Ik ga het niet betalen, maar het gaat wel jammer worden als alle goede items straks enkel nog in de RMAH staan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Op dit moment is het allemaal nog gokwerk. Persoonlijk denk ik ook niet dat het er leuker op gaat maken, maar aan de andere kant ben ik toch niet van plan om echt geld neer te leggen voor ingame items of verder gebruik te maken van de RMAH.
Ah kijken. En zelf een bedrag verzinnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe bepalen jullie de waarde van items?
Er zijn bepaalde stat combinaties erg veel gold waard. Wel altijd even de AH checken en filteren op soortgelijke items om de prijs te checken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hell is gewoon makkelijk, het wordt pas lastig halverwege act 2 op Inferno.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Hell makkelijk zeg. Volgens mij is mijn level gewoon veelte hoog want zo getalenteerd ben ik ook weer niet
Ik weet alleen wat van 1H/2H melee weapons af, maar daarbij is de DPS eigenlijk het meest belangrijke van allemaal. Als ze daarbij nog veel VIT (en STR of DEX) hebben is dat helemaal mooi. Ik ging van een 760DPS naar 960DPS 2H sword en mijn damage stat schoot door het dak door die verandering, dus het best sorteer je wapens op DPS en kijk je voor hoeveel jouw wapen op basis van DPS waard is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef djedz het volgende:
Salt_Seafood
Kan je mij die stats een beetje uitleggen? Ik ben nu al enkele uren op AH aan het rondkijken maar weet niet goed naar wat ik moet zoeken.
Zelf dacht ik dat bijv. Lifesteal + life on hit een goeie extra stats is op weapons.
Je haalt 2 dingen door elkaar heen, het geklaag over de game (wat ik dus fout had blijkbaar) en het naaien van newbies op de AH. Tuurlijk weet ik zelf ook wel dat jij het niet doet maar de mensen die je items kopen wel, maar als mensen de max buyout filter gebruiken kan je 90% van je gear voor onder de 100k vinden.quote:Overigens vraag ik me nog steeds af wie ik nou naai Chef. Het lijkt me duidelijk dat je mij verwarde met iemand anders, buiten wat lag en login probleempjes heb ik nog nooit geklaagd over het spel.
Ik denk dat de prijzen alleen nog maar hoger worden aangezien de waarde van gold (hard) zal zakken als straks de RMAH uitkomt, maar dat is speculeren. Overigens heb je 500k redelijk snel bij elkaar gefarmed dus ik zie de onredelijkheid er niet zo van in, zeker aangezien we het hier hebben over huidige end-game gear.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je haalt 2 dingen door elkaar heen, het geklaag over de game (wat ik dus fout had blijkbaar) en het naaien van newbies op de AH. Tuurlijk weet ik zelf ook wel dat jij het niet doet maar de mensen die je items kopen wel, maar als mensen de max buyout filter gebruiken kan je 90% van je gear voor onder de 100k vinden.
Serieus, kijk maar na, zoek een item op die voor een paar miljoen te koop staat, filter de rest er allemaal uit en je vind hetzelfde item voor 25k als je goed zoekt. En dat is mijn hele punt dat het nu nog het begin van de game is, dus iedereen loopt in chaos van alles te kopen voor zwaar overdreven prijzen, maar dat gaat flink veranderen met de komst van RMAH.
Weten wat voor stats de andere classes gebruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
+12-15% attack speed + 3-7% crit change samen is bijv erg goed, als deze dan ook nog eens op een amulet zitten dan weet je dat je spreekwoordelijk goud in handen hebtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Weten wat voor stats de andere classes gebruiken.
Soms kom ik een rare tegen en weet ik gewoon dat een andere class die zeker wel wilt hebben.
BV 100+ in een belangrijke stat.
Attack speed.
zolang je nog niet lvl 60 bent kun je nog wel even doorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
En opeens was ik klaar op NormalDe Boss voor Diablo vond ik eigenlijk lastiger dan Diablo. Ik zit te twijfelen of ik met deze char verder ga (of opnieuw begin eigenlijk) of een alt ga beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |