De Jong is completer maar minder een 'echte' spits dat met een halve kans een doelpunt kan maken en Sigthorsson is gewoon te vaak geblesseerd om zijn potentie waar te kunnen maken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong en Sigthorsson zijn een stuk completer als spits.
De Jong is gewoon de beste spits in Nederland, hoe irritant ik hem ook vind. Creeërt vaak zijn eigen kansen en is ook veel meer betrokken bij het spel dan Matavz. Over Sigthorsson kun je discussiëren, maar als die fit is vind ik hem toch wat beter dan Matavz.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Jong is completer maar minder een 'echte' spits dat met een halve kans een doelpunt kan maken en Sigthorsson is gewoon te vaak geblesseerd om zijn potentie waar te kunnen maken.
Ligt er maar net aan welk systeem je speelt en Sigthorsson is imo te veel geprezen. Zelfs als hij een heel seizoen fit is, is het de vraag of hij echt de top spits is die iedereen verwacht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong en Sigthorsson zijn een stuk completer als spits.
Ja daar heb je wel gelijk in maar ik denk dat ook Willems liever in Nederland wou blijven. Brands heeft daar denk ik niet zoveel mee te maken gehad om hem naar PSV te trekken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zaten wel veel clubs achter Willems aan en 7 ton is gewoon een nette prijs voor zo'n talent. Zanka kon ook naar clubs uit Duitsland en Engeland, heeft Brands hem toch overtuigd om voor PSV te kiezen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, al is dat ook wel op te lossen door Narsingh te halen. Dan gaat Matavz een stuk beter renderen. Maar voor Narsingh is het momenteel wel interessanter om voor Ajax te kiezen, dus ben benieuwd wat ie gaat doen.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 07:49:00@psvsupporter in NL heeft hij voorkeur voor PSV maar nu is Fulham er ook reageer retweet
ik geloof er niet zo veel van. Ajax kan hem CL bieden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 07:49:00@psvsupporter in NL heeft hij voorkeur voor PSV maar nu is Fulham er ook reageer retweet
Hij moet het komend seizoen wel gaan bewijzen ja bij Ajax, maar wat ik bij AZ heb gezien zag er toch heel goed uit. Had hem destijds ook graag bij PSV gezien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk systeem je speelt en Sigthorsson is imo te veel geprezen. Zelfs als hij een heel seizoen fit is, is het de vraag of hij echt de top spits is die iedereen verwacht.
Maar wanneer is hij echt fit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong is gewoon de beste spits in Nederland, hoe irritant ik hem ook vind. Creeërt vaak zijn eigen kansen en is ook veel meer betrokken bij het spel dan Matavz. Over Sigthorsson kun je discussiëren, maar als die fit is vind ik hem toch wat beter dan Matavz.
Bij Fulham lopen Dembele en Ruiz ook rond, wat moeten die dan met Narsingh? Volgens mij heeft hij laatst ook aangegeven het liefst in Nederland te blijven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik geloof er niet zo veel van. Ajax kan hem CL bieden.
Zeker en hij is nog jong. Hij zou ook beter zijn geweest dan Matavz bij dit PSV, maar door zijn lange afwezigheid lijkt hij opeens uitgegroeid tot een wereldtopper als Kluivert. Dat wordt nog moeilijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij moet het komend seizoen wel gaan bewijzen ja bij Ajax, maar wat ik bij AZ heb gezien zag er toch heel goed uit. Had hem destijds ook graag bij PSV gezien.
Ja maar met dit soort zaken heeft Thijs Slegers vaak gelijk. Misschien biedt PSV iets wat Ajax niet kan. Volgens mij heeft hij hetzelfde zaakwaarnemer als Mark van Bommel en kan PSV dus al een goede contact daar mee hebben met Narsingh.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zullen we gaan zien. Voor Ajax te hopen is dat snel, want van Siem in de spits word je ook niet echt bij lijkt me.quote:
Hij blijft ook gewoon in Nederland(als ik zijn interviews moet geloven), maar door Fulham stijgt zijn waarde wel meer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Fulham lopen Dembele en Ruiz ook rond, wat moeten die dan met Narsingh? Volgens mij heeft hij laatst ook aangegeven het liefst in Nederland te blijven.
Dat is ook maar een jaar. Bij Ajax heeft hij natuurlijk nog te veel concurrentie van Sulejmani en ook nog eens de opkomende jeugd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wijnaldum zit het potentieel nog wel in hoor. Cocu stelde hem ook niet voor niets steeds maar op. Als derest van het team loopt, komt Wijnaldum ook wel weer in vorm. Niet vergeten dat dat ook nog maar een jong ventje is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook mee eens. Matavz is in potentie beste spits van Nederland, maar zonder een type Narsingh stelt hij niets voor. Misschien met Wijnaldum 'grootste' miskoop van de hele Eredivisie.
Sulejmani zal hij er makkelijk uit spelen. En qua opkomende jeugd is er niemand al zo ver als Narsingh.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is ook maar een jaar. Bij Ajax heeft hij natuurlijk nog te veel concurrentie van Sulejmani en ook nog eens de opkomende jeugd.
Siem is wel gegroeid als spits. Een echte spits is hij niet, maar wat hij wel heeft is dat hij de hele wedstrijd onzichtbaar kan zijn en vanuit het niks toch scoort. En niet bij de meest onbelangrijke wedstrijden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zullen we gaan zien. Voor Ajax te hopen is dat snel, want van Siem in de spits word je ook niet echt bij lijkt me.
Wat kan PSV bieden wat Ajax niet kan? En ik hoop voor jullie dat jullie je juist afzijdig houden met Raiola. Die rat was ook te invloedrijk binnen Ajax. En jullie willen geen tweede Lemic scenario lijkt mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar met dit soort zaken heeft Thijs Slegers vaak gelijk. Misschien biedt PSV iets wat Ajax niet kan. Volgens mij heeft hij hetzelfde zaakwaarnemer als Mark van Bommel en kan PSV dus al een goede contact daar mee hebben met Narsingh.
Raiola he, vriend en zaakwaarnemer van Jol. Ook zaakwaarnemer van Narsingh en Assaidi.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Fulham lopen Dembele en Ruiz ook rond, wat moeten die dan met Narsingh? Volgens mij heeft hij laatst ook aangegeven het liefst in Nederland te blijven.
Siem is na zijn broertje de best voetballende spits.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zullen we gaan zien. Voor Ajax te hopen is dat snel, want van Siem in de spits word je ook niet echt bij lijkt me.
Over Wijnaldum ben ik met je eens, maar in een goed draaiend team kan iedereen uitblinken, terwijl ik liever heb dat hij de oorzaak van een goed draaiend team is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wijnaldum zit het potentieel nog wel in hoor. Cocu stelde hem ook niet voor niets steeds maar op. Als derest van het team loopt, komt Wijnaldum ook wel weer in vorm. Niet vergeten dat dat ook nog maar een jong ventje is.
In de spits, is het gewoon een lastige vraag. In dit PSV is Lens gewoon de beste spits. Ik zou het ook zonde vinden wanneer bij een komst van een Narsingh, Lens op de bank zou moeten. Persoonlijk zou ik dan ook niets tegen een 4-4-2 hebben. Misschien afwisselen tussen Europa (4-3-3) en de eredivisie (4-4-2). Gaat nooit gebeuren natuurlijk, maar ik noem maar een optie om Lens toch die speeltijd te gunnen. Ik heb ook het idee dat Lens het team naar voren stuwt en bij een aanvallende intentie, het voortouw neemt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Siem is na zijn broertje de best voetballende spits.
Ik ben ook geen fan van Sulejmani, maar hij kostte wel 16 miljoen. Als je hem niet meer opstelt, dan verdampt dat bedrag echt helemaal. En hij heeft nog een redelijke concurrentie van Ozbiliz die inmiddels ook al 2 seizoenen af en toe mee speelt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sulejmani zal hij er makkelijk uit spelen. En qua opkomende jeugd is er niemand al zo ver als Narsingh.
Vind je dat echt? Ik kan echt niet onder de indruk raken van hem, weet ook niet hoe dat komt. Ik vind hem sowieso veel beter passen op het middenveld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Siem is na zijn broertje de best voetballende spits.
Ja dat is wat ik ook niet snap, want CL lijkt me juist een trekpleister voor spelers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat kan PSV bieden wat Ajax niet kan? En ik hoop voor jullie dat jullie je juist afzijdig houden met Raiola. Die rat was ook te invloedrijk binnen Ajax. En jullie willen geen tweede Lemic scenario lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |