hoopt op een "ja" als antwoord.
Kortom, zo'n vraag kun je denk ik beter stellen op een medisch forum.
Zeg, doe es lief!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:04 schreef maffemuts het volgende:
Is VanNelle nou nog steeds niet opgegeten? waar zijn die kannibalen toch als je ze nodig hebt![]()
Anyway, ook weer een beetje present. morgen m'n bed uit voor pas op... 75min werk! (mag wel uitslapen.. dat dan weer wel)
Moet ze even over de knie?quote:
O ja, ik zet haar wel even op mijn "nog te doen zodra... lijstje". Wordt een leuke kraam visite.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, maar pas als ze niet meer zwanger is.
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, zou bij twijfel kiezen voor inname van de AB en de Desloratadine even overslaan, mocht je het al wel ingenomen hebben, zou ik voor de zekerheid even wachten tot morgen met de AB en eerst de apotheek raadplegen voordat je ze inneemt. Er zijn namelijk bepaalde Anti-Histamine die wel een wisselwerking heeft met AB, welke precies weet ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef DJMO het volgende:
leeen!!!
kunnen desloratadine en amoxicilline / clavalaanzuur samen worden ingenomen (anti-histamine + breed spectrum ab)
desla-troep vanmorgen al ingenomen ... en eigenlijk zou ik wel nu willen beginnen met de AB aangezien ik al eens met nierbekken ontsteking heb gelegen .. dat was AUquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, zou bij twijfel kiezen voor inname van de AB en de Desloratadine even overslaan, mocht je het al wel ingenomen hebben, zou ik voor de zekerheid even wachten tot morgen met de AB en eerst de apotheek raadplegen voordat je ze inneemt. Er zijn namelijk bepaalde Anti-Histamine die wel een wisselwerking heeft met AB, welke precies weet ik niet
Rucky aan de smartphone met what's appquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Rucky het volgende:
Een warme kruik op je buik leggen.
En mijn mobiel heeft het begeven.
toch niet die-wat-het-einde-van-de-wereld-kan-overleven?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Rucky het volgende:
Een warme kruik op je buik leggen.
En mijn mobiel heeft het begeven.
Ik wil de meest simpele zonder camera en waarbij de batterij het tenminste 2 weken volhoud zoals nu.quote:
Ik heb geen bereik dus misschien is het niets. Maar sommige hebben mijn nr voor in geval van nood en dat is even minder.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
toch niet die-wat-het-einde-van-de-wereld-kan-overleven?
Misschien is er alleen even een mast uitgevallen.... Die dingen gaan nog niet eens stuk als je ze in de toiletpot laat vallen (quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb geen bereik dus misschien is het niets. Maar sommige hebben mijn nr voor in geval van nood en dat is even minder.
rekening betaald?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb geen bereik dus misschien is het niets. Maar sommige hebben mijn nr voor in geval van nood en dat is even minder.
Pre paid.quote:
Beltegoed verdampt?quote:
provider?quote:
Ik doe een jaar met beltegoed.quote:
T-Mobile en het is sinds gisteren.quote:
wanneer heb je voor 't laatst opgewaardeerd? Want sommige providers blokkeren nummers als er te lang niet is opgewaardeerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik doe een jaar met beltegoed.
[..]
T-Mobile en het is sinds gisteren.
Voor de bowlingmeet dacht ik maar dat kan nog wel wat langer zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
wanneer heb je voor 't laatst opgewaardeerd? Want sommige providers blokkeren nummers als er te lang niet is opgewaardeerd.
Zeker gelijk met 200 euro opgewaardeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Voor de bowlingmeet dacht ik maar dat kan nog wel wat langer zijn geweest.
Als je iets doet dan moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zeker gelijk met 200 euro opgewaardeerd
En indien je NU direct antwoord wilt hebben, bel dan de HAP. Zij kunnen het zo voor je nakijken en dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:29 schreef frederik het volgende:
[..]
Met dit soort vragen zou ik voorzichtig zijn. Als er een fout antwoord gegeven zou worden zou ik op zo'n vraag liever "nee" horen dan "ja". Terwijl ik denk dat jij juist hoopt op een "ja" als antwoord.
Kortom, zo'n vraag kun je denk ik beter stellen op een medisch forum.
das een goeiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
En indien je NU direct antwoord wilt hebben, bel dan de HAP. Zij kunnen het zo voor je nakijken en dan weet je het zeker.
Godskolere manquote:
Beter safe dan sorry.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef DJMO het volgende:
't kan dus gewoon samen .. wat ik al vermoedde, maar toch he.
quote:
Heb je geen pomp op je fiets?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:10 schreef Egberts het volgende:
TAAAAAAAAAAAAA,
band vanmorgen was niet lek maar ventiel was niet goed dicht gedraaid en zodoende liep de band heulemaal leeg ...
Een voordeel, ik heb de terugweg niet hoeven fietsen
quote:
Moet je eens zo'n stroomstoot ding als pomp vermommen. Kan je lachen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:18 schreef Egberts het volgende:
[..]
Die worden er standaard van af gehaald aangezien mijn fiets regelmatig op het station stond
Wekker niet gehoord, te laat op werk, een beetje nuttg maken in het FHF, laat thuis het gewoonlijke dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef belle1608 het volgende:
Hi Rucky & Egberts,
Gezellige dag gehad vandaag! Net nog even gedanst, dansexamen uitgesteld naar januari (i.p.v. 23 juni)
Dansen gaat wel weer de goede kant op, kwartjes beginnen te vallen
Hoe was jullie dag?
* Rucky gooit worst.quote:
quote:Basisverzekering
U krijgt 100% vergoeding voor de kosten van één stoppen-met-roken-programma dat gericht is op gedragsverandering, per persoon, per kalenderjaar.
Salamie.quote:
Ik kan haar ook helpen met stoppen en dat is gratis.quote:
Geef de koningin maar weer de schuld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef Merlijn het volgende:
Mjah, ik denk er ook al een tijdje over om te stoppen, maar de laatste keer heeft mijn omgeving me uiteindelijk gesmeekt om alsjeblieft weer te gaan roken...
Ojeeeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef Merlijn het volgende:
Mjah, ik denk er ook al een tijdje over om te stoppen, maar de laatste keer heeft mijn omgeving me uiteindelijk gesmeekt om alsjeblieft weer te gaan roken...
Die snap ik dan weer nietquote:
Jij zei tijdens het klussen: 5 min voor de koningin.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij zei tijdens het klussen: 5 min voor de koningin.
Gelukkig nemen we een paar keer per dag tijd voor haar.quote:
samen stoppen? van jou kan ik meer steun verwachten dan van johanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef Merlijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
samen stoppen? van jou kan ik meer steun verwachten dan van johanIk ben mentaal nog niet zover om te stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben mentaal nog niet zover om te stoppen.Ik ook nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef maffemuts het volgende:
Merlijn @ spoiler 2 ... helpt niet, gaat ie vragen wie dat is op die 'foto'
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben mentaal nog niet zover om te stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* DJMO geeft maffe een doekje en schoonmaakmiddel om beeldscherm schoon te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef maffemuts het volgende:
Merlijn @ spoiler 2 ... helpt niet, gaat ie vragen wie dat is op die 'foto'
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Zeker niet.quote:
Zal t doorgevenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
btw maffe .. bedank hips voor me dat hij een extra mobiele lader voor me kon ritselen op z'n werkben er dolblij mee .. heeft me vanmiddag echt uit de brand geholpen toen ik de ha moest bellen voor de uitslag en ik vrijwel geen batterij meer over had
![]()
Euh nee. Dan krijg je van die reacties: "En jij dan? Ik kan het, dus jij ook" Etc etc...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
zeg .. open dan een support DJMO bij het stoppen met roken topic ... jullie hoeven zelf niet te stoppen .. als je maar steun betuigt
Zou het beste passen in ONZ / R&P gok ik... mocht het goed gaan kan ie altijd nog naar FHFquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef DJMO het volgende:
zeg .. open dan een support DJMO bij het stoppen met roken topic ... jullie hoeven zelf niet te stoppen .. als je maar steun betuigt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zou het beste passen in ONZ / R&P gok ik... mocht het goed gaan kan ie altijd nog naar FHF
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zou het beste passen in ONZ / R&P gok ik... mocht het goed gaan kan ie altijd nog naar FHF
Precies!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gewoon stoppen en niet zeikenWe vragen heus wel af en toe hoe het gaat
Een zware vannelle?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Precies!
* vannelle steekt nog een peukje op
* Gooit Yska molletjes500 toe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Molletjessss I'm coming! Bijna thuis en dan snel die koppijn bestrijden. Bahbahbah
* Rucky mee doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Precies!
* vannelle steekt nog een peukje op
Ik maak hem net uit.quote:
Je moet van jouw probleem niet ons probleem makenquote:
* Papabear slaat een arm om DJMO heen.quote:
* DJMO kijkt schuldig naar de asbakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear slaat een arm om DJMO heen.
Gefeliciteerd met je eerste 5 rookloze minuten. Je kunt het
quote:
Zie je? ze supporteert haarzelf geeneensquote:
Ik hoop dat het je lukt DJMO dat zal je helpen om te kunnen rennen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
hey, ik ben mentaal afscheid aan het nemen! Volgende week donderdag eerste gesprek bij de huisarts/praktijkverpleegkundige (6x woordwaarde)
Ja. Heb je het al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef Ireth het volgende:
Ben ik dan zo simpel dat ik denk "dan koop je toch gewoon niks meer??"
ja. ik rook al twintig jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef Ireth het volgende:
Ben ik dan zo simpel dat ik denk "dan koop je toch gewoon niks meer??"
Al meerdere malenquote:
Ik rook al 22 jaar. Alleen doe ik een hele week met een pakje sigaretten. Wat hier heel goed hielp was gelijk instellen dat er binnen niet gerookt wordt. Ik rook dus een peukje bij de bushalte, bij het schoolhek. In de zomer rook ik dus overigens ook meer dan in de winterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja. ik rook al twintig jaar.dat is niet zomaar uit te vlakken door niks meer te kopen. Ik ben zowel lichamelijk als geestelijk verslaafd aan nicotine
Ik rook in huis, alleen rook ik buiten als bezoek er niet tegen kanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik rook al 22 jaar. Alleen doe ik een hele week met een pakje sigaretten. Wat hier heel goed hielp was gelijk instellen dat er binnen niet gerookt wordt. Ik rook dus een peukje bij de bushalte, bij het schoolhek. In de zomer rook ik dus overigens ook meer dan in de winter
Tot die tijd gewoon lekker blijven doorroken (serieus). De lichamelijke verslaving is niet zo'n probleem (binnen 4 dagen ben je lichamelijk niet meer verslaafd), maar het zijn vooral de 'gewoonte-sigaretten' die moeilijk zijn (geestelijke verslaving).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
hey, ik ben mentaal afscheid aan het nemen! Volgende week donderdag eerste gesprek bij de huisarts/praktijkverpleegkundige (6x woordwaarde)
Ah, daar hebben we de aanleiding...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tot die tijd gewoon lekker blijven doorroken (serieus). De lichamelijke verslaving is niet zo'n probleem (binnen 4 dagen ben je lichamelijk niet meer verslaafd), maar het zijn vooral de 'gewoonte-sigaretten' die moeilijk zijn (geestelijke verslaving).
Ik rook nu voornamelijk alleen nog maar de 'gewoonte-shaggies' en de rest sla ik over. Dan zeg ik tegen mezelf "Ik neem hem straks wel" en dan heb je na een kwartier al geen trek meer. En dan ben je zomaar opeens een paar uur verder
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik rook in huis, alleen rook ik buiten als bezoek er niet tegen kan
Ja, b.v. elke dag op kantoor om half 10 bij de koffie, dan om 13:00 uur na de lunch en om 15:00 uur weer. De eerstvolgende is dan weer thuis na het eten (als ik er aan denk).quote:
Maar hij roept je! Hoor je dat niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef Papabear het volgende:
Nu ik dit schrijf krijg ik b.v. ook weer trek in een 'shaggie', maar ik doe het gewoon niet en zeg tegen mezelf "komt straks wel, ik kan nog prima zonder" (beetje zelf-psychologie)
Zeker weten! En het blijft lekker fris in huisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:35 schreef vannelle het volgende:
Ik rook nu in principe ook alleen buiten en dat scheelt behoorlijk in het aantal peukjes per dag!
In het begin roepen ze niet, dan SCHREEUWEN zequote:
Moet je doen alsof het vrouwen zijn die schreeuwen, hoef je tenminste niet te luisteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
In het begin roepen ze niet, dan SCHREEUWEN zeMaar na een paar dagen wen je al aan het minderen en wordt de behoefte steeds minder.
Maar helemaal stoppen is me nog niet gelukt.
"Ja vrouw"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je doen alsof het vrouwen zijn die schreeuwen, hoef je tenminste niet te luisteren.
dat zijn kinderenquote:
Belle rookt ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ben ik nou samen met Ingrid de enige die niet rookt? (of Ingrid moet ook roken :p maar k heb geen sigaret gezien in die 2 en een half uur vorige week :p)
grmbll waarom moet het overal waar ik chat op zeiken uitdraaien? op facebook ook al .. ik: je weet hoe puppy's zijn he? antwoord: ja, vernielen het meubilair en pissen overal ..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zij tevreden en jij pist in je broek van het lachen
Ik rook niet!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ben ik nou samen met Ingrid de enige die niet rookt? (of Ingrid moet ook roken :p maar k heb geen sigaret gezien in die 2 en een half uur vorige week :p)
JK ook niet. Lapeach ook niet...quote:
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
grmbll waarom moet het overal waar ik chat op zeiken uitdraaien? op facebook ook al .. ik: je weet hoe puppy's zijn he? antwoord: ja, vernielen het meubilair en pissen overal ..
kan er nou niemand enige compassie tonen? ik heb verdikkie wél een blaasontsteking ja!
Ik rook ook niet (nooit gedaan, dus ook nooit gestopt)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Das heel shit. Hoop voor je dat je net in je broek zeikt!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
grmbll waarom moet het overal waar ik chat op zeiken uitdraaien? op facebook ook al .. ik: je weet hoe puppy's zijn he? antwoord: ja, vernielen het meubilair en pissen overal ..
kan er nou niemand enige compassie tonen? ik heb verdikkie wél een blaasontsteking ja!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Das heel shit. Hoop voor je dat je net in je broek zeikt!
Enne alle niet rokertsss, toppers!
Even quoten.... over compassie geprokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Das heel shit. Hoop voor je dat je net in je broek zeikt!
Oeps NIET dus.quote:
it kin nèt (niet dus)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oeps NIET dus.daar gaat mn goed bedoelde tekst!
Jaquote:
Ga je gezeik mee krijgen, wedden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oeps NIET dus.daar gaat mn goed bedoelde tekst!
Heus niet, ik heb nooit probs met Mo!quote:
Ik af en toe, maar daarna komt weer de fase van het sluiten van een compromis (dat ik gelijk heb)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heus niet, ik heb nooit probs met Mo!
fixedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik af en toe, maar daarna komt weer de fase van het sluiten van een compromis (dat ik gelijk heb)de goedmaakseks (om te laten zien dat ik fout zat)
* Papabear blij is dat z'n naam niet met een 'J' begintquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef DJMO het volgende:
j: kan je morgen twee broeken wassen voor me?
ik: ja hoor, leg maar bij de wasmachine neer ..
j: *pleurt twee broeken de trap af en duikt z;n nest in
ik: zo dan .. hier hond, was m'n kleding anders heb je ruzie?
klootzak .
Moet je toch nog 2 broeken vol zeiken en vragen of hij ze wil wassen... Of geef m morgen een vers glaasje appelsap troebel...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef DJMO het volgende:
klootzak .
Kan me goed voorstellen dat je daar minder blij van wordt....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef DJMO het volgende:
klootzak .
Ohhhhh, jij bent echt erg vanavond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Moet je toch nog 2 broeken vol zeiken en vragen of hij ze wil wassen... Of geef m morgen een vers glaasje appelsap troebel...
*verslikt zichquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Moet je toch nog 2 broeken vol zeiken en vragen of hij ze wil wassen... Of geef m morgen een vers glaasje appelsap troebel...
Oooooo nog beter, zet een lekker glaasje naast zn bed. Als ie dan 'snachts wakker wordt en dorst heef... Jum!quote:
Doe het dan gelijk goed en sleur haar het bed in....quote:
Maar stuur haar daarna als jullie uit gerampetampt zijn wel ff naar de wc. Dan heeft ze wat minder kans op blaasontstekingen...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed en sleur haar het bed in....
even ontspannen inderdaad. Dat voorkomt een hoop. En daarna snel terug voor de tweede ronde.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar stuur haar daarna als jullie uit gerampetampt zijn wel ff naar de wc. Dan heeft ze wat minder kans op blaasontstekingen...
* noteert op prikbordquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar stuur haar daarna als jullie uit gerampetampt zijn wel ff naar de wc. Dan heeft ze wat minder kans op blaasontstekingen...
Is toch basiskennis vrouwelijke anatomie?quote:
Ik dacht dat ik alles al wist, maar er gaat een hele nieuwe wereld voor me open.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is toch basiskennis vrouwelijke anatomie?
Moet *ik* als jonkie je nou nog uit gaan leggen hoe het werkt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles al wist, maar er gaat een hele nieuwe wereld voor me open.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moet *ik* als jonkie je nou nog uit gaan leggen hoe het werkt?
Hoe doe jij dat meestal?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ach naja, tis ook wel fijn dat de oudjes nog wat van de broekies kunnen leren;)
Yska had 3 weken geleden zelf een blaasontsteking met dezelfde aanleiding :p
* Merlijn kijkt naar klok: 00:04....quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef DJMO het volgende:
we zijn weer op niveau!!!
onder het nulpunt dus
* DJMO met yska meegaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja Yska verspreekt izich constant. Dusss k vis ff de aankopen uit de auto en ga maar naar bed.
ALLEEN.
pfffff.... afhakers....quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef vannelle het volgende:
Pffff, ik ga al weet ik hoe lang alleen naar bed. Het went.
http://www.korrelatie.nlquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef vannelle het volgende:
Pffff, ik ga al weet ik hoe lang alleen naar bed. Het went.
*parkeert Jan en Geert bij Merlijn en blijft vrolijk doorpostenquote:
Arme Bellequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
*parkeert Jan en Geert bij Merlijn en blijft vrolijk doorposten
Ik hoef je er niet naast hoor, straks laat je nog alles lopen n je slaap en daar lig k dan. In de gele zee van mo.quote:
Kom maar hoor... (rubber hamer weer uithaalt )quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
*parkeert Jan en Geert bij Merlijn en blijft vrolijk doorposten
Is niet hier.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kom maar hoor... (rubber hamer weer uithaalt )
[..]
Is niet hier.
Tsja, die heeft een drukker planning dan ikquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tsja, die heeft een drukker planning dan ik
Ach ja, na 12 uur hequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou Belle, gaat lekker daar ofnie dan!
Nou als ik nu naar de bank ga is t niet warm hoor. Het is buiten en bij de abn stinkt in de hoek altijd naar pis. Bah..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:13 schreef DJMO het volgende:
ik heb het koud... ik ga dus ook naar de bank oprotten
Mijn rekening is alweer leegquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou als ik nu naar de bank ga is t niet warm hoor. Het is buiten en bij de abn stinkt in de hoek altijd naar pis. Bah..
Ja dat krijg je er van als DJMO naar de bank gaat en nooit met lege handen naar huis...quote:
Ah, dus jij neemt mij mee uit etenquote:
Coolquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooooeh krijgen we hier dan een poll zodat wij mogen stemmen waar jullie gaan eten... Of met voorstellen en dan dobbelen!
Leef je uit *niet bekend is in de omgeving van Merlijn*quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooooeh krijgen we hier dan een poll zodat wij mogen stemmen waar jullie gaan eten... Of met voorstellen en dan dobbelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |