abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112200860
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:02 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Vind je dat echt? Ik kan echt niet onder de indruk raken van hem, weet ook niet hoe dat komt. Ik vind hem sowieso veel beter passen op het middenveld.
Voor het middenveld vind ik hem juist niet goed genoeg. Helemaal niet voor het spel dat Ajax wil spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_112200888
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Siem is na zijn broertje de best voetballende spits.
Vind je? Ik vind voornamelijk zijn inzicht heel goed, hij staat altijd op de goede plek. Alleen technisch is hij toch nogal beperkt.
pi_112200893
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Siem is na zijn broertje de best voetballende spits.
Vindt Lens als voetballende spits beter, alleen scoort Siem meer in belangrijke wedstrijden.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_112200918
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Voor het middenveld vind ik hem juist niet goed genoeg. Helemaal niet voor het spel dat Ajax wil spelen.
Dat kan, bij veel Ajacieden die ik spreek zijn de meningen ook erg verdeeld. Als iedereen trouwens fit is volgend seizoen dan zal die wel op de bank terechtkomen denk ik.
pi_112200919
quote:

[..]

Ik zie hem eerder als een betere versie van Toivonen. Maar dat past inderdaad niet in het Ajax systeem.
pi_112200924
quote:

[..]

Siem is ook gewoon een speler dat overal kan spelen, maar op elke positie is hij gewoon een net niet speler.
pi_112200941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:04 schreef Adames het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind voornamelijk zijn inzicht heel goed, hij staat altijd op de goede plek. Alleen technisch is hij toch nogal beperkt.
Laat ik het zo formuleren. Ik vind Siem na Luuk de beste spits die zijn medepelers beter laat voetballen. Hij heeft een goede kaats.
pi_112200947
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik zie hem eerder als een betere versie van Toivonen. Maar dat past inderdaad niet in het Ajax systeem.
Betere versie?
Misschien in gedrag maar niet als speler.
pi_112200978
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Vindt Lens als voetballende spits beter, alleen scoort Siem meer in belangrijke wedstrijden.
Lens is te wild en opportunistisch. Soms een 9 vaak een 5. Siem is degelijker. Ik vind Lens veel meer een 442 spits.
pi_112200983
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Betere versie?
Het is hoe je breed je gedrag definieert. Toivonen wil wel eens zelfzuchtig zijn, terwijl Siem altijd voor de beste oplossing gaat (voor zover hij dat op dat moment kan beoordelen).
pi_112201020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Betere versie?
Mwa. Lopende middenvelders die redelijk makkelijk scoren. Ook beide geen goede steekpass. Ik zou Toivonen trouwens de beste spitsoptie voor PSV vinden. Qua niveau vind ik ze niet voor elkaar onderdoen.
pi_112201021
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:07 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Lens is te wild en opportunistisch. Soms een 9 vaak een 5. Siem is degelijker. Ik vind Lens veel meer een 442 spits.
Dat sowieso. Als je PSV in een 442 laat spelen met opkomend middenveld/backs die het veld breed houden, dan heb je een zeer behoorlijk team.
pi_112201034
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:07 schreef Adames het volgende:

[..]

Het is hoe je breed je gedrag definieert. Toivonen wil wel eens zelfzuchtig zijn, terwijl Siem altijd voor de beste oplossing gaat (voor zover hij dat op dat moment kan beoordelen).
Daar moet ik je gelijk ingeven. Soms krijg ik ook het gevoel dat Toivonen expres een bal op een manier aangeeft dat hij het daarna terug moet krijgen. Ik kan het niet echt goed uitleggen, maar je ziet wel dat hij liever bal terug krijgt om zelf te scoren in plaats van een assist.
pi_112201045
Siem heeft gewoon hetzelfde probleem als Toivonen. Het zijn beide eigenlijk geen spitsen en ook geen echte '10's. Wel scoren ze allebei belangrijke doelpunten (Toivonen dit seizoen ook zeker) en zijn ze daarom erg belangrijk.
pi_112201063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:09 schreef tompsv18 het volgende:
Siem heeft gewoon hetzelfde probleem als Toivonen. Het zijn beide eigenlijk geen spitsen en ook geen echte '10's. Wel scoren ze allebei belangrijke doelpunten (Toivonen dit seizoen ook zeker) en zijn ze daarom erg belangrijk.
9,5
pi_112201079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ze zijn slechtere versie van RVP.
RVP is ook niet een 'echte' spits.
pi_112201104
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:11 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ze zijn slechtere versie van RVP.
RVP is ook niet een 'echte' spits.
rvp is totaal anders
pi_112201110
Denken jullie trouwens niet dat het middenveld volgend jaar veel te traag wordt? Met Strootman, Van Bommel en Wijnaldum zul je niet snel een goede balcirculatie krijgen. Ik ben bang dat als er flink druk op jullie gezet gaat worden jullie een probleem krijgen.
pi_112201145
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Denken jullie trouwens niet dat het middenveld volgend jaar veel te traag wordt? Met Strootman, Van Bommel en Wijnaldum zul je niet snel een goede balcirculatie krijgen. Ik ben bang dat als er flink druk op jullie gezet gaat worden jullie een probleem krijgen.
Ik zou sowieso wel graag een creatieve speler erbij zien met een goede steekpass en dat is Wijnaldum niet. Djuricic of Maher zou ik graag zien komen, maar die lijken me onhaalbaar.
pi_112201190
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:11 schreef Adames het volgende:

[..]

rvp is totaal anders
Anders in wat?
pi_112201204
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:14 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Anders in wat?
handelingssnelheid en techniek
pi_112201242
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik zou sowieso wel graag een creatieve speler erbij zien met een goede steekpass en dat is Wijnaldum niet. Djuricic of Maher zou ik graag zien komen, maar die lijken me onhaalbaar.
Ik denk eigenlijk precies hetzelfde. Wat Chase goed zei is dat PSV nu gewoon te verdedigend uitkomt te zien zonder veel druk naar kunnen voren. Strootman en MvB zijn meer reactie aanvallers, dus kan je ook niet verwachten dat ze elke wedstrijd 90minuten druk naar voren zorgen. Wijnaldum moet gewoon vervangen worden naar een Mertens. Ik geloof wel dat Mertens dat goed kan doen, omdat hij dat 0 procent verdedigend werk krijgt en dus zijn eigen gang kan gaan.
pi_112201248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:15 schreef Adames het volgende:

[..]

handelingssnelheid en techniek
Daarom zei ik ook slechtere versie. :P
pi_112201302
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk precies hetzelfde. Wat Chase goed zei is dat PSV nu gewoon te verdedigend uitkomt te zien zonder veel druk naar kunnen voren. Strootman en MvB zijn meer reactie aanvallers, dus kan je ook niet verwachten dat ze elke wedstrijd 90minuten druk naar voren zorgen. Wijnaldum moet gewoon vervangen worden naar een Mertens. Ik geloof wel dat Mertens dat goed kan doen, omdat hij dat 0 procent verdedigend werk krijgt en dus zijn eigen gang kan gaan.
Mertens heeft ook niet echt een steekpass en heeft ruimte nodig om een actie te maken. Dat is er op het middenveld toch een stuk minder. Het voordeel is wel dat Strootman nu wat verder naar voren kan spelen met de komst van Van Bommel. Aanvallend kan die ook zeker wel van waarde zijn.
pi_112201372
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:20 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Mertens heeft ook niet echt een steekpass en heeft ruimte nodig om een actie te maken. Dat is er op het middenveld toch een stuk minder. Het voordeel is wel dat Strootman nu wat verder naar voren kan spelen met de komst van Van Bommel. Aanvallend kan die ook zeker wel van waarde zijn.
Ja maar je moet dan ook bedenken dat PSV nu niet een goede nummer 10 kan kopen.
Daarom moet je een oplossing zoeken wat goedkoop/inhouse is en daarom denk ik dat Mertens dat beter kan doen in plaats van Wijnaldum.
Natuurlijk moet PSV Wijnaldum een kan bieden, maar ik heb geen vertrouwen in Wijnaldum op zo'n belangrijke positie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')