eens. Dus steek je hand maar in eigen boezem en wacht gewoon afquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:53 schreef jankaas020 het volgende:
Wat je vind moet je bij de politie brengen, of lekker zelf houden.
En jij zegt iets over nederlands?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:53 schreef jankaas020 het volgende:
Wat je vind moet je bij de politie brengen, of lekker zelf houden.
Zelfde geneuzel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
Fijn hee, ik wil D3 opstarten, wordt D3 gepatched, druk op play, log in, krijg ik een melding van "A new patch is available, the game will now close." En vervolgens crashed D3 en als ik hem weer opstart zegtie dat D3 up to date is. Maar zodra ik wil inloggen krijg ik weer de melding dat er een patch is...![]()
Dat is de wet, zeik over taal of schrijffouten en je zal zelf in dezelfde post of in die daarna ook een fout maken.quote:
En ik zeik niet (of wel, want Nederlander.) want meer mensen hebben er last van:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:49 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en ik vind dat je zeikt als een oud wijf en zeiken op fok zal het proces niet versnellen.
(zelfde reden trouwens dat KLB zo verschrikkelijk populair is op fok.)quote:
Hier ookquote:
In-game? Kan de game niet eens opstarten -.-quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
It's possible you're attempting to log in to a region that hasn't yet patched.
If you've patched to 1.0.2 but a region has not yet updated to the same version, you will not be able to log in to that region. Please check your in-game Options -> Account.
Aldus een meneert van Blizzard.
Ik kan nog wel opstarten, server selecteren maar met EU blijft hij patch loopen. En aangezien daar mijn heroes op staan ga ik US niet eens proberenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
In-game? Kan de game niet eens opstarten -.-
D3 gedeinstalleerd, de map diablo 3 verwijdert, de enUS-installer verwijdert en toen de enGB installer gedownload en aangezet. Wezen downloaden tot playable en geprobeerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe? heb de eu installer gedownload, kan niet installen
echt? was dus blijkbaar niet eens nodig. zie post boven jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
D3 gedeinstalleerd, de map diablo 3 verwijdert, de enUS-installer verwijdert en toen de enGB installer gedownload en aangezet. Wezen downloaden tot playable en geprobeerd.
Eerste hit: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150114789quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL voor de mensen met patch problemen:
http://lmgtfy.com/?q=diab(...)ithout+un-installing
lukt niet bij mij..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Eerste hit: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150114789
Werkt goed man!
Hier ook niet,quote:
Ja, maar je begint wel weer aan het begin, of zijn er andere quests?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Matty___ het volgende:
[..]
zolang je nog niet lvl 60 bent kun je nog wel even door
Wat bedoel je met als parameters?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef DemonRage het volgende:
• Ga naar de map waar je Diablo 3 geïnstalleerd hebt.
• Open D3Debug.txt
• Zoek naar de regel met Command Line: -launch -uid ...
• Start Diablo III.exe met als parameters -launch -uid (en wat daarachter staat)
quote:
Bij meerdere niet, zie ook dat topic op battle.net, ik zag dat de oplossing per persoon verschillend kon zijn en daarom heb ik besloten tot een reinstall. En voor mij werkt dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hier ook niet,
* Diablo start op
* Met ww invoeren geeft hij aan dat er een patch is
* game opnieuw opstarten
* Diablo is already running.
En niets.
Als je daar ziet staan Command Line: -launch -uid diablo3_engbquote:
Of je zet het achter doel en tussen de """""""""""":quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je daar ziet staan Command Line: -launch -uid diablo3_engb
Dan ga je via de command prompt van windows naar de map van diablo 3 en daar typ je
"Diablo III.exe" -launch -uid diablo3_engb
(volgens mij werkt dit alleen nog als je de patch nog niet gedownload hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |